Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

που ειναι ο Φραγμας να γκρινιαξει για τα αγριοκοτσυφα και τους ταρανδους που αναγκαστηκαν να εγκαταλειψουν τον περιβαλλοντα χωρο της διαδρομης λογω της μυρωδιας και της ηχορυπανσης...

Έχω αρχίσει να βαριέμαι τη μόδα του drift. Μάλλον καλύπτει το έλλειμμα που αφήνει το παραδοσιακό rallying όσο οι χωμάτινες διαδρομές σιγά σιγά χάνονται (ειδικά στην Αμερική).

Αλλά σιγά σιγά καταντά να είναι πολύ κακό για το τίποτα.

Λάστιχα και ισχύς πεταμένη στα σκουπίδια, αφού όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται, δεν απαιτεί ούτε κλάσμα της ικανότητας ανάβασης σε υψηλό αγωνιστικό ρυθμό.

Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στον καγκουρ-οδηγό drifter να σπάει και να επαναφέρει τη πρόσφυση της ουράς κατά το δοκούν ελέγχοντας τη δύναμη που σπαταλάει με το δεξί του πόδι. Το όχημα έτσι κι αλλιώς κινείται αργότερα από τα πραγματικά του όρια οπότε πάντα υπάρχει ένα safety margin και κατά συνέπεια υπάρχει χώρος για λάθος, επιτρέποντας στον οδηγό να δείχνει περισσότερο «μάγκας» απ ότι είναι πραγματικά.

Σε μια εποχή που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός κινδυνεύει να χάσει μια για πάντα τον χαρακτήρα του, χάριν της «πράσινης» τεχνολογίας, η υπερβολική πια μόδα του drift μου μοιάζει απλά σαν σπατάλη πολύτιμων πόρων.

Έχω αρχίσει να βαριέμαι τη μόδα του drift. Μάλλον καλύπτει το έλλειμμα που αφήνει το παραδοσιακό rallying όσο οι χωμάτινες διαδρομές σιγά σιγά χάνονται (ειδικά στην Αμερική).

Αλλά σιγά σιγά καταντά να είναι πολύ κακό για το τίποτα.

Λάστιχα και ισχύς πεταμένη στα σκουπίδια, αφού όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται, δεν απαιτεί ούτε κλάσμα της ικανότητας ανάβασης σε υψηλό αγωνιστικό ρυθμό.

Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στον καγκουρ-οδηγό drifter να σπάει και να επαναφέρει τη πρόσφυση της ουράς κατά το δοκούν ελέγχοντας τη δύναμη που σπαταλάει με το δεξί του πόδι. Το όχημα έτσι κι αλλιώς κινείται αργότερα από τα πραγματικά του όρια οπότε πάντα υπάρχει ένα safety margin και κατά συνέπεια υπάρχει χώρος για λάθος, επιτρέποντας στον οδηγό να δείχνει περισσότερο «μάγκας» απ ότι είναι πραγματικά.

Σε μια εποχή που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός κινδυνεύει να χάσει μια για πάντα τον χαρακτήρα του, χάριν της «πράσινης» τεχνολογίας, η υπερβολική πια μόδα του drift μου μοιάζει απλά σαν σπατάλη πολύτιμων πόρων.

δυστυχως δεν μπορω παρα να συμφωνησω

αυτο νομιζω συμβαινει σχεδον σε ολους τους τομεις που απο undergorund γινονται γρηγορα mainstream με μια εσανς τεχνητου extreme χαρακτηρα, αποκτουν διευρυμενο target group , τρελλες σπονσοριες και μεγαλη προβολη.

Το κακο στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι λειτουργει εις βαρος αλλων πιο κλασσικων μορφων του αθληματος που καποιοι θεωρησαν μη εμπορικους, παρωχημενους ή απλα μη αποδοτικους σε σχεση με το συνολικο και γενικο κοστος τους

δυστυχως πλεον τα "νουμερα" μετρανε πιο πολυ απο την ουσια παντου

Έχω αρχίσει να βαριέμαι τη μόδα του drift. Μάλλον καλύπτει το έλλειμμα που αφήνει το παραδοσιακό rallying όσο οι χωμάτινες διαδρομές σιγά σιγά χάνονται (ειδικά στην Αμερική).

Αλλά σιγά σιγά καταντά να είναι πολύ κακό για το τίποτα.

Λάστιχα και ισχύς πεταμένη στα σκουπίδια, αφού όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται, δεν απαιτεί ούτε κλάσμα της ικανότητας ανάβασης σε υψηλό αγωνιστικό ρυθμό.

Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στον καγκουρ-οδηγό drifter να σπάει και να επαναφέρει τη πρόσφυση της ουράς κατά το δοκούν ελέγχοντας τη δύναμη που σπαταλάει με το δεξί του πόδι. Το όχημα έτσι κι αλλιώς κινείται αργότερα από τα πραγματικά του όρια οπότε πάντα υπάρχει ένα safety margin και κατά συνέπεια υπάρχει χώρος για λάθος, επιτρέποντας στον οδηγό να δείχνει περισσότερο «μάγκας» απ ότι είναι πραγματικά.

Σε μια εποχή που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός κινδυνεύει να χάσει μια για πάντα τον χαρακτήρα του, χάριν της «πράσινης» τεχνολογίας, η υπερβολική πια μόδα του drift μου μοιάζει απλά σαν σπατάλη πολύτιμων πόρων.

1.Γιατί πρέπει να συγκρίνεις το rallying με το drift? Επειδή τρέχουν και στα 2 αυτοκίνητα πρέπει αυτομάτως να έχουν και άμεση σχέση μεταξύ τους?

2.Αντιπαρέρχομαι το αν σου αρέσει σαν θεσμός και σαν άθλημα και θα θα επιμείνω στα bold.

Πώς μπορείς και είσαι τόσο σίγουρος για την ευκολία του? Εάν εγώ έρθω αύριο και σου πώ πάρε τη suprίτσα και ανέβα με το πλάι, θα το κάνεις??:confused:

[MENTION=258]kaynd[/MENTION] μεχρι στιγμής, στα περισσότερα πόστ σου συμφωνούσα. Με το τελευταίο που έκανες ομως φάνηκαν 2 πράγματα.

Πρώτον, οτι δεν εχεις driftαρει ποτέ ο ίδιος και μιλάς βγάζοντας συμπεράσματα με βάση τους κανόνες της φυσικής και του "λογικου". Αν το νομίζεις οτι είναι τοσο εύκολο οσο το παρουσιάζεις, πλανάσαι πλάνην οικτράν. Και για του λόγου το αληθές, οταν με το καλό τελειώσω το Datsun θα σε προσκαλέσω να παμε μια Μέγαρα.

Αυτά που λές περι drift απεχουν χιλιόμετρα απο την πραγματικότητα. Σιγά μην βγάλουν και αμάξια με Auto Drift Control σε λιγο...

Και τώρα το χειρότερο: Επειδή δηλαδή σώνει και καλά ο μηχανόκίνητος αθλητισμός να τείνει να γινει πράσινος, πρέπει δηλαδη να σταματήσουμε να καίμε λάστιχα;;;

Σπατάλη πολύτιμων πόρων;;; ΟΡΙΣΤΕ;;; Δηλαδή να σταματήσουμε και την F1 γιατι κατασπαταλεί βενζίνη!!

Συμφωνώ απόλυτα και εγώ με τον LevelOne, είναι μια μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού το drift και σε επίπεδα πρωταθλητισμού απαίτει το ίδιο, αν όχι περισσότερο, skill απο ότι τα άλλα μηχανοκίνητα αθλήματα.

Όμως επείδη είναι από τις σχετικά πρόσφατες προσθήκες, είναι πιο δημοφiλές και τείνει να υπάρχει αρκετός καγκουρισμός...μην απογοητέυεσαι όμως kaynd, γιατί αν ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έχει να κάνει με το θέαμα και τις ικανότητες των οδηγών, τότε το drift σίγουρα έχει θέση κάπου εκεί.;)

Υ.Γ

Όσο για τον πιο eco-friendly μηχανοκίνητο αθλητισμό..."spare me the drama please"...ας κάνουν μια μελέτη για το καύσιμο που καταναλώνεται στους αγώνες σε σχέση με την παγκόσμια κατανάλωση, αν έιναι έστω και 1%...τότε στην to do list, είναι στην θέση 93654375040375364543534 προτεραιότητας.

[MENTION=258]kaynd[/MENTION]Πρώτον, ότι δεν έχεις driftαρει ποτέ ο ίδιος και μιλάς βγάζοντας συμπεράσματα με βάση τους κανόνες της φυσικής και του "λογικου". Αν το νομίζεις οτι είναι τοσο εύκολο οσο το παρουσιάζεις, πλανάσαι πλάνην οικτράν.

Ναί. Δεν έχω ντριφτάρει ποτέ. Διατηρώ το δικαίωμα μου να έχω άποψη για πράγματα που δε μπορώ να κάνω, αλλά κατανοώ σε μεγάλο βαθμό τη μηχανική πίσω απ αυτά.

Αν εκφέραμε άποψη μόνο για τα πράγματα που περνούν πραγματικά απ τα χέρια μας, τότε σε αυτό το forum αλλά και σε κάθε άλλη έκφραση της ζωής μας θα έπρεπε να επικρατούσε πάρα πολλή μουγκαμάρα.

Αυτά που λες περι drift απέχουν χιλιόμετρα από την πραγματικότητα. Σιγά μην βγάλουν και αμάξια με Auto Drift Control σε λιγο...

Υπερβάλλεις εδω, δεν είπα σε καμία περίπτωση ότι γίνεται κάτι αυτόματα... ούτε αφαίρεσα απ τον οδηγό την ιδιότητα του στον έλεγχο. Μείωσα ελαφρά με μια διάθεση κακίας τους θεούληδες-λεφτάδες που μας έχουν πρήξει στα βίντεο με τα κατορθώματα τους. Εκτιμώ (απο αποψη skill) πολύ περισσότερο σοβαρούς διαγωνισμούς drift. και παράλληλα τους DIY τύπους που κάνουν αυτό που αγαπούν, με ότι μέσα διαθέτουν, για τη πάρτη τους…

Και τώρα το χειρότερο: Επειδή δηλαδή σώνει και καλά ο μηχανόκίνητος αθλητισμός να τείνει να γινει πράσινος, πρέπει δηλαδη να σταματήσουμε να καίμε λάστιχα;;;

Δεν απαίτησα από κανέναν να σταματήσει το οτιδήποτε . Μια γνώμη εξέφρασα. Απλά με κουράζει η υπερβολή. Όταν σε ένα άθλημα σημαντικός παράγοντας βαθμολόγησης είναι ο καπνός, ή αλλιώς ο ρυθμός που εξανεμίζεις τα λάστιχα σου, λάστιχα που υπό άλλες συνθήκες πίεσης θα άντεχαν χιλιόμετρα αγωνιστικής χρήσης και εδω σπαταλιούνται σε λίγα μέτρα, για έμενα κάτι έχει αρχίσει να ξεφεύγει. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σε κάθε άθλημα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο όταν πλησιάζει κανείς στη κορυφή (η υπερβολή). Εδώ όμως δε το βλέπω "μια στο τόσο" ούτε αποτελεί "μια ακόμα ευχάριστη έκπληξη". Σιγά σιγά ήρθε, όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ μου, η κόπωση (κάψιμο απ την υπερβολική προβολή).

και εντελώς γενικά.

Δε νομίζω ότι είναι πρόβλημα το ότι δε συμφωνούμε στα πάντα.

Δεν είχα σκοπό να μειώσω το συγκεκριμένο άθλημα γενικά και αόριστα. Το υπερβολικό showoff είναι που κατακρίνω… Από εκεί και περά στο οτιδήποτε, τη δυσκολία την ορίζει ο ανταγωνισμός και όχι αποκλειστικά το είδος του αθλήματος.

Να ριξω λιγο λαδι στη φωτια και να βαλω 2-3 φωτογραφιουλες απο το Britcar 24 στο Silverstone? :p

DSC_2192.jpgDSC_2166.jpgDSC_2123.jpg

Αν δώσεις driftάμαξο σε οδηγό αναβάσεων(ακόμα και πρωταθλητή) και να πάει μια πίστα με το πλάι και να είναι σε όλα τα clipping points θα γελάμε μέχρι αύριο.

Το ίδιο αν δώσεις σε drifter αμάξι αναβάσεων να πάει τάπα, παίζει να τον περάσω και εγώ.

Με λίγα λόγια, δεν έχει καμία επαφή το ένα με το άλλο ούτε από θέμα skillz .

Όταν τα japonia έπαιρναν τα βουνά και γμιόσαντε μόνοι τους για ποιο show off μιλάμε?

kaynd, δεν είναι κακό να έχεις άποψη, αλλά εσύ μηδένισες όλο το άθλημα λέγοντας

Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στον καγκουρ-οδηγό drifter να σπάει και να επαναφέρει τη πρόσφυση της ουράς κατά το δοκούν ελέγχοντας τη δύναμη που σπαταλάει με το δεξί του πόδι. Το όχημα έτσι κι αλλιώς κινείται αργότερα από τα πραγματικά του όρια οπότε πάντα υπάρχει ένα safety margin και κατά συνέπεια υπάρχει χώρος για λάθος, επιτρέποντας στον οδηγό να δείχνει περισσότερο «μάγκας» απ ότι είναι πραγματικά.

Νομίζεις ότι είναι αστείο με 4η σπασμένη να σηκώνεις χειρόφρενο για να σπάσεις πρόσφυση ή να ενώσεις την ευθεία στις σέρρες?

Μπορεί να πηγαίνεις με το πλάι, αλλά το ρδέλο μαζεύει χιλιόμετρα για το έτσι όπως πάει.

Ή σκέψου πως είναι να είσαι με το πλάι, κοφτιασμένη 4η(±160χλμ) και η πραγματική σου ταχύτητα να είναι καμια 100?. Not funneh

[MENTION=258]kaynd[/MENTION] μεχρι στιγμής, στα περισσότερα πόστ σου συμφωνούσα. Με το τελευταίο που έκανες ομως φάνηκαν 2 πράγματα.

Πρώτον, οτι δεν εχεις driftαρει ποτέ ο ίδιος και μιλάς βγάζοντας συμπεράσματα με βάση τους κανόνες της φυσικής και του "λογικου". Αν το νομίζεις οτι είναι τοσο εύκολο οσο το παρουσιάζεις, πλανάσαι πλάνην οικτράν. Και για του λόγου το αληθές, οταν με το καλό τελειώσω το Datsun θα σε προσκαλέσω να παμε μια Μέγαρα.

Αυτά που λές περι drift απεχουν χιλιόμετρα απο την πραγματικότητα. Σιγά μην βγάλουν και αμάξια με Auto Drift Control σε λιγο...

Και τώρα το χειρότερο: Επειδή δηλαδή σώνει και καλά ο μηχανόκίνητος αθλητισμός να τείνει να γινει πράσινος, πρέπει δηλαδη να σταματήσουμε να καίμε λάστιχα;;;

Σπατάλη πολύτιμων πόρων;;; ΟΡΙΣΤΕ;;; Δηλαδή να σταματήσουμε και την F1 γιατι κατασπαταλεί βενζίνη!!

Δεν ξέρω αν είναι δύσκολο η εύκολο. Εκείνο που γνωρίζω Μήτσο είναι ότι όταν τρέχεις μόνος έρχεσαι πάντα πρώτος.

Επειδή λοιπόν είμαι λίγο βλάκας και το μοναχικό άθλημα του videodrift δεν το καταλαβαίνω, βαλε κάνα δυο να driftαρουν πίσω σου με πρόθεση να driftταρουν μπροστά σου για να καταλάβω πόσο μάγκας είσαι.

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION]

Δεν είπα ότι είναι αστείο γενικά και αόριστα. (το έγραψα και παραπάνω).

Από εκεί και πέρα άσχετα αν δε το θεωρώ αστείο για εμένα, θεωρώ αστείο για τα όρια του αυτοκίνητου το να στριβείς με 100 και οι πίσω τροχοί να σπινάρουν στα 160. Γιατί αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι απέχεις πολύ από τα πραγματικά όρια πρόσφυσης, και αν ξέρεις σε ένα βαθμό τι κάνεις, εύκολα επανέρχεσαι στη τάξη… Τα δύσκολα ξεκινάνε όταν δεν έχεις τη δύναμη του κινητήρα για να κανείς κάτι τέτοιο, και πρέπει πραγματικά να φτάσεις στο όριο για να πας με το πλάι… Θυμήσου ότι το κακοπροαίρετο σχόλιο μου ξεκίνησε βλέποντας άλλο ένα video με ένα ακόμα overengineered driftαμαξο με ποιος ξέρει πόσα άλογα πάνω από τα 500, να σπινάρει όλες τις ταχύτητες του με χαρακτηριστική ευκολία.

Όλα αλλάζουν όταν μπαίνει στη μέση ο ανταγωνισμός, όπου έρχεται στο παιχνίδι η απόσταση μεταξύ δυο αυτοκίνητων αλλά και η ανάγκη του μπροστινού να απομακρυνθεί - αντίστοιχα του πίσω να πλησιάσει, ενώ προσπαθούν να μη χάσουν πόντους στιλ. (πηγαίνοντας με το πλάι πάνω σε συγκεκριμένες γραμμές, περνώντας κοντά από τοίχους, χτυπώντας οριοθετημένες κορυφές και παράγοντας όσο το δυνατόν περισσότερο καπνό)

Ακόμα κι εδω όμως, ανεξάρτητα από την ύπαρξη σκιλ, με ενοχλεί η υπερβολή… γιατί είμαι κολλημένος και ενοχλούμαι γενικά όταν ο στόχος παρεκκλίνει από τη μεγίστη αξιοποίηση της ύλης στον τομέα που φτιάχτηκε για να εξυπηρετεί. Γιατί όχι... κανένα λάστιχο δεν είναι φτιαγμένο να παρέχει τη μεγίστη πρόσφυση του σε τέτοιες γωνιές. Γιατί ένα μεγάλο μέρος της διαθέσιμης κινητήριας δύναμης δε διατίθεται για να πάς ταχύτερα ή ψηλότερα ή να τραβήξεις κάτι... αλλά για να κάνεις ένα πέρασμα με πολύ καπνό.

Υπάρχουν πολλά αντίστοιχα σπορ, και το ότι εγώ μπορεί να έχω μια αρνητική άποψη γι αυτά δε σημαίνει ότι δε πιστεύω ότι απαιτούν σε κάποιες περιπτώσεις αυξημένες ικανότητες από αυτούς που τα κάνουν.

και συγκεκριμένα όλα αυτά που γραφώ δε σημαίνουν ότι απεχθάνομαι το drift... όπως είπα και παραπάνω, με ενοχλεί η υπερβολή.

Να ρωτησω που περιπου κυμαινονται τα διπλωματα μηχανης?

Επισης εχω μια απορια.Οι κατηγοριες ειναι για 50cc και μετα παμε απο 125cc και πανω μεχρι ποσο?Ξερω οτι αυτοματα στα 21 γινεται για μεγαλη κατηγορια αλλα πως ακριβως ειναι?

Καταφευγω εδω γιατι οσους και να ρωτησα λενε διαφορα..:help:

Να ρωτησω που περιπου κυμαινονται τα διπλωματα μηχανης?

Επισης εχω μια απορια.Οι κατηγοριες ειναι για 50cc και μετα παμε απο 125cc και πανω μεχρι ποσο?Ξερω οτι αυτοματα στα 21 γινεται για μεγαλη κατηγορια αλλα πως ακριβως ειναι?

Καταφευγω εδω γιατι οσους και να ρωτησα λενε διαφορα..:help:

με το να πάρεις το 125 μπορείς να οδηγάς οτιδήποτε μέχρι 125 χωρίς συμπλέκτη.(Το παπάκι που δίνεις εξετάσεις δεν έχει συμπλέκτη.)Αλλά και μεγαλύτερου κυβισμού που καλύπτουν το όριο των kw.Δηλάδη υπάρχουν κάποια μοντέλα scooter π.χ 250cc που οδηγάς νόμιμα.Μέτα τα 21 το δίπλωμα γίνεται αυτόματα απεριορίστου αλλά μόνο για μηχανές που δεν έχουν συμπλέκτη. (Π.χ beverly 500) Αλλιώς πας πάλι σε σχολή οδηγών και σκας 200-300ε για να έχεις απεριορίστου με συμπλέκτη.δλδ δίνεις μόνο οδήγηση με μια μηχανή π.χ cbf

δεν ξέρω να σου πω. φαντάσου ότι για αυτοκίνητο και μηχανάκι μαζί πλήρωσα(τα πάντα μέσα) 950ε.

edit:έχεις δίπλωμα αυτοκινήτου;

Έχω αρχίσει να βαριέμαι τη μόδα του drift. Μάλλον καλύπτει το έλλειμμα που αφήνει το παραδοσιακό rallying όσο οι χωμάτινες διαδρομές σιγά σιγά χάνονται (ειδικά στην Αμερική).

Αλλά σιγά σιγά καταντά να είναι πολύ κακό για το τίποτα.

Λάστιχα και ισχύς πεταμένη στα σκουπίδια, αφού όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται, δεν απαιτεί ούτε κλάσμα της ικανότητας ανάβασης σε υψηλό αγωνιστικό ρυθμό.

Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στον καγκουρ-οδηγό drifter να σπάει και να επαναφέρει τη πρόσφυση της ουράς κατά το δοκούν ελέγχοντας τη δύναμη που σπαταλάει με το δεξί του πόδι. Το όχημα έτσι κι αλλιώς κινείται αργότερα από τα πραγματικά του όρια οπότε πάντα υπάρχει ένα safety margin και κατά συνέπεια υπάρχει χώρος για λάθος, επιτρέποντας στον οδηγό να δείχνει περισσότερο «μάγκας» απ ότι είναι πραγματικά.

Σε μια εποχή που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός κινδυνεύει να χάσει μια για πάντα τον χαρακτήρα του, χάριν της «πράσινης» τεχνολογίας, η υπερβολική πια μόδα του drift μου μοιάζει απλά σαν σπατάλη πολύτιμων πόρων.

Έτσι πίστευα κι εγώ μέχρι που το δοκίμασα. Θέλει και αυτό την τεχνική του. Ειδικά αν μιλάμε για πισωκίνητο και όχι τετρακίνητο, χρειάζεται πολλή προπόνηση για να καταφέρεις να ντριφτάρεις ικανοποιητικά, άσχετα με τη δύναμη του αυτοκινήτου.

EDIT: Τώρα διάβασα και τα υπόλοιπα σχόλια και συμφωνώ με

Κωστάκης

LevelOne

AN7 OverClocker

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.