Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Θα εχω και ενα θεμα με τα λαστιχα γιατι ειναι του 07.βεβαια ηταν σε αποθηκη και τωρα το εβγαλαν στην εκθεση.εμφανισιακα ειναι αριστα τα λαστιχα αλλα μου φαινεται μετα το χειμωνα(η και εαν ειναι πολυ χαλια η κατασταση,τοτε αμεσα) θα αλλαχθουν...

Link to comment
Share on other sites

και μπουφαν οποσδηποτε, και ισοθερμικο θα χρειαστεις. για να μην ξεπαγιασεις, τουλαχιστον αμα αρχισεις βολτες εκτος πολης.

edit αψογα και τα 3.

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1509185/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1708078/

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1640315/

Έγινε επεξεργασία από MaGiCMaN
Link to comment
Share on other sites

Sorry για το double post

τελικα δεν πηγαμε για το husqvarna καθως βρηκαμε σε προσφορα αυτο

big_kawasaki_er6n_2008_04.jpg

μοντελο του 08 στα 5090Ε

και μας δινουν και το κρανος δωρο.οχι οπως τους αλλους τσιφουτηδες στη bmw

edit:και μας πηραν για τα διαδικαστικα 100Ε(μαζι και τα τελη).οι αλλοι ηθελαν 190 και 90 εξοδα φακελου χωρις τα τελη μεσα!!!

Αυτό όμως δεν έχει καμιά σχέση με το husqvarna.

Αν σου άρεσε το husqvarna θα σου κακοφανή με το kawasaki.

Είναι σαν παπί.

Link to comment
Share on other sites

70 αλογα τροχο εχει τι σαν παπι του λες του ανθρωπου :hehe: Ενα φθηνο δικυλινδρο εν σειρα ( για λογους κοστους ) ειναι . Οτι δεν εχει σχεση φυσικα και δεν εχει το ενα ειναι μονοκυλινδρο super motard το αλλο ειναι 2κυλινδρο street naked .

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα ένα μινι-φιλτράκι σήμερα.

Αυτό -> Breathers-Simota mini air filter with chrome top

Θα το βάλω αύριο στην σκάστρα στο μχ5, μέχρι τώρα την είχα με σωλήνα επιστροφής στην εισαγωγή...έχω περιέργεια να δω τι ήχο θα κάνει ο αέρας οτάν θα βγαίνει μέσα από το φιλτράκι...για να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

πηγαμε στο er λογω κοστους(2 χιλιαρικα κατω) και λογω αξιοπιστιας.καλα παπι δεν νομιζω να ειναι.δεν ξερω πολλα που να πιανουν τα 220 :p

προς το παρον ψαχνομαστε για κλειδαρια για το δισκοφρενο,κλειδαρια συρματοσχοινο και μανιταρια.ενω αργοτερα και οπως δηποτε ενα καλο συναγερμο.θελαμε και ασφαλεια κλοπης αλλα πιανουν κ@λο...

Link to comment
Share on other sites

πηγαμε στο er λογω κοστους(2 χιλιαρικα κατω) και λογω αξιοπιστιας.καλα παπι δεν νομιζω να ειναι.δεν ξερω πολλα που να πιανουν τα 220 :p

προς το παρον ψαχνομαστε για κλειδαρια για το δισκοφρενο,κλειδαρια συρματοσχοινο και μανιταρια.ενω αργοτερα και οπως δηποτε ενα καλο συναγερμο.θελαμε και ασφαλεια κλοπης αλλα πιανουν κ@λο...

Το παπί το είπα γιατί το συγκεκριμένο δεν σε "αγριεύει" όπως το Husqvarna δεν σε κάνει “κακό”

Πάντως το er είναι ότι πρέπει για δασκάλα και για ήρεμες βόλτες και ταξίδια σε όλο τον κόσμο .

Κλειδαριά στο δισκόφρενο είναι νομίζω λάθος σκέψου να την ξεχάσεις πάνω και να ξεκινήσεις.

Τα μανιτάρια είναι πολύ χρήσιμα ειδικά στα γυμνά.

Link to comment
Share on other sites

Κλειδαριά στο δισκόφρενο είναι νομίζω λάθος σκέψου να την ξεχάσεις πάνω και να ξεκινήσεις.

το εχω παθει στο παπι :slap:

ενταξει δεν ξεκιναω και με συπλεκτιες οποτε δεν εγινε και τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Κλειδαριά στο δισκόφρενο είναι νομίζω λάθος σκέψου να την ξεχάσεις πάνω και να ξεκινήσεις.

Νταξ..δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που να μην το εχει παθει το συγκεκριμενο.

Ασε που παιζει και reminder ..

Link to comment
Share on other sites

Ford Mondeo inlet manifold failure

π.χ. δεν είχαν σκεφτεί ότι θα χρειάζεται να έχει και κάποια νεύρα η βάση που στηρίζεται ο πείρος στις πεταλούδες.

κόστος αλλαγής όλης της πολλαπλής στην αντιπροσωπία : 700 ευρώ

κόστος κινητήρα εάν σπάσει ο πείρος : άγνωστο

κόστος πεταλούδες - βάσεις : 140 ευρώ εάν καταφέρεις να τους πείσεις ότι υπάρχει σαν ανταλλακτικό

αξία να το φτιάχνεις μόνος σου, γιατί κανένας μάστορας δεν αναλάμβανε : ανεκτίμητη!!!!

Ερώτηξης ξανά.

Τα κλαπέτα σου έκαναν θόρυβο και τα άλλαξες ή απλά προσέχεις για να έχεις?

Το άλλο που παρατήρησα ήταν ότι το μπράτσο του solenoid που ανεβοκατεβάζει τις πεταλούδες είχε ξεκουμπώσει από τον μοχλό για τις πεταλούδες :wassat:.

Το κούμπωσα, έσκασα μία και άκουσα κροτάλισμα. Οκ, αυτά θέλουν αλλαγή.

Δευτέρα παραγγέλνω τα ανταλλακτικά και με το που τα πάρω θα κάτσω να τα αλλάξω.

Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω?

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηξης ξανά.

Τα κλαπέτα σου έκαναν θόρυβο και τα άλλαξες ή απλά προσέχεις για να έχεις?

Το άλλο που παρατήρησα ήταν ότι το μπράτσο του solenoid που ανεβοκατεβάζει τις πεταλούδες είχε ξεκουμπώσει από τον μοχλό για τις πεταλούδες :wassat:.

Το κούμπωσα, έσκασα μία και άκουσα κροτάλισμα. Οκ, αυτά θέλουν αλλαγή.

Δευτέρα παραγγέλνω τα ανταλλακτικά και με το που τα πάρω θα κάτσω να τα αλλάξω.

Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω?

Έκανε έναν περίεργο θόρυβο στο ρελαντί. Την πολλαπλή εισαγωγής είσαι σε θέση να την βγάλεις; Ήμουν μπροστά κατά την διαδικασία και επί μισή ώρα έλυνε το παιδί μέχρι να φτάσει στην πολλαπλή.

Όταν τελικά την αφαιρέσεις θέλει υπομονή και λεπτούς χειρισμούς. Εμένα δεν έβγαινε ο μεταλλικός άξονας που τα στρίβει με απλό τράβηγμα, οπότε με κοφτάκι τα κατέστρεψα και στην συνέχεια τον έβγαλα. Θα χρειαστεί να έχεις γυαλόχαρτα για να τον λειάνεις σε περίπτωση που είναι λίγο γδαρμένος ώστε να μπαίνουν τα καινούργια κλαπετάκια. Επίσης σε μια επιφάνεια η οποία είναι 100% επίπεδη να ελέγξεις ότι είναι ευθύγραμμος.

Να έχεις και ένα σπρέυ καθαριστικό φρένων και ένα blower ή κουφλέρ για να καθαρίσεις την πολλαπλή (θα έχει αρκετή βρώμα μέσα)

Αν έχεις κάποιο φίλο μάστορα, καλύτερα να τα κάνετε στο συνεργείο του (βέβαια μπορεί να έχεις πλήρες σετ καστάνιες με προεκτάσεις για τα καρυδάκια κλπ και να μπορείς να το κάνεις σπίτι σου)

Link to comment
Share on other sites

Απ ότι είδα στο ford wiki δεν είναι κάτι δύσκολο(τουλάχιστο για μένα) να ξηλώσεις την πολλαπλή.

Αυτό που με αγχώνει είναι ότι δεν βρήκα κάπου κάποιο DIY για το πως βγαίνουν οι πεταλούδες.

Link to comment
Share on other sites

Σε ανοιχτες στροφες ροβολωντας για Σουνιο ο Ροκκος στεκοταν ανετα πισω απο TTS (ιδια μηχανη-"τετρακινηση" τυπου quattro-καπως βαρυτερο απο τον ροκκο-αν ηταν το roadster λογικα θα ταν λιγο παραπανω βαρυτερο) .Σημειωτεον οτι ο Ροκκος βγαζει την μεγιστη ιπποδυναμη στις 6.000 ,εγω λογω συντηρητισμου τον παω μεχρι 5-5μιση,οποτε παλι δεν πηγαινα στο οριο των δυνατοτητων του.(φυσικα δεν εχω ιδεα ποσο πιεζε και ο ΤΤης)...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.