PetrosD Αύγουστος 31, 2011 #5681 Αύγουστος 31, 2011 Στις λακουβες χώνεται ολο το αυτοκίνητο μεσα ή στα σαμαρακια αναπηδα πχ και νομιζω οτι οφείλεται στα ελατήρια(περισσότερο)Να μη νομίζεις, στα αμορτισέρ αφείλεται.
Lakisss Αύγουστος 31, 2011 #5682 Αύγουστος 31, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=yqDe-WNLvts]Amazing Recovery On Motorcycle - YouTube[/ame]
SirDiman Αύγουστος 31, 2011 #5683 Αύγουστος 31, 2011 Οχι περιττες αναπηδήσεις, για την ακρίβεια στα σαμαρακια απλα το νιώθεις σκληρο κάπως οταν τα περνας ακουγεται και ενα" ντουπ ντουπ". Σα να ειναι κολλημένες στη πλατφορμα (πως να το πω) του αυτοκινητου οι ροδες, ενω θα επρεπε να το περασει χωρις να παρει "κλιση" ή να ακουστεί κατι Προχτες οταν το είχαμε φορτώσει με βαλιτσες ειχε κάτσει αρκετά (το λαστιχο σχεδον δεν αφηνε κενο να δεις πισω απο τη ροδα) Οποτε αμορτισερ +ελατηρια χρειαζεται? Πρεπει να προσεξω κατι στην αγορα τους? (ειμαι πολυ noob στα μηχανολογικα, με το καιρο ελπιζω να μαθω κατι)
AN7 OverClocker Αύγουστος 31, 2011 #5684 Αύγουστος 31, 2011 Οχι περιττες αναπηδήσεις, για την ακρίβεια στα σαμαρακια απλα το νιώθεις σκληρο κάπως οταν τα περνας ακουγεται και ενα" ντουπ ντουπ". Σα να ειναι κολλημένες στη πλατφορμα (πως να το πω) του αυτοκινητου οι ροδες, ενω θα επρεπε να το περασει χωρις να παρει "κλιση" ή να ακουστεί κατι Προχτες οταν το είχαμε φορτώσει με βαλιτσες ειχε κάτσει αρκετά (το λαστιχο σχεδον δεν αφηνε κενο να δεις πισω απο τη ροδα) Οποτε αμορτισερ +ελατηρια χρειαζεται? Πρεπει να προσεξω κατι στην αγορα τους? (ειμαι πολυ noob στα μηχανολογικα, με το καιρο ελπιζω να μαθω κατι) Όταν τα αμορτισέρ είναι κλασμένα, σε απότομες αλλαγές κοπανάνε επίσης.
AN7 OverClocker Αύγουστος 31, 2011 #5685 Αύγουστος 31, 2011 Τα ελατήρια το μόνο που μπορούν να παθουν μετα απο πολλά χιλιόμετρα είναι να έχουν μαλακώσει – χαμηλώσει το αμάξι… και πάλι 100Κ km δε δικαιολογούν πεσμένα ελατήρια.Ξεχνάς την 20ετία όμως. Μπορεί να μην έχουν χλμ, αλλά έχουν πολλά χρόνια πάνω στο αμάξι. Όσο να ναι παίζει και αυτό το ρόλο του.
SirDiman Αύγουστος 31, 2011 #5686 Αύγουστος 31, 2011 ok αρα για αμορτισερ που κοιταω?μαρκα? μεγεθος και τέτοια που θα μαθω?
PetrosD Αύγουστος 31, 2011 #5687 Αύγουστος 31, 2011 Να τσεκάρεις και τις βάσεις των πίσω αμορτισέρ, μπορεί να θέλουν αλλαγή.
SirDiman Αύγουστος 31, 2011 #5688 Αύγουστος 31, 2011 Πρεπει να βγαλω την επένδυση του πορτ μπαγκαζ? (ή το βλεπω απεξω?)
2cpu Αύγουστος 31, 2011 #5690 Αύγουστος 31, 2011 Μαρκα το οχημα sirdiman?Βασικα και για να σε φυγει η απορια πανε σε ενα αμορτισερομετρο και θα δειςακριβως τι γινεται.
kaynd Αύγουστος 31, 2011 #5692 Αύγουστος 31, 2011 Όταν τα αμορτισέρ είναι κλασμένα, σε απότομες αλλαγές κοπανάνε επίσης.Φαντάζομαι εννοείς στις απότομες αλλαγές πορείας, γιατί στις απότομες αλλαγές ταχυτήτων θα ήταν ψιλοπαράλογο να ακούς τερμάτισμα της ανάρτησης σε ένα sedan με τη κατανομή βάρους της E34.και γενικότερα, χρειάζεται ανάρτηση με αρκετά μικρή διαδρομή για να συμβεί κάτι τέτοιο από αλλαγές πορείας. Ίσως θα μπορούσε να συμβεί σε κάποιο μικρό hot hach... αλλά σε ένα πιο οικογενειακών διαστάσεων αμάξι είναι λίγο απίθανο... εκτός αν τα αμορτισέρ έχουν βγει τόσο off που προχώρα στο δρόμο σα να είσαι καβαλά σε pogo stick.Ξεχνάς την 20ετία όμως. Μπορεί να μην έχουν χλμ, αλλά έχουν πολλά χρόνια πάνω στο αμάξι. Όσο να ναι παίζει και αυτό το ρόλο του.Ναι, παίζει ρόλο και ο χρόνος, αλλά ούτε η 20ετία μου το δικαιολογεί αυτό με τόσο λίγα χιλιόμετρα... εκτός ίσως και αν συνηθίζατε να φορτώνετε παρά πολύ το αμάξι συστηματικά. Αλλά και πάλι. Εχω δει πολύ φτηνότερα αμάξια 20ετίας να κάθονται μια χαρά πάνω στα εργοστασιακά τους ελατήρια... μου κάνει λίγο εντύπωση να έχουν κάτσει τόσο εύκολα τα ελατήρια μιας BMW.[MENTION=6199]SirDiman[/MENTION] Όπως και να χει, αυτό εύκολα ελέγχεται. Ψάχνεις να βρεις αναφορές για το στοκ ύψος του αυτοκίνητου σου, και μετράς στο δικό σου να δεις ποσο έχει πέσει. Αν δεν έχεις χάσει κάτι σημαντικό σε ύψος, τα ελατήρια σου είναι μια χαρά.Από αμορτισέρ δεν έχω τίποτα να προτείνω... καλυτέρα να ψάξεις-ρωτήσεις σε κάποιο BMW club γι αυτό. Δεν έχει νόημα να ακούς την οποιαδήποτε καλή - κακή αναφορά από εφαρμογές σε άλλο μοντέλο αυτοκίνητου περά απ το δικό σου.[edit]Να τσεκάρεις και τις βάσεις των πίσω αμορτισέρ, μπορεί να θέλουν αλλαγή.Αυτό, και καθαρά για θορύβους-κτύπους της ανάρτησης, καλό είναι να ρήξεις μια ματιά σε σινεμπλόκ αντιστρεπτικής αλλά και γενικότερα.
AN7 OverClocker Αύγουστος 31, 2011 #5693 Αύγουστος 31, 2011 Φαντάζομαι εννοείς στις απότομες αλλαγές πορείας, γιατί στις απότομες αλλαγές ταχυτήτων θα ήταν ψιλοπαράλογο να ακούς τερμάτισμα της ανάρτησης σε ένα sedan με τη κατανομή βάρους της E34.και γενικότερα, χρειάζεται ανάρτηση με αρκετά μικρή διαδρομή για να συμβεί κάτι τέτοιο από αλλαγές πορείας. Ίσως θα μπορούσε να συμβεί σε κάποιο μικρό hot hach... αλλά σε ένα πιο οικογενειακών διαστάσεων αμάξι είναι λίγο απίθανο... εκτός αν τα αμορτισέρ έχουν βγει τόσο off που προχώρα στο δρόμο σα να είσαι καβαλά σε pogo stick. απότομες αλλαγές εδάφους εννοούσα πχ λακουβες και τέτοια.
magicman Σεπτέμβριος 1, 2011 #5695 Σεπτέμβριος 1, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=iwHO6sC7Lhs&feature=channel_video_title]Video of the N[/ame]:man_in_love:
amdnikos Σεπτέμβριος 1, 2011 #5698 Σεπτέμβριος 1, 2011 [ame] [/ame]Δε ξέρω.... Οργή και μίσος μου προκάλεσε το συγκεκριμένο. Την ώρα του τετακε δόξα το θεό (η ότι πιστεύει ο καθένας) που δεν υπήρξε ένα μηχανάκι η κανένα αυτοκίνητο με οικογένεια και παιδάκι μέσα.
Borg Σεπτέμβριος 1, 2011 #5699 Σεπτέμβριος 1, 2011 ταράχτηκα βραδιάτικα....σιχτίρ[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mer2PDZtKtg]Best Supercars Sounds in London 2011 - YouTube[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.