ckbond Σεπτέμβριος 7, 2011 #5641 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 Πηγαίνω εδώ και αρκετά χρόνια μιας και με το αυτοκινητιστικό club που είμαι μέλος είχαμε περίπτερο στον εξωτερικό χώρο.Φέτος όμως μετά τις τελευτέες εξελίξεις δεν θα πάω μόνο και μόνο για να μποϊκοτάρω αυτόν που θα εισπράξει τα κέρδη...Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ... http://www.oxiallopapia.blog.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Σεπτέμβριος 7, 2011 Author #5642 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2011 LOL γιατι όλοι τα έχουν με τον Πάπια άραγε; Καλά και εγώ σαν πρώην εργαζόμενος του δεν ειχα καλοπεράσει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Σεπτέμβριος 10, 2011 #5643 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 Η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο όταν ο κύριος Παπατριανταφύλλου έκανε …την πάπια στις ερωτήσεις περί πληρωμών, ενώ παράλληλα ξεκίνησε να ΜΗΝ δίνει budget για τα έξοδα των περιοδικών αλλά ταυτόχρονα έδινε εντολές για «πουλημένα» θέματα, advertorials σε απλά ελληνικά για την ύλη των περιοδικών, θέματα για τα οποία έβαζε στην τσέπη του αρκετά χρήματα από τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Η ειρωνεία όχι μόνο χαμογελούσε εκεί μέσα, αλλά έκανε κανονικό ρέιβ πάρτυ....προσεχετε τι βλακειες διαβαζετε στα περιοδικα .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κωστάκης Σεπτέμβριος 10, 2011 #5644 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 Η πίστα του θανάτου - Formula 1 - SPORT 24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Σεπτέμβριος 10, 2011 #5645 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2011 Η πίστα του θανάτου - Formula 1 - SPORT 24Καλά τα μέτρα ασφαλείας τότε ήταν απλά ανύπαρκτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 11, 2011 #5646 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 Στο ΚΕΤΘ μας μίλησε ο Ιαβέρης. Respect. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Σεπτέμβριος 11, 2011 #5647 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 Σε ποια ίλη είσαι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Σεπτέμβριος 11, 2011 #5648 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 3η επιλαρχία 2ος λόχος Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 11, 2011 #5649 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 (edited) Σήμερα μέτρησα συμπίεση με ένα δανεικό συμπιεσόμετρο. Επειδή το μοτέρ έχει πρόβλημα και 1-2 κύλινδροι δε λειτουργούν, δεν το μέτρησα ζεστό όπως είναι το σωστό, αλλά κρύο. Ορίστε οι μετρήσεις.1 - 235 psi2 - 240 psi3 - 235 psi4 - 235 psi5 - 235 psi6 - 227 psiΈγιναν με 5 στροφές σε κάθε μέτρηση. Μου φαίνονται κάπως υψηλά τα νούμερα. Θέλω να πω, πως με 10.5:1 συμπίεση έπρεπε να είναι 200-210 psi. Τέλος πάντων, δε με νοιάζουν τα απόλυτα νούμερα αυτή τη στιγμή (αν και θέλω τη γνώμη σας) αλλά περισσότερο με ανακουφίζει το γεγονός ότι δεν έχω καμιά σπασμένη-κολλημένη βαλβίδα ή κάποια άλλη τρύπα στον κύλινδρο. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 11, 2011 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Σεπτέμβριος 11, 2011 #5650 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 Σε ποια ίλη είσαι;εφόσον στους μαυροσκούφηδες ο λόχος λέγεται ίλη και ο λοχαγός ίλαρχος, ο λοχίας γιατί δεν λέγεται ιλίας??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 11, 2011 #5651 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 Σήμερα μέτρησα συμπίεση με ένα δανεικό συμπιεσόμετρο. Επειδή το μοτέρ έχει πρόβλημα και 1-2 κύλινδροι δε λειτουργούν, δεν το μέτρησα ζεστό όπως είναι το σωστό, αλλά κρύο. Ορίστε οι μετρήσεις.1 - 235 psi2 - 240 psi3 - 235 psi4 - 235 psi5 - 235 psi6 - 227 psiΈγιναν με 5 στροφές σε κάθε μέτρηση. Μου φαίνονται κάπως υψηλά τα νούμερα. Θέλω να πω, πως με 10.5:1 συμπίεση έπρεπε να είναι 200-210 psi. Τέλος πάντων, δε με νοιάζουν τα απόλυτα νούμερα αυτή τη στιγμή (αν και θέλω τη γνώμη σας) αλλά περισσότερο με ανακουφίζει το γεγονός ότι δεν έχω καμιά σπασμένη-κολλημένη βολβίδα ή κάποια άλλη τρύπα στον κύλινδρο.Τα νούμερά σου είναι πολύ καλά.Σκέψου εμένα με 10:1 η mazda δίνει 220 και είμαι μετρημένος 215 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Σεπτέμβριος 11, 2011 #5652 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 Πετρο, τα νουμερα αυτα δεν δειχνουν προβλημα. Κατι με ψεκασμο/αναφλεξη ειναι το θεμα σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Σεπτέμβριος 11, 2011 #5653 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 Θέλω live stream F1. Υπάρχει τίποτις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 11, 2011 #5654 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 Ανάφλεξη πιστεύω κι εγώ. Ψεκασμό, το αποκλείω. Μυρίζει βενζίνη και σκάνε άκαφτα μέσα στην εξάτμιση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Σεπτέμβριος 11, 2011 #5655 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 11, 2011 Καταρχάς το σωστό είναι να μετράς το μοτέρ κρύο και όχι ζεστό.Υψηλότερη συμπίεση από το ενδεδειγμένο = επικαθίσεις άνθρακα.Γενικά πρέπει να είσαι < απο 5bar ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους για να είσαι φυσιολογικά.Οπότε ψάχνεσαι αλλού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 12, 2011 #5656 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2011 (edited) Καταρχάς το σωστό είναι να μετράς το μοτέρ κρύο και όχι ζεστό.Υψηλότερη συμπίεση από το ενδεδειγμένο = επικαθίσεις άνθρακα. Γενικά πρέπει να είσαι < απο 5bar ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους για να είσαι φυσιολογικά. Οπότε ψάχνεσαι αλλού. το σωστό είναι ότι λέει το service Manual του κάθε αμαξιού . Εμένα λέει να μετριέται με το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας. Άρα 80+°C λάδι και 90 νερό και μέγιστη διαφορά 2bar. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 12, 2011 από AN7 OverClocker Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Σεπτέμβριος 12, 2011 #5657 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2011 δεν θα διαφωνήσω μιας και δεν ξέρω τι λέει το δικό σου μάνουαλ, το servicebox της peugeot πάντως λέει με κρύο αμάξι. Επίσης η διαφορά στα bar είναι πάλι ανάλογα τον κατασκευαστή. Εννοείται όσο μικρότερη τόσο καλύτερα.btw υπάρχει μπακαλέ τρόπος να βρείς πόσο είναι η αναμενόμενη συμπίεση απο τη σχέση συμπίεσης και τα κυβικά;Δηλαδή στο δικό μου 1.6λ με 10.5:1 να περιμένω 235psi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 12, 2011 #5658 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2011 δεν θα διαφωνήσω μιας και δεν ξέρω τι λέει το δικό σου μάνουαλ, το servicebox της peugeot πάντως λέει με κρύο αμάξι. Επίσης η διαφορά στα bar είναι πάλι ανάλογα τον κατασκευαστή. Εννοείται όσο μικρότερη τόσο καλύτερα.btw υπάρχει μπακαλέ τρόπος να βρείς πόσο είναι η αναμενόμενη συμπίεση απο τη σχέση συμπίεσης και τα κυβικά;Δηλαδή στο δικό μου 1.6λ με 10.5:1 να περιμένω 235psi?Πολύ μα πολύ Μπακαλέ είναι ότι το 10:1 είναι 205+ και το 10,5 220+ αν θυμάμαι καλά.Βέβαια παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο όπως διαδρομή/διάμετρος πιστονιού κτλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Σεπτέμβριος 12, 2011 #5659 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2011 (edited) Καταρχάς το σωστό είναι να μετράς το μοτέρ κρύο και όχι ζεστό.Υψηλότερη συμπίεση από το ενδεδειγμένο = επικαθίσεις άνθρακα.Γενικά πρέπει να είσαι < απο 5bar ανάμεσα σε 2 κυλίνδρους για να είσαι φυσιολογικά.Οπότε ψάχνεσαι αλλού.Και εγώ ξέρω ότι πρέπει να μετριέται ζεστό (σε θερμοκρασία λειτουργίας) το μοτέρ.Για τις επικαθίσεις άνθρακα, σε πιστεύω, πρέπει να έχω κάμποσες από πλούσιο μείγμα (το έχω φτιάξει αυτό τώρα). Ξέρεις μήπως κάποιο εύκολο τρόπο να απαλλαγώ από αυτές; (Λόγο βάνος, αποκλείουμε να βγάλω κυλινδροκεφαλή, δεν θα μπορώ να την χρονίσω μετά.)5bar είναι 72 psi. Είναι πολύ μεγάλη διαφορά. Σε ξενόγλωσσο BMW forum λέγανε μέχρι 20 περίπου psi.Υπάρχει ένας τύπος που υπολογίζει πόσε psi πίεση πρέπει να έχεις, σύμφωνα με τη στατική σχέση συμπίεσης του κινητήρα σου δε θυμάμαι τώρα που το είχα διαβάσει, κάποιο OPEL forum ήταν. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 12, 2011 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Σεπτέμβριος 12, 2011 #5660 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2011 Δυστυχώς εύκολος τρόπος να απαλαγείς απο την καπνούρα δεν υπάρχει. Καλό είναι λύσεις τύπου seasfoam κλπ να αποφευγονται γιατί μαμάνε λαστιχάκια κλπ.Το μόνο safe που μπορείς να κάνεις είναι καλή βενζίνα, ταξιδάκι ωρών και σε καμιά μεγάλη ευθεία να κρατήσεις τπτ 6000rpm αλλά χωρίς να πρεσάρει το τούρμπο, ατμοσφαιρική λειτουργία)Από εκεί και πέρα μια μέθοδος που προτείνουν, για το mini ας πούμε, να δώσεις στα μπέκ απο μπουγελάκι με βενζίνη και καθαριστικό σε αναλογια 4:1, ρυθμίσεις κατάλληλα πιέσεις καυσίμου και το αφήνεις ρελαντί κανα τέταρτο. ξανασυνδέεις και είσαι οκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts