Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ροπή!!!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=kJp_-6v5r-0&feature=related]71 S[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=cAIMlCbq920&feature=feedrec_grec_index]M2U00042 - YouTube[/ame]

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Ερώτηξης ξανά.

Τα κλαπέτα σου έκαναν θόρυβο και τα άλλαξες ή απλά προσέχεις για να έχεις?

Το άλλο που παρατήρησα ήταν ότι το μπράτσο του solenoid που ανεβοκατεβάζει τις πεταλούδες είχε ξεκουμπώσει από τον μοχλό για τις πεταλούδες :wassat:.

Το κούμπωσα, έσκασα μία και άκουσα κροτάλισμα. Οκ, αυτά θέλουν αλλαγή.

Δευτέρα παραγγέλνω τα ανταλλακτικά και με το που τα πάρω θα κάτσω να τα αλλάξω.

Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω?

Έκανε έναν περίεργο θόρυβο στο ρελαντί. Την πολλαπλή εισαγωγής είσαι σε θέση να την βγάλεις; Ήμουν μπροστά κατά την διαδικασία και επί μισή ώρα έλυνε το παιδί μέχρι να φτάσει στην πολλαπλή.

Όταν τελικά την αφαιρέσεις θέλει υπομονή και λεπτούς χειρισμούς. Εμένα δεν έβγαινε ο μεταλλικός άξονας που τα στρίβει με απλό τράβηγμα, οπότε με κοφτάκι τα κατέστρεψα και στην συνέχεια τον έβγαλα. Θα χρειαστεί να έχεις γυαλόχαρτα για να τον λειάνεις σε περίπτωση που είναι λίγο γδαρμένος ώστε να μπαίνουν τα καινούργια κλαπετάκια. Επίσης σε μια επιφάνεια η οποία είναι 100% επίπεδη να ελέγξεις ότι είναι ευθύγραμμος.

Να έχεις και ένα σπρέυ καθαριστικό φρένων και ένα blower ή κουφλέρ για να καθαρίσεις την πολλαπλή (θα έχει αρκετή βρώμα μέσα)

Αν έχεις κάποιο φίλο μάστορα, καλύτερα να τα κάνετε στο συνεργείο του (βέβαια μπορεί να έχεις πλήρες σετ καστάνιες με προεκτάσεις για τα καρυδάκια κλπ και να μπορείς να το κάνεις σπίτι σου)

Απ ότι είδα στο ford wiki δεν είναι κάτι δύσκολο(τουλάχιστο για μένα) να ξηλώσεις την πολλαπλή.

Αυτό που με αγχώνει είναι ότι δεν βρήκα κάπου κάποιο DIY για το πως βγαίνουν οι πεταλούδες.

Θεωρητικά με μία πένσα τραβάς τον άξονα και βγαίνουν.

Πρακτικά, επειδή θα έχουν φρακάρει, με ένα κοφτάκι τις τρως. Κοινώς τις καταστρέφεις.

Σε ανοιχτες στροφες ροβολωντας για Σουνιο ο Ροκκος στεκοταν ανετα πισω απο TTS (ιδια μηχανη-"τετρακινηση" τυπου quattro-καπως βαρυτερο απο τον ροκκο-αν ηταν το roadster λογικα θα ταν λιγο παραπανω βαρυτερο) .Σημειωτεον οτι ο Ροκκος βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη στις 6.000 ,εγω λογω συντηρητισμου τον παω μεχρι 5-5μιση,οποτε παλι δεν πηγαινα στο οριο των δυνατοτητων του.(φυσικα δεν εχω ιδεα ποσο πιεζε και ο ΤΤης)...

Γυρισα απο την κοπελα μου με το αυτοκινητο.σε διαδρομη 8 χλμ(ενω ο δρομος ηταν πολυ βρεγμενος και ψιχαλιζε) ειδα να περνανε με κοκκινο 4 αυτοκινητα και 1 παπακι.και μετα λεμε γιατι σκοτωνομαστε :...:

ενας δε,εκοψε απο την μεσαια λωριδα στην αριστερη( ακριβως μπροστα μου) και μετα εβγαλε φλας για να κανει αναστροφη σε διασταυρωση που δεν ειχε καν φαναρι για να πας αριστερα.

τρελη γλιστρα σε καθε στροφη δινει ανάποδο :hehe: . Λογικα αυτος εχει μεγαλωσει στο nurburging μεσα και το ξερει οπως οι περισσοτεροι μας την διαδρομη σαλονι τουαλετα του σπιτιου μας. Εξάσκηση + εξοικείωση > all

Χθές μιλάμε για πολυ ωραία φάση, κυριακή + βροχή + πισωκίνηση = greatness:woot:

Το νέο φιλτράκι στη σκάστρα κάνει ένα πιο υψίσυχνο ήχο, μου αρέσει.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=QbF2gFCL9eY]Having fun with my MX5 in the rain - YouTube[/ame]

Ενδιαφερεται μηπως κανεις για full slicks 17" και 18"? Μεταχειρισμενα εννοειται, τιμαι λογικαι.

Δικαιωματικα, και εδω

Δεν ξερω αν επρεπε να τις βαλω εδω ή σε νεο θεμα, αν καποιος νομιζει οτι πρεπει να μπουν αλλου, go right ahead. Οσες φωτο εχω φτιαξει μεχρι στιγμης απο Silverstone, με πολυ λιγα πραγματακια απο photoshop (μεχρι εκει που ξερω δηλαδη). Σε spoilers των 5. Καθε σχολιο, φυσικα, ευπροσδεκτο.

DSC_1291.jpg

DSC_1327.jpg

DSC_1345.jpg

DSC_1353.jpg

DSC_1363.jpg

DSC_1425.jpg

DSC_1467.jpg

DSC_1489.jpg

DSC_1508.jpg

DSC_1521.jpg

DSC_1523.jpg

DSC_1524.jpg

DSC_1555.jpg

DSC_1577.jpg

DSC_1600.jpg

DSC_1619.jpg

DSC_1656.jpg

DSC_1663.jpg

DSC_1685.jpg

DSC_1706.jpg

DSC_1843.jpg

DSC_1886.jpg

DSC_1908.jpg

DSC_1915.jpg

Πω καφρίλα στην merceda...

Χθές παρατήρησα ένα μικρό κοψιματάκι σε ψηλές στροφές στο μχ5, σαν fuel cut...μετά θυμήθηκα, ότι η θερμοκρασία του αέρα είναι μια 15άρα κάτω απο το καλοκαίρι που έιχα κάνει την τελευταία ρύθμιση στην πίεση στο turbo...κατέβασα 2 clicks την πίεση και σταμάτησε...που σημαίνει, επειδή έχω ρυθμίσει τον εγκέφαλο σε fuel cut στα 15psi (1 bar), έφτανε 15psi...Ωστόσο το οργανάκι έδειχνε max 12psi...ίσως συμβάινει γιατι ο εγκέφαλος μετράει την absolute pressure...πάντως χαλαρά σπάς μοτόρια έτσι αν είσαι έστω και λίγο αναίσθητος. (αν όχι ακαριαία, εν τέλει θα το σπασεις:p)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.