nickstamat Ιούνιος 21, 2011 #5081 Ιούνιος 21, 2011 Ειναι πανευκολο να βγαζεις κατι σκαρτο συγκρινοντας το με κατι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο και να λες "τς τς τς δεν τα φτιαχνουν οπως παλια ρε παιδι μου,χαλασανε ολοι πια".Το δυσκολο ειναι να καταλαβεις τα γιατι και πως της νεας τεχνικης λυσης και την σταθμιση που κανε ο τεχνικος,και φυσικα να μην δαιμονοποιεις.Αυτη ειναι η διαφορα του troll post απο το οχι-και-τοσο παραλογο-στην-τελικη-ποστΤσάκωνα δεν ήταν τρολλ-ποστ.Έχω διάθεση να καταλάβω πώς δουλεύει μία νέα τεχνολογία και γενικά τρέφω μεγάλο σεβασμό στους γερμανούς μηχανικούς για την τεχνολογία τους, αλλά αυτούς της bmw, όχι του vag.Όσο για τεχνολογία FSI κλπ, από τότε που βγήκε δεν μπορούσα να δω τα real-life οφέλη σε απόδοση ή οικονομία. Πάλι στο μέσο όρο τα θυμάμαι.Σήμερα, οι νέες τεχνικές λύσεις που λες αφορούν κυρίως στη μείωση των ρύπων (όπως η τάση για εκατοντάδες διαφορετικούς αισθητήρες που κάνουν τα πράγματα αρκετά περίπλοκα και λιγότερο failure-proof).Επίσης, πιστεύω ακράδαντα ότι οι σημερινοί average κινητήρες είναι παιχνιδάκια μπροστά σε αντίστοιχους παλιότερους, όσον αφορά στην αντοχή που έχουν τα σωθικά τους, και έχω την εντύπωση ότι αυτό οφείλεται σε ένα trend που μας έχουν πασάρει, το οποίο θέλει το αυτοκίνητο να είναι αναλώσιμο και να το αλλάζεις π.χ. κάθε 2-3 χρόνια.
AN7 OverClocker Ιούνιος 21, 2011 #5083 Ιούνιος 21, 2011 Τσάκωνα δεν ήταν τρολλ-ποστ.Έχω διάθεση να καταλάβω πώς δουλεύει μία νέα τεχνολογία και γενικά τρέφω μεγάλο σεβασμό στους γερμανούς μηχανικούς για την τεχνολογία τους, αλλά αυτούς της bmw, όχι του vag.Όσο για τεχνολογία FSI κλπ, από τότε που βγήκε δεν μπορούσα να δω τα real-life οφέλη σε απόδοση ή οικονομία. Πάλι στο μέσο όρο τα θυμάμαι.Σήμερα, οι νέες τεχνικές λύσεις που λες αφορούν κυρίως στη μείωση των ρύπων (όπως η τάση για εκατοντάδες διαφορετικούς αισθητήρες που κάνουν τα πράγματα αρκετά περίπλοκα και λιγότερο failure-proof).Επίσης, πιστεύω ακράδαντα ότι οι σημερινοί average κινητήρες είναι παιχνιδάκια μπροστά σε αντίστοιχους παλιότερους, όσον αφορά στην αντοχή που έχουν τα σωθικά τους, και έχω την εντύπωση ότι αυτό οφείλεται σε ένα trend που μας έχουν πασάρει, το οποίο θέλει το αυτοκίνητο να είναι αναλώσιμο και να το αλλάζεις π.χ. κάθε 2-3 χρόνια.Δεν είναι μόνο αυτό στο θέμα γενεών. Εκτός απ τους ρύπους, προσπαθούν να μειώσουν στους κινητήρες το βάρος τους. Απ την μία χρησιμοποιούν διαφορετικά υλικά και απ την άλλη απλά τρώνε το επιπλέον σίδερο που είχαν κάποτε σαν παραπανίσιο.Το 1NR-FE πολύ ωραίο μοτεράκι και αρκετά νευρικό. Εκεί που θέλω να δω τους γιαπωνέζους είναι με τον skyactiv της mazda και την 14:1 συμπίεση και αν τελικά θα μπούνε σε τροχιά τα έμβολα η όχι
LevelOne Ιούνιος 21, 2011 Author #5084 Ιούνιος 21, 2011 Τα έμβολα μια χαρα στη θέση τους θα μείνουν... Το θέμα ειναι τι θα πάθει οταν το συστήσουμε στην φανταστικής ποιότητας ελληνική ανόθευτη βενζίνη...
AN7 OverClocker Ιούνιος 21, 2011 #5085 Ιούνιος 21, 2011 Τα έμβολα μια χαρα στη θέση τους θα μείνουν... Το θέμα ειναι τι θα πάθει οταν το συστήσουμε στην φανταστικής ποιότητας ελληνική ανόθευτη βενζίνη... Αυτό εννοώ ρε σιδεροφάγε :dance3:
qbiefox Ιούνιος 21, 2011 #5086 Ιούνιος 21, 2011 Για μενα το πιο αστειο ειναι οτι οι γκρουπακιδες, ηταν αυτοι που βλεπαν ιταλικο πριν καποια χρονια, και τους επιαναν τα γελια επειδη ειχαν την φημη οτι καιγαν λαδια και βγαζαν προβληματα. Και τωρα, λογω του μαρκετινγκ που λετε εσεις, λογω κομπλεξ μπορει να πει καποιος αλλος, ειναι φυσιολογικο τα TSI να καινε λαδι και τα προβληματα που βγαζουν ειναι μεσ' το προγραμμα, και γι'αυτο πολλες φορες, ουτε που το λενε οτι εβγαλε προβλημα το τουτου τους...Δεν θελω να θιξω κανεναν απο εδω μεσα, απλα τυγχανει να εχω 2 καλους φιλους γκρουπακιδες και εχω κανει πολλες συζητησεις και μου εχουν μεταφερει συζητησεις απο τα φορουμ τους. Οι απαντησεις που παιρνω πολλες φορες ειναι απλα αστειες. Κολλημενοι οσο δεν παει...
PetrosD Ιούνιος 21, 2011 #5087 Ιούνιος 21, 2011 Άμεσο ψεκασμό (χωρίς τούρμπο) κάνει και το νέο μοτέρ της BMW N43. Το δίλιτρο λοιπόν, αποδίδει 170 άλογα (20 παραπάνω από το προηγούμενο) και 210Nm ροπής (δηλαδή πάνω από 100 Nm ανά λίτρο!). Αυτό καίει λαδάκι επειδή είναι άμεσου ψεκασμού και έχει εκείνα τα ειδικά λάδια που λέγατε πριν;
performer Ιούνιος 21, 2011 #5089 Ιούνιος 21, 2011 το αστεράκι μας προς πώληση..Saab 9-3 2.0 TURBO '09 - € 30.000 EUR - Car.gr
PetrosD Ιούνιος 21, 2011 #5090 Ιούνιος 21, 2011 Φορεσέ το στην Γριά να μας πεις Μπααα, άμα μάθεις το εξακύλινδρο...
nickstamat Ιούνιος 21, 2011 #5091 Ιούνιος 21, 2011 το αστεράκι μας προς πώληση..Saab 9-3 2.0 TURBO '09 - € 30.000 EUR - Car.gr Καλοπούλητο perf, μπορείς την αγγελία και εδώ αν θες: Saabforum.gr (δεν έχει ακόμα πολλά μέλη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις) Κρίμα όμως που το πουλάτε, είναι πανέμορφο
qbiefox Ιούνιος 21, 2011 #5092 Ιούνιος 21, 2011 το αστεράκι μας προς πώληση..Saab 9-3 2.0 TURBO '09 - € 30.000 EUR - Car.grΚαλοπουλητο... Κριμα πραγματικα. Ειναι απιστευτο αυτοκινητο για την κατηγορια του. Αληθεια, πως και το πουλατε?
performer Ιούνιος 21, 2011 #5093 Ιούνιος 21, 2011 Καλοπουλητο... Κριμα πραγματικα. Ειναι απιστευτο αυτοκινητο για την κατηγορια του. Αληθεια, πως και το πουλατε?λόγο περιορισμένου ελεύθερου χρόνου.
Dolly Ιούνιος 22, 2011 #5094 Ιούνιος 22, 2011 Μακαρι να φύγει, γιατί ετσι οπως ειναι η φαση με 30.000 χτυπας απο 335, σε S5, σε παπάδες.Εγώ σταθηκα τυχερος με το δικο μου, οποτε σου ευχομαι το ιδιο.
Tsakonas Ιούνιος 22, 2011 #5095 Ιούνιος 22, 2011 Μακαρι να φύγει, γιατί ετσι οπως ειναι η φαση με 30.000 χτυπας απο 335, σε S5, σε παπάδες.Εγώ σταθηκα τυχερος με το δικο μου, οποτε σου ευχομαι το ιδιο.M3 E92 με τοσα μουχε προσφερει ενας μπαρμπας,και 2-3 αλλες απο ΟΔΔΥ....
spresv Ιούνιος 22, 2011 #5096 Ιούνιος 22, 2011 M3 E92 με τοσα μουχε προσφερει ενας μπαρμπας,και 2-3 αλλες απο ΟΔΔΥ....Μην σχολιασω, μην σχολιασω, μην σχολιασω, μην σχολιασω.... Ουφ, τα καταφερα!
Dolly Ιούνιος 22, 2011 #5098 Ιούνιος 22, 2011 Μην σχολιασω, μην σχολιασω, μην σχολιασω, μην σχολιασω.... Ουφ, τα καταφερα! Δεν ειναι καλά αυτά Σταύρο, τσιμπάνε λάδια γιατί είναι υψηλόστροφΑ!! :fist:
sotiris Ιούνιος 22, 2011 #5099 Ιούνιος 22, 2011 Όσον αφορά την καινοτομία του άμεσου ψεκασμού, εντάξει, δεν είναι και καινοτομία του VAG. Απλά το VAG την έχει βάλει από φριτέζα μέχρι τανκς.Gasoline direct injection - Wikipedia, the free encyclopediaΘυμάμαι πάντως την JTS που δήλωνε 165 άλογα και έβγαζε . . . ούτε τα 150 του κινητήρα που είχε αντικαταστήσει (καθότι τα direct injection έχουν και απαιτήσεις για καλύτερο καύσιμο - αλήθεια, πόσα VW θέλουν 98+ βενζίνη?????).Επίσης για την αξιοπιστία των κινητήρων, θεωρώ πως έχει βελτιωθεί πολύ.Προφανώς δεν λαμβάνετε υπόψιν κινητήρες του '70, που στα 50.000-100.000 χιλιόμετρα ήθελαν ρεκτιφιέ (και δεν συζητάω για περιφερειακά προβλήματα και πολλές φορές ΕΓΓΕΝΗ προβλήματα κινητήρων π.χ. αδύναμη ψύξη), και τώρα βγάζουν 200.000-300.000 και τα punto λιωμένα μες στην πόλη.
AN7 OverClocker Ιούνιος 22, 2011 #5100 Ιούνιος 22, 2011 Καλά λέω ότι τα audi Δεν στρίβουν(not) :wall::wall: :fist::fist::fist: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=gO1_bGuOAdo]YouTube - VTM Bucovat 31-10-2009 Dragos Audi S3 Midnight Racers Crash[/ame]
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.