Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

2 φορές αισθητήρες θερμοκρασίας

αισθητήρα λ

καντράν

αισθητήρα χιλιομετρητής

δυναμό

κλιματισμός

:help:

Αν εξαιρέσεις το καντράν και τον αισθητήρα χιλιομετρητή, τα υπόλοιπα μπορείς να πεις ότι είναι αναλώσιμα. Ακριβά μεν, αναλώσιμα δε :)

Link to comment
Share on other sites

Έσκασε το ένα λάστιχο, βάζει πάνω τη ζάντα, στραβή. Προληπτικό στις υπόλοιπες, 3 στις 4 είναι στραβές, μια μάλιστα χορεύει.

Συνηθισμένο προβλημα σου λέει με τους ελληνικούς δρόμους, νέα έξοδα εκεί που δεν τα περιμένεις, αλλά τι είναι καλύτερο εν τέλει... να την ακούσει κανένα ρουλεμάν ή αμορτισερ;

Τι να πω...

350 ένα νέο σετ ζάντες, γύρω στα 150 ίσωμα οι παλιές. Προτάσεις;

Link to comment
Share on other sites

Mε φουλ οδήγηση στην Κρήτη, το πρώτο πράμα που βάρεσε ήταν τα μπράτσα. Με 28 λίμπρες στο κάθε λάστιχο. Πιστεύω αν δεν την πίνει η ζάντα θα την πιεί κομμάτι της ανάρτησης, το θεωρώ αναπόφευκτο σε βάθος χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 5Κ κμ συμβιωσης με το γνωστο τσακωναμαξο ,πιστευω πως εχει καπως αργο τιμονι.Πιθανως ,λογω τεραστιας ροπης εμπρος,ειναι ρυθμισμενο ετσι το αυτοκινητο για να μην σκοτωθει κανας brilliant τσακωνας σε αποτομο ελιγμο...

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 5Κ κμ συμβιωσης με το γνωστο τσακωναμαξο ,πιστευω πως εχει καπως αργο τιμονι.Πιθανως ,λογω τεραστιας ροπης εμπρος,ειναι ρυθμισμενο ετσι το αυτοκινητο για να μην σκοτωθει κανας brilliant τσακωνας σε αποτομο ελιγμο...

Για ρώτα μηπως ρυθμίζεται αυτό με κανενα VAGcom.

Link to comment
Share on other sites

Έσκασε το ένα λάστιχο, βάζει πάνω τη ζάντα, στραβή. Προληπτικό στις υπόλοιπες, 3 στις 4 είναι στραβές, μια μάλιστα χορεύει.

Συνηθισμένο προβλημα σου λέει με τους ελληνικούς δρόμους, νέα έξοδα εκεί που δεν τα περιμένεις, αλλά τι είναι καλύτερο εν τέλει... να την ακούσει κανένα ρουλεμάν ή αμορτισερ;

Τι να πω...

350 ένα νέο σετ ζάντες, γύρω στα 150 ίσωμα οι παλιές. Προτάσεις;

Kαινούριες για εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Έσκασε το ένα λάστιχο, βάζει πάνω τη ζάντα, στραβή. Προληπτικό στις υπόλοιπες, 3 στις 4 είναι στραβές, μια μάλιστα χορεύει.

Συνηθισμένο προβλημα σου λέει με τους ελληνικούς δρόμους, νέα έξοδα εκεί που δεν τα περιμένεις, αλλά τι είναι καλύτερο εν τέλει... να την ακούσει κανένα ρουλεμάν ή αμορτισερ;

Τι να πω...

350 ένα νέο σετ ζάντες, γύρω στα 150 ίσωμα οι παλιές. Προτάσεις;

Αλεξη απο περιεργεια. Τι προφιλ εχεις? Αζωτο ειχες?

Link to comment
Share on other sites

Αλεξη απο περιεργεια. Τι προφιλ εχεις? Αζωτο ειχες?

Προφίλ 55, Άζωτο δεν είπα σε κανέναν να βάλει, δεν ξέρω αν έβαλε από μόνος ο μάστορας.

Αλουμινίου; Διάσταση; Σε τόρνο θα τις έβαζε να τις ισιώσει ή με το χέρι με σφυρί;

Αλουμίνιο και με τόρνο.

Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρέσεις το καντράν και τον αισθητήρα χιλιομετρητή, τα υπόλοιπα μπορείς να πεις ότι είναι αναλώσιμα. Ακριβά μεν, αναλώσιμα δε :)

Μονο ο Λ μπορεις να πεις οτι ειναι αναλωσιμο και εκεινο παντα οπως φυσικα ολα τα

αναλωσιμα εκπιμπτει απο την χρηση του οδηγου.Αν πχ ξερει οτι εχει προβλημα και το συνεχιζει

λογικο ειναι να γκαγκανιασει ο Λ.Το δε δυναμο να σε βγαλει ρουλεμαν λιγακι δυσκολο για συχρονο αυτοκινητο ( το ποπελ στα 270k αλλαξα τα ρουλεμαν του μοντ.98)οπωτε δεν μπορεις να το βαλεις στην κατηγορια των αναλωσιμων.

Το δροσιστηρι ειναι σχεδιασμενο με το που δει οτι δεν εχει ψυκτικο δεν δουλευει ωστε να αποφυγει φθορα η καταστροφη οπωτε και αυτο δεν συνεπαγεται στην κατηγορια των αναλωσιμων.

Link to comment
Share on other sites

Το δε δυναμο να σε βγαλει ρουλεμαν λιγακι δυσκολο για συχρονο αυτοκινητο ( το ποπελ στα 270k αλλαξα τα ρουλεμαν του μοντ.98)οπωτε δεν μπορεις να το βαλεις στην κατηγορια των αναλωσιμων.

Το δροσιστηρι ειναι σχεδιασμενο με το που δει οτι δεν εχει ψυκτικο δεν δουλευει ωστε να αποφυγει φθορα η καταστροφη οπωτε και αυτο δεν συνεπαγεται στην κατηγορια των αναλωσιμων.

Το alternator έχει τα γνωστά καρβουνάκια τα οποία φθείρονται με τον καιρό.

Στο peugeot μου φθάρθηκαν στα 15 χρόνια, αλλά παραλίγο να με αφήσει (και φώναζε με το λαμπάκι της μπαταρίας να μένει ανοικτό).

Υπό ΚΣ θα έπρεπε να αλλάζει μόνο το κομμάτι που έχει τα καρβουνάκια, αλλά επειδή έχουμε 2011 το πετάς όλο και παίρνεις καινούριο.

Το δροσιστήρι έχει τη μαγνητική σύμπλεξη και αν το συμπλέκεις στις 3 και 4000 του μαμάς τα πετρέλαια. Αν βαράς κόφτες με το A/C -> αυτόματη απεμπλοκή μετά τις 4-5 (κάπου εκεί κάνει για προστασία του κομπρέσορα) και μετά με το που πέσουν οι στροφές ξανά - μανά εμπλοκή, καταλαβαίνεις ότι δεν μπορεί να βγάλει και πολλά χιλιόμετρα. Επίσης υπάρχουν και διαφόρων τύπων συμπιεστές, π.χ. με έμβολα ή περιστροφικοί, με διαφορετική αξιοπιστία ο καθένας, διαφορετικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Από κει και πέρα είναι και το θέμα προμηθευτών / παρτίδων, παρά μάρκας (δηλαδή πήρα audi και μαμάει - μπορεί το ίδιο μοντέλο να αλλάξει προμηθευτή στα μισά της ...καριέρας του και από τέρας αξιοπιστίας να γίνει lada).

Link to comment
Share on other sites

Για δώστε μου μία τάξη μεγέθους γιατί δέν έχω ιδέα απο στούκες/ανταλλακτικά (δέν έχω τρακάρει ποτέ), και κοντεύω να σκάσω...:wall:

Η μάνα μου άνοιξε την πίσω αριστερή πόρτα (χωρίς να κοιτάξει βέβαια:rant:) σ' ένα Mercedes 190E 92' του θείου μου.

Το αποτέλεσμα είναι να περάσει αγροτικό και να την στραπατσάρει άσχημα, με αποτέλεσμα η πόρτα να μήν κλείνει πλέον...

Το ατύχημα έγινε στο χωριό οπότε δέν έχω εικόνα της κατάστασης...μόνο από τα λεγόμενα της μάνας μου.

Πόσο περίπου μπορεί να πάει μία πόρτα σ' ένα τέτοιο μοντέλο?

Τετρακόσια το μαλλί τελικά με μεταχειρισμένη πόρτα....

Καλά αυτό γιατί δεν το εφάρμοσαν κάποτε? Για να πληρώνω εγώ 400άρες?

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=AAtkoje4-eM]‪Disappearing Car Door‬‏ - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Τετρακόσια το μαλλί τελικά με μεταχειρισμένη πόρτα....

Καλά αυτό γιατί δεν το εφάρμοσαν κάποτε? Για να πληρώνω εγώ 400άρες?

1.HELP ME My CAR IS ON FIRE AND I CANT GET OUT!

2.HELP ME, MY CAR'S BATTERY IS DEAD AND I CAN'T GET OUT!

:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Epic ΕΛΤΑ is epic. USPS Express Mail International απο Αμέρικα, χρόνος παράδοσης 7 ημέρες, τελωνείο 0.

Κόστος πραγμάτων, κανονικό τιμολόγιο: $522

Φλάτζες Cometic, βίδες κεφαλής ARP, μέταλλα μπιελών και στροφάλου ACL Race...

Κόστος διαδικασίας: $72 μεταφορικά προπληρωμένα + 6 ευρώ ο "εκτελωνισμός" πληρωτέα αμα τη παραδώσει στον κούριερ των ταχυμεταφορών...

Έχετε το υπ'οψην σας....

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.