ARMAGEDDON Ιούλιος 21, 2011 #5441 Ιούλιος 21, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=owAOC2eV_Kw&feature=related]ΠΑΡΚΑΡΕ ΚΑΙ ΜΟΥΤΖΩΣΕ new greek parody me subs,se indiko - YouTube[/ame]
AN7 OverClocker Ιούλιος 21, 2011 #5442 Ιούλιος 21, 2011 Μάλλον το παρακάναμε.... Έχω μια μεγάλη υποψία ότι το σασμάν ίσως και να τερματίζει πριν τα 200 Ευτυχώς που μπορώ εύκολα και μόνος μου να βάλω το δικό μου γρανάζι 5ης. Πριν είχα τα 140 κοντέρ με 3950 πραγματικές.
Shadow Keeper Ιούλιος 21, 2011 #5445 Ιούλιος 21, 2011 χαχαχα...τουλάχιστον θα έχεις ******* ρεπρίζ Βάλε τον κόφτη 6740 να έχεις 200κμ/ω...πάντοτε μου άρεσαν στρογγυλοί αριθμοι.
LevelOne Ιούλιος 21, 2011 Author #5447 Ιούλιος 21, 2011 Αύριο κάνω την κατάθεση για την πρώτη φουρνιά πραγμάτων (φλάτζες, βιδες κεφαλής, μεταλλα)... Ευχηθείτε μου καλή τυχη και το USPS Express International να μην με τσεκουρώσει άσχημα...
LevelOne Ιούλιος 22, 2011 Author #5448 Ιούλιος 22, 2011 Μπορεί να είμαστε αρπακολατζίδες αλλα οταν δουλέψουμε μεθοδικά και σωστά... Φοβού τους Δαναούς και SR20 φέροντες...Τά 'σπασε όλα ο Βλάσης. 8.8sec 0-402m. Δεν ξέρω αν υπάρχει καλύτερος χρόνος απο αυτόν ακόμα και σε παγκόσμιο επίπεδο...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=N1FyNlmWmGk&feature=player_embedded]Exelixis Pulsar 8.8 - YouTube[/ame]
AN7 OverClocker Ιούλιος 22, 2011 #5449 Ιούλιος 22, 2011 Μήτσε....Θα έπρεπε να αυτομπανιαριστείς που τώρα το είδες....
Shadow Keeper Ιούλιος 22, 2011 #5451 Ιούλιος 22, 2011 Ωραία, μόλις ξεφορτώθηκα την ρεζέρβα και οτιδήποτε δεν είναι άκρως απαραίτητο...αφαίρεσα 12kg:smoke:Τώρα είμαι κάτω από 1070kg...από εδώ και πέρα όμως είναι δύσκολη η μείωση...
Periklis_pap Ιούλιος 22, 2011 #5453 Ιούλιος 22, 2011 Ωραία, μόλις ξεφορτώθηκα την ρεζέρβα και οτιδήποτε δεν είναι άκρως απαραίτητο...αφαίρεσα 12kg:smoke:Τώρα είμαι κάτω από 1070kg...από εδώ και πέρα όμως είναι δύσκολη η μείωση... Βγάλε την θέση του συνοδηγού και τις πόρτες (Top Gear Botswana Special style)
Shadow Keeper Ιούλιος 22, 2011 #5454 Ιούλιος 22, 2011 χαχα..ντακς δεν το θέλω για τέτοια...θέλω να έχει κοντινή στην stock άνεση Κάθε κάθισμα ζυγίζει 15kg...τα έχω ζυγίσει. Το πρόγραμμα λέει, bucket καθίσματα με 7-8kg (να έχει καλό μαξιλαράκι στο ποπό). Απο εκεί μπορεί να φύγει άλλο ένα 15άρι. Μετά έρχεται η ώρα για ανθρακονήματα...αλλά επειδή το mx5 έχει ήδη καπό αλουμινίου τα κέρδη είναι λίγα σε σχέση με τα λεφτά...μετά αλλάζεις φτερά και πόρτες. Πρέπει να μπεί και ένα σοβαρό roll bar και κάποια δεσίματα (μπάρα θόλων) που έχουν βάρος αυτά. Στόχος είναι 5kg/hp...με 1000kg και 200hp στο τροχό...τα άλογα τα έχω ήδη με λίγο παίξιμο. Πρέπει να αλλάξω και ψυγείο/ανεμιστήρες...να δω πόσα χρόνια θα μου πάρουν αυτά Ας έιναι καλά η μετοχή της AMD σήμερα κάτι από αυτά θα γίνει
Periklis_pap Ιούλιος 22, 2011 #5455 Ιούλιος 22, 2011 Ας έιναι καλά η μετοχή της AMD σήμερα κάτι από αυτά θα γίνειΠάρε μετοχές Apple πάει πολύ καλά.
vic Ιούλιος 23, 2011 #5456 Ιούλιος 23, 2011 Περιοδικό: Auto Bild Στήλη: Οι απόψεις της εβδομάδας Πώς θα ήταν ο κόσμος μας χωρίς κλισέ; Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στη Γερμανία για τους χειρότερους οδηγούς, ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων απάντησε: "οι Ιταλοί". Με τα γυαλιά ηλίου πάνω στη μύτη και το κινητό τηλέφωνο συνέχεια στο αυτί, είναι λογικό. Ακολούθησαν από κοντά οι Τούρκοι και οι Ολλανδοί. Ποιους θεωρούν οι Γερμανοί καλύτερους οδηγούς; Κρατηθείτε: Τους Έλληνες. Μάλλον δε μας ξέρουν τόσο καλά... Ας μου πει κάποιος ότι αυτό δεν είναι αλήθεια... :rofl:
bezdim Ιούλιος 23, 2011 #5457 Ιούλιος 23, 2011 Oι Γερμανοί είναι χειρότεροι οδηγοί από εμάς όμως. Το βλέπω κάθε μέρα στη δουλειά που δουλεύουμε με 70% γερμανούς πελάτες.
vic Ιούλιος 23, 2011 #5458 Ιούλιος 23, 2011 Oι Γερμανοί είναι χειρότεροι οδηγοί από εμάς όμως. Το βλέπω κάθε μέρα στη δουλειά που δουλεύουμε με 70% γερμανούς πελάτες. Αν μας θεωρούν εμάς τους καλύτερους οδηγούς της Ευρώπης, τότε όλοι οι υπόλοιποι πόσο χάλια είναι;
uNick Ιούλιος 23, 2011 #5459 Ιούλιος 23, 2011 παιδια.. θελει τεχνικη να αποφυγεις τις λακουβες... τους ταξιτζιδες... και ολες τις καλες εκπληξεις που μπορει να κρυβει η ελλαδα μας
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.