AN7 OverClocker Ιούλιος 3, 2011 #5101 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2011 Η σκονη απτα τακακια κανει κακο στις ζαντες?Σε βάθος χρόνου, δημιουργεί πόρους και εγκλωβίζεται η σκόνη και όπως είπε ο jax θα θες καθαριστικά για να βγεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 3, 2011 #5102 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=QmFsjGaZNnY]YouTube - World's Luckiest Squirrel[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 3, 2011 #5103 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2011 Είχε μια μικρή απώλεια στην ουρά η αλήθεια είναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούλιος 3, 2011 #5104 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2011 ... σε ψιλοκινηση στην Καβαλας ερχομενος απο εθνικη,κοιταω απο περιεργεια το τριπ κομπιουτερε...τι να δω?8.4λιτρα μεση...2 γατουλες και ενας σκυλακος θα ευγνωμονουν για πολλα χρονια τις φρεναρες...οντως τρωει γρηγορα τα πλαινα των ελαστικων..φταιω κ εγω που τσαρουχωνω μεσα στην στροφη φανταζομαι...οσο το συνηθιζω βεβαια αδυνατω παυει να μου φαινεται τοσο "περιεργο"...αλλα για να καταλαβει κανεις την διαφορα που κανει πρεπει να ειναι μεσα σε κλειστη στριφτερη διαδρομη με αλλο αυτοκινητο...εκει που ενα αλλο -απλο- αυτοκινητο χρειαζεται να φρεναρει,ο ροκκος περνα σφυριζοντας αδιαφορα...αη λαβ δις καρ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 3, 2011 #5105 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2011 οντως τρωει γρηγορα τα πλαινα των ελαστικων..φταιω κ εγω που τσαρουχωνω μεσα στην στροφη φανταζομαι... :confused: Τι κανεις ρε μαστορα?!?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούλιος 3, 2011 #5106 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2011 :confused: Τι κανεις ρε μαστορα?!?!? ααα δεν πρεπει να το κανουμε στα μπροστοκινητα αυτο???γιαυτο νιωθω ενα σουρσιμο απο πισω???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 3, 2011 #5107 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2011 Ανεξάρτητα από την μετάδοση δεν πρέπει να το κάνεις αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 3, 2011 #5108 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2011 (edited) O Χριστός και ο δούλος.Αφού δεν σε μαζεύουμε από καμια κολόνα δόξα το θεό.ααα δεν πρεπει να το κανουμε στα μπροστοκινητα αυτο???γιαυτο νιωθω ενα σουρσιμο απο πισω????ειλικρινά, τσαρουχώνεις φρένο μέσα στην στροφή και δεν καταλαβαίνεις ότι το αυτοκίνητο αποσταθεροποιείται ?Αύριο πουρνό, πουρνό να ανάψεις λαμπάδα στον άγιο ESP Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 3, 2011 από AN7 OverClocker Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούλιος 3, 2011 #5109 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2011 Το σουρσιμο ειναι απο τη βιαιη μεταφορα βαρους πανω στη στροφη, οπου ελαφρωνει παρα πολυ το πισω μερος και χανει προσφυση αβερτα. Παλι καλα που χει esp το μοτορι, αλλιως θα σε ξυναμε απ' τα βραχια ρε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούλιος 4, 2011 #5110 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 Γιατι εχω την εντυπωση οτι σε τετοιες περιπτωσεις δεν δουλευει τοσο το ESP οσο το EBD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Ιούλιος 4, 2011 #5111 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 Είχε μια μικρή απώλεια στην ουρά η αλήθεια είναι Όχι την έχει την ουρά του ο κος Σκίουρας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2011 #5112 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 Γιατι εχω την εντυπωση οτι σε τετοιες περιπτωσεις δεν δουλευει τοσο το ESP οσο το EBD.Όταν τσαρουχώσεις το φρένο θα κάνει κατανομή το EBD, όταν ο κώλος αρχίσει να φεύγει και να σαλεύει, δουλεύει το ESP που συνεργάζεται με το EBD Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2011 #5113 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 Όχι την έχει την ουρά του ο κος Σκίουρας!Ναι, αλλά χωρίς τρίχα μετά το πέρασμα της lambo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κωστάκης Ιούλιος 4, 2011 #5114 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 Και γρήγορο αυτοκίνητο ήθελες και γρήγορα το πας και κάνεις και βασικότατα λάθη... Hold your horses. Θα πρότεινα να πας σε κανένα track day, καί το αυτοκίνητο σου θα μάθεις καλύτερα αλλα και τα δικά σου όρια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούλιος 4, 2011 #5115 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 Οπως λεω και στις μπιτσιζ ,"ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ".Κυριολεκτικα ομως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 4, 2011 #5116 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 "ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ".Κυριολεκτικα ομως. Άν με πάς μία βόλτα (έτσι όπως πάς), και σου κανω μήνυση για ψυχική οδύνη τί μπορώ να σου πάρω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιούλιος 4, 2011 #5117 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 Σήμερα που κατέβηκα πάτρα, πετυχαίνω έναν με ένα corsa opc βελτιωμένο, και το ξέρω αυτό γιατι σε μια αλλαγή έφυγε όλο άκαυστο και είχε αλλάξει εξάτμιση ή τμήμα της από το θόρυβο. Του έριχνα ελαφρώς (στα 10 και κάτι ψιλά psi) αλλά είχε άλλο ένα άτομο μέσα. Πρέπει να σκέφτονταν ποιός είναι αυτός ο motha****a και μου κολλάει, αλλά εγώ ο καημένος ήθελα να τον ρωτήσω πόσα βγάζει να γλιτώσω καμια δυναμομέτρηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2011 #5118 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 (edited) Σήμερα που κατέβηκα πάτρα, πετυχαίνω έναν με ένα corsa opc βελτιωμένο, και το ξέρω αυτό γιατι σε μια αλλαγή έφυγε όλο άκαυστο και είχε αλλάξει εξάτμιση ή τμήμα της από το θόρυβο.Του έριχνα ελαφρώς (στα 10 και κάτι ψιλά psi) αλλά είχε άλλο ένα άτομο μέσα. Πρέπει να σκέφτονταν ποιός είναι αυτός ο motha****a και μου κολλάει, αλλά εγώ ο καημένος ήθελα να τον ρωτήσω πόσα βγάζει να γλιτώσω καμια δυναμομέτρηση Αυτά μαμά παίζουν καμιά 200άρα αλλά με safe προγραμμα(+ ΦΕ) όχι πάνω από 220-225 γιατί βαράνε 4ο. Υπάρχουν βέβαια και μερικά δίχως αύριο με κλειστό μοτέρ που παίζουν στα 230-240 Σε αυτά τα άλογα και ροπή το 1 άτομο είναι περίπου 1-1.5 αμάξι. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 4, 2011 από AN7 OverClocker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιούλιος 4, 2011 #5119 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 Ωραία αν αφαιρούσαμε το ένα άτομο θα είμασταν τρελά κοντά ρολλαριστά, γιατι με εκκίνηση τον τρώνε λόγω προσθιοκίνησης εκτός όταν πετύχεις επική άσφαλτο. Αν όντως βγάζει 220 το αμάξι σε ζύγισμα είναι 1280kg περίπου. 5,8kg/hp Που σημαίνει οτι βγάζω κάτι λιγότερο απο 190 άλογα στα 10psi. Ενδιαφέρον...weight is a ***** Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 4, 2011 #5120 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2011 Ωραία αν αφαιρούσαμε το ένα άτομο θα είμασταν τρελά κοντά ρολλαριστά, γιατι με εκκίνηση τον τρώνε λόγω προσθιοκίνησης εκτός όταν πετύχεις επική άσφαλτο.Αν όντως βγάζει 220 το αμάξι σε ζύγισμα είναι 1280kg περίπου. 5,8kg/hp Που σημαίνει οτι βγάζω κάτι λιγότερο απο 190 άλογα στα 10psi. Ενδιαφέρον...weight is a ***** Με σκέτο Φ-Ε(από dp) παίζουν κοντά στα 210. 16άρι σε αυτά τα psi και με 25άρα λογικά πρέπει να είσαι μέσα στα 170-190. Αν είσαι 190 νομίζω θα τον καθάριζες πιο εύκολα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts