AN7 OverClocker Ιούλιος 3, 2011 #5181 Ιούλιος 3, 2011 Είχε μια μικρή απώλεια στην ουρά η αλήθεια είναι
Tsakonas Ιούλιος 3, 2011 #5182 Ιούλιος 3, 2011 ... σε ψιλοκινηση στην Καβαλας ερχομενος απο εθνικη,κοιταω απο περιεργεια το τριπ κομπιουτερε...τι να δω?8.4λιτρα μεση...2 γατουλες και ενας σκυλακος θα ευγνωμονουν για πολλα χρονια τις φρεναρες...οντως τρωει γρηγορα τα πλαινα των ελαστικων..φταιω κ εγω που τσαρουχωνω μεσα στην στροφη φανταζομαι...οσο το συνηθιζω βεβαια αδυνατω παυει να μου φαινεται τοσο "περιεργο"...αλλα για να καταλαβει κανεις την διαφορα που κανει πρεπει να ειναι μεσα σε κλειστη στριφτερη διαδρομη με αλλο αυτοκινητο...εκει που ενα αλλο -απλο- αυτοκινητο χρειαζεται να φρεναρει,ο ροκκος περνα σφυριζοντας αδιαφορα...αη λαβ δις καρ...
spresv Ιούλιος 3, 2011 #5183 Ιούλιος 3, 2011 οντως τρωει γρηγορα τα πλαινα των ελαστικων..φταιω κ εγω που τσαρουχωνω μεσα στην στροφη φανταζομαι... :confused: Τι κανεις ρε μαστορα?!?!?
Tsakonas Ιούλιος 3, 2011 #5184 Ιούλιος 3, 2011 :confused: Τι κανεις ρε μαστορα?!?!? ααα δεν πρεπει να το κανουμε στα μπροστοκινητα αυτο???γιαυτο νιωθω ενα σουρσιμο απο πισω????
PetrosD Ιούλιος 3, 2011 #5185 Ιούλιος 3, 2011 Ανεξάρτητα από την μετάδοση δεν πρέπει να το κάνεις αυτό.
AN7 OverClocker Ιούλιος 3, 2011 #5186 Ιούλιος 3, 2011 O Χριστός και ο δούλος.Αφού δεν σε μαζεύουμε από καμια κολόνα δόξα το θεό.ααα δεν πρεπει να το κανουμε στα μπροστοκινητα αυτο???γιαυτο νιωθω ενα σουρσιμο απο πισω????ειλικρινά, τσαρουχώνεις φρένο μέσα στην στροφή και δεν καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο αποσταθεροποιείται ?Αύριο πουρνό, πουρνό να ανάψεις λαμπάδα στον άγιο ESP
spresv Ιούλιος 3, 2011 #5187 Ιούλιος 3, 2011 Το σουρσιμο ειναι απο τη βιαιη μεταφορα βαρους πανω στη στροφη, οπου ελαφρωνει παρα πολυ το πισω μερος και χανει προσφυση αβερτα. Παλι καλα που χει esp το μοτορι, αλλιως θα σε ξυναμε απ' τα βραχια ρε...
jax7480 Ιούλιος 4, 2011 #5188 Ιούλιος 4, 2011 Γιατι εχω την εντυπωση οτι σε τετοιες περιπτωσεις δεν δουλευει τοσο το ESP οσο το EBD.
wesker Ιούλιος 4, 2011 #5189 Ιούλιος 4, 2011 Είχε μια μικρή απώλεια στην ουρά η αλήθεια είναι Όχι την έχει την ουρά του ο κος Σκίουρας!
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2011 #5190 Ιούλιος 4, 2011 Γιατι εχω την εντυπωση οτι σε τετοιες περιπτωσεις δεν δουλευει τοσο το ESP οσο το EBD.Όταν τσαρουχώσεις το φρένο θα κάνει κατανομή το EBD, όταν ο κώλος αρχίσει να φεύγει και να σαλεύει, δουλεύει το ESP που συνεργάζεται με το EBD
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2011 #5191 Ιούλιος 4, 2011 Όχι την έχει την ουρά του ο κος Σκίουρας!Ναι, αλλά χωρίς τρίχα μετά το πέρασμα της lambo.
Κωστάκης Ιούλιος 4, 2011 #5192 Ιούλιος 4, 2011 Και γρήγορο αυτοκίνητο ήθελες και γρήγορα το πας και κάνεις και βασικότατα λάθη... Hold your horses. Θα πρότεινα να πας σε κανένα track day, καί το αυτοκίνητο σου θα μάθεις καλύτερα αλλα και τα δικά σου όρια
Tsakonas Ιούλιος 4, 2011 #5193 Ιούλιος 4, 2011 Οπως λεω και στις μπιτσιζ ,"ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ".Κυριολεκτικα ομως.
Lakisss Ιούλιος 4, 2011 #5194 Ιούλιος 4, 2011 "ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ".Κυριολεκτικα ομως. Άν με πάς μία βόλτα (έτσι όπως πάς), και σου κανω μήνυση για ψυχική οδύνη τί μπορώ να σου πάρω?
Shadow Keeper Ιούλιος 4, 2011 #5195 Ιούλιος 4, 2011 Σήμερα που κατέβηκα πάτρα, πετυχαίνω έναν με ένα corsa opc βελτιωμένο, και το ξέρω αυτό γιατι σε μια αλλαγή έφυγε όλο άκαυστο και είχε αλλάξει εξάτμιση ή τμήμα της από το θόρυβο. Του έριχνα ελαφρώς (στα 10 και κάτι ψιλά psi) αλλά είχε άλλο ένα άτομο μέσα. Πρέπει να σκέφτονταν ποιός είναι αυτός ο motha****a και μου κολλάει, αλλά εγώ ο καημένος ήθελα να τον ρωτήσω πόσα βγάζει να γλιτώσω καμια δυναμομέτρηση
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2011 #5196 Ιούλιος 4, 2011 Σήμερα που κατέβηκα πάτρα, πετυχαίνω έναν με ένα corsa opc βελτιωμένο, και το ξέρω αυτό γιατι σε μια αλλαγή έφυγε όλο άκαυστο και είχε αλλάξει εξάτμιση ή τμήμα της από το θόρυβο.Του έριχνα ελαφρώς (στα 10 και κάτι ψιλά psi) αλλά είχε άλλο ένα άτομο μέσα. Πρέπει να σκέφτονταν ποιός είναι αυτός ο motha****a και μου κολλάει, αλλά εγώ ο καημένος ήθελα να τον ρωτήσω πόσα βγάζει να γλιτώσω καμια δυναμομέτρηση Αυτά μαμά παίζουν καμιά 200άρα αλλά με safe προγραμμα(+ ΦΕ) όχι πάνω από 220-225 γιατί βαράνε 4ο. Υπάρχουν βέβαια και μερικά δίχως αύριο με κλειστό μοτέρ που παίζουν στα 230-240 Σε αυτά τα άλογα και ροπή το 1 άτομο είναι περίπου 1-1.5 αμάξι.
Shadow Keeper Ιούλιος 4, 2011 #5197 Ιούλιος 4, 2011 Ωραία αν αφαιρούσαμε το ένα άτομο θα είμασταν τρελά κοντά ρολλαριστά, γιατι με εκκίνηση τον τρώνε λόγω προσθιοκίνησης εκτός όταν πετύχεις επική άσφαλτο. Αν όντως βγάζει 220 το αμάξι σε ζύγισμα είναι 1280kg περίπου. 5,8kg/hp Που σημαίνει οτι βγάζω κάτι λιγότερο απο 190 άλογα στα 10psi. Ενδιαφέρον...weight is a *****
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2011 #5198 Ιούλιος 4, 2011 Ωραία αν αφαιρούσαμε το ένα άτομο θα είμασταν τρελά κοντά ρολλαριστά, γιατι με εκκίνηση τον τρώνε λόγω προσθιοκίνησης εκτός όταν πετύχεις επική άσφαλτο.Αν όντως βγάζει 220 το αμάξι σε ζύγισμα είναι 1280kg περίπου. 5,8kg/hp Που σημαίνει οτι βγάζω κάτι λιγότερο απο 190 άλογα στα 10psi. Ενδιαφέρον...weight is a ***** Με σκέτο Φ-Ε(από dp) παίζουν κοντά στα 210. 16άρι σε αυτά τα psi και με 25άρα λογικά πρέπει να είσαι μέσα στα 170-190. Αν είσαι 190 νομίζω θα τον καθάριζες πιο εύκολα.
Lakisss Ιούλιος 6, 2011 #5199 Ιούλιος 6, 2011 edit: Όπως πολύ σωστά επισήμανε ο [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] το video περιέχει εξόδους με ίσως άσχημη κατάληξη... Να ζητήσω συγνώμη για την παράλειψη.
PetrosD Ιούλιος 6, 2011 #5200 Ιούλιος 6, 2011 Δε θα ήταν καλό να προειδοποιήσεις μερικούς ότι περιέχονται σκληρές σκηνές στο βίντεο;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.