Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Γι' αυτό δεν τους πετυχαίνουν οι Αμερικάνοι με τους πυραύλους εύκολα...:p

Οι Κρητικοί να τα βλέπουν αυτά που πάνε όλο ευθεία!:hehe:

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Και από όλη αυτή την κατάσταση το πρόβλημα είναι να οδηγούν γυναίκες. :suicide:

Turbanοφοροι gangstadriftοκαγκουρες... σε δημοσιους δρομους και διπλα σε σχολικο

πειραζει που θα γουσταρα να το φερνε καμια 10ρια τουμπες την ωρα που ειχαν βγει απο τα παραθυρα οι πισω?

Οπως fail ειναι και οι καγκουρες που πειραζουν τα αμαξια και οι εξατμισεις βγαζουν σαπιλα ηχο.

Αν εχουν τη ψευδαισθηση οτι οδηγουν Ferrari,double fail.

και η seat εχει κατι παρομοιο στα cupra.

Ρε παιδια δεν ειναι τοσο τραγικο οσο σας φαινεται,ουτε για καγκουριλικι.Οταν το αυτοκινητο εχει καλη ηχομονωση,δεν καταλαβαινεις με τιποτα με ποσα πας και ξαφνικα στην εθνικη βλεπεις μπροστα σου σταματημενους.Στο κοντερ,οτι και να βλεπεις,χωρις θορυβο δεν καταλαβαινεις τους ρυθμους που κινεισαι...

Μέχρι στιγμής είχα ακούσει περί κλαπέτων που άνοιγαν και μετέφεραν λίγο απο τον ήχο της μηχανής στην καμπίνα, κάτι που μου μοιάζει πρακτικό σε ένα βαθμό. Αφού όταν σκίζω το μοτέρ μου θέλω να το ακούω, όχι απλά γιατί είμαι καγκουρας και γουστάρω… αλλά επειδή ακούγοντάς το συχνά καταλαβαίνεις αν κάτι πάει στραβά, και γενικότερα έχεις μια διαφορετική επαφή με το μηχανικό σύνολο που οδηγείς.

Αλλά καθαρά artificial ήχος από το ηχοσύστημα του αυτοκίνητου? Απλά έλεος.

Και εγώ που νόμιζα, ότι πρέπει να κοιτάμε και το κοντέρ που και που....

Καθαρή καγκουρίλα. Όσο για το "ακούω τον κινητήρα και καταλαβαίνω αν έχει πρόβλημα", πλέον και ενδείξεις έχουν τα αμάξια και απ' όλα. Άσε που αυτός που θα πάρει την M5, δεν νομίζω να έχει μεγαλώσει σε συνεγείο.

ΥΓ. Με το παλιό φορτηγάκι του πατέρα μου, αν άκουγα μόνο τον κινητήρα, θα νόμιζα ότι πάω με 250.

Εχει ενα ποιντ ο Τσακ. ,τις ταχυτητες δηλαδη τις δουλευετε ολοι κοιτωντας στροφομετρο;

υ.γ: αν και τα getz ακομα εχουν εναν στοιχειωδη θορυβο :p

και η seat εχει κατι παρομοιο στα cupra.

Ρε παιδια δεν ειναι τοσο τραγικο οσο σας φαινεται,ουτε για καγκουριλικι.Οταν το αυτοκινητο εχει καλη ηχομονωση,δεν καταλαβαινεις με τιποτα με ποσα πας και ξαφνικα στην εθνικη βλεπεις μπροστα σου σταματημενους.Στο κοντερ,οτι και να βλεπεις,χωρις θορυβο δεν καταλαβαινεις τους ρυθμους που κινεισαι...

Όταν πηγαίνεις με 250 δεν νομίζω ότι ακούγεται ο θόρυβος της μηχανής περισσότερο απ' ότι ο αεροδιναμικός θόρυβος. Άρα μιλάς για αεροδυναμικό θόρυβο.

Όταν πηγαίνεις με 250 δεν νομίζω ότι ακούγεται ο θόρυβος της μηχανής περισσότερο απ' ότι ο αεροδιναμικός θόρυβος. Άρα μιλάς για αεροδυναμικό θόρυβο.

επαναλαμβανω,τετοια αυτοκινητα εχουν αλλη κλαση ηχομονωσης και ελαχιστα αντιλαμβανεσαι απο μεσα και ,ακομα και σε φτηνα μοντελα με can bus ,το αυτοκινητο δυναμωνει αυτοματα το ηχοσυστημα οσο ανεβαινει η ταχυτητα...

Όλα αυτά μου δείχνουν ότι δεν μπορείς να έχεις ένα αμάξι που τα κάνει όλα...απλά πράγματα.

Δεν μπορείς να έχεις μια Μ5, που και να έχει ωραίο δυνατό ήχο και ταυτόχρονα να είναι τρελά ήσυχη σε ταξίδια. Οπότε οι γίγαντες της BMW πάνε να βρούνε έμμεση λύση...weak.

Αν είχα εκατοντάδες χιλιάρικα να δώσω για ένα κάρο όπως η Μ5, απλά θα έπερνα 2 κάρα. Μια λιμουζίνα με ικανοποιητικά αλόγατα, να κάνω ταξιδάκια και να απολαμβάνω στο ηχοσύστημα μουσική με απολύτη ησυχία στα 200κ/ω. Ένα καθαρόαιμο/ημίαιμο αγωνιστικό στο οποίο η έξτρα ηχομόνωση απλά θα μου έκοβε άλογα.

Και εγώ που νόμιζα, ότι πρέπει να κοιτάμε και το κοντέρ που και που....

Καθαρή καγκουρίλα. Όσο για το "ακούω τον κινητήρα και καταλαβαίνω αν έχει πρόβλημα", πλέον και ενδείξεις έχουν τα αμάξια και απ' όλα. Άσε που αυτός που θα πάρει την M5, δεν νομίζω να έχει μεγαλώσει σε συνεγείο.

ΥΓ. Με το παλιό φορτηγάκι του πατέρα μου, αν άκουγα μόνο τον κινητήρα, θα νόμιζα ότι πάω με 250.

Δε θα αντικαταστήσεις τα διαγνωστικά με αυτό που ακούς, αλλά ΑΝ θες να ακούς κάτι, καλύτερα αυτό να είναι ο πραγματικός ήχος του κινητήρα και όχι ένας fake θόρυβος απ τα ηχεία.

Το γιατί είναι καλύτερο δε θα κάτσω να το εξηγήσω... ο καθ ένας έχει του λόγους του. Άν κάποιος δε βρίσκει λόγο στο να ακούει τον πραγματικό ήχο του μοτέρ του αυτοκινήτου του, ας μη τον ακούει καθόλου.

Όλα αυτά μου δείχνουν ότι δεν μπορείς να έχεις ένα αμάξι που τα κάνει όλα...απλά πράγματα.

Δεν μπορείς να έχεις μια Μ5, που και να έχει ωραίο δυνατό ήχο και ταυτόχρονα να είναι τρελά ήσυχη σε ταξίδια.

[...]

Αν είχα εκατοντάδες χιλιάρικα να δώσω για ένα κάρο όπως η Μ5, απλά θα έπερνα 2 κάρα. [...] .

το αυτό.

Εγώ που δεν είμαι ο super duper wow καμένος με αμάξια, όταν μπαίνω σε ένα και δεν ακούγεται πολύ ο κινητήρας γουστάρω. Δεν θα οδηγήσω το αυτοκίνητο για 5 λεπτά, αλλά για μία ζωή.

Και μην μου πεις ότι θες να έχεις κολλημένο το αυτί πάνω για να καταλάβεις το πρόβλημα ή ότι η BMW βάζει αυτήν την καγκουριά επειδή δεν περνάει ΚΑΘΟΛΟΥ ο ήχος μέσα. Και πάλι μια χαρά θα ακούσεις το πρόβλημα.

Όλα αυτά μου δείχνουν ότι δεν μπορείς να έχεις ένα αμάξι που τα κάνει όλα...απλά πράγματα.

Δεν μπορείς να έχεις μια Μ5, που και να έχει ωραίο δυνατό ήχο και ταυτόχρονα να είναι τρελά ήσυχη σε ταξίδια. Οπότε οι γίγαντες της BMW πάνε να βρούνε έμμεση λύση...weak.

Αν ανοίξεις το παράθυρο, μια χαρά ωραίο δυνατό ήχο θα έχει. Αν το κλείσεις θα είναι ήσυχη για τα ταξίδια. Αλλά οι γίγαντες της BMW σκεπτόμενοι τους κάγκουρες είπαν να τα γ@323σουν όλα.

Ας βάζανε μικρόφωνο στην μηχανή

Συμφωνώ σε αυτό... Ποιός ο λόγος να βάζουν Fake ήχο, και όχι τουλάχιστον ένα μικρόφωνο..

Τουλάχιστον ο ήχος να είναι αληθινός..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.