Lakisss Αύγουστος 31, 2011 #5601 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=yqDe-WNLvts]Amazing Recovery On Motorcycle - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Αύγουστος 31, 2011 #5602 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Οχι περιττες αναπηδήσεις, για την ακρίβεια στα σαμαρακια απλα το νιώθεις σκληρο κάπως οταν τα περνας ακουγεται και ενα" ντουπ ντουπ". Σα να ειναι κολλημένες στη πλατφορμα (πως να το πω) του αυτοκινητου οι ροδες, ενω θα επρεπε να το περασει χωρις να παρει "κλιση" ή να ακουστεί κατι Προχτες οταν το είχαμε φορτώσει με βαλιτσες ειχε κάτσει αρκετά (το λαστιχο σχεδον δεν αφηνε κενο να δεις πισω απο τη ροδα) Οποτε αμορτισερ +ελατηρια χρειαζεται? Πρεπει να προσεξω κατι στην αγορα τους? (ειμαι πολυ noob στα μηχανολογικα, με το καιρο ελπιζω να μαθω κατι) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 31, 2011 #5603 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Οχι περιττες αναπηδήσεις, για την ακρίβεια στα σαμαρακια απλα το νιώθεις σκληρο κάπως οταν τα περνας ακουγεται και ενα" ντουπ ντουπ". Σα να ειναι κολλημένες στη πλατφορμα (πως να το πω) του αυτοκινητου οι ροδες, ενω θα επρεπε να το περασει χωρις να παρει "κλιση" ή να ακουστεί κατι Προχτες οταν το είχαμε φορτώσει με βαλιτσες ειχε κάτσει αρκετά (το λαστιχο σχεδον δεν αφηνε κενο να δεις πισω απο τη ροδα) Οποτε αμορτισερ +ελατηρια χρειαζεται? Πρεπει να προσεξω κατι στην αγορα τους? (ειμαι πολυ noob στα μηχανολογικα, με το καιρο ελπιζω να μαθω κατι) Όταν τα αμορτισέρ είναι κλασμένα, σε απότομες αλλαγές κοπανάνε επίσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 31, 2011 #5604 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Τα ελατήρια το μόνο που μπορούν να παθουν μετα απο πολλά χιλιόμετρα είναι να έχουν μαλακώσει – χαμηλώσει το αμάξι… και πάλι 100Κ km δε δικαιολογούν πεσμένα ελατήρια.Ξεχνάς την 20ετία όμως. Μπορεί να μην έχουν χλμ, αλλά έχουν πολλά χρόνια πάνω στο αμάξι. Όσο να ναι παίζει και αυτό το ρόλο του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Αύγουστος 31, 2011 #5605 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 ok αρα για αμορτισερ που κοιταω?μαρκα? μεγεθος και τέτοια που θα μαθω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 31, 2011 #5606 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Να τσεκάρεις και τις βάσεις των πίσω αμορτισέρ, μπορεί να θέλουν αλλαγή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Αύγουστος 31, 2011 #5607 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Πρεπει να βγαλω την επένδυση του πορτ μπαγκαζ? (ή το βλεπω απεξω?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 31, 2011 #5608 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Ναι, πρέπει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Αύγουστος 31, 2011 #5609 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Μαρκα το οχημα sirdiman?Βασικα και για να σε φυγει η απορια πανε σε ενα αμορτισερομετρο και θα δειςακριβως τι γινεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Αύγουστος 31, 2011 #5610 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 BMW E34 έχει Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Αύγουστος 31, 2011 #5611 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 (edited) Όταν τα αμορτισέρ είναι κλασμένα, σε απότομες αλλαγές κοπανάνε επίσης.Φαντάζομαι εννοείς στις απότομες αλλαγές πορείας, γιατί στις απότομες αλλαγές ταχυτήτων θα ήταν ψιλοπαράλογο να ακούς τερμάτισμα της ανάρτησης σε ένα sedan με τη κατανομή βάρους της E34.και γενικότερα, χρειάζεται ανάρτηση με αρκετά μικρή διαδρομή για να συμβεί κάτι τέτοιο από αλλαγές πορείας. Ίσως θα μπορούσε να συμβεί σε κάποιο μικρό hot hach... αλλά σε ένα πιο οικογενειακών διαστάσεων αμάξι είναι λίγο απίθανο... εκτός αν τα αμορτισέρ έχουν βγει τόσο off που προχώρα στο δρόμο σα να είσαι καβαλά σε pogo stick.Ξεχνάς την 20ετία όμως. Μπορεί να μην έχουν χλμ, αλλά έχουν πολλά χρόνια πάνω στο αμάξι. Όσο να ναι παίζει και αυτό το ρόλο του.Ναι, παίζει ρόλο και ο χρόνος, αλλά ούτε η 20ετία μου το δικαιολογεί αυτό με τόσο λίγα χιλιόμετρα... εκτός ίσως και αν συνηθίζατε να φορτώνετε παρά πολύ το αμάξι συστηματικά. Αλλά και πάλι. Εχω δει πολύ φτηνότερα αμάξια 20ετίας να κάθονται μια χαρά πάνω στα εργοστασιακά τους ελατήρια... μου κάνει λίγο εντύπωση να έχουν κάτσει τόσο εύκολα τα ελατήρια μιας BMW.[MENTION=6199]SirDiman[/MENTION] Όπως και να χει, αυτό εύκολα ελέγχεται. Ψάχνεις να βρεις αναφορές για το στοκ ύψος του αυτοκίνητου σου, και μετράς στο δικό σου να δεις ποσο έχει πέσει. Αν δεν έχεις χάσει κάτι σημαντικό σε ύψος, τα ελατήρια σου είναι μια χαρά.Από αμορτισέρ δεν έχω τίποτα να προτείνω... καλυτέρα να ψάξεις-ρωτήσεις σε κάποιο BMW club γι αυτό. Δεν έχει νόημα να ακούς την οποιαδήποτε καλή - κακή αναφορά από εφαρμογές σε άλλο μοντέλο αυτοκίνητου περά απ το δικό σου.[edit]Να τσεκάρεις και τις βάσεις των πίσω αμορτισέρ, μπορεί να θέλουν αλλαγή.Αυτό, και καθαρά για θορύβους-κτύπους της ανάρτησης, καλό είναι να ρήξεις μια ματιά σε σινεμπλόκ αντιστρεπτικής αλλά και γενικότερα. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2011 από kaynd Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 31, 2011 #5612 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Φαντάζομαι εννοείς στις απότομες αλλαγές πορείας, γιατί στις απότομες αλλαγές ταχυτήτων θα ήταν ψιλοπαράλογο να ακούς τερμάτισμα της ανάρτησης σε ένα sedan με τη κατανομή βάρους της E34.και γενικότερα, χρειάζεται ανάρτηση με αρκετά μικρή διαδρομή για να συμβεί κάτι τέτοιο από αλλαγές πορείας. Ίσως θα μπορούσε να συμβεί σε κάποιο μικρό hot hach... αλλά σε ένα πιο οικογενειακών διαστάσεων αμάξι είναι λίγο απίθανο... εκτός αν τα αμορτισέρ έχουν βγει τόσο off που προχώρα στο δρόμο σα να είσαι καβαλά σε pogo stick. απότομες αλλαγές εδάφους εννοούσα πχ λακουβες και τέτοια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Αύγουστος 31, 2011 #5613 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2011 Αααα… Ε χαίρω πολύ ρα.. αυτό εννοείται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Σεπτέμβριος 1, 2011 #5614 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=iwHO6sC7Lhs&feature=channel_video_title]Video of the N[/ame]:man_in_love: Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Σεπτέμβριος 1, 2011 #5615 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2011 (edited) Χειρουργός .- Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 2, 2011 από NoDsl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Σεπτέμβριος 1, 2011 #5616 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2011 Όποιος προλάβει:Replica/Kit Makes | eBay Link to comment Share on other sites More sharing options...
amdnikos Σεπτέμβριος 1, 2011 #5617 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2011 (edited) [ame] [/ame]Δε ξέρω.... Οργή και μίσος μου προκάλεσε το συγκεκριμένο. Την ώρα του τετακε δόξα το θεό (η ότι πιστεύει ο καθένας) που δεν υπήρξε ένα μηχανάκι η κανένα αυτοκίνητο με οικογένεια και παιδάκι μέσα. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 3, 2011 από amdnikos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Σεπτέμβριος 1, 2011 #5618 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2011 ταράχτηκα βραδιάτικα....σιχτίρ[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mer2PDZtKtg]Best Supercars Sounds in London 2011 - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Σεπτέμβριος 2, 2011 #5619 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2011 iik το σκου εφυγε στο δρομο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Σεπτέμβριος 2, 2011 #5620 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2011 Αυτά παθαίνεις όταν πηγαίνεις πολύ γρήγορα :tomato: λολ 5δρόμοι. Ρε μπάς και μύρισε μαραθόλακα και έπεσε απο τη μυρωδιά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts