Hydra Σεπτέμβριος 7, 2011 #5721 Σεπτέμβριος 7, 2011 Θα παει κανεις;Ξερουμε τιμες ; ATHENS FESTIVAL OF SPEED 2011
ckbond Σεπτέμβριος 7, 2011 #5722 Σεπτέμβριος 7, 2011 Πηγαίνω εδώ και αρκετά χρόνια μιας και με το αυτοκινητιστικό club που είμαι μέλος είχαμε περίπτερο στον εξωτερικό χώρο.Φέτος όμως μετά τις τελευτέες εξελίξεις δεν θα πάω μόνο και μόνο για να μποϊκοτάρω αυτόν που θα εισπράξει τα κέρδη...Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ... http://www.oxiallopapia.blog.com/
LevelOne Σεπτέμβριος 7, 2011 Author #5723 Σεπτέμβριος 7, 2011 LOL γιατι όλοι τα έχουν με τον Πάπια άραγε; Καλά και εγώ σαν πρώην εργαζόμενος του δεν ειχα καλοπεράσει...
Tsakonas Σεπτέμβριος 10, 2011 #5724 Σεπτέμβριος 10, 2011 Η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο όταν ο κύριος Παπατριανταφύλλου έκανε …την πάπια στις ερωτήσεις περί πληρωμών, ενώ παράλληλα ξεκίνησε να ΜΗΝ δίνει budget για τα έξοδα των περιοδικών αλλά ταυτόχρονα έδινε εντολές για «πουλημένα» θέματα, advertorials σε απλά ελληνικά για την ύλη των περιοδικών, θέματα για τα οποία έβαζε στην τσέπη του αρκετά χρήματα από τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Η ειρωνεία όχι μόνο χαμογελούσε εκεί μέσα, αλλά έκανε κανονικό ρέιβ πάρτυ....προσεχετε τι βλακειες διαβαζετε στα περιοδικα ....
HotPeanut Σεπτέμβριος 10, 2011 #5726 Σεπτέμβριος 10, 2011 Η πίστα του θανάτου - Formula 1 - SPORT 24Καλά τα μέτρα ασφαλείας τότε ήταν απλά ανύπαρκτα.
PetrosD Σεπτέμβριος 11, 2011 #5730 Σεπτέμβριος 11, 2011 Σήμερα μέτρησα συμπίεση με ένα δανεικό συμπιεσόμετρο. Επειδή το μοτέρ έχει πρόβλημα και 1-2 κύλινδροι δε λειτουργούν, δεν το μέτρησα ζεστό όπως είναι το σωστό, αλλά κρύο. Ορίστε οι μετρήσεις.1 - 235 psi2 - 240 psi3 - 235 psi4 - 235 psi5 - 235 psi6 - 227 psiΈγιναν με 5 στροφές σε κάθε μέτρηση. Μου φαίνονται κάπως υψηλά τα νούμερα. Θέλω να πω, πως με 10.5:1 συμπίεση έπρεπε να είναι 200-210 psi. Τέλος πάντων, δε με νοιάζουν τα απόλυτα νούμερα αυτή τη στιγμή (αν και θέλω τη γνώμη σας) αλλά περισσότερο με ανακουφίζει το γεγονός ότι δεν έχω καμιά σπασμένη-κολλημένη βαλβίδα ή κάποια άλλη τρύπα στον κύλινδρο.
GriGaS Σεπτέμβριος 11, 2011 #5731 Σεπτέμβριος 11, 2011 Σε ποια ίλη είσαι;εφόσον στους μαυροσκούφηδες ο λόχος λέγεται ίλη και ο λοχαγός ίλαρχος, ο λοχίας γιατί δεν λέγεται ιλίας???
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 11, 2011 #5732 Σεπτέμβριος 11, 2011 Σήμερα μέτρησα συμπίεση με ένα δανεικό συμπιεσόμετρο. Επειδή το μοτέρ έχει πρόβλημα και 1-2 κύλινδροι δε λειτουργούν, δεν το μέτρησα ζεστό όπως είναι το σωστό, αλλά κρύο. Ορίστε οι μετρήσεις.1 - 235 psi2 - 240 psi3 - 235 psi4 - 235 psi5 - 235 psi6 - 227 psiΈγιναν με 5 στροφές σε κάθε μέτρηση. Μου φαίνονται κάπως υψηλά τα νούμερα. Θέλω να πω, πως με 10.5:1 συμπίεση έπρεπε να είναι 200-210 psi. Τέλος πάντων, δε με νοιάζουν τα απόλυτα νούμερα αυτή τη στιγμή (αν και θέλω τη γνώμη σας) αλλά περισσότερο με ανακουφίζει το γεγονός ότι δεν έχω καμιά σπασμένη-κολλημένη βολβίδα ή κάποια άλλη τρύπα στον κύλινδρο.Τα νούμερά σου είναι πολύ καλά.Σκέψου εμένα με 10:1 η mazda δίνει 220 και είμαι μετρημένος 215
spresv Σεπτέμβριος 11, 2011 #5733 Σεπτέμβριος 11, 2011 Πετρο, τα νουμερα αυτα δεν δειχνουν προβλημα. Κατι με ψεκασμο/αναφλεξη ειναι το θεμα σου.
PetrosD Σεπτέμβριος 11, 2011 #5735 Σεπτέμβριος 11, 2011 Ανάφλεξη πιστεύω κι εγώ. Ψεκασμό, το αποκλείω. Μυρίζει βενζίνη και σκάνε άκαφτα μέσα στην εξάτμιση.
NoDsl Σεπτέμβριος 11, 2011 #5736 Σεπτέμβριος 11, 2011 Καταρχάς το σωστό είναι να μετράς το μοτέρ κρύο και όχι ζεστό.Υψηλότερη συμπίεση από το ενδεδειγμένο = επικαθίσεις άνθρακα.Γενικά πρέπει να είσαι < απο 5bar ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους για να είσαι φυσιολογικά.Οπότε ψάχνεσαι αλλού.
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 12, 2011 #5737 Σεπτέμβριος 12, 2011 Καταρχάς το σωστό είναι να μετράς το μοτέρ κρύο και όχι ζεστό.Υψηλότερη συμπίεση από το ενδεδειγμένο = επικαθίσεις άνθρακα. Γενικά πρέπει να είσαι < απο 5bar ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους για να είσαι φυσιολογικά. Οπότε ψάχνεσαι αλλού. το σωστό είναι ότι λέει το service Manual του κάθε αμαξιού . Εμένα λέει να μετριέται με το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας. Άρα 80+°C λάδι και 90 νερό και μέγιστη διαφορά 2bar.
NoDsl Σεπτέμβριος 12, 2011 #5738 Σεπτέμβριος 12, 2011 δεν θα διαφωνήσω μιας και δεν ξέρω τι λέει το δικό σου μάνουαλ, το servicebox της peugeot πάντως λέει με κρύο αμάξι. Επίσης η διαφορά στα bar είναι πάλι ανάλογα τον κατασκευαστή. Εννοείται όσο μικρότερη τόσο καλύτερα.btw υπάρχει μπακαλέ τρόπος να βρείς πόσο είναι η αναμενόμενη συμπίεση απο τη σχέση συμπίεσης και τα κυβικά;Δηλαδή στο δικό μου 1.6λ με 10.5:1 να περιμένω 235psi?
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 12, 2011 #5739 Σεπτέμβριος 12, 2011 δεν θα διαφωνήσω μιας και δεν ξέρω τι λέει το δικό σου μάνουαλ, το servicebox της peugeot πάντως λέει με κρύο αμάξι. Επίσης η διαφορά στα bar είναι πάλι ανάλογα τον κατασκευαστή. Εννοείται όσο μικρότερη τόσο καλύτερα.btw υπάρχει μπακαλέ τρόπος να βρείς πόσο είναι η αναμενόμενη συμπίεση απο τη σχέση συμπίεσης και τα κυβικά;Δηλαδή στο δικό μου 1.6λ με 10.5:1 να περιμένω 235psi?Πολύ μα πολύ Μπακαλέ είναι ότι το 10:1 είναι 205+ και το 10,5 220+ αν θυμάμαι καλά.Βέβαια παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο όπως διαδρομή/διάμετρος πιστονιού κτλπ.
PetrosD Σεπτέμβριος 12, 2011 #5740 Σεπτέμβριος 12, 2011 Καταρχάς το σωστό είναι να μετράς το μοτέρ κρύο και όχι ζεστό.Υψηλότερη συμπίεση από το ενδεδειγμένο = επικαθίσεις άνθρακα.Γενικά πρέπει να είσαι < απο 5bar ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους για να είσαι φυσιολογικά.Οπότε ψάχνεσαι αλλού.Και εγώ ξέρω ότι πρέπει να μετριέται ζεστό (σε θερμοκρασία λειτουργίας) το μοτέρ.Για τις επικαθίσεις άνθρακα, σε πιστεύω, πρέπει να έχω κάμποσες από πλούσιο μείγμα (το έχω φτιάξει αυτό τώρα). Ξέρεις μήπως κάποιο εύκολο τρόπο να απαλλαγώ από αυτές; (Λόγο βάνος, αποκλείουμε να βγάλω κυλινδροκεφαλή, δεν θα μπορώ να την χρονίσω μετά.)5bar είναι 72 psi. Είναι πολύ μεγάλη διαφορά. Σε ξενόγλωσσο BMW forum λέγανε μέχρι 20 περίπου psi.Υπάρχει ένας τύπος που υπολογίζει πόσε psi πίεση πρέπει να έχεις, σύμφωνα με τη στατική σχέση συμπίεσης του κινητήρα σου δε θυμάμαι τώρα που το είχα διαβάσει, κάποιο OPEL forum ήταν.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.