Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

:crazy::mamba::rant:

:p

Μάλλον έδωσα τη λάθος εντύπωση για έμενα στα προηγούμενα ποστ. Δεν είμαι τοοοσο πουριτανός για να κατακρίνω οτιδήποτε περιστρέφεται γύρω από το car show... δε βλέπω καν πως αλλιώς θα μπορούσε να προσφερθεί θέαμα σε έναν σχετικά μικρό κλειστό χώρο.

Όπως και να'χει... όποιος κατάλαβε τι εννοούσα νωρίτερα - κατάλαβε. Για τους υπόλοιπους ασ παραμείνω ο #@&@%4$

Sorry για το double post

τελικα δεν πηγαμε για το husqvarna καθως βρηκαμε σε προσφορα αυτο

big_kawasaki_er6n_2008_04.jpg

μοντελο του 08 στα 5090Ε

και μας δινουν και το κρανος δωρο.οχι οπως τους αλλους τσιφουτηδες στη bmw

edit:και μας πηραν για τα διαδικαστικα 100Ε(μαζι και τα τελη).οι αλλοι ηθελαν 190 και 90 εξοδα φακελου χωρις τα τελη μεσα!!!

Κουκλαααα! Μεγειες και καλες βολτες! Κρανος παντα και ειδικα τωρα τον χειμωνα αν βρεχει δεν βγαινουμε αν εχουμε αλλη επιλογη!

Θα εχω και ενα θεμα με τα λαστιχα γιατι ειναι του 07.βεβαια ηταν σε αποθηκη και τωρα το εβγαλαν στην εκθεση.εμφανισιακα ειναι αριστα τα λαστιχα αλλα μου φαινεται μετα το χειμωνα(η και εαν ειναι πολυ χαλια η κατασταση,τοτε αμεσα) θα αλλαχθουν...

και μπουφαν οποσδηποτε, και ισοθερμικο θα χρειαστεις. για να μην ξεπαγιασεις, τουλαχιστον αμα αρχισεις βολτες εκτος πολης.

edit αψογα και τα 3.

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1509185/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1708078/

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1640315/

Sorry για το double post

τελικα δεν πηγαμε για το husqvarna καθως βρηκαμε σε προσφορα αυτο

big_kawasaki_er6n_2008_04.jpg

μοντελο του 08 στα 5090Ε

και μας δινουν και το κρανος δωρο.οχι οπως τους αλλους τσιφουτηδες στη bmw

edit:και μας πηραν για τα διαδικαστικα 100Ε(μαζι και τα τελη).οι αλλοι ηθελαν 190 και 90 εξοδα φακελου χωρις τα τελη μεσα!!!

Αυτό όμως δεν έχει καμιά σχέση με το husqvarna.

Αν σου άρεσε το husqvarna θα σου κακοφανή με το kawasaki.

Είναι σαν παπί.

70 αλογα τροχο εχει τι σαν παπι του λες του ανθρωπου :hehe: Ενα φθηνο δικυλινδρο εν σειρα ( για λογους κοστους ) ειναι . Οτι δεν εχει σχεση φυσικα και δεν εχει το ενα ειναι μονοκυλινδρο super motard το αλλο ειναι 2κυλινδρο street naked .

Αγόρασα ένα μινι-φιλτράκι σήμερα.

Αυτό -> Breathers-Simota mini air filter with chrome top

Θα το βάλω αύριο στην σκάστρα στο μχ5, μέχρι τώρα την είχα με σωλήνα επιστροφής στην εισαγωγή...έχω περιέργεια να δω τι ήχο θα κάνει ο αέρας οτάν θα βγαίνει μέσα από το φιλτράκι...για να δούμε.

πηγαμε στο er λογω κοστους(2 χιλιαρικα κατω) και λογω αξιοπιστιας.καλα παπι δεν νομιζω να ειναι.δεν ξερω πολλα που να πιανουν τα 220 :p

προς το παρον ψαχνομαστε για κλειδαρια για το δισκοφρενο,κλειδαρια συρματοσχοινο και μανιταρια.ενω αργοτερα και οπως δηποτε ενα καλο συναγερμο.θελαμε και ασφαλεια κλοπης αλλα πιανουν κ@λο...

πηγαμε στο er λογω κοστους(2 χιλιαρικα κατω) και λογω αξιοπιστιας.καλα παπι δεν νομιζω να ειναι.δεν ξερω πολλα που να πιανουν τα 220 :p

προς το παρον ψαχνομαστε για κλειδαρια για το δισκοφρενο,κλειδαρια συρματοσχοινο και μανιταρια.ενω αργοτερα και οπως δηποτε ενα καλο συναγερμο.θελαμε και ασφαλεια κλοπης αλλα πιανουν κ@λο...

Το παπί το είπα γιατί το συγκεκριμένο δεν σε "αγριεύει" όπως το Husqvarna δεν σε κάνει “κακό”

Πάντως το er είναι ότι πρέπει για δασκάλα και για ήρεμες βόλτες και ταξίδια σε όλο τον κόσμο .

Κλειδαριά στο δισκόφρενο είναι νομίζω λάθος σκέψου να την ξεχάσεις πάνω και να ξεκινήσεις.

Τα μανιτάρια είναι πολύ χρήσιμα ειδικά στα γυμνά.

Κλειδαριά στο δισκόφρενο είναι νομίζω λάθος σκέψου να την ξεχάσεις πάνω και να ξεκινήσεις.

το εχω παθει στο παπι :slap:

ενταξει δεν ξεκιναω και με συπλεκτιες οποτε δεν εγινε και τιποτα

Κλειδαριά στο δισκόφρενο είναι νομίζω λάθος σκέψου να την ξεχάσεις πάνω και να ξεκινήσεις.

Νταξ..δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που να μην το εχει παθει το συγκεκριμενο.

Ασε που παιζει και reminder ..

Ford Mondeo inlet manifold failure

π.χ. δεν είχαν σκεφτεί ότι θα χρειάζεται να έχει και κάποια νεύρα η βάση που στηρίζεται ο πείρος στις πεταλούδες.

κόστος αλλαγής όλης της πολλαπλής στην αντιπροσωπία : 700 ευρώ

κόστος κινητήρα εάν σπάσει ο πείρος : άγνωστο

κόστος πεταλούδες - βάσεις : 140 ευρώ εάν καταφέρεις να τους πείσεις ότι υπάρχει σαν ανταλλακτικό

αξία να το φτιάχνεις μόνος σου, γιατί κανένας μάστορας δεν αναλάμβανε : ανεκτίμητη!!!!

Ερώτηξης ξανά.

Τα κλαπέτα σου έκαναν θόρυβο και τα άλλαξες ή απλά προσέχεις για να έχεις?

Το άλλο που παρατήρησα ήταν ότι το μπράτσο του solenoid που ανεβοκατεβάζει τις πεταλούδες είχε ξεκουμπώσει από τον μοχλό για τις πεταλούδες :wassat:.

Το κούμπωσα, έσκασα μία και άκουσα κροτάλισμα. Οκ, αυτά θέλουν αλλαγή.

Δευτέρα παραγγέλνω τα ανταλλακτικά και με το που τα πάρω θα κάτσω να τα αλλάξω.

Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.