jax7480 Ιούλιος 10, 2011 #5181 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2011 Νομιζω οτι θα σου βγει αρκετα λιγοτερα το να βρεις μεταχειρισμενη την πορτα, απο το να φτιαξεις την ηδη υπαρχουσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 10, 2011 #5182 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2011 Κατα 99% πορτες που ανοιγουν και τις χτυπανε πανε αντικατασταση.Το θεμα ειναι να μην εχει προχωρησει περισσοτερο η ζημια πχ απο το ζορι να σε τραβηξε κολωνα οδηγουκαι να μην θελει μια απλη αντικατασταση η να σε εχει χτυπησει και το μπροστινο φτερο.Καλυτερα ψαξε για αντικατασταση γιατι στην ουσια θα σε βγει μια η αλλη(επισκευη + βαφη την χτυπημενη) + θα εχεις μια στοκαρισμενη πορτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 10, 2011 #5183 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Geepgs7ILcM&feature=player_embedded]YouTube - Mad Mike's souped up drifting car - Madbull Generation 5 - First shakedown[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούλιος 10, 2011 Author #5184 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2011 I'll just leave this here.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 10, 2011 #5185 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2011 ρε σι... το Τλαισιο δεν κανει RMA μπλοκ απο μοτερ ... ποσες φορες θα στο πουμε :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούλιος 10, 2011 #5186 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2011 Δεν ήξερα ότι το πλαισο πουλάει και στρόφαλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 10, 2011 #5187 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2011 (edited) Δεν ξέρεις πόσο σε ξηλεύω που το κάνεις αυτό! Να έρθω να βάλω κανένα χεράκι; Καιρό είχα να δω μπλοκ από 4κύλινδρο. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 10, 2011 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 10, 2011 #5188 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2011 Καιρό είχα να δω μπλοκ από 4κύλυνδρο in-line. σφιξντ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούλιος 10, 2011 #5189 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2011 Καιρό είχα να δω μπλοκ από 4κύλινδρο. σφιξντ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Ιούλιος 11, 2011 #5190 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 (edited) Μετά την αλλαγή οροφής που είχα κάνει, σύνδεσα και δοκίμασα όλες τις πλαφονιέρες και δούλευαν άψογα. Ξαφνικά, την Παρασκευή σταμάτησαν να δουλεύουν οι κεντρικές στο χειροκίνητο mode (= μόνιμα on ή μόνιμα off) και όλες οι περιφερειακές (4 φώτα ανάγνωσης και 2 φώτα κάτω από τα sun visors). Οι κεντρικές στο αυτόματο mode (= με το άνοιγμα των θυρών) δουλεύουν κανονικά. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι οι κεντρικές στο αυτόματο mode παίρνουν τάση από ξεχωριστή γραμμή (λογικό). Η άλλη γραμμή λοιπόν που τυπικά έχει μόνιμα 12V, έχει κάποιο πρόβλημα. Όμως: Η ασφάλειά της είναι ΟΚ και η μονάδα που τα ελέγχει αυτά (DICE) δεν βγάζει βλάβη (overload protection κλπ) στο TECH. Άρα, τώρα πολύμετρο και βλέπουμε... Ίσως χρειαστεί να κατεβάσω πάλι οροφή να δω μπας και αποσυνδέθηκε τίποτα... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 11, 2011 από nickstamat Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis2044 Ιούλιος 11, 2011 #5191 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 Έκανα πειραματάκια πηγαίνοντας και γυρνώντας από χαλκιδική τις τελευταίες μέρες, δοκιμάζοντας Drafting στα 3-10 μέτρα από φορτηγά, εκμεταλλευόμενος το φαινόμενο αρνητικής πίεσης. Αν και στην αρχή ήμουνα δύσπιστος, η διαφορά στην κατανάλωση είναι γιγάντια. Έχω βγάλει με ένα ντεπόζιτο σχεδόν γεμάτο, όχι πλήρως 563 χιλιόμετρα και δεν έχει αδειάσει ακόμα. (με τον τσέλιγκα - 60άρι ντεπόζιτο) Ταχύτητες πίσω από το φορτηγό 90-100 km/h, AC αναμμένο και φορεμένη σχέση στην οποία πατάμε το πεντάλ το λιγότερο δυνατό. Φτάνεις μια ώρα αργότερα που λέει ο λόγος, αλλά αν πληρώνεις τα μισά... Στο mythbusters βγάλανε μάλιστα ότι γλυτώνεις έως και 40% όταν είσαι στα 3 μέτρα , στα 15 μετρα 20% και στα 30 11%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούλιος 11, 2011 #5192 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 Αν πατήσει κανά απότομο φρένο ο φορτηγατζής δεν ξέρω τι θα γλυτώσεις μετά Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 11, 2011 #5193 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 Συμφωνώ μαζί σου στο κομμάτι "η διαφορά στην κατανάλωση είναι". Ναι υπάρχει διαφορά, αλλά τεράστια;;;Επίσης θα προτιμούσα κάποια πιο αξιόπιστη μέθοδο μέτρησης κατανάλωσης από το "Έχω βγάλει με ένα ντεπόζιτο σχεδόν γεμάτο, όχι πλήρως 563 χιλιόμετρα και δεν έχει αδειάσει ακόμα."Εγώ το έχω δει αυτό με ένα σκόντα φορτηγάκι της εταιρίας, όταν ήμουν με 150 τέρμα γκάζι, δεν πήγαινε άλλο. Όταν όμως πλησίασα πίσω από φορτηγό, άρχισε να μειώνεται η αντίσταση του αέρα και με τράβηξε και έπρεπε να πατάω λιγότερο γκάζι για να διατηρίσω σταθερή ταχύτητα. Βέβαια προσωπικά φοβάμαι να πλησιάσω κοντά σε φορτηγό όταν τρέχω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 11, 2011 #5194 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 Drafting σε φορτηγά είναι ότι πιο επικίνδυνο γιατί δεν μπορείς να δεις μπροστά τι γίνεται ώστε να προετοιμαστείς πριν τις κινήσεις του φορτηγού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis2044 Ιούλιος 11, 2011 #5195 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 Drafting σε φορτηγά είναι ότι πιο επικίνδυνο γιατί δεν μπορείς να δεις μπροστά τι γίνεται ώστε να προετοιμαστείς πριν τις κινήσεις του φορτηγού.Συμφωνω, αλλά στην ταχύτητα που κινούμαστε, ο χρόνος για να σταματήσει ( έστω ότι πλακώνει τα φρένα) με βάση το πολλές φορές μεγαλύτερο βάρος του, δεν είναι πολύ μεγαλύτερος, σε σχέση με το δικό μου;Εντάξει 3 μέτρα είναι υπερβολή αλλά στα 10 μέτρα και με συχνές εμφανίσεις για να δίνεις καταλαβαίνει ότι είσαι από πίσω δεν νομίζω ότι είναι τόσο επικίνδυνο. Ειδικά σε ανοιχτούς ίσιους δρόμους χωρίς στροφές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis2044 Ιούλιος 11, 2011 #5196 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 Συμφωνώ μαζί σου στο κομμάτι "η διαφορά στην κατανάλωση είναι". Ναι υπάρχει διαφορά, αλλά τεράστια;;;Επίσης θα προτιμούσα κάποια πιο αξιόπιστη μέθοδο μέτρησης κατανάλωσης από το "Έχω βγάλει με ένα ντεπόζιτο σχεδόν γεμάτο, όχι πλήρως 563 χιλιόμετρα και δεν έχει αδειάσει ακόμα."Εγώ το έχω δει αυτό με ένα σκόντα φορτηγάκι της εταιρίας, όταν ήμουν με 150 τέρμα γκάζι, δεν πήγαινε άλλο. Όταν όμως πλησίασα πίσω από φορτηγό, άρχισε να μειώνεται η αντίσταση του αέρα και με τράβηξε και έπρεπε να πατάω λιγότερο γκάζι για να διατηρίσω σταθερή ταχύτητα. Βέβαια προσωπικά φοβάμαι να πλησιάσω κοντά σε φορτηγό όταν τρέχω.Σίγουρα τα στοιχεία που αναφέρω είναι εμπειρικά, δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει δείκτη κατανάλωσης, αλλά έχω κάνει τις ίδιες διαδρομές αυτές πολλές φορές και καθαρά εμπειρικά λέω ότι μου βγήκε φθηνότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Ιούλιος 11, 2011 #5197 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 Drafting δοκίμασα όταν ο φάδερ οδηγούσε μπροστά το Χ3 κι εγώ ήμουν πίσω με το κατακαημένο Yaris. Είχε όντως μία μικρή διαφορά... Στις ευθείες του έπαιζα και φώτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 11, 2011 #5198 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 (edited) Ναι αλλά στα 10 μέτρα τί οφέλη έχεις από αεροδυναμικής απόψεως;EDIT: Σύμφωνα με τον πίνακα που έβαλες, έχεις περίπου 20%+ Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 11, 2011 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούλιος 11, 2011 #5199 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 ρε παιδια να ειμαστε λογικοι,για να βγαλετε αξιολογο κερδος απο αυτην την επικινδυνη τακτικη ,πρεπει να εχετε viper...Δηλαδη αξιζει ενα και δυο λιτρα κ@λοβενζινη να κολλατε πισω απο το φορτηγο?και δευτερον.πες οτι παει στο καλο δεν ειναι πολυ παραλογο.βενζινη μπορεις να εξοικονομησεις 5πλασια με χιλια δυο αλλα κολπα,πολυ πιο αποτελεσματικα και πολυ πιο ακινδυνα..καθαρισμο φιλτρου αερα/καρμπυρατερ /στοματος νεφιλιμκαθαρισμο μαφ ,σβησιμο μηχανης στο μποτιλιαρισμα,γρηγοροτερα ανεβασματα,ξεφορτωτο αυτοκινητο,καλοφουσκωμενα λαστιχα ,κλειστα παραθυρα κλπ,και διαιτα να κανετε να χασετε 10 κιλα σε 1 χρονο θαχετε κανει αποσβεση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis2044 Ιούλιος 11, 2011 #5200 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2011 Ναι αλλά στα 10 μέτρα τί οφέλη έχεις από αεροδυναμικής απόψεως; Σύμφωνα με αυτό κάτι παραπάνω από 20% ( 50ft=~15m, 20ft=~6m) καθαρισμο φιλτρου αερα/καρμπυρατερ /στοματος νεφιλιμκαθαρισμο μαφ ,σβησιμο μηχανης στο μποτιλιαρισμα,γρηγοροτερα ανεβασματα,ξεφορτωτο αυτοκινητο,καλοφουσκωμενα λαστιχα ,κλειστα παραθυρα κλπ,και διαιτα να κανετε να χασετε 10 κιλα σε 1 χρονο θαχετε κανει αποσβεση... Τα κάνουμε ΚΑΙ όλα αυτά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts