2cpu Αύγουστος 2, 2011 #5501 Αύγουστος 2, 2011 :smoke:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=rCOt78MB5vM&feature=player_embedded]Nordschleife Gyrocam-Onboard-Runde Kawasaki Ninja 2011 - YouTube[/ame]
Lakisss Αύγουστος 2, 2011 #5502 Αύγουστος 2, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Qn9YEDpEHRI&feature=player_embedded]Russia Bus Driver Of The Year - YouTube[/ame]
sotiris Αύγουστος 2, 2011 #5503 Αύγουστος 2, 2011 2 φορές αισθητήρες θερμοκρασίαςαισθητήρα λ καντράν αισθητήρα χιλιομετρητής δυναμό κλιματισμός Αν εξαιρέσεις το καντράν και τον αισθητήρα χιλιομετρητή, τα υπόλοιπα μπορείς να πεις ότι είναι αναλώσιμα. Ακριβά μεν, αναλώσιμα δε
alexis2044 Αύγουστος 2, 2011 #5504 Αύγουστος 2, 2011 Έσκασε το ένα λάστιχο, βάζει πάνω τη ζάντα, στραβή. Προληπτικό στις υπόλοιπες, 3 στις 4 είναι στραβές, μια μάλιστα χορεύει.Συνηθισμένο προβλημα σου λέει με τους ελληνικούς δρόμους, νέα έξοδα εκεί που δεν τα περιμένεις, αλλά τι είναι καλύτερο εν τέλει... να την ακούσει κανένα ρουλεμάν ή αμορτισερ;Τι να πω...350 ένα νέο σετ ζάντες, γύρω στα 150 ίσωμα οι παλιές. Προτάσεις;
bezdim Αύγουστος 3, 2011 #5505 Αύγουστος 3, 2011 Mε φουλ οδήγηση στην Κρήτη, το πρώτο πράμα που βάρεσε ήταν τα μπράτσα. Με 28 λίμπρες στο κάθε λάστιχο. Πιστεύω αν δεν την πίνει η ζάντα θα την πιεί κομμάτι της ανάρτησης, το θεωρώ αναπόφευκτο σε βάθος χρόνου.
Tsakonas Αύγουστος 3, 2011 #5506 Αύγουστος 3, 2011 Μετα απο 5Κ κμ συμβιωσης με το γνωστο τσακωναμαξο ,πιστευω πως εχει καπως αργο τιμονι.Πιθανως ,λογω τεραστιας ροπης εμπρος,ειναι ρυθμισμενο ετσι το αυτοκινητο για να μην σκοτωθει κανας brilliant τσακωνας σε αποτομο ελιγμο...
PetrosD Αύγουστος 3, 2011 #5507 Αύγουστος 3, 2011 γύρω στα 150 ίσωμα οι παλιές. Προτάσεις;Πάρα πολλά μου φαίνονται. Για ρώτα και αλλού για ίσιωμα, γύρω στα 20 ευρώ τη μια ίσως;
jax7480 Αύγουστος 3, 2011 #5508 Αύγουστος 3, 2011 Μετα απο 5Κ κμ συμβιωσης με το γνωστο τσακωναμαξο ,πιστευω πως εχει καπως αργο τιμονι.Πιθανως ,λογω τεραστιας ροπης εμπρος,ειναι ρυθμισμενο ετσι το αυτοκινητο για να μην σκοτωθει κανας brilliant τσακωνας σε αποτομο ελιγμο...Για ρώτα μηπως ρυθμίζεται αυτό με κανενα VAGcom.
wesker Αύγουστος 3, 2011 #5509 Αύγουστος 3, 2011 Έσκασε το ένα λάστιχο, βάζει πάνω τη ζάντα, στραβή. Προληπτικό στις υπόλοιπες, 3 στις 4 είναι στραβές, μια μάλιστα χορεύει.Συνηθισμένο προβλημα σου λέει με τους ελληνικούς δρόμους, νέα έξοδα εκεί που δεν τα περιμένεις, αλλά τι είναι καλύτερο εν τέλει... να την ακούσει κανένα ρουλεμάν ή αμορτισερ;Τι να πω...350 ένα νέο σετ ζάντες, γύρω στα 150 ίσωμα οι παλιές. Προτάσεις;Kαινούριες για εμένα.
qbiefox Αύγουστος 3, 2011 #5510 Αύγουστος 3, 2011 Έσκασε το ένα λάστιχο, βάζει πάνω τη ζάντα, στραβή. Προληπτικό στις υπόλοιπες, 3 στις 4 είναι στραβές, μια μάλιστα χορεύει.Συνηθισμένο προβλημα σου λέει με τους ελληνικούς δρόμους, νέα έξοδα εκεί που δεν τα περιμένεις, αλλά τι είναι καλύτερο εν τέλει... να την ακούσει κανένα ρουλεμάν ή αμορτισερ;Τι να πω...350 ένα νέο σετ ζάντες, γύρω στα 150 ίσωμα οι παλιές. Προτάσεις;Αλεξη απο περιεργεια. Τι προφιλ εχεις? Αζωτο ειχες?
PetrosD Αύγουστος 3, 2011 #5511 Αύγουστος 3, 2011 γύρω στα 150 ίσωμα οι παλιές.Αλουμινίου; Διάσταση; Σε τόρνο θα τις έβαζε να τις ισιώσει ή με το χέρι με σφυρί;
alexis2044 Αύγουστος 3, 2011 #5512 Αύγουστος 3, 2011 Αλεξη απο περιεργεια. Τι προφιλ εχεις? Αζωτο ειχες?Προφίλ 55, Άζωτο δεν είπα σε κανέναν να βάλει, δεν ξέρω αν έβαλε από μόνος ο μάστορας.Αλουμινίου; Διάσταση; Σε τόρνο θα τις έβαζε να τις ισιώσει ή με το χέρι με σφυρί;Αλουμίνιο και με τόρνο.
2cpu Αύγουστος 3, 2011 #5513 Αύγουστος 3, 2011 Αν εξαιρέσεις το καντράν και τον αισθητήρα χιλιομετρητή, τα υπόλοιπα μπορείς να πεις ότι είναι αναλώσιμα. Ακριβά μεν, αναλώσιμα δε Μονο ο Λ μπορεις να πεις οτι ειναι αναλωσιμο και εκεινο παντα οπως φυσικα ολα τα αναλωσιμα εκπιμπτει απο την χρηση του οδηγου.Αν πχ ξερει οτι εχει προβλημα και το συνεχιζει λογικο ειναι να γκαγκανιασει ο Λ.Το δε δυναμο να σε βγαλει ρουλεμαν λιγακι δυσκολο για συχρονο αυτοκινητο ( το ποπελ στα 270k αλλαξα τα ρουλεμαν του μοντ.98)οπωτε δεν μπορεις να το βαλεις στην κατηγορια των αναλωσιμων. Το δροσιστηρι ειναι σχεδιασμενο με το που δει οτι δεν εχει ψυκτικο δεν δουλευει ωστε να αποφυγει φθορα η καταστροφη οπωτε και αυτο δεν συνεπαγεται στην κατηγορια των αναλωσιμων.
2cpu Αύγουστος 3, 2011 #5514 Αύγουστος 3, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=VZ0b_jAshl8&feature=player_embedded]Multi-Car Crash Test: LKV Vs. Renault Megane Vs. Mitsubishi Lancer Wagon - YouTube[/ame]
sotiris Αύγουστος 3, 2011 #5515 Αύγουστος 3, 2011 Το δε δυναμο να σε βγαλει ρουλεμαν λιγακι δυσκολο για συχρονο αυτοκινητο ( το ποπελ στα 270k αλλαξα τα ρουλεμαν του μοντ.98)οπωτε δεν μπορεις να το βαλεις στην κατηγορια των αναλωσιμων.Το δροσιστηρι ειναι σχεδιασμενο με το που δει οτι δεν εχει ψυκτικο δεν δουλευει ωστε να αποφυγει φθορα η καταστροφη οπωτε και αυτο δεν συνεπαγεται στην κατηγορια των αναλωσιμων.Το alternator έχει τα γνωστά καρβουνάκια τα οποία φθείρονται με τον καιρό.Στο peugeot μου φθάρθηκαν στα 15 χρόνια, αλλά παραλίγο να με αφήσει (και φώναζε με το λαμπάκι της μπαταρίας να μένει ανοικτό).Υπό ΚΣ θα έπρεπε να αλλάζει μόνο το κομμάτι που έχει τα καρβουνάκια, αλλά επειδή έχουμε 2011 το πετάς όλο και παίρνεις καινούριο.Το δροσιστήρι έχει τη μαγνητική σύμπλεξη και αν το συμπλέκεις στις 3 και 4000 του μαμάς τα πετρέλαια. Αν βαράς κόφτες με το A/C -> αυτόματη απεμπλοκή μετά τις 4-5 (κάπου εκεί κάνει για προστασία του κομπρέσορα) και μετά με το που πέσουν οι στροφές ξανά - μανά εμπλοκή, καταλαβαίνεις ότι δεν μπορεί να βγάλει και πολλά χιλιόμετρα. Επίσης υπάρχουν και διαφόρων τύπων συμπιεστές, π.χ. με έμβολα ή περιστροφικοί, με διαφορετική αξιοπιστία ο καθένας, διαφορετικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Από κει και πέρα είναι και το θέμα προμηθευτών / παρτίδων, παρά μάρκας (δηλαδή πήρα audi και μαμάει - μπορεί το ίδιο μοντέλο να αλλάξει προμηθευτή στα μισά της ...καριέρας του και από τέρας αξιοπιστίας να γίνει lada).
Lakisss Αύγουστος 3, 2011 #5516 Αύγουστος 3, 2011 Για δώστε μου μία τάξη μεγέθους γιατί δέν έχω ιδέα απο στούκες/ανταλλακτικά (δέν έχω τρακάρει ποτέ), και κοντεύω να σκάσω...Η μάνα μου άνοιξε την πίσω αριστερή πόρτα (χωρίς να κοιτάξει βέβαια:rant:) σ' ένα Mercedes 190E 92' του θείου μου. Το αποτέλεσμα είναι να περάσει αγροτικό και να την στραπατσάρει άσχημα, με αποτέλεσμα η πόρτα να μήν κλείνει πλέον... Το ατύχημα έγινε στο χωριό οπότε δέν έχω εικόνα της κατάστασης...μόνο από τα λεγόμενα της μάνας μου. Πόσο περίπου μπορεί να πάει μία πόρτα σ' ένα τέτοιο μοντέλο? Τετρακόσια το μαλλί τελικά με μεταχειρισμένη πόρτα.... Καλά αυτό γιατί δεν το εφάρμοσαν κάποτε? Για να πληρώνω εγώ 400άρες? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=AAtkoje4-eM]Disappearing Car Door - YouTube[/ame]
digitaltiger Αύγουστος 4, 2011 #5517 Αύγουστος 4, 2011 Τετρακόσια το μαλλί τελικά με μεταχειρισμένη πόρτα....Καλά αυτό γιατί δεν το εφάρμοσαν κάποτε? Για να πληρώνω εγώ 400άρες? Μαματο!!
alexis2044 Αύγουστος 4, 2011 #5518 Αύγουστος 4, 2011 Τετρακόσια το μαλλί τελικά με μεταχειρισμένη πόρτα....Καλά αυτό γιατί δεν το εφάρμοσαν κάποτε? Για να πληρώνω εγώ 400άρες? 1.HELP ME My CAR IS ON FIRE AND I CANT GET OUT!2.HELP ME, MY CAR'S BATTERY IS DEAD AND I CAN'T GET OUT!
Tsakonas Αύγουστος 4, 2011 #5519 Αύγουστος 4, 2011 εχει εφαρμοστει Λακη...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EXp2CnPq-os]BMW Z1 Door opening - YouTube[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.