Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Πριν ρωτησω οτιδηποτε αλλο....τι σε κανει να πιστευεις οτι κερδιζεις σε ασφαλεια με το να σε δει ή μη ενας επαγγελματιας οδηγος.

Και δεν το λεω με την κακη εννοια για τους επαγγελματιες οδηγους αλλα επειδη σπανια κανουν επαγγελματικο ταξιδι 100κμ μη νομιζεις οτι θα ανεβεις στην προταιρεοτητα τους αν τυχον παει να γινει ατυχημα.

Το "κραταμε αποστασεις" δεν εχει βγει για τους μπροστα αλλα για τους πισω.

Περα απο αυτο...εχεις οντως κρατησει νουμερα για το ποσα λιγοτερα καταναλωνεις ή κλεψιμαιϊκα απο τον πινακα?

Θεωρω οτι εχεις κανει λαθος το bench....παραθετω to post σου

Σωστό για τις αποστάσεις. Θεωρώ όμως ότι το να τρενάρω ένα φορτηγό ( και δεν εννοω με χαλίκια, ξύλα και λοιπα παρμπριτζοκαταστροφικά, ένα κλειστό φορτηγό) στα 90km/h στα 10 μέτρα από πίσω του, δεν είναι επικίνδυνο για τον λόγο του ότι έστω στην χείριστη των περιπτώσεων, πλακώνει τα φρένα: Αν πλάκώσεις και εσύ τα φρένα, ακόμα και με διαφορά δευτερολέπτων, από τη στιγμή που ο χρόνος σταματημού διαφέρει δραματικά ( προς όφελος σου).

Ακόμα τα 90km/h είναι πολύ πιο σιγά από όσο νομίζει κανείς. Προσωπικά οδηγό σε αυτήν την ταχύτητα και απόσταση σχετικά ήσυχα, γιατί ειδικά σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, είναι μια χαμηλή ταχύτητα + δεξιά λωρίδα, δεν με αγχώνει τπτ ιδιαίτερο, ειδικά στα 10 μέτρα.

Δεν κλεβω από τον πίνακα. Προσωπικά με αυτό το αμάξι, δεν έχω κάνει ποτέ 600 χιλιόμετρα (τα έφτασα πριν λίγο) με ένα ντεπόζιτο ( πόσο μάλλον που δεν το φούλαρα κιόλας). Εμπειρικά μιλώντας πάντα.

Ti παει να πει φτανεις μια ωρα αργοτερα???Το θεμα στην ολη συζητηση ειναι να φτασεις την ιδια ωρα ...με και χωρις νταλικα.

(Και το κυριοτερο βεβαια -που εμενα με νοιαζει αλλα το αφηνω απεξω- ειναι να φτασει η νταλικα στο προορισμο χωρις εμενα κολλημενο πανω της.)

Μια ώρα αργότερα γιατί αντί να κινείσαι με 130 (όσο το όριο) κινείσαι με 90. Ε έχει κάποια διαφορά, την ώρα την έδωσα χονδρικά.

Σας λέω από την προσωπική μου πείρα, τις τελευταίες μέρες πάντως ότι το να όδηγάς στο πίσω μέρος του φορτηγού δεν είναι τόσο κουραστικό, ούτε κατεμε επικίνδυνο. Έκανα πολύωρη διαδρομή και δεν κουραστικα, ούτε ανησύχησα παραπάνω από το κανονικό. Και δεν ήμουνα και κολλημένος.

Υπήρξαν φορές που πάτησε ο μπροστά φρένο , κυρίως σε κατηφόρες αλλά δεν δημιούργησε ούτε άγχος, ούτε προυποθέσεις ατυχήματος ( στα 10 μέτρα).

In other new...

Κάηκε η ασφάλεια απτα φώτα. 20Α πως διάολο την έκαψε... Πήγα στα σκοτάδια να την αλλάξω και έσπασε μέσα στο φις. Τέλεια. Ηλεκτρολόγος άυριο πρωί....:wall:

Link to comment
Share on other sites

Βρέ σύ Αλέξη σοβαρά πηγαίνεις πίσω από φορτηγά?

Θεωρώ ότι είναι ότι χειρότερο μπορεί να κάνεις!

Προσωπικά όταν ταξιδεύω θέλω να έχω ορατότητα αρκετά μέτρα μπροστά, και πιστεύω είναι πρωταρχικός κανόνας ασφάλειας.

Μπορείς να δείς μία στραβή που γίνεται αρκετά μέτρα μπροστά και να αντιδράσεις έχοντας χρόνο.

Όταν βρέχει δέν σε ενοχλεί το σπρέυ νερού που σηκώνει το φορτηγό?

Link to comment
Share on other sites

Αλέξη, μήπως η διαφορά στην κατανάλωση που βλέπεις οφείλεται περισσότερο στην (αναγκαστικά) χαμηλότερη ταχύτητα που διατηρείς και στις λιγότερες επιβραδύνσεις/επιταχύνσεις (μιας και δεν κάνεις προσπεράσεις)?

Γιατί θεωρώ ότι ίσως δεν έχει και τεράστια διαφορά να τρως όλο το λούκι πίσω από μία νταλίκα, αν μπορείς να κρατάς μία ταχύτητα καρφωμένη σταθερά (= πολύ μικρή κατανάλωση)

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Βρέ σύ Αλέξη σοβαρά πηγαίνεις πίσω από φορτηγά?

Θεωρώ ότι είναι ότι χειρότερο μπορεί να κάνεις!

Προσωπικά όταν ταξιδεύω θέλω να έχω ορατότητα αρκετά μέτρα μπροστά, και πιστεύω είναι πρωταρχικός κανόνας ασφάλειας.

Μπορείς να δείς μία στραβή που γίνεται αρκετά μέτρα μπροστά και να αντιδράσεις έχοντας χρόνο.

Όταν βρέχει δέν σε ενοχλεί το σπρέυ νερού που σηκώνει το φορτηγό?

Σε βροχή δεν νοούνται τέτοια πράγματα. :p

Γενικά ρε παιδιά δεν το έχω ξανακάνει... Απλά λέω τις παρατηρήσεις μου από ένα πείραμα λόγω βαρεμάρας σε μια μεγάλη απόσταση, έχοντας διαβάσει στο νετ για αυτό και όντας περίεργος...

Αλέξη, μήπως η διαφορά στην κατανάλωση που βλέπεις οφείλεται περισσότερο στην (αναγκαστικά) χαμηλότερη ταχύτητα που διατηρείς και στις λιγότερες επιβραδύνσεις/επιταχύνσεις (μιας και δεν κάνεις προσπεράσεις)?

Γιατί θεωρώ ότι ίσως δεν έχει και τεράστια διαφορά να τρως όλο το λούκι πίσω από μία νταλίκα, αν μπορείς να κρατάς μία ταχύτητα καρφωμένη σταθερά (= πολύ μικρή κατανάλωση)

Τι να σου πω, ίσως και αυτό, πάντως αυτά που βγάλανε στο mythbusters για το ίδιο σενάριο δείχνουν μειώσεις...

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι ότι τον έχεις στα φρένα τον φορτηγατζή...το θέμα είναι αν αυτός πλακώσει τα φρένα, τα πλακώσεις και εσύ, μετά απλά το καρφώνει σε κάποιον/κάτι αυτός, οπότε σταματάει με 50g:p και ξαφνικά βλέπεις ότι δεν έχεις 50g φρένα και ΜΠΟΥΜ.

Και όλο αυτό θα έχει γίνει γιατι δεν ξέρεις ΧΡΙΣΤΟ για το τι γίνεται μπροστά από το φορτηγό...και μετά απο 50.000κμ στην αθηνών-πατρών το να βλέπω τι γίνεται ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ μπροστά μου είναι η μόνη πραγματική προστασία που έχω..

Link to comment
Share on other sites

παίδες, εκείνος ο ταπετσέρης που κουβεντιάζατε τις προάλλες που είχατε πει ότι είναι;

Ξαφνικά η οροφη του Nissan εμφάνισε τα ίδια "φουσκώματα" με του [MENTION=2160]nickstamat[/MENTION] .

Παίζει να του πάω το αμάξι εκεί και να περιμένω να το φτιάξει (γιατί δεν το θαρρεύομαι να βάλω χέρι ) ;

Επίσης το κόστος πόσο περίπου είναι;

Link to comment
Share on other sites

παίδες, εκείνος ο ταπετσέρης που κουβεντιάζατε τις προάλλες που είχατε πει ότι είναι;

Ξαφνικά η οροφη του Nissan εμφάνισε τα ίδια "φουσκώματα" με του [MENTION=2160]nickstamat[/MENTION] .

Παίζει να του πάω το αμάξι εκεί και να περιμένω να το φτιάξει (γιατί δεν το θαρρεύομαι να βάλω χέρι ) ;

Επίσης το κόστος πόσο περίπου είναι;

Εγώ στο Ρέλλα είχα πάει. Το πας πρωί, το παίρνεις απόγευμα.

Είχε προτείνει κι ο [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] έναν.

:)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πετυχα στο δρομο ενα peugeot 307 με ασημι πινακιδες με 2 γραμματα μονο (ΜΠ) και ενα συμβολο ενδιαμεσα, νομιζω με ρασσοφορο οδηγο αλλα δεν ξερω αν ειδα σωστα. Ειναι αυτο που νομιζω???

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πετυχα στο δρομο ενα peugeot 307 με ασημι πινακιδες με 2 γραμματα μονο (ΜΠ) και ενα συμβολο ενδιαμεσα, νομιζω με ρασσοφορο οδηγο αλλα δεν ξερω αν ειδα σωστα. Ειναι αυτο που νομιζω???

μηπως δεν ηταν ασημι αλλα χρυσιζαν λιγο και δεν το καταλαβες?

μηπως ηταν κανενος μητροπολιτη Πειραιως?

μηπως ελεω κρισης αντι για hummer κατεληξαν τελικα σε peugeot?

Link to comment
Share on other sites

Μπορει, για πολυ λιγο το ειδα. Το συμβολο παντως ηταν σιγουρα χρυσιζον. Οποιος καραγκιοζης και να ηταν, μονο σε μενα φαινεται επιεικως απαραδεκτο να κυκλοφορει αυτοκινητο πρακτικα χωρις αριθμο κυκλοφοριας? Οσο "ξεχωριστες" και να ειναι οι συγκεκριμενες πινακιδες...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το απόγευμα πέρασα μία ώρα θαυμάζοντας/εξετάζοντας από κοντά μία Delta Integrale η οποία ετοιμάζεται για rally...ο έρωτας των παιδικών μου χρόνων!:inlove:

Άλλο να σας λέω και άλλο να το βλέπετε...νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε Acropolis του 90', πόσο μάλιστα όταν κάτσεις και στο bucket.:inlove:

Αναμένετε πολλές φωτό την άλλη εβδομάδα με μία μικρή παρουσίαση.:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.