Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Το 2011 ήταν η τελευταία χρονιά που περιλαμβάνονται κομμάτια χώματος στην ανάβαση. Από του χρόνου είναι υποχρεωμένοι λόγω νόμου να ασφαλτοστρώσουν όλο το δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Guys I need your help

Στο αυτοκινητο της κοπελας μου (Ford Street Ka) της σκισαν την κουκουλα πισω στο παραθυρο. Το υφασμα δεν εχει παθει κατι, αλλα το διαφανο ναυλον εχει σκισιμο. Αυτο, το εχω ελεγξει, ειναι δεμενο με φερμουαρ πανω στην υπολοιπη κουκουλα, και βγαινει. Το θεμα ειναι οτι η Ford, παλιοτερα που το ειχαμε ψαξει για να το αλλαξουμε επειδη εχει θολωσει, δεν το δινει σκετο σαν ανταλλακτικο. Πρεπει να παραγγειλεις ολη την κουκουλα και πανε πολλα τα λεφτα.

Εχει κανεις ιδεα που μπορει να παει να της φτιαξουν ενα τετοιο ναυλον? Εγω σκεφτηκα να παει σε εναν που φτιαχνει τεντες (αυτοι που φτιαχνουν και διαφορα ναυλον για να κλεινεις εξωτερικους χωρους μαγαζιων κλπ) και να της φτιαξει ενα. Απλα εχω αμφιβολιες για το αποτελεσμα, γιατι αυτο καταρχας πρεπει να βγει just σε μεγεθος και επισης πρεπει να ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα βαζει νερα.

Link to comment
Share on other sites

Guys I need your help

Στο αυτοκινητο της κοπελας μου (Ford Street Ka) της σκισαν την κουκουλα πισω στο παραθυρο. Το υφασμα δεν εχει παθει κατι, αλλα το διαφανο ναυλον εχει σκισιμο. Αυτο, το εχω ελεγξει, ειναι δεμενο με φερμουαρ πανω στην υπολοιπη κουκουλα, και βγαινει. Το θεμα ειναι οτι η Ford, παλιοτερα που το ειχαμε ψαξει για να το αλλαξουμε επειδη εχει θολωσει, δεν το δινει σκετο σαν ανταλλακτικο. Πρεπει να παραγγειλεις ολη την κουκουλα και πανε πολλα τα λεφτα.

Εχει κανεις ιδεα που μπορει να παει να της φτιαξουν ενα τετοιο ναυλον? Εγω σκεφτηκα να παει σε εναν που φτιαχνει τεντες (αυτοι που φτιαχνουν και διαφορα ναυλον για να κλεινεις εξωτερικους χωρους μαγαζιων κλπ) και να της φτιαξει ενα. Απλα εχω αμφιβολιες για το αποτελεσμα, γιατι αυτο καταρχας πρεπει να βγει just σε μεγεθος και επισης πρεπει να ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα βαζει νερα.

Ξεκινάς ψάξιμο στο νετ για "ford street ka rear window". Π.χ. βρήκα αυτό στα 300 ευρώ. Παίρνεις έτσι μια ιδέα για το τι τιμές παίζουν. Στην συνέχεια ψάχνεις για ανεξάρτητους εισαγωγείς ανταλλακτικών Ford, πχ Βασιλάκης (με έχει εξυπηρετήσει στο παρελθόν). Το ότι στην Ford σου είπαν ότι δεν υπάρχει το ανταλλακτικό πλέον δεν μου λέει τίποτα. Παίζει σοβαρά να υπάρχει σαν κωδικός και είτε να μην το ξέρουν είτε να μην θέλουν να στο πουλήσουν (μου εχει επίσης συμβεί στο παρελθόν). Τέλος ψάχνεις σε μαγαζιά που φτιάχνουν κουκούλες.

edit: 225 λίρες τοποθετημένο στην Αγγλία Fitting time is approximately 5 hours!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Συνεχεια απο εδω:

http://www.thelab.gr/1063054723-post7098.html

Επειδή έχω το συγκεκριμένο αυτ/το:

1)info για το πείραγμα (τί/πώς/άλογα)

2)Εμένα μουλαρώνει στα 190 και αργεί μετά... εσύ τί έβλεπες?

edit:στο off-topic είμαστε? νόμιζα ότι είμασταν σ'αυτό :slap:http://www.thelab.gr/off-topic/official-cars-motors-veltiwsi-trakarismata-kai-odigisi-65138.html

Απάντα μου εκεί.:)

1) Χταποδι-εξατμιση μεχρι πισω, αλλαγμενο καταλυτη

εισαγωγη (σκουπα), προγραμμα REVO.

Μετρημενο στον τροχο ηταν δεν ηταν 119 αλογα.

2) 218 εμπαινε ο κοφτης. Με 18αρια ζαντολαστιχα που εκοβαν παρα πολυ.

Και μερικες παλιες φωτο...

post-51-1416075307,9669_thumb.jpg

post-51-1416075308,2695_thumb.jpg

post-51-1416075308,329_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάς ψάξιμο στο νετ για "ford street ka rear window". Π.χ. βρήκα αυτό στα 300 ευρώ. Παίρνεις έτσι μια ιδέα για το τι τιμές παίζουν. Στην συνέχεια ψάχνεις για ανεξάρτητους εισαγωγείς ανταλλακτικών Ford, πχ Βασιλάκης (με έχει εξυπηρετήσει στο παρελθόν). Το ότι στην Ford σου είπαν ότι δεν υπάρχει το ανταλλακτικό πλέον δεν μου λέει τίποτα. Παίζει σοβαρά να υπάρχει σαν κωδικός και είτε να μην το ξέρουν είτε να μην θέλουν να στο πουλήσουν (μου εχει επίσης συμβεί στο παρελθόν). Τέλος ψάχνεις σε μαγαζιά που φτιάχνουν κουκούλες.

edit: 225 λίρες τοποθετημένο στην Αγγλία Fitting time is approximately 5 hours!!!!!

Καταρχας ευχαριστω για το ενδιαφερον... Λοιπον πηρα ενα τηλεφωνο στο Βασιλακη, εξυπηρετικοτατος, και μου ειπε οτι για αυθεντικο ανταλλακτικο θελει 315 euro. Μετα εψαξα λιγο και ειδα οτι αρκετοι ταπετσεριδες, κανουν αυτη την δουλεια. Σε διαφορα forums μιλαγανε για κοστος κοντα στα 130 euro. Βρηκα 3 :

Autoperfect - Πηρα και μου ζητησαν 300 euro. Νομιζω οτι σε αυτα τα λεφτα καλυτερα να παω σε αυθεντικη και να εχω το κεφαλι μπυ ησυχο

Le Man - Ασχολουνται μονο με κουκουλες, αλλα ηταν κλειστοι.

Ρελλας - Αναφερθηκε και πιο πριν εδω μεσα, ηταν κλειστος. Βεβαια ενας στο forum των 4τροχων (ειναι αξιοπιστο?) ελεγε οτι φερνει ιμιτασιον κουκουλες και δεν κανουν καλη εφαρμογη.

Καμια αλλη προταση?

Edit : Ξερει κανεις αν αυτο το πραγμα περναει στην ασφαλιστικη? Οπως περναει η θραυση κρυσταλων πχ...

Έγινε επεξεργασία από qbiefox
Link to comment
Share on other sites

Συνεχεια απο εδω:

http://www.thelab.gr/1063054723-post7098.html

1) Χταποδι-εξατμιση μεχρι πισω, αλλαγμενο καταλυτη

εισαγωγη (σκουπα), προγραμμα REVO.

Μετρημενο στον τροχο ηταν δεν ηταν 119 αλογα.

2) 218 εμπαινε ο κοφτης. Με 18αρια ζαντολαστιχα που εκοβαν παρα πολυ.

Εγώ δέν έχω κάνει τίποτα ιδιαίτερο.... τα 190 τα έχει πάντα και σχετικά γρήγορα, αλλά μετα αργεί.:)

200km/h (6100σαλ.- 192στο gps) τα βλέπεις σε ευθεία, αλλά παραπάνω σε κατηφορίτσα μόνο.

-Sprint booster, K&N filter και ένα καζάνι αρκετά κλειστό (ίσα-ίσα να ακούγεται γιατί δέν μπορώ την βαβούρα).

Σκέφτομαι να βάλω REVO αρκετό καιρό.... το θέμα είναι θα δώσει τίποτα χωρίς full εξάτμιση/εισαγωγή ή τσάμπα θα καίω βενζίνες?

Ζάντες 15άρες έχω (195/65-15) αλλά έχω καβάτζα 16άρες από octavia rs abt και θα βάλω αυτές όταν ''τελειώσουν'' τα λαστιχα στις 15άρες.

Αμορτισέρ χρειάζομαι τώρα, τί προτείνεις?

Για Bilstein το βλέπω με μαμά ελατήρια...δέν το θέλω κούτσουρο εντελώς.

Εθνική κινούμαι 80% αλλά το πάω τάπα, φορτωμένος όμως πολλές φορές...

Link to comment
Share on other sites

Συνεχεια απο εδω:

http://www.thelab.gr/1063054723-post7098.html

1) Χταποδι-εξατμιση μεχρι πισω, αλλαγμενο καταλυτη

εισαγωγη (σκουπα), προγραμμα REVO.

Μετρημενο στον τροχο ηταν δεν ηταν 119 αλογα.

2) 218 εμπαινε ο κοφτης. Με 18αρια ζαντολαστιχα που εκοβαν παρα πολυ.

Και μερικες παλιες φωτο...

Πες μου οτι αυτη δεν ειναι η πραγματικη πινακιδα και την εβαλες απλα για την φωτο...Ηθελα να βγαλω εγω με καστομ γραμματα πινακιδα και εφαγα τρελλη πορτα...

Link to comment
Share on other sites

@Τσακο. Η πινακιδα ειναι για την φωτο και μονο... αλλη πινακιδα ειχα...χαχαχα

[MENTION=12156]Lakisss[/MENTION]. Υπαρχουν τα κλασικα bilstein sport τα οποια αφηνουν το υψος μαμα και χρησιμοποιεις τα εργοστασιακα ελατηρια.

Υπαρχουν και ΚΟΝΙ κιτρινα με ρυθμιση σκληροτητας σε 3 σκαλες, μαλακο, normal, sport. Ψαξε τα και αυτα. Θα κοστισουν λιγα παραπανω αλλα θα μπορεις να τα ρυθμισεις.

Το REVO δινει αρκετα. Οσο αρκετα μπορει να δωσει σε εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα. Οταν το πρωτοεβαλα, εκανα αρκετα ανοιγματα για να πεισθει φιλος με Leon 1.6. Σε ολα εφαγε καλη ηττα.

Μην περιμενεις να παρεις 50 αλογα. 10-12 θα παρεις αλλα στρωνει αρκετα η καταναλωση και το αμαξι γεμιζει πιο ανετα.

Εισαγωγη δεν χρειαζεσαι κατι αλλο απο το KN filter που εχεις. Τα υπολοιπα (σκουπες, βαρελια) δινουν αρκετα, αλλα κοβουν αντιστοιχα (το βαρελι μπουκωνει ψηλα, η σκουπα χαμηλα).

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

Πες μου οτι αυτη δεν ειναι η πραγματικη πινακιδα και την εβαλες απλα για την φωτο...Ηθελα να βγαλω εγω με καστομ γραμματα πινακιδα και εφαγα τρελλη πορτα...

:p ΜΠΙΤΣΙΖ - 69

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω αλλά μήν ξεχνάμε και τον Juan Manuel Fangio.

Το top3 παγκοσμίως είναι:

Ayrton Senna

Statistics:

Born: 21 Mar 1960

Died: 1 May 1994

Active years: 1984 – 1994

Champion: 1988, 1990, 1991

Presences: 162

Starts: 161

Wins: 41

Podiums: 80

Poles: 65

Front row: 87

Fastest laps: 19

Races led: 86

Michael Schumacher

Statistics:

Born: 3 Jan 1969

Age: 41

Active years: 1991 – 2010

Champion: 1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004

Presences: 263

Starts: 261

Wins: 91

Podiums: 154

Poles: 68

Front row: 115

Fastest laps: 76

Races led: 141

Juan Manuel Fangio

Statistics:

Born: 24 Jun 1911

Died: 17 Jul 1995

Active years: 1950 – 1958

Champion: 1951, 1954, 1955, 1956, 1957

Starts: 51

Wins: 24

Podiums: 35

Poles: 29

Front row: 48

Fastest laps: 23

Races led: 38

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.