Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=166]Κοπρίτης[/MENTION] να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Θεωρώ ότι η εποχή των ''Ινδιάνων'' έχει περάσει ανεπιστρεπτί, και από πλευράς οδηγών αλλά και από πλευράς

μηχανών.

Ο Ινδιάνος παλιά έπαιρνε περισσότερη αξία αν οδηγούσε δυσκολοδήγητα εργαλεία. Τα σημερινά είναι πιο ''civilised''.

Για μένα τα πραγματικά ινδιάνικα ήταν:

Honda XR 600 1986.

bikepics1733942800.jpg

Honda XR 500 1993.

bikepics728408800.jpg

Η ωμή δύναμη - Honda CR 500 1997.

bikepics1661942800.jpg

Link to comment
Share on other sites

@Κοπρίτης να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Θεωρώ ότι η εποχή των ''Ινδιάνων'' έχει περάσει ανεπιστρεπτί, και από πλευράς οδηγών αλλά και από πλευράς

μηχανών.

Ο Ινδιάνος παλιά έπαιρνε περισσότερη αξία αν οδηγούσε δυσκολοδήγητα εργαλεία. Τα σημερινά είναι πιο ''civilised''.

Για μένα τα πραγματικά ινδιάνικα ήταν:

ινδιανικα supermotard λεμε βρε...οχι γενικα

ασε που το 500αρακι το CR το χω κι εγω παραπανω...

o "προκρουστης" παιζει παντου ασχετως σεταρισματος

οσο για τους οδηγους, χμ... ισως να μην εχει διατηρηθει η ψυχολογια περασμενων δεκαετιων στο ακεραιο

παλια κοντρες με ζηταδες ηταν καθημερινοτητα, τωρα κινδυνευεις να σε γαζωσει η ΔΙΑΣ για πλακα...

δρομοι που παλιοτερα μετα τις 00.00 ηταν αδειοι τωρα ειναι το ιδιο πηχτρα με τα μεσημερια

και αλλα πολλα...

αλλα πιστευω (και ξερω) οτι παιζουν ακομα αρκετοι απο δ'αυτους στους δρομους....

Link to comment
Share on other sites

Εχοντας περασει απο το σταδιο ευρωπαικα SM (βλ. Hus 570, ktm 640sm, ktm duke II)

Αυτο που ειχα παρατηρησει ειναι οτι ΣΠΑΝΕ για πλακα, θα πρεπει να προσεξεις παρα πολυ τις ωρες λειτουργιας και τα σερβις του μωρου.

Ειδικα τα ΚΤΜ δεν συγχωρουν ευκολα τη κακομεταχειριση οσων αφορα τη συντηρηση.

Ολα οσα ανεφερα πιο πανω κατεληξαν με σπασμενο μοτερ :smoke:

Ενω το XR του '94 που εχω εδω και χρονια αντεξε πολυ περισσοτερα πραγματα.

Καλοταξιδη και παντα ορθιος αγορινα :)

Link to comment
Share on other sites

Γενικα τα σερβις κτλ θα ειναι στην ωρα τους(ξερω οτι ειδικα σε αυτα ειναι και βασικο αυτο).και εκτος απο αυτο δεν θα το σκιζουμε(μιλαω σε πληθυντικο γιατι θα το εχω με τον αδελφο μου).πιο πολυ για τη βολτιτσα κτλ το θελουμε,οχι να σκοτωθουμε...

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο [MENTION=12158]Dant3[/MENTION], πανέμορφο εργαλείο. Η μόνη μου ένσταση (η οποία στέκεται στο σχόλιο σου - "πιο πολυ για τη βολτιτσα κτλ το θελουμε,οχι να σκοτωθουμε"), ειναι οτι σε τέτοια περίπτωση μαλλον θα έπαιρνα ενα XTX660 motard.

Δεν θα σπάσει ποτέ, δεν θα χαλάσει ποτέ και σίγουρα θα ήταν πιο ξέγνοιαστο απο το 'σβάρνα. Απο γκάζι σε μηχανές δεν ξέρω και πολλά αλλα ενα XTX που οδήγησα μου φάνηκε υπερ-αρκετό για εντός και λιγο εκτός πόλης.

Γούστα είναι αυτά όμως, και παλι καλοτάξιδο! :)

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο [MENTION=12158]Dant3[/MENTION], πανέμορφο εργαλείο. Η μόνη μου ένσταση (η οποία στέκεται στο σχόλιο σου - "πιο πολυ για τη βολτιτσα κτλ το θελουμε,οχι να σκοτωθουμε"), ειναι οτι σε τέτοια περίπτωση μαλλον θα έπαιρνα ενα XTX660 motard.

Δεν θα σπάσει ποτέ, δεν θα χαλάσει ποτέ και σίγουρα θα ήταν πιο ξέγνοιαστο απο το 'σβάρνα. Απο γκάζι σε μηχανές δεν ξέρω και πολλά αλλα ενα XTX που οδήγησα μου φάνηκε υπερ-αρκετό για εντός και λιγο εκτός πόλης.

Γούστα είναι αυτά όμως, και παλι καλοτάξιδο! :)

Απο γκάζι εχουν σχεδον (43 ως 45ps τα δυναμομετρουν τα xt μαμα , 46-47 πρεπει να ειναι το σβαρνα αν κρινω απο τον youtubie που τα δυναμομετρουν 50ps τροχο με τα arrow τα τελικα ) το ιδιο απλα το χτ το ταιζανε λιγο παραπανω στο εργοστάσιο και βγαινει κανα 175+ κιλά (156 το husky ) οποτε εχει καπως πιο βαρια αισθηση με θετικο του βαρους του την πληρη απουσια κραδασμων ακομη και στην τελικη του (175~km/h )

Οτι δεν σπαει παντως αυτο ειναι confired το δικο μου απο το 2004 μεχρι τωρα ειναι με 3-4 αλλαγες λαδιων (+ 2-3 ακομη απο ακινησια για να μην οξειδωθει το λαδι ) φιλτρου λαδιου ενα ελευθερο k&n και μπουζι . Δεν το εχω ρυθμισει βαλβιδες ποτε ( εχει λιγα κμ ομως κανα 25.000 ) Και απο μεταχειριση πραγματικος βιασμος , συχνα πυκνα εκτος πολης δεν χρησιμοποιω ουτε συμπλεκτη μιας και εχει χαμηλα τον κοφτη & με το που κανει cut off του κουμπωνω την επομενη :p .

Δεν σπαει με τιποτα. :clap:

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Απο γκάζι εχουν σχεδον (43 ως 45ps τα δυναμομετρουν τα xt μαμα , 46-47 πρεπει να ειναι το σβαρνα αν κρινω απο τον youtubie που τα δυναμομετρουν 50ps τροχο με τα arrow τα τελικα ) το ιδιο απλα το χτ το ταιζανε λιγο παραπανω στο εργοστάσιο και βγαινει κανα 175+ κιλά (156 το husky ) οποτε εχει καπως πιο βαρια αισθηση με θετικο του βαρους του την πληρη απουσια κραδασμων ακομη και στην τελικη του (175~km/h )

Οτι δεν σπαει παντως αυτο ειναι confired το δικο μου απο το 2004 μεχρι τωρα ειναι με 3-4 αλλαγες λαδιων (+ 2-3 ακομη απο ακινησια για να μην οξειδωθει το λαδι ) φιλτρου λαδιου ενα ελευθερο k&n και μπουζι . Δεν το εχω ρυθμισει βαλβιδες ποτε ( εχει λιγα κμ ομως κανα 25.000 ) Και απο μεταχειριση πραγματικος βιασμος , συχνα πυκνα εκτος πολης δεν χρησιμοποιω ουτε συμπλεκτη μιας και εχει χαμηλα τον κοφτη & με το που κανει cut off του κουμπωνω την επομενη :p .

Δεν σπαει με τιποτα. :clap:

ο ορος "αλεξισφαιρα" που τα συνοδευει χρονια τωρα δεν ειναι τυχαιος....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.