AN7 OverClocker Αύγουστος 23, 2011 #5601 Αύγουστος 23, 2011 πιστεύω πως δεν αξίζει για 200e να ρισκάρεις να τα κάνεις μπάχαλο.το πας σε έναν επαγγελματία και τελειώνει η υπόθεση.άλλωστε δεν είναι και κανα αστρονομικό ποσό.15€ vs 200€Δώσε μου τα 185€ και βάζω εγώ τα 15.Τα 200€ πλέον είναι στην καλύτερη μια εβδομάδα μεροκάματα μιας μέση δουλειάς.Στις νορμάλ περιπτώσεις είναι 1,5 βδομάδα. Βέβαια μπορεί και να είναι και δόση για κάποιο δάνειο/το ενοίκιο του μήνα/ΔΕΗ/ΟΤΕ/ΕΥΔΑΠΜην πετάμε τέτοια μαργαριτάρια τέτοιες εποχές.Εννοείται ότι δεν κατακρίνω κανέναν που έχει την οικονομική άνεση να λέει τα 200€ ψίχουλα, ίσα ίσα, μαγκια του.
AN7 OverClocker Αύγουστος 23, 2011 #5602 Αύγουστος 23, 2011 Λοιπόν..Τα φώτα σας Σε Panda 100HP φοράω Toyo T1R σε διάσταση 195/50/15..Επειδή τα λάστιχα παρενοχλούν σεξουαλικά τους θόλους μου σε κάθε λακούβα ( και όχι μόνο ), πάω πάλι για 45άρι προφίλ..Οι υποψήφιοι:- Yokohama S.Drive - Toyo T1-R (ξανά) - Uniroyal RainSport 2 - Kumho Ecsta KU31 - Continental SportContact 2 ...Αυτά έχω προς το παρόν υπ'όψη..Απόψεις? Άρα για τα T1-R έχεις άποψη. Δεν είσαι ευχαριστημένος και βάζεις και άλλες επιλογές ή απλά σκέφτεσαι αλλαγή? Εγώ θα δοκίμαζα και τα s-drive αλλά θα κοπανάει αρκετά λόγο σκληρού πλαινού. Από θέμα άνεσης μια και πλέον κατεβαίνεις σε ζόρικο προφιλ, κοίτα csc2, Exalto PE2, T1-R
performer Αύγουστος 23, 2011 #5603 Αύγουστος 23, 2011 εχουμε διαφορετικη λογικη.θα προτιμουσα αν δεν ειχα ανεση να μαζευα ενα χρονο τα 200 και να παω να μου κανει σωστη δουλεια απο οτι να τα βαλω σημερα μονος μου με 15.με πιανεις;
gregorisvas Αύγουστος 23, 2011 #5604 Αύγουστος 23, 2011 Άρα για τα T1-R έχεις άποψη. Δεν είσαι ευχαριστημένος και βάζεις και άλλες επιλογές ή απλά σκέφτεσαι αλλαγή?Εγώ θα δοκίμαζα και τα s-drive αλλά θα κοπανάει αρκετά λόγο σκληρού πλαινού.Από θέμα άνεσης μια και πλέον κατεβαίνεις σε ζόρικο προφιλ, κοίτα csc2, Exalto PE2, T1-RΌχι μια χαρά είναι τα Toyo..Για αλλαγή σκέφτομαι όλα τα υπόλοιπα (δεδομένου οτι τα T1R μου τα δίνει σε ίδια τιμή με τα s.drive)..
Land Αύγουστος 23, 2011 #5605 Αύγουστος 23, 2011 Οπως ειχα πει πιο παλια ψηνομαι μαζι με τον αδερφο μου για μηχανη μεγαλη...στην αρχη λεγαμε για ss αλλα δεδομενου της καταστασης της αθηνας και της βενζινης,ειπαμε για κατι αλλο.κοιταμε κατι προς z750 κτλ.αυτα τι λενε?επισης αν εχει καποιος καμια προταση,ευπροσδεκτη...για μεταχειρισμενο κοιταμε.Ο Ζαχαρίας 750 είναι δυνατό εργαλείο και πολύ αγαπημένο επίσης μέσα στην πόλη. Άγριο streetάδικο. Τι ανάγκες έχετε όμως;
Κοπρίτης Αύγουστος 23, 2011 #5606 Αύγουστος 23, 2011 Λοιπόν..Τα φώτα σας Σε Panda 100HP φοράω Toyo T1R σε διάσταση 195/50/15..Επειδή τα λάστιχα παρενοχλούν σεξουαλικά τους θόλους μου σε κάθε λακούβα ( και όχι μόνο ), πάω πάλι για 45άρι προφίλ..Οι υποψήφιοι:- Yokohama S.Drive - Toyo T1-R (ξανά) - Uniroyal RainSport 2 - Kumho Ecsta KU31 - Continental SportContact 2 ...Αυτά έχω προς το παρόν υπ'όψη..Απόψεις? ομορφα κι ωραια τα Toyo T1-R (195/50/15) αλλα ξεραθηκαν γρηγορα imho και δεν ηταν πολυκαιρισμενα κατα την αγορα τους ενω προσεχα πιεσεις κτλ κι εχουν ακομα βαθος πελματος γλυστρανε ελεεινά πλεον. οσονουπω θα πρεπει να τα αντικαταστησω και ψαχνω κι εγω κατι με καπως μεγαλυτερη αντοχη τα Yokohama S.Drive, Continental SportContact 2 ειναι απο τα υποψηφια προσεξε μονο μην το 45αρι παρενοχλησει τις ζαντες σου μετα
AN7 OverClocker Αύγουστος 23, 2011 #5607 Αύγουστος 23, 2011 εχουμε διαφορετικη λογικη.θα προτιμουσα αν δεν ειχα ανεση να μαζευα ενα χρονο τα 200 και να παω να μου κανει σωστη δουλεια απο οτι να τα βαλω σημερα μονος μου με 15.με πιανεις;Όχι, γιατί πάλι 200€ θα δώσεις και θα μπορούσες να τα κάνεις κάτι άλλο πιο σημαντικό.Είτε τα δώσεις σε 2 μέρες είτε τα δώσεις σε 4 χρόνια, τα ίδια μεροκάματα θες για να τα μαζέψεις.Ενώ μπορείς να πάρεις 3 ρολά και να δοκιμάσεις 3 φορές μέχρι να το πετύχεις και μετά πάλι θα είσαι κερδισμένος.
gregorisvas Αύγουστος 23, 2011 #5608 Αύγουστος 23, 2011 ομορφα κι ωραια τα Toyo T1-R (195/50/15)αλλα ξεραθηκαν γρηγορα imho και δεν ηταν πολυκαιρισμενα κατα την αγορα τουςενω προσεχα πιεσεις κτλ κι εχουν ακομα βαθος πελματος γλυστρανε ελεεινά πλεον.οσονουπω θα πρεπει να τα αντικαταστησω και ψαχνω κι εγω κατι με καπως μεγαλυτερη αντοχητα Yokohama S.Drive, Continental SportContact 2 ειναι απο τα υποψηφιαπροσεξε μονο μην το 45αρι παρενοχλησει τις ζαντες σου μεταΚι εμένα το ίδιο..Έχουν κάνει 30.000km βέβαια αλλα ενώ βάθος υπάρχει, το αμάξι γλυστράει τραγικά εύκολα..Το 50άρι παρενοχλεί τους θόλους λόγω μικρού χαμηλώματος, το 45άρι παρενοχλέι τις ζάντες λόγω υπεράριθμων λακουβων.. (μιλάμε για ζάντα-καρδιογράφημα όταν έβγαλα τα Eagle F1 195-45 που φόραγα πρίν τα Toyo)
AN7 OverClocker Αύγουστος 23, 2011 #5609 Αύγουστος 23, 2011 Όχι μια χαρά είναι τα Toyo..Για αλλαγή σκέφτομαι όλα τα υπόλοιπα (δεδομένου οτι τα T1R μου τα δίνει σε ίδια τιμή με τα s.drive)..Το s drive θα σου κοπανάει αρκετά περισσότερο απ τα υπόλοιπα λόγο του σκληρού πλαϊνού
performer Αύγουστος 23, 2011 #5610 Αύγουστος 23, 2011 Όχι, γιατί πάλι 200€ θα δώσεις και θα μπορούσες να τα κάνεις κάτι άλλο πιο σημαντικό.Είτε τα δώσεις σε 2 μέρες είτε τα δώσεις σε 4 χρόνια, τα ίδια μεροκάματα θες για να τα μαζέψεις.Ενώ μπορείς να πάρεις 3 ρολά και να δοκιμάσεις 3 φορές μέχρι να το πετύχεις και μετά πάλι θα είσαι κερδισμένος.οκ δικο σου σκεπτικο, γιατι προσπαθεις να μου το επιβαλεις;
AN7 OverClocker Αύγουστος 23, 2011 #5611 Αύγουστος 23, 2011 οκ δικο σου σκεπτικο, γιατι προσπαθεις να μου το επιβαλεις;Δεν προσπαθώ να σου επιβάλω κάτι. Μάλλον το παρερμήνευσες. Απλά διαφωνούμε.
LevelOne Αύγουστος 23, 2011 Author #5612 Αύγουστος 23, 2011 Τι ακριβώς συγκρίνουμε; Την εφ' όρου ζωής εγγύηση και ποιότητα της 3M & της Llumar, με κινέζικο ρολό αμφιβόλου ποιότητας το οποίο, κατα πάσα πιθανότητα δεν ειναι UV κλπ;Ουτε καν. 200 στην 3M και δεν ξανασχολείσαι.
performer Αύγουστος 23, 2011 #5613 Αύγουστος 23, 2011 Τι ακριβώς συγκρίνουμε; Την εφ' όρου ζωής εγγύηση και ποιότητα της 3M & της Llumar, με κινέζικο ρολό αμφιβόλου ποιότητας το οποίο, κατα πάσα πιθανότητα δεν ειναι UV κλπ;Ουτε καν. 200 στην 3M και δεν ξανασχολείσαι.αυτο ακριβως.τελικα μαν πηγαμε και τα βαλαμε στην 3μ εδω καλαματα.απλα τζι -τζι
AN7 OverClocker Αύγουστος 23, 2011 #5614 Αύγουστος 23, 2011 Τι ακριβώς συγκρίνουμε; Την εφ' όρου ζωής εγγύηση και ποιότητα της 3M & της Llumar, με κινέζικο ρολό αμφιβόλου ποιότητας το οποίο, κατα πάσα πιθανότητα δεν ειναι UV κλπ;Ουτε καν. 200 στην 3M και δεν ξανασχολείσαι.Μα εννοείται ότι άμα μπορείς να το δώσεις τα δίνεις. Άμα δεν σε νοιάζει όμως και προσπαθείς να την βγάλεις όσο πιο φθηνά γίνεται τότε απλά παίρνεις το κινέζικο με 15€.Για αυτό το λόγο και εγώ δεν έχω βάλει ακόμα μεμβράνες. Μιας και δεν είναι high priority για εμένα, αν ποτέ μου περισέψουν/ μπορώ να δώσω 200 θα πάω να βάλω κάτι με εγγύηση αν θέλω να έχω προστασία.Αν απλά τις βάλω για οπτικό αποτέλεσμα, 15€ και πολλά είναι.
Κοπρίτης Αύγουστος 23, 2011 #5615 Αύγουστος 23, 2011 Οσοι εχουν δοκιμασει να στρωσουν αυτοκολλητο ή/και μεμβρανη σε μεγαλη κυρτη επιφανεια ξερουν.ειναι δουλεια που θελει εξασκηση και γερα νευρα ή μεγαλη μυωπια για να μην βλεπεις τις μ@λακιες που εκανες μετα
magicman Αύγουστος 23, 2011 #5616 Αύγουστος 23, 2011 η toyota διαβασα οτι πλεον θα βαζει σε ολα τα αυτοκινητα της μεμβρανη στα τζαμια που θα κοβουν την ακτινοβολια, οχι φιμε, απλα θα κοβουν την ακτινοβολια...
SirDiman Αύγουστος 23, 2011 #5617 Αύγουστος 23, 2011 Συμφωνα με τον πωλητή ειναι UV coated, ωστόσο ακομα δεν δοκίμασα ωστε να ξερω σιγουρα
performer Αύγουστος 23, 2011 #5618 Αύγουστος 23, 2011 εχουν πιστοποιητικο αν σε σταματισει τροχαια ή περάσεις από ΚΤΕΟ;
z3et Αύγουστος 23, 2011 #5619 Αύγουστος 23, 2011 Για το ΚΤΕΟ τα βγαζεις πριν πας (εχεις παρει και το κολαι). Για την αστυνομια κανεις καθε μερα προσευχη πριν μπεις στο αμαξι
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.