Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ναι PetrosD για το 6τάχυτο πηγαίνω, όχι τόσο για τις τελικές αλλά γιατί αντέχει τουλάχιστον 300 άλογα το 6άρι και υπάρχει περίπτωση στο μέλλον (αν είμαι ακόμα ελλάδα) να βρώ ενα 1.8 μοτεράκι και να το χτίσω

Ρύθμισα και την wastegate στην πιο σκληρή ρύθμιση (max psi δλδ γύρω στα 9) και πλέον σηκώνω πίεση από 2150rpm και από 2750rpm φτάνω κοντά 10, σαν εργοστασιακό

Απ όσο έχω ακούσει αντέχει και 320-350.

Το 18άρι τα 300 τα έχει αρκετά εύκολα(σφυριλατο πάντα)

Με το boost creeping τι έκανες τελικά?

Έχω βρει ένα εξατάχυτο λουκουμάκι από M3 για τη δικιά μου, από Αγγλία, 200 ευρώ. Αλλά άντε συννενοήσου για μεταφορική, έξοδα αποστολής κτλ...

Αν το πάρω απόφαση όμως το χτυπάω άνετα! από 1-4 έχει πιο πυκνές, 5η ίδια με την τετάρτη μου (1:1) και 6η ίδια με την 5η μου.

Δεν είναι κάτι δύσκολο, ρώτα τον spresv Που πήρε ολόκληρο μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με λίγο ψάξιμο, θέλω 700-1000ε για ενα μεταχειρισμένο προφανώς...πολλά λεφτά.:getlost:

ΑΟΥΤΣ!

Δεν είναι κάτι δύσκολο, ρώτα τον spresv Που πήρε ολόκληρο μοτερ.

Λίγο backgroun info, ο spresv εμένα ρώτησε πριν ψωνίσει, που πήρε πρόπερσυ ο κολλητός μου ολόκληρο μοτέρ από Αγγλία. Οπότε η δική μου απόφαση κολυσιεργεί την κατάσταση θα έλεγα.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION] από τότε που ρύθμισα έτσι την wastegate δεν creepάρω πλέον τόσο πολύ, άντε να φτάσει οριακά 11psi στον κόφτη...και ακόμα δεν είμαι πλήρως ικανοποιημένος...θα έπρεπε να έχω λίγο καλύτερο max boost κάτω από τις 3000. Αλλά δεν θα το ψάξω περισσότερο, κουράστηκα...άμα ανέβω level στο tuning με φτιαχτό μοτόρι τότε θα κυνηγήσω τις λεπτομέρειες:p

Πρός το παρών έχουν προτεραιότητα κάποια θέματα άνεσης, πχ θέλω να βάλω στο μήκος της εξάτμισης heatshield από κάτω γιατί λαμπαδιάζει ο κώλος μου, να βάλω καμιά mohair κουκούλα, καμιά μεμβράνη στα τζάμια να κοπεί και η ζέστη...κανά νέο δέρμα στο τιμόνι, λεβιέ γιατί έχει φαγωθεί.

Άλλωστε άρχισε να παλιώνει πλέον, πάνε 7 χρόνια και 95.000χμ.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο backgroun info, ο spresv εμένα ρώτησε πριν ψωνίσει, που πήρε πρόπερσυ ο κολλητός μου ολόκληρο μοτέρ από Αγγλία. Οπότε η δική μου απόφαση κολυσιεργεί την κατάσταση θα έλεγα.

Τελικα η Mondial ηταν μακραν ακριβοτερη, προτιμησα την Interdromon η οποια για ξυλοκουτο 1χ0.90 βαρους 200kg χρεωνε 185€ τελικη τιμη ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, τη στιγμη που η Mondial χρεωνε για παλετα παραλαβη απο τις εγκαταστασεις τους 300€... Για την ιστορια ενω εγω ειχα πει 200kg στη μεταφορικη, ο παπαρας ο Αγγλος δηλωσε 300kg (η μεταφορικη στρογγυλοποιει στην 100δα) και με χρεωσαν 233€.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION] είχες πει κάποια στιγμή ότι είχατε βάλει τσιπάκι στην πεντάρα σας. Είχε να υποθέσω τον εγκέφαλο 413. Με ποιό ταμπελάκι ήταν με το κόκκινο ή το ασημένιο;

(ξέρεις σαν τα ουίσκυ RED LABEL κι έτσι!)

Link to comment
Share on other sites

Πρασινο Πετρο.Πιστευω ξερεις οτι το 413 αφορα τον κωδικο ανταλλακτικου

BOSCH.Τα αλλα νουμερα ειναι ο κωδικος BMW.Η δικια μας ειναι Ε 34 αυτοματη btw ;)

Οτι αλλο θες εδω ειμαστε σφυρα.:p

Link to comment
Share on other sites

Για δώστε μου μία τάξη μεγέθους γιατί δέν έχω ιδέα απο στούκες/ανταλλακτικά (δέν έχω τρακάρει ποτέ), και κοντεύω να σκάσω...:wall:

Η μάνα μου άνοιξε την πίσω αριστερή πόρτα (χωρίς να κοιτάξει βέβαια:rant:) σ' ένα Mercedes 190E 92' του θείου μου.

Το αποτέλεσμα είναι να περάσει αγροτικό και να την στραπατσάρει άσχημα, με αποτέλεσμα η πόρτα να μήν κλείνει πλέον...

Το ατύχημα έγινε στο χωριό οπότε δέν έχω εικόνα της κατάστασης...μόνο από τα λεγόμενα της μάνας μου.

Πόσο περίπου μπορεί να πάει μία πόρτα σ' ένα τέτοιο μοντέλο?

Μεταχειρισμένες βρίσκω στο net, αλλά χωρίς τιμές.

Συμφέρει καλύτερα να βρώ μία πόρτα ή να επισκευαστεί/βαφτεί η άσχημα χτυπημένη?

Κανένα link/μάντρα με ανταλλακτικά Mercedes ξέρετε?

(μάλλον με βλέπω να κάνω μία εβδομάδα διακοπές λιγότερο φέτος...:nothing:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.