Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

με Land Rover θα πληρώνετε λόγω κυβισμού τα κέρατά σας σε τέλη κυκλοφορίας και έκτακτη εισφορά κάθε χρόνο (χωρίς να υπολογίζω την ασφάλεια). Όλα αυτά μαζί για όχημα άνω των 2000 κ.εκ θα πηγαίνουν τουλάχιστον 1500 ευρώ.

Οκ κάτι άλλο σε 4x4 αξιόπιστο με λιγότερα κυβικά? Τα discovery 1,2 είναι 1996 κ.εκ. νομίζω.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Ένα Lada Niva είχε ο θείος μου στο χωριό για να βάζουμε και να βγάζουμε ένα ταχύπλοο και ήταν σκυλί.

Βασικά αυτό για το lada το είπα γιατί θυμάμαι πως δεν είχε κανέναν αερόσακο και σύστημα ασφάλειας. Άμα έχει αλλάξει αυτό οκ. Εκτός δρόμου πάντως είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του ε?

Βασικά αυτό για το lada το είπα γιατί θυμάμαι πως δεν είχε κανέναν αερόσακο και σύστημα ασφάλειας. Άμα έχει αλλάξει αυτό οκ. Εκτός δρόμου πάντως είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του ε?

Όχι δεν έχει. Είναι πολύ παλιό μοντέλο. Αλλά σαν μοτερ και αξιοπιστία ηταν από τα καλύτερα στην κατηγορία του, ναι. Και είναι και μονο 1400 κυβικά. Οπότε για μετακινήσεις στο νησί που το θέλει το παληκάρι είναι οτι πρέπει. Μετά αν θέλει κάτι πιο σύγχρονο πάμε στο Jimmy το οποίο ποτέ μου δεν το συμπάθησα σαν αυτοκίνητο.

Όχι δεν έχει. Είναι πολύ παλιό μοντέλο. Αλλά σαν μοτερ και αξιοπιστία ηταν από τα καλύτερα στην κατηγορία του, ναι. Και είναι και μονο 1400 κυβικά. Οπότε για μετακινήσεις στο νησί που το θέλει το παληκάρι είναι οτι πρέπει. Μετά αν θέλει κάτι πιο σύγχρονο πάμε στο Jimmy το οποίο ποτέ μου δεν το συμπάθησα σαν αυτοκίνητο.

Μια από τα ίδια εδώ :p

Marauder :hehe:

Χμμμ...

Skoda Yeti (κακασχημο αλλα ειναι φθηνο και μαλλον τη παλευει)

Toyota RAV4

VW Tiguen

Suzuki Vitara

Αν πατε για μεγαλυτερο αμαξωμα, τοτε για να κανει και καλη δουλεια θα πρεπει εχει εναν αξιοπρεπη κινητηρα, τους οποιους φορολογουνε καργα πλεον...

Μια από τα ίδια εδώ :p

Όχι μονο σαν εμφάνιση δεν το συμπάθησα αλλά και σαν οδηγική συμπεριφορά. Ε, μια αντιπάθεια προς το jimmy μου την μετέφερε και ο κολλητός μου, που σοβινιστικά επιμένει οτι είναι καλλίτερο ακόμα και τα Porche Cayenne.

Off-Road wise, το Jimny ειναι απλά οτι καλύτερο κυκλοφορεί. Ειναι το μόνο που δουλέυει "κάρο". Και ναι, ειναι καλύτερο απο ενα Cayenne (παντα off-road).

HR-V. Τσιμπάει λίγο, αλλά είναι εγγύηση. [Δεν είναι όμως και για hardcore offroad καταστάσεις...]

Πριν λίγο ξεκινάω απο σπίτι μου, πηγαίνω λίγο πιο κάτω και παρατηρώ οτι κάπως "παλατζάρει" το mx5. Σκέφτομαι "μπα η ιδέα μου είναι, έχω κοντά 2 εβδομάδες να το οδηγήσω".

Μπαίνω Κύμης και πιάνω 80...με λίγο γκάζι τράβαγε έντονα δεξιά. Λέω wtf?!

Σταματάω κοιτάω το πίσω δεξιά λάστιχο...πίτα εντελώς:slap:

Εεε..ανοίγω πίσω και σε 10 λεπτάκια έχω βάλει ρεζέρβα και γυρίζω σπίτι:smoke:

Επιτέλους νιώθω πως όλα αυτά τα βάλε-βγάλε στο αμάξι απέδωσαν:tomato:

Δεν μπορούσα να δώ τι είχε το λάστιχο είχε σκοτάδια, αύριο σε βουλκανιζατερά θα δω..

χαχαχα...και εγώ όσο κερδίζω απο το launch control, άλλο τόσο χάνω γιατι η 2α με πολλές στροφές δεν μπαίνει καν:wassat: οπότε ξεκινάς γαμάτος και μετά περιμένεις να μπει η 2α:tomato:

Περιέργως αυτό άρχισε να γίνεται μετά απο μερικά κουρέματα που έκανα:baby:

Δεν πειράζει έχω βάλει στο μάτι το 6αρι:p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.