Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πηγαίνω εδώ και αρκετά χρόνια μιας και με το αυτοκινητιστικό club που είμαι μέλος είχαμε περίπτερο στον εξωτερικό χώρο.

Φέτος όμως μετά τις τελευτέες εξελίξεις δεν θα πάω μόνο και μόνο για να μποϊκοτάρω αυτόν που θα εισπράξει τα κέρδη...

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ... http://www.oxiallopapia.blog.com/

Link to comment
Share on other sites

Η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο όταν ο κύριος Παπατριανταφύλλου έκανε …την πάπια στις ερωτήσεις περί πληρωμών, ενώ παράλληλα ξεκίνησε να ΜΗΝ δίνει budget για τα έξοδα των περιοδικών αλλά ταυτόχρονα έδινε εντολές για «πουλημένα» θέματα, advertorials σε απλά ελληνικά για την ύλη των περιοδικών, θέματα για τα οποία έβαζε στην τσέπη του αρκετά χρήματα από τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Η ειρωνεία όχι μόνο χαμογελούσε εκεί μέσα, αλλά έκανε κανονικό ρέιβ πάρτυ.

...

προσεχετε τι βλακειες διαβαζετε στα περιοδικα ....

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μέτρησα συμπίεση με ένα δανεικό συμπιεσόμετρο. Επειδή το μοτέρ έχει πρόβλημα και 1-2 κύλινδροι δε λειτουργούν, δεν το μέτρησα ζεστό όπως είναι το σωστό, αλλά κρύο. Ορίστε οι μετρήσεις.

1 - 235 psi

2 - 240 psi

3 - 235 psi

4 - 235 psi

5 - 235 psi

6 - 227 psi

Έγιναν με 5 στροφές σε κάθε μέτρηση. Μου φαίνονται κάπως υψηλά τα νούμερα. Θέλω να πω, πως με 10.5:1 συμπίεση έπρεπε να είναι 200-210 psi. Τέλος πάντων, δε με νοιάζουν τα απόλυτα νούμερα αυτή τη στιγμή (αν και θέλω τη γνώμη σας) αλλά περισσότερο με ανακουφίζει το γεγονός ότι δεν έχω καμιά σπασμένη-κολλημένη βαλβίδα ή κάποια άλλη τρύπα στον κύλινδρο.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μέτρησα συμπίεση με ένα δανεικό συμπιεσόμετρο. Επειδή το μοτέρ έχει πρόβλημα και 1-2 κύλινδροι δε λειτουργούν, δεν το μέτρησα ζεστό όπως είναι το σωστό, αλλά κρύο. Ορίστε οι μετρήσεις.

1 - 235 psi

2 - 240 psi

3 - 235 psi

4 - 235 psi

5 - 235 psi

6 - 227 psi

Έγιναν με 5 στροφές σε κάθε μέτρηση. Μου φαίνονται κάπως υψηλά τα νούμερα. Θέλω να πω, πως με 10.5:1 συμπίεση έπρεπε να είναι 200-210 psi. Τέλος πάντων, δε με νοιάζουν τα απόλυτα νούμερα αυτή τη στιγμή (αν και θέλω τη γνώμη σας) αλλά περισσότερο με ανακουφίζει το γεγονός ότι δεν έχω καμιά σπασμένη-κολλημένη βολβίδα ή κάποια άλλη τρύπα στον κύλινδρο.

Τα νούμερά σου είναι πολύ καλά.

Σκέψου εμένα με 10:1 η mazda δίνει 220 και είμαι μετρημένος 215

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς το σωστό είναι να μετράς το μοτέρ κρύο και όχι ζεστό.

Υψηλότερη συμπίεση από το ενδεδειγμένο = επικαθίσεις άνθρακα.

Γενικά πρέπει να είσαι < απο 5bar ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους για να είσαι φυσιολογικά.

Οπότε ψάχνεσαι αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς το σωστό είναι να μετράς το μοτέρ κρύο και όχι ζεστό.

Υψηλότερη συμπίεση από το ενδεδειγμένο = επικαθίσεις άνθρακα.

Γενικά πρέπει να είσαι < απο 5bar ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους για να είσαι φυσιολογικά.

Οπότε ψάχνεσαι αλλού.

το σωστό είναι ότι λέει το service Manual του κάθε αμαξιού ;).

Εμένα λέει να μετριέται με το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Άρα 80+°C λάδι και 90 νερό και μέγιστη διαφορά 2bar.

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

δεν θα διαφωνήσω μιας και δεν ξέρω τι λέει το δικό σου μάνουαλ, το servicebox της peugeot πάντως λέει με κρύο αμάξι. Επίσης η διαφορά στα bar είναι πάλι ανάλογα τον κατασκευαστή. Εννοείται όσο μικρότερη τόσο καλύτερα.

btw υπάρχει μπακαλέ τρόπος να βρείς πόσο είναι η αναμενόμενη συμπίεση απο τη σχέση συμπίεσης και τα κυβικά;

Δηλαδή στο δικό μου 1.6λ με 10.5:1 να περιμένω 235psi?

Link to comment
Share on other sites

δεν θα διαφωνήσω μιας και δεν ξέρω τι λέει το δικό σου μάνουαλ, το servicebox της peugeot πάντως λέει με κρύο αμάξι. Επίσης η διαφορά στα bar είναι πάλι ανάλογα τον κατασκευαστή. Εννοείται όσο μικρότερη τόσο καλύτερα.

btw υπάρχει μπακαλέ τρόπος να βρείς πόσο είναι η αναμενόμενη συμπίεση απο τη σχέση συμπίεσης και τα κυβικά;

Δηλαδή στο δικό μου 1.6λ με 10.5:1 να περιμένω 235psi?

Πολύ μα πολύ Μπακαλέ είναι ότι το 10:1 είναι 205+ και το 10,5 220+ αν θυμάμαι καλά.

Βέβαια παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο όπως διαδρομή/διάμετρος πιστονιού κτλπ.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς το σωστό είναι να μετράς το μοτέρ κρύο και όχι ζεστό.

Υψηλότερη συμπίεση από το ενδεδειγμένο = επικαθίσεις άνθρακα.

Γενικά πρέπει να είσαι < απο 5bar ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους για να είσαι φυσιολογικά.

Οπότε ψάχνεσαι αλλού.

Και εγώ ξέρω ότι πρέπει να μετριέται ζεστό (σε θερμοκρασία λειτουργίας) το μοτέρ.

Για τις επικαθίσεις άνθρακα, σε πιστεύω, πρέπει να έχω κάμποσες από πλούσιο μείγμα (το έχω φτιάξει αυτό τώρα). Ξέρεις μήπως κάποιο εύκολο τρόπο να απαλλαγώ από αυτές; (Λόγο βάνος, αποκλείουμε να βγάλω κυλινδροκεφαλή, δεν θα μπορώ να την χρονίσω μετά.)

5bar είναι 72 psi. Είναι πολύ μεγάλη διαφορά. Σε ξενόγλωσσο BMW forum λέγανε μέχρι 20 περίπου psi.

Υπάρχει ένας τύπος που υπολογίζει πόσε psi πίεση πρέπει να έχεις, σύμφωνα με τη στατική σχέση συμπίεσης του κινητήρα σου δε θυμάμαι τώρα που το είχα διαβάσει, κάποιο OPEL forum ήταν.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς εύκολος τρόπος να απαλαγείς απο την καπνούρα δεν υπάρχει. Καλό είναι λύσεις τύπου seasfoam κλπ να αποφευγονται γιατί μαμάνε λαστιχάκια κλπ.

Το μόνο safe που μπορείς να κάνεις είναι καλή βενζίνα, ταξιδάκι ωρών και σε καμιά μεγάλη ευθεία να κρατήσεις τπτ 6000rpm αλλά χωρίς να πρεσάρει το τούρμπο, ατμοσφαιρική λειτουργία)

Από εκεί και πέρα μια μέθοδος που προτείνουν, για το mini ας πούμε, να δώσεις στα μπέκ απο μπουγελάκι με βενζίνη και καθαριστικό σε αναλογια 4:1, ρυθμίσεις κατάλληλα πιέσεις καυσίμου και το αφήνεις ρελαντί κανα τέταρτο. ξανασυνδέεις και είσαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.