Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Κατα 99% πορτες που ανοιγουν και τις χτυπανε πανε αντικατασταση.

Το θεμα ειναι να μην εχει προχωρησει περισσοτερο η ζημια πχ απο το ζορι να σε τραβηξε κολωνα οδηγου

και να μην θελει μια απλη αντικατασταση η να σε εχει χτυπησει και το μπροστινο φτερο.

Καλυτερα ψαξε για αντικατασταση γιατι στην ουσια θα σε βγει μια η αλλη(επισκευη + βαφη την χτυπημενη) + θα εχεις μια στοκαρισμενη πορτα.

Link to comment
Share on other sites

Μετά την αλλαγή οροφής που είχα κάνει, σύνδεσα και δοκίμασα όλες τις πλαφονιέρες και δούλευαν άψογα.

Ξαφνικά, την Παρασκευή σταμάτησαν να δουλεύουν οι κεντρικές στο χειροκίνητο mode (= μόνιμα on ή μόνιμα off) και όλες οι περιφερειακές (4 φώτα ανάγνωσης και 2 φώτα κάτω από τα sun visors).

Οι κεντρικές στο αυτόματο mode (= με το άνοιγμα των θυρών) δουλεύουν κανονικά.

Με λίγο ψάξιμο είδα ότι οι κεντρικές στο αυτόματο mode παίρνουν τάση από ξεχωριστή γραμμή (λογικό).

Η άλλη γραμμή λοιπόν που τυπικά έχει μόνιμα 12V, έχει κάποιο πρόβλημα.

Όμως:

Η ασφάλειά της είναι ΟΚ και η μονάδα που τα ελέγχει αυτά (DICE) δεν βγάζει βλάβη (overload protection κλπ) στο TECH. :hm:

Άρα, τώρα πολύμετρο και βλέπουμε...

Ίσως χρειαστεί να κατεβάσω πάλι οροφή να δω μπας και αποσυνδέθηκε τίποτα... :(

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Έκανα πειραματάκια πηγαίνοντας και γυρνώντας από χαλκιδική τις τελευταίες μέρες, δοκιμάζοντας Drafting στα 3-10 μέτρα από φορτηγά, εκμεταλλευόμενος το φαινόμενο αρνητικής πίεσης.

Αν και στην αρχή ήμουνα δύσπιστος, η διαφορά στην κατανάλωση είναι γιγάντια.

Έχω βγάλει με ένα ντεπόζιτο σχεδόν γεμάτο, όχι πλήρως 563 χιλιόμετρα και δεν έχει αδειάσει ακόμα. (με τον τσέλιγκα - 60άρι ντεπόζιτο)

Ταχύτητες πίσω από το φορτηγό 90-100 km/h, AC αναμμένο και φορεμένη σχέση στην οποία πατάμε το πεντάλ το λιγότερο δυνατό.

Φτάνεις μια ώρα αργότερα που λέει ο λόγος, αλλά αν πληρώνεις τα μισά...

Στο mythbusters βγάλανε μάλιστα ότι γλυτώνεις έως και 40% όταν είσαι στα 3 μέτρα , στα 15 μετρα 20% και στα 30 11%.

myth2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου στο κομμάτι "η διαφορά στην κατανάλωση είναι". Ναι υπάρχει διαφορά, αλλά τεράστια;;;

Επίσης θα προτιμούσα κάποια πιο αξιόπιστη μέθοδο μέτρησης κατανάλωσης από το "Έχω βγάλει με ένα ντεπόζιτο σχεδόν γεμάτο, όχι πλήρως 563 χιλιόμετρα και δεν έχει αδειάσει ακόμα."

Εγώ το έχω δει αυτό με ένα σκόντα φορτηγάκι της εταιρίας, όταν ήμουν με 150 τέρμα γκάζι, δεν πήγαινε άλλο. Όταν όμως πλησίασα πίσω από φορτηγό, άρχισε να μειώνεται η αντίσταση του αέρα και με τράβηξε και έπρεπε να πατάω λιγότερο γκάζι για να διατηρίσω σταθερή ταχύτητα. Βέβαια προσωπικά φοβάμαι να πλησιάσω κοντά σε φορτηγό όταν τρέχω.

Link to comment
Share on other sites

Drafting σε φορτηγά είναι ότι πιο επικίνδυνο γιατί δεν μπορείς να δεις μπροστά τι γίνεται ώστε να προετοιμαστείς πριν τις κινήσεις του φορτηγού.

Συμφωνω, αλλά στην ταχύτητα που κινούμαστε, ο χρόνος για να σταματήσει ( έστω ότι πλακώνει τα φρένα) με βάση το πολλές φορές μεγαλύτερο βάρος του, δεν είναι πολύ μεγαλύτερος, σε σχέση με το δικό μου;

Εντάξει 3 μέτρα είναι υπερβολή αλλά στα 10 μέτρα και με συχνές εμφανίσεις για να δίνεις καταλαβαίνει ότι είσαι από πίσω δεν νομίζω ότι είναι τόσο επικίνδυνο. Ειδικά σε ανοιχτούς ίσιους δρόμους χωρίς στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου στο κομμάτι "η διαφορά στην κατανάλωση είναι". Ναι υπάρχει διαφορά, αλλά τεράστια;;;

Επίσης θα προτιμούσα κάποια πιο αξιόπιστη μέθοδο μέτρησης κατανάλωσης από το "Έχω βγάλει με ένα ντεπόζιτο σχεδόν γεμάτο, όχι πλήρως 563 χιλιόμετρα και δεν έχει αδειάσει ακόμα."

Εγώ το έχω δει αυτό με ένα σκόντα φορτηγάκι της εταιρίας, όταν ήμουν με 150 τέρμα γκάζι, δεν πήγαινε άλλο. Όταν όμως πλησίασα πίσω από φορτηγό, άρχισε να μειώνεται η αντίσταση του αέρα και με τράβηξε και έπρεπε να πατάω λιγότερο γκάζι για να διατηρίσω σταθερή ταχύτητα. Βέβαια προσωπικά φοβάμαι να πλησιάσω κοντά σε φορτηγό όταν τρέχω.

Σίγουρα τα στοιχεία που αναφέρω είναι εμπειρικά, δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει δείκτη κατανάλωσης, αλλά έχω κάνει τις ίδιες διαδρομές αυτές πολλές φορές και καθαρά εμπειρικά λέω ότι μου βγήκε φθηνότερα.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια να ειμαστε λογικοι,για να βγαλετε αξιολογο κερδος απο αυτην την επικινδυνη τακτικη ,πρεπει να εχετε viper...Δηλαδη αξιζει ενα και δυο λιτρα κ@λοβενζινη να κολλατε πισω απο το φορτηγο?

και δευτερον.

πες οτι παει στο καλο δεν ειναι πολυ παραλογο.

βενζινη μπορεις να εξοικονομησεις 5πλασια με χιλια δυο αλλα κολπα,πολυ πιο αποτελεσματικα και πολυ πιο ακινδυνα..

καθαρισμο φιλτρου αερα/καρμπυρατερ /στοματος νεφιλιμ

καθαρισμο μαφ ,σβησιμο μηχανης στο μποτιλιαρισμα,γρηγοροτερα ανεβασματα,ξεφορτωτο αυτοκινητο,καλοφουσκωμενα λαστιχα ,κλειστα παραθυρα κλπ,και διαιτα να κανετε να χασετε 10 κιλα σε 1 χρονο θαχετε κανει αποσβεση...

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά στα 10 μέτρα τί οφέλη έχεις από αεροδυναμικής απόψεως;

myth2.jpg

Σύμφωνα με αυτό κάτι παραπάνω από 20% ( 50ft=~15m, 20ft=~6m)

καθαρισμο φιλτρου αερα/καρμπυρατερ /στοματος νεφιλιμ

καθαρισμο μαφ ,σβησιμο μηχανης στο μποτιλιαρισμα,γρηγοροτερα ανεβασματα,ξεφορτωτο αυτοκινητο,καλοφουσκωμενα λαστιχα ,κλειστα παραθυρα κλπ,και διαιτα να κανετε να χασετε 10 κιλα σε 1 χρονο θαχετε κανει αποσβεση...

Τα κάνουμε ΚΑΙ όλα αυτά. :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.