Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Γυρισα απο την κοπελα μου με το αυτοκινητο.σε διαδρομη 8 χλμ(ενω ο δρομος ηταν πολυ βρεγμενος και ψιχαλιζε) ειδα να περνανε με κοκκινο 4 αυτοκινητα και 1 παπακι.και μετα λεμε γιατι σκοτωνομαστε :...:

ενας δε,εκοψε απο την μεσαια λωριδα στην αριστερη( ακριβως μπροστα μου) και μετα εβγαλε φλας για να κανει αναστροφη σε διασταυρωση που δεν ειχε καν φαναρι για να πας αριστερα.

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

τρελη γλιστρα σε καθε στροφη δινει ανάποδο :hehe: . Λογικα αυτος εχει μεγαλωσει στο nurburging μεσα και το ξερει οπως οι περισσοτεροι μας την διαδρομη σαλονι τουαλετα του σπιτιου μας. Εξάσκηση + εξοικείωση > all

Link to comment
Share on other sites

Χθές μιλάμε για πολυ ωραία φάση, κυριακή + βροχή + πισωκίνηση = greatness:woot:

Το νέο φιλτράκι στη σκάστρα κάνει ένα πιο υψίσυχνο ήχο, μου αρέσει.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=QbF2gFCL9eY]Having fun with my MX5 in the rain - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Meanwhile in Russia...

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=fFtJZb7uwmw&feature=player_embedded[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=OCea0uw3vds&feature=player_embedded]Missing wheel? No problem - 2 - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6ouQ0amKdS0]Porsche Cayenne Parking Fail ! - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Δικαιωματικα, και εδω

Δεν ξερω αν επρεπε να τις βαλω εδω ή σε νεο θεμα, αν καποιος νομιζει οτι πρεπει να μπουν αλλου, go right ahead. Οσες φωτο εχω φτιαξει μεχρι στιγμης απο Silverstone, με πολυ λιγα πραγματακια απο photoshop (μεχρι εκει που ξερω δηλαδη). Σε spoilers των 5. Καθε σχολιο, φυσικα, ευπροσδεκτο.

DSC_1291.jpg

DSC_1327.jpg

DSC_1345.jpg

DSC_1353.jpg

DSC_1363.jpg

DSC_1425.jpg

DSC_1467.jpg

DSC_1489.jpg

DSC_1508.jpg

DSC_1521.jpg

DSC_1523.jpg

DSC_1524.jpg

DSC_1555.jpg

DSC_1577.jpg

DSC_1600.jpg

DSC_1619.jpg

DSC_1656.jpg

DSC_1663.jpg

DSC_1685.jpg

DSC_1706.jpg

DSC_1843.jpg

DSC_1886.jpg

DSC_1908.jpg

DSC_1915.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πω καφρίλα στην merceda...

Χθές παρατήρησα ένα μικρό κοψιματάκι σε ψηλές στροφές στο μχ5, σαν fuel cut...μετά θυμήθηκα, ότι η θερμοκρασία του αέρα είναι μια 15άρα κάτω απο το καλοκαίρι που έιχα κάνει την τελευταία ρύθμιση στην πίεση στο turbo...κατέβασα 2 clicks την πίεση και σταμάτησε...που σημαίνει, επειδή έχω ρυθμίσει τον εγκέφαλο σε fuel cut στα 15psi (1 bar), έφτανε 15psi...Ωστόσο το οργανάκι έδειχνε max 12psi...ίσως συμβάινει γιατι ο εγκέφαλος μετράει την absolute pressure...πάντως χαλαρά σπάς μοτόρια έτσι αν είσαι έστω και λίγο αναίσθητος. (αν όχι ακαριαία, εν τέλει θα το σπασεις:p)

Link to comment
Share on other sites

Πανω που ημουν στη καλη χαρα σημερα γιατι αυριο παιρνω τη μηχανη με εγραψαν με το αυτοκινητο για παρκαρισμο στο μολ.80Ε πανε...αν την πληρωσω σε ποσες μερες μειωνεται στο μισο?

Link to comment
Share on other sites

Σε ανοιχτες στροφες ροβολωντας για Σουνιο ο Ροκκος στεκοταν ανετα πισω απο TTS (ιδια μηχανη-"τετρακινηση" τυπου quattro-καπως βαρυτερο απο τον ροκκο-αν ηταν το roadster λογικα θα ταν λιγο παραπανω βαρυτερο) .Σημειωτεον οτι ο Ροκκος βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη στις 6.000 ,εγω λογω συντηρητισμου τον παω μεχρι 5-5μιση,οποτε παλι δεν πηγαινα στο οριο των δυνατοτητων του.(φυσικα δεν εχω ιδεα ποσο πιεζε και ο ΤΤης)...

Χωρίς παρεξήγηση και καθόλου δόση ειρωνείας, μάλλον δεν το πίεζε και πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς παρεξήγηση και καθόλου δόση ειρωνείας, μάλλον δεν το πίεζε και πολύ.

τι να σου πω,μεσα στο ΤΤ δεν ημουν,η λογικη τουλαχιστον λεει οτι 2 αυτοκινητα με την ιδια μηχανη και παρεμφερες βαρος εν κινησει πανω κατω το ιδιο πανε.

VW Scirocco R vs Audi TT S -> Duel 29781864

Link to comment
Share on other sites

τι να σου πω,μεσα στο ΤΤ δεν ημουν,η λογικη τουλαχιστον λεει οτι 2 αυτοκινητα με την ιδια μηχανη και παρεμφερες βαρος εν κινησει πανω κατω το ιδιο πανε.

VW Scirocco R vs Audi TT S -> Duel 29781864

δεν μιλάω για ευθεία. Στην ευθεία ο ρόκος παίζει να είναι πιο γρήγορος.

Μιλάω για στροφιλίκι.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά με μία πένσα τραβάς τον άξονα και βγαίνουν.

Πρακτικά, επειδή θα έχουν φρακάρει, με ένα κοφτάκι τις τρως. Κοινώς τις καταστρέφεις.

Εσένα ήταν 1,8 ή 2,0?

Γιατί με βάση πλαισίου, για το 1,8 δεν δίνει ανταλλακτικές πεταλούδες το ford ecat αλλά μόνο για το 2,0. Ίσως για αυτό να μην έβγαζες άκρη.

Έκανα την παραγγελία σήμερα μόνο τις πεταλούδες 45€, οι φλάτζες είχαν έλλειψη. Σ/Κ λογικά θα κάτσω να το λύσω για να τις περάσω.

Link to comment
Share on other sites

για αυτο δεν προσπερναμε απο δεξια.

και για αυτο υπαρχει το target fixation. κοιταζε το φοτηγο και εκει πηγε.

πολυ κολοφαρδος, παντως. το γλυτωσε το ποδι του.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.