Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Νταξ έχει ένα ελαφρυντικό το μαζντάκι, το ψυγείο τρώει τα διπλά άλογα και επαρκεί μια χάρα για νορμάλ ακόμα και γρήγορη χρήση, αλλά κάποια στιγμή θέλω να το λιώσω σε πιστούλα...Denso είναι από την μάνα του.

Έτσι έφαγα μέχρι τώρα το χρήμα μου:p

Link to comment
Share on other sites

ο αδελφος μου λεει να παρει κανα 600αρι.εγω του ελεγα για κανα gsxr.δεν βρισκω πουθενα ομως τιμες,,ξερει κανενας τι παιζει?επισης απο μεταχειρισμενη τι λεει?γιατι πρεπει να ειναι λιγο σκυλια οποτε αν το εχει και προσεγμενο ο αλλος δεν νομιζω να εχει κανα μηχανικο θεμα...πχ

Suzuki GSXR 600 '08 -  6.000 EUR - Car.gr

αν ψηνεστε για streetaki ...δεν παιζει να βρειτε γιατρεια αλλου...

Για πολη-ταξιδια παντως και οικονομικο πανω απο ολα (καταναλωση) δειτε και τα δικυλινδρα f650gs/f800gs της Bmw.

(στον ιδιο κινητηρα βασιζονται και τα 2)

πχ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1580628/ ...υποθετω με λιγο ψαξιμο παραπανω το βρισκει και πιο κατω

Link to comment
Share on other sites

Νταξ έχει ένα ελαφρυντικό το μαζντάκι, το ψυγείο τρώει τα διπλά άλογα και επαρκεί μια χάρα για νορμάλ ακόμα και γρήγορη χρήση, αλλά κάποια στιγμή θέλω να το λιώσω σε πιστούλα...Denso είναι από την μάνα του.

Έτσι έφαγα μέχρι τώρα το χρήμα μου:p

Οι περισσότεροι βάζουν μεγαλύτερο αλουμινένιο ακόμα και με rotrex που οι θερμοκρασίες γενικώς είναι αρκετά μικρότερες.

πχ ο Αιμίλιος όσο ήταν με rotrex το είχε αλλάξει. Πλέον με την 2871 ούτε αυτό την παλεύει στις ζέστες.

24783140271547716215106.jpg

Link to comment
Share on other sites

BTW το λάθος στο ταχύμετρο πάει ποσοστιαία και δεν είναι σταθερό.

Ακόμα δεν έχω συναντήσει ταχύμετρό που να χάνει στα 200km/h, μόνο ~+5km/h.

Συνήθως παίζουν +5-10% στα 100km/h...οπότε στα 200 παίζεις 10-20km/h λάθος.

Link to comment
Share on other sites

BTW το λάθος στο ταχύμετρο πάει ποσοστιαία και δεν είναι σταθερό.

Ακόμα δεν έχω συναντήσει ταχύμετρό που να χάνει στα 200km/h, μόνο ~+5km/h.

Συνήθως παίζουν +5-10% στα 100km/h...οπότε στα 200 παίζεις 10-20km/h λάθος.

Στο 2άρι μετά τα 110 κλειδώνει στα +10χλμ. Στα 100 έχω ~4χλμ διαφορά.

Δεν πα να είσαι με 140 η 230, τα πραγματικά είναι -10. Μάλλον για safety reason το κόβω γιατί ακόμα και απ την obd βλέπω όσο με gps me 5hz δέκτη και pbox.

Link to comment
Share on other sites

ο αδελφος μου λεει να παρει κανα 600αρι.εγω του ελεγα για κανα gsxr.δεν βρισκω πουθενα ομως τιμες,,ξερει κανενας τι παιζει?επισης απο μεταχειρισμενη τι λεει?γιατι πρεπει να ειναι λιγο σκυλια οποτε αν το εχει και προσεγμενο ο αλλος δεν νομιζω να εχει κανα μηχανικο θεμα...πχ

Suzuki GSXR 600 '08 - € 6.000 EUR - Car.gr

Άμα είναι να πας σε Κ7 δες και το 750...

Το έχει φίλος και είναι σφαίρα το πράμα....

Ένα βιντεάκι του...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3nyWZp_UKqE]YouTube - ‪gsxr 750‬‏[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Για να επανελθω στα θεματα ελαστικων κλπ.Καρατσεκαρισμενα τα ελαστικα μου ειναι φαγωμενα πιο πολυ στις ακρες παρα στο κεντρο.Λογικο ,οπως ειπε και ο ΑΝ7,οταν στριβεις με καμποσα και το αυτοκινητο κρατιεται καποιος την ακουει.Ειναι και το 050 ελαστικο που φθειρεται σχετικα γρηγορα σε σχεση με πιο νορμαλ λαστιχα.

Εχει treadwear 140 (νουμερο που δειχνει ποσο γρηγορα τρωγεται ενα ελαστικο=>Ποσο μαλακη/σκληρη γομα εχει=μεγαλυτερο=το ελαστικο κρατα πιο πολυ.)..Αν δεν κανω λαθος ,ενα καθημερινο λαστιχο παιζει γυρω στο 200+

Για να παρει κανεις μια ιδεα, τα σεμισλικια toyo r888 εχουν treadwear 100 και τα michelin pilot sport cup (σεμισλικ μισελεν που φορουσε απτο εργοστασιο και η m3 csl e46 αν θυμαμαι καλα) 80.

Link to comment
Share on other sites

Καρατσεκαρισμενα τα ελαστικα μου ειναι φαγωμενα πιο πολυ στις ακρες παρα στο κεντρο

Εννοείς και στις 2 άκρες του κάθε ελαστικού; Γιατί αν συμβαίνει αυτό, έχεις χαμηλή πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Α ναι το σφάλμα:p

Τι να πώ και γώ που δεν μπορώ να πάω πάνω απο 240, γιατί τόσο είναι ο κόφτης στην 5η (7100rpm) όχι γιατί δεν φτάνουν τα άλογα:fist:

Εμείς με τα πισοκίνητα, μπορούμε να το διορθώσουμε αυτό εύκολα, αλλάζοντας μόνο διαφορικό! Βάλε μακρύτερο διαφορικό ή το 6τάχυτο κιβώτιο από τα νεότερα MX-5.

Το δικό μου έχει κάπως μακρύ διαφορικό (3.46 για 5η = 0.81) οπότε έχω τα 240 κοντερίσια στις 6000rpm.

Link to comment
Share on other sites

Ναι PetrosD για το 6τάχυτο πηγαίνω, όχι τόσο για τις τελικές αλλά γιατί αντέχει τουλάχιστον 300 άλογα το 6άρι και υπάρχει περίπτωση στο μέλλον (αν είμαι ακόμα ελλάδα) να βρώ ενα 1.8 μοτεράκι και να το χτίσω:T:

Ρύθμισα και την wastegate στην πιο σκληρή ρύθμιση (max psi δλδ γύρω στα 9) και πλέον σηκώνω πίεση από 2150rpm και από 2750rpm φτάνω κοντά 10, σαν εργοστασιακό:magic:

Link to comment
Share on other sites

Έχω βρει ένα εξατάχυτο λουκουμάκι από M3 για τη δικιά μου, από Αγγλία, 200 ευρώ. Αλλά άντε συννενοήσου για μεταφορική, έξοδα αποστολής κτλ...

Αν το πάρω απόφαση όμως το χτυπάω άνετα! από 1-4 έχει πιο πυκνές, 5η ίδια με την τετάρτη μου (1:1) και 6η ίδια με την 5η μου.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.