Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

Εχουμε και λεμε.

Μερικα ψαλιδια,γεφυρα , καρτερ φυσικα,ζαντες,προφυλακτηρας -ποδιες,μερικα

καρουμπαλα απο το χτυπημα στο τιμονι και φυσικα πληγωμενος εγωισμος

"μα καλα εχω 4χ4 ποτς εγκενεν αυτο? "

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=rGRQpgp7M6s]‪SloopAuto.com Springen met een Ford Explorer‬‏ - YouTube[/ame]

civic 1.8 sport . Βασικα ητανε λαθος του χειριστη . Ξεκινησα να κανω rolling εκανα 1-2 , μετα ξεχασα το antispin ανοιχτο και το συμπλεκταριζα αλλα που ( antispin... ) Μου πηγε το μπουκαλι jin που ειχα πιει 5 κατοσταρικα .

Οι μαλακιες πληρωνονται . :D

Δε βικτιμ . ( σημερα μπηκε συνεργειο )

img20110718140118.jpg

civic 1.8 sport . Βασικα ητανε λαθος του χειριστη . Ξεκινησα να κανω rolling εκανα 1-2 , μετα ξεχασα το antispin ανοιχτο και το συμπλεκταριζα αλλα που ( antispin... ) Μου πηγε το μπουκαλι jin που ειχα πιει 5 κατοσταρικα .

Οι μαλακιες πληρωνονται . :D

Δε βικτιμ . ( σημερα μπηκε συνεργειο )

%7Boption%7Dhttp://img546.imageshack.us/img546/7575/img20110718140118.jpg[/]

Γιατί δεν το φτιάχνεις κάπου έξω να πληρώσεις πολυ λιγότερα?

Αυτό δεν είναι μεγάλο βήμα, είναι μικρό! Γιατί το έκανες; Στις 3000 rpm πόσα km/h είχες και τώρα πόσα θα έχεις; Σε πόσα άλογα;

Καλά αυτό το σκ@τούλι μόνο είναι το κιβώτιο;; Και να φανταστώ έχει και διαφορικό μέσα.

Τώρα θα έχεις 190 περίπου στις 6000 rpm;

Αυτό δεν είναι μεγάλο βήμα, είναι μικρό! Γιατί το έκανες; Στις 3000 rpm πόσα km/h είχες και τώρα πόσα θα έχεις; Σε πόσα άλογα;

Καλά αυτό το σκ@τούλι μόνο είναι το κιβώτιο;; Και να φανταστώ έχει και διαφορικό μέσα.

Τώρα θα έχεις 190 περίπου στις 6000 rpm;

Στις 3000(5ης) νομίζω πως τώρα έχω κάτι ενδιάμεσα στα 110 με 120. Στις 3900 εχω 140 κοντερ 130 πραγματικά.

Με αυτό θα κοφτιάζω 5η στα 210(6500-6550... ανάλογα τα κέφια του) αντι για τα 230 που πήγαινε το άλλο.

115 μουλάρια.

Ναι το μπουρδέλο.Μια σκατούλα είναι.... Το πηνίο είναι πάνω στον δευτερεύοντα με αποτέλεσμα να μην αξίζει να πάρεις κορονοπήνιο γιατί θα πρέπει να ξεπρεσάρεις όλα τα γρανάζια στον δευτερεύοντα και η κορόνα είναι πάνω στο διαφορικό.

Γιατί δεν το φτιάχνεις κάπου έξω να πληρώσεις πολυ λιγότερα?

Καπου εξω θα το φτιαξω . 250 το σετ και ανεβασμα κατεβασμα - βαλβολινες 3 κατι .

βολτες οποτε θελετε...

Απντεητ..

Προχθες το μεσημερι τον λυπηθηκε η καρδια μου στην Καβαλας νταλα μεσημερι...Κοντευε να βαλει τα κλαματα...Αλλο αυτοκινητο λεμε...

Ανυπομονω ναρθουν τα Χριστουγεννα...

βολτες οποτε θελετε...

Απντεητ..

Προχθες το μεσημερι τον λυπηθηκε η καρδια μου στην Καβαλας νταλα μεσημερι...Κοντευε να βαλει τα κλαματα...Αλλο αυτοκινητο λεμε...

Ανυπομονω ναρθουν τα Χριστουγεννα...

Για να σε φέρει δώρο λάστιχα ο Αι - Βασίλης;

Εχουμε και λεμε.

Μερικα ψαλιδια,γεφυρα , καρτερ φυσικα,ζαντες,προφυλακτηρας -ποδιες,μερικα

καρουμπαλα απο το χτυπημα στο τιμονι και φυσικα πληγωμενος εγωισμος

"μα καλα εχω 4χ4 ποτς εγκενεν αυτο? "

Κάτι τέτοιους δεν τους λυπάμαι... Τα αμάξια λυπάμαι που δεν ξέρουν να τα οδηγούν όπως πρέπει.

Οσον αφορα το κοντο κιβωτιο, αν δεν το χεις για ταξιδια, οπως εγω και ο Ακης (αν και αυτος ξεκλεβει κανενα που και που :p), αλλαζει δραματικα η αισθηση του αυτοκινητου, λες και εβαλες 20 αλογα. Εμενα ειδικα που χαμηλα ειναι νεκρο, εκανε μεγαλη δουλεια σε ολο το φασμα το κοντυτερο διαφορικο (απο 3.88 σε 4.11). That said, για τα 120 θελω κοντα 4000 :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.