magicman Σεπτέμβριος 30, 2011 #5861 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 (edited) τα πλαστικα της ford ειναι τρισαθλια, και στο fiesta τo ιδιο. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 2, 2011 από MaGiCMaN Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Σεπτέμβριος 30, 2011 #5862 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 Ford Mondeo inlet manifold failureπ.χ. δεν είχαν σκεφτεί ότι θα χρειάζεται να έχει και κάποια νεύρα η βάση που στηρίζεται ο πείρος στις πεταλούδες. κόστος αλλαγής όλης της πολλαπλής στην αντιπροσωπία : 700 ευρώκόστος κινητήρα εάν σπάσει ο πείρος : άγνωστοκόστος πεταλούδες - βάσεις : 140 ευρώ εάν καταφέρεις να τους πείσεις ότι υπάρχει σαν ανταλλακτικόαξία να το φτιάχνεις μόνος σου, γιατί κανένας μάστορας δεν αναλάμβανε : ανεκτίμητη!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Σεπτέμβριος 30, 2011 #5863 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 Σήμερα ξέυπνησα το πρωι και πήγα για δουλειές. Κατεβαίνοντας στο παρκινγ το πισω φινιστρίνι σπασμένω, οι πόρτες ξεκλείδωτες..... Απολογισμός; Ένα ραδιο-CD να λείπει, μαζί και ο φορτιστής του κινητού και ένα κουτάκι τσίχλες.... Καλά όλα τα άλλα, τις τσίχλες τι τις πήρανε να τις κάνουνε; Αυριο θα πάω στην Carglass να δούμε για το τζάμι, και μετα στην Lumar για το φιμέ. Για το radio cd θα δούμε σε κάνα Media Mrkt..... A ρε κάναν κ@ριόλη δεν θα πιάσω να ανοίγει αμάξι; Τα μάτια θα του σκίσω.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Σεπτέμβριος 30, 2011 #5864 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 αν εχεις ορεξη να βαζεις φιμε ζελατινα μονος σου καντο, θα γλυτωσεις το 200αρι.Ακομα δεν εχω καταφερει να βγαλω φωτογραφιες απο το αυτοκινητο, αλλα κανουν δουλεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 30, 2011 #5865 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 Ford Mondeo inlet manifold failureπ.χ. δεν είχαν σκεφτεί ότι θα χρειάζεται να έχει και κάποια νεύρα η βάση που στηρίζεται ο πείρος στις πεταλούδες. κόστος αλλαγής όλης της πολλαπλής στην αντιπροσωπία : 700 ευρώ κόστος κινητήρα εάν σπάσει ο πείρος : άγνωστο κόστος πεταλούδες - βάσεις : 140 ευρώ εάν καταφέρεις να τους πείσεις ότι υπάρχει σαν ανταλλακτικό αξία να το φτιάχνεις μόνος σου, γιατί κανένας μάστορας δεν αναλάμβανε : ανεκτίμητη!!!! Εδώ και 2 χρόνια θέλω να τσεκάρω να δω αν έχει πρόβλημα αλλά όλο βαριέμαι αν και κατα 99% πρέπει να έχει θέμα γιατί στις 4000κ ακούω κάτι χτυπήματα στην πολλαπλή. Το μοτέρ έχει 190,000χλμ ps. Αν δεν σου κάνει κόπος, στείλε μου μία τα p/n από τα ανταλλακτικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Σεπτέμβριος 30, 2011 #5866 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 ps. Αν δεν σου κάνει κόπος, στείλε μου μία τα p/n από τα ανταλλακτικά.Inlet Manifold Fault - Duratec - www.FordWiki.co.ukFINIS is F1317276 for the flaps, F1119284 for the gaskets, and you'll need four of each. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Σεπτέμβριος 30, 2011 #5867 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 30, 2011 αν εχεις ορεξη να βαζεις φιμε ζελατινα μονος σου καντο, θα γλυτωσεις το 200αρι.Ακομα δεν εχω καταφερει να βγαλω φωτογραφιες απο το αυτοκινητο, αλλα κανουν δουλεια200άρι για το μικρό πίσω φυνιστρίνι; Δεν νομίζω να πάει τόσο. 5 θυρο ειναι το αμάξι, οπότε το φυνιστρίνι ειναι ενα τζαμακι 20χ10.... Τώρα μου την σπάει που πρέπει φτου και απο την αρχή να αγοράζω ράδιο, να δω τι θα γίνει με τα computer της γκαραζόπορτας. Το κόβω να αγοράζω κάνα πύθωνα και να τον πετάω τα βράδια μέσα στο αμάξι, και όσοι πιστοί προσέλθετε..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Οκτώβριος 1, 2011 #5868 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2011 sorry fail ενώ το διαβασα μου 'ρθε στο μυαλό το κοστος για ολο το αυτοκίνητο....ο πιθωνας δεν ειναι διολου άσχημη ιδεα :wassat: Link to comment Share on other sites More sharing options...
diodiastop666 Οκτώβριος 1, 2011 #5869 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2011 200άρι για το μικρό πίσω φυνιστρίνι; Δεν νομίζω να πάει τόσο. 5 θυρο ειναι το αμάξι, οπότε το φυνιστρίνι ειναι ενα τζαμακι 20χ10.... Τώρα μου την σπάει που πρέπει φτου και απο την αρχή να αγοράζω ράδιο, να δω τι θα γίνει με τα computer της γκαραζόπορτας. Το κόβω να αγοράζω κάνα πύθωνα και να τον πετάω τα βράδια μέσα στο αμάξι, και όσοι πιστοί προσέλθετε..... ο ξαδερφος μου ειχε κανει μια πατεντα στο αμαξι του και ενσωματωσε το κοντρολ της γκαραζοπορτας μεσα στο αμαξι. δε μπορουν να σου κλεψουν το κοντρολ,δε το ξεχνας,δε μενεις απο μπαταρια Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Οκτώβριος 1, 2011 #5870 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2011 ο ξαδερφος μου ειχε κανει μια πατεντα στο αμαξι του και ενσωματωσε το κοντρολ της γκαραζοπορτας μεσα στο αμαξι.δε μπορουν να σου κλεψουν το κοντρολ,δε το ξεχνας,δε μενεις απο μπαταρια Μου φαίνεται η καλυτερη λύση ειναι 3 εκπαιδευμένα ντοπερμαν στο γκαραζ... Αν θέλει κάποιος ας πλησιάσει..... Πάντως σήμερα πήγε το αμάξι στην carglass. Τα παιδιά εκεί ειναι εξυπηρετικότατα, το άφησα, με κεράσαν καφέ και μέχρι να τον πιώ το αμάξι ήταν έτοιμο. Μάλιστα όχι απλά καθαρίσαν τα σπασμένα γυαλιά στο αμάξι, αλλά σκούπισαν όλο το σαλόνι με ηλεκτρική. Την δευτέρα πάμε για το φιμέ, μου είπαν κοστολόγιο για το φυνιστρίνι κοντά στα 20€, μπορεί και 25€. Ραδιο θα δώ σε κάνα media mrkt, και θα το βάλω μόνος μου. Όχι κάτι ακριβό βέβαια, δεν αξίζει πλέον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Οκτώβριος 2, 2011 #5871 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 φίλος μου 18 χρονών πήγε Ιταλία και νοίκιασε - οδήγησε μια 458 italia..FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!![ame=http://www.youtube.com/watch?v=cTtSan6Xx7w]458 italia experience - YouTube[/ame]τι έχει ακούσει από μένα δε λέγεται.... αυτά είναι..!ψήνομαι άνετα για ταξιδάκι στην Ιταλία μόνο γι' αυτό το λόγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Οκτώβριος 2, 2011 #5872 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 -r u a professional driver?? -yes...(i am taxi driver ) Lol @κορνα... Και ποσο παει ο μαλλις για αυτο?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Οκτώβριος 2, 2011 #5873 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 θα ηθελα και γω να μαθω Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Οκτώβριος 2, 2011 #5874 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 Έλληνας είναι; Κάνει μπαμ από χιλιόμετρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Οκτώβριος 2, 2011 #5875 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=gwYSPP_5gXI&feature=player_embedded]Kenneth Moen Hill climb Drift Lillehammer - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evan Οκτώβριος 2, 2011 #5876 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 Πωωωω ζηλεψαααααα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Οκτώβριος 2, 2011 #5877 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 Και ποσο παει ο μαλλις για αυτο??120 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Οκτώβριος 2, 2011 #5878 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 Kenneth Moen Hill climb Drift Lillehammer - YouTubeπου ειναι ο Φραγμας να γκρινιαξει για τα αγριοκοτσυφα και τους ταρανδους που αναγκαστηκαν να εγκαταλειψουν τον περιβαλλοντα χωρο της διαδρομης λογω της μυρωδιας και της ηχορυπανσης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Οκτώβριος 2, 2011 #5879 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 Έχω αρχίσει να βαριέμαι τη μόδα του drift. Μάλλον καλύπτει το έλλειμμα που αφήνει το παραδοσιακό rallying όσο οι χωμάτινες διαδρομές σιγά σιγά χάνονται (ειδικά στην Αμερική).Αλλά σιγά σιγά καταντά να είναι πολύ κακό για το τίποτα. Λάστιχα και ισχύς πεταμένη στα σκουπίδια, αφού όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται, δεν απαιτεί ούτε κλάσμα της ικανότητας ανάβασης σε υψηλό αγωνιστικό ρυθμό.Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στον καγκουρ-οδηγό drifter να σπάει και να επαναφέρει τη πρόσφυση της ουράς κατά το δοκούν ελέγχοντας τη δύναμη που σπαταλάει με το δεξί του πόδι. Το όχημα έτσι κι αλλιώς κινείται αργότερα από τα πραγματικά του όρια οπότε πάντα υπάρχει ένα safety margin και κατά συνέπεια υπάρχει χώρος για λάθος, επιτρέποντας στον οδηγό να δείχνει περισσότερο «μάγκας» απ ότι είναι πραγματικά.Σε μια εποχή που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός κινδυνεύει να χάσει μια για πάντα τον χαρακτήρα του, χάριν της «πράσινης» τεχνολογίας, η υπερβολική πια μόδα του drift μου μοιάζει απλά σαν σπατάλη πολύτιμων πόρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Οκτώβριος 2, 2011 #5880 Κοινοποίηση Οκτώβριος 2, 2011 Έχω αρχίσει να βαριέμαι τη μόδα του drift. Μάλλον καλύπτει το έλλειμμα που αφήνει το παραδοσιακό rallying όσο οι χωμάτινες διαδρομές σιγά σιγά χάνονται (ειδικά στην Αμερική).Αλλά σιγά σιγά καταντά να είναι πολύ κακό για το τίποτα. Λάστιχα και ισχύς πεταμένη στα σκουπίδια, αφού όσο εντυπωσιακό και αν φαίνεται, δεν απαιτεί ούτε κλάσμα της ικανότητας ανάβασης σε υψηλό αγωνιστικό ρυθμό.Η άφθονη ισχύς επιτρέπει στον καγκουρ-οδηγό drifter να σπάει και να επαναφέρει τη πρόσφυση της ουράς κατά το δοκούν ελέγχοντας τη δύναμη που σπαταλάει με το δεξί του πόδι. Το όχημα έτσι κι αλλιώς κινείται αργότερα από τα πραγματικά του όρια οπότε πάντα υπάρχει ένα safety margin και κατά συνέπεια υπάρχει χώρος για λάθος, επιτρέποντας στον οδηγό να δείχνει περισσότερο «μάγκας» απ ότι είναι πραγματικά.Σε μια εποχή που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός κινδυνεύει να χάσει μια για πάντα τον χαρακτήρα του, χάριν της «πράσινης» τεχνολογίας, η υπερβολική πια μόδα του drift μου μοιάζει απλά σαν σπατάλη πολύτιμων πόρων.δυστυχως δεν μπορω παρα να συμφωνησωαυτο νομιζω συμβαινει σχεδον σε ολους τους τομεις που απο undergorund γινονται γρηγορα mainstream με μια εσανς τεχνητου extreme χαρακτηρα, αποκτουν διευρυμενο target group , τρελλες σπονσοριες και μεγαλη προβολη.Το κακο στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι λειτουργει εις βαρος αλλων πιο κλασσικων μορφων του αθληματος που καποιοι θεωρησαν μη εμπορικους, παρωχημενους ή απλα μη αποδοτικους σε σχεση με το συνολικο και γενικο κοστος τουςδυστυχως πλεον τα "νουμερα" μετρανε πιο πολυ απο την ουσια παντου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts