Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εχουμε και λεμε.

Μερικα ψαλιδια,γεφυρα , καρτερ φυσικα,ζαντες,προφυλακτηρας -ποδιες,μερικα

καρουμπαλα απο το χτυπημα στο τιμονι και φυσικα πληγωμενος εγωισμος

"μα καλα εχω 4χ4 ποτς εγκενεν αυτο? "

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=rGRQpgp7M6s]‪SloopAuto.com Springen met een Ford Explorer‬‏ - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

civic 1.8 sport . Βασικα ητανε λαθος του χειριστη . Ξεκινησα να κανω rolling εκανα 1-2 , μετα ξεχασα το antispin ανοιχτο και το συμπλεκταριζα αλλα που ( antispin... ) Μου πηγε το μπουκαλι jin που ειχα πιει 5 κατοσταρικα .

Οι μαλακιες πληρωνονται . :D

Δε βικτιμ . ( σημερα μπηκε συνεργειο )

img20110718140118.jpg

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

civic 1.8 sport . Βασικα ητανε λαθος του χειριστη . Ξεκινησα να κανω rolling εκανα 1-2 , μετα ξεχασα το antispin ανοιχτο και το συμπλεκταριζα αλλα που ( antispin... ) Μου πηγε το μπουκαλι jin που ειχα πιει 5 κατοσταρικα .

Οι μαλακιες πληρωνονται . :D

Δε βικτιμ . ( σημερα μπηκε συνεργειο )

%7Boption%7Dhttp://img546.imageshack.us/img546/7575/img20110718140118.jpg[/]

Γιατί δεν το φτιάχνεις κάπου έξω να πληρώσεις πολυ λιγότερα?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι μεγάλο βήμα, είναι μικρό! Γιατί το έκανες; Στις 3000 rpm πόσα km/h είχες και τώρα πόσα θα έχεις; Σε πόσα άλογα;

Καλά αυτό το σκ@τούλι μόνο είναι το κιβώτιο;; Και να φανταστώ έχει και διαφορικό μέσα.

Τώρα θα έχεις 190 περίπου στις 6000 rpm;

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι μεγάλο βήμα, είναι μικρό! Γιατί το έκανες; Στις 3000 rpm πόσα km/h είχες και τώρα πόσα θα έχεις; Σε πόσα άλογα;

Καλά αυτό το σκ@τούλι μόνο είναι το κιβώτιο;; Και να φανταστώ έχει και διαφορικό μέσα.

Τώρα θα έχεις 190 περίπου στις 6000 rpm;

Στις 3000(5ης) νομίζω πως τώρα έχω κάτι ενδιάμεσα στα 110 με 120. Στις 3900 εχω 140 κοντερ 130 πραγματικά.

Με αυτό θα κοφτιάζω 5η στα 210(6500-6550... ανάλογα τα κέφια του) αντι για τα 230 που πήγαινε το άλλο.

115 μουλάρια.

Ναι το μπουρδέλο.Μια σκατούλα είναι.... Το πηνίο είναι πάνω στον δευτερεύοντα με αποτέλεσμα να μην αξίζει να πάρεις κορονοπήνιο γιατί θα πρέπει να ξεπρεσάρεις όλα τα γρανάζια στον δευτερεύοντα και η κορόνα είναι πάνω στο διαφορικό.

Link to comment
Share on other sites

Δισκο πλατω στα 48.000κμ . Γιατρε μου μηπως το ζορισα πολυ ? : p

Οχι μωρε ισα ισα που αναψε λιγο :p

283.000 το ποπελ και ακομα παει :p

http://www.megavideo.com/?v=I3EAO6QX

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Προσθηκη βιντεο
Link to comment
Share on other sites

βολτες οποτε θελετε...

Απντεητ..

Προχθες το μεσημερι τον λυπηθηκε η καρδια μου στην Καβαλας νταλα μεσημερι...Κοντευε να βαλει τα κλαματα...Αλλο αυτοκινητο λεμε...

Ανυπομονω ναρθουν τα Χριστουγεννα...

Link to comment
Share on other sites

βολτες οποτε θελετε...

Απντεητ..

Προχθες το μεσημερι τον λυπηθηκε η καρδια μου στην Καβαλας νταλα μεσημερι...Κοντευε να βαλει τα κλαματα...Αλλο αυτοκινητο λεμε...

Ανυπομονω ναρθουν τα Χριστουγεννα...

Για να σε φέρει δώρο λάστιχα ο Αι - Βασίλης;

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε και λεμε.

Μερικα ψαλιδια,γεφυρα , καρτερ φυσικα,ζαντες,προφυλακτηρας -ποδιες,μερικα

καρουμπαλα απο το χτυπημα στο τιμονι και φυσικα πληγωμενος εγωισμος

"μα καλα εχω 4χ4 ποτς εγκενεν αυτο? "

Κάτι τέτοιους δεν τους λυπάμαι... Τα αμάξια λυπάμαι που δεν ξέρουν να τα οδηγούν όπως πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα το κοντο κιβωτιο, αν δεν το χεις για ταξιδια, οπως εγω και ο Ακης (αν και αυτος ξεκλεβει κανενα που και που :p), αλλαζει δραματικα η αισθηση του αυτοκινητου, λες και εβαλες 20 αλογα. Εμενα ειδικα που χαμηλα ειναι νεκρο, εκανε μεγαλη δουλεια σε ολο το φασμα το κοντυτερο διαφορικο (απο 3.88 σε 4.11). That said, για τα 120 θελω κοντα 4000 :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.