AN7 OverClocker Ιούνιος 20, 2011 #5061 Ιούνιος 20, 2011 σε αυτους μαλλον πρεπει να πει καποιος rtfm που λεει οτι 1 λιτρο λαδι ανα 2.000χλμ στα πρωτα 5Κ χμ ειναι αναμενομενο.(Το universal manual(1.4 τσι κλπ) του ροκκου ετσι λεει τουλαχιστον.)..Λιγο δραματικα παντως το βλεπεις,seatnet.gr seatclub.gr sciroccoclub.gr ειμαι τακτικος,τετοια κουσουρια για τον 1.400αρη δεν ακουω.Τωρα βεβαια υπαρχει τυπος που τουσπασε η τουρμπινα στον 1400αρη, αλλα ΟΚ σιτ χαππενς,γιαυτο εχουμε την εγγυηση.1-2-3 /100 δεν ειναι προβλημα φανταζομαι.Και 2ον. Ειναι φυσιολογικο σε ενα μοτερ που το φορανε 100+ διαφορετικα μοντελα (scirocco-golf-polo-ibiza-a3-a1-passat-fabia και παει λεγοντας)να φαινονται λιγο ανεβασμενες οι αστοχιες (που και παλι το νουμερο επιμενω δεν ειναι τρομαχτικο,το λεει ο ρημαδης ο κατασκευαστης στις οδηγιες αυτο για το 1 λιτρο ανα 2Κ κμ στο στρωσιμο),επειδη το δειγμα ειναι τεραστιο..Μαζικη παραγωγη εχουμε,ενα κομματι στα 100 θα βγει σκαρτο,δεν γινεται αλλιως. Σαν δικηγόρος που είσαι θα έπρεπε να ξέρεις γιατί το λέει το manual 1λ ανα 2000χλμ.Προσωπικά έχω γνωρίσει τυχαία 3 παιδιά εδώ κάτω στην βάρκιζα, ο ένα πήγαινε για αλλαγή μοτέρ/άνοιγμα και οι άλλοι έκαιγαν οριακά λιγότερο λάδι από βενζίνη. Επίσης μην περιμένεις να γράφονται όλα στα forum των εκάστοτε αμαξιών Και στο Mondeo του father λέει 1l/1000xlm αλλά με 190,000χλμ και καίει τώρα πια ~400-600ml στα 20,000χλμ. Στο mazda Μου τα ίδια, 1l/1000xlm λέει το Manual.... με 64000χλμ σκισίματος(ζήτημα τα 10,000 που είναι από ταξίδια να μην είναι κόφτες) μέσα σε 3 χρόνια και στα 10,000χλμ μπορεί να μου έχει κάψει στις ζέστες ίσα με 50ml. Και μιλάμε για σκίσιμο απ το πρωί μέχρι το βράδυ. Να τους κυνηγήσω που δεν καίω λάδι? Ξαφνικά με τους tsi ακούω από παντού, "σίγα ρε, 1λ τα 5000!?, νορμάλ είναι...." Ούτε το e21 που είχαμε δεν έκαιγε τόσο. Ναι, πάνε, ναι, ράβουν, αλλά αν μου χάριζαν τα λεφτά για 1 ibi cupra/ polo gti μάλλον θα έπαιρνα κάτι άλλο, δεν θα ρίσκαρα τα λεφτά μου για το αν θα μου κάτσει σωστό το μοτέρ. Γενικώς δεν μου αρέσει να παίζει με την τύχη μου. Ίσως να έπαιρνα ένα ibiza 20vt και τα ρέστα να τα έδινα για bt
PetrosD Ιούνιος 20, 2011 #5062 Ιούνιος 20, 2011 Για δωσε λινκ :Ρ3-Series Fuel Consumption Threadκαι συγκεκριμένα ποστς # 3, 10, 12, 14 (VANOS), 18 (VANOS), Αυτό για τα μπεκ, μπορεί να σου κάνει "ζημιά" στην κατανάλωση. Δεν ξέρω πως δουλεύει ο εγκέφαλος της μπέμπας αλλά σκέψου ότι άν είναι μεγαλύτερα απ τα μαμά, στον υπολογισμένο χρόνο για τα μικρότερα μπεκ, αυτά θα ψεκάζουν παραπάνω.Κοίτα να δεις τί γίνεται με τις μπέμπες, (E30 συγκεκριμένα).Το μοτερ μου έχει κάποια συγκεκριμένα μπεκ (εργοστασιακά), τα οποία τα γνωρίζει ο εγκέφαλος και κάνει τα κουμάντα του. Το δικό μου μοτέρ έχει αυτά τα εργοστασιακά, δεν έχουν αλλαχτεί.Από τον εγκέφαλο φεύγει ένα καλώδιο και πάει στον πίνακα οργάνων. Αυτό μεταφέρει το σήμα από τους παλμούς των μπεκ. Στον πίνακα οργάνων επίσης πάει και ένα καλώδιο από τους παλμούς του διαφορικού (σήμα ταχύτητας)Ο πίνακας οργάνων λοιπόν, φοράει ένα τσιπ κωδικοποίησης το οποίο αναφέρει την περίμετρο των πίσω τροχών και την παροχή των μπέκ (και κάποια άλλα δεδομένα, δεν είναι επί του παρόντος). Έτσι υπολογίζει από τα 2 αυτά σήματα την κατανάλωση και κουνάει το δεικτάκι. ΔΕΝ επιρρεάζει καθόλου τη λειτουργία του εγκεφάλου του μοτέρ.Δεν μπορώ απλά να αλλάξω αυτό το τσιπάκι, γιατί δεν υπάρχει τέτοιο που να περιέχει δεδομένα για τον 24βάλβιδο, μιας και δεν έμπαινε ποτέ σε E30.
AN7 OverClocker Ιούνιος 20, 2011 #5063 Ιούνιος 20, 2011 3-Series Fuel Consumption Threadκαι συγκεκριμένα ποστς # 3, 10, 12, 14 (VANOS), 18 (VANOS), Κοίτα να δεις τί γίνεται με τις μπέμπες, (E30 συγκεκριμένα).Το μοτερ μου έχει κάποια συγκεκριμένα μπεκ (εργοστασιακά), τα οποία τα γνωρίζει ο εγκέφαλος και κάνει τα κουμάντα του. Το δικό μου μοτέρ έχει αυτά τα εργοστασιακά, δεν έχουν αλλαχτεί.Από τον εγκέφαλο φεύγει ένα καλώδιο και πάει στον πίνακα οργάνων. Αυτό μεταφέρει το σήμα από τους παλμούς των μπεκ. Στον πίνακα οργάνων επίσης πάει και ένα καλώδιο από τους παλμούς του διαφορικού (σήμα ταχύτητας)Ο πίνακας οργάνων λοιπόν, φοράει ένα τσιπ κωδικοποίησης το οποίο αναφέρει την περίμετρο των πίσω τροχών και την παροχή των μπέκ (και κάποια άλλα δεδομένα, δεν είναι απί του παρόντως). Έτσι υπολογίζει από τα 2 αυτά σήματα την κατανάλωση και κουνάει το δεικτάκι. ΔΕΝ επιρρεάζει καθόλου τη λειτουργία του εγκεφάλου του μοτέρ.Δεν μπορώ απλά να αλλάξω αυτό το τσιπάκι, γιατί δεν υπάρχει τέτοιο που να περιέχει δεδομένα για τον 24βάλβιδο, μιας και δεν έμπαινε ποτέ σε E30.εγώ νόμιζα ότι τα Μπεκ σου είναι από 12ν
kaynd Ιούνιος 20, 2011 #5064 Ιούνιος 20, 2011 Αφού είναι έτσι, τότε μπορεί το νούμερο που βλέπεις να μην είναι σωστό σαν απολυτή τιμή, αλλά σίγουρα η σχετική αύξηση-μείωση του δείκτη είναι σωστή.
Tsakonas Ιούνιος 20, 2011 #5065 Ιούνιος 20, 2011 Σαν δικηγόρος που είσαι θα έπρεπε να ξέρεις γιατί το λέει το manual 1λ ανα 2000χλμ.Προσωπικά έχω γνωρίσει τυχαία 3 παιδιά εδώ κάτω στην βάρκιζα, ο ένα πήγαινε για αλλαγή μοτέρ/άνοιγμα και οι άλλοι έκαιγαν οριακά λιγότερο λάδι από βενζίνη.Επίσης μην περιμένεις να γράφονται όλα στα forum των εκάστοτε αμαξιών Και στο Mondeo του father λέει 1l/1000xlm αλλά με 190,000χλμ και καίει τώρα πια ~400-600ml στα 20,000χλμ.Στο mazda Μου τα ίδια, 1l/1000xlm λέει το Manual.... με 64000χλμ σκισίματος(ζήτημα τα 10,000 που είναι από ταξίδια να μην είναι κόφτες) μέσα σε 3 χρόνια και στα 10,000χλμ μπορεί να μου έχει κάψει στις ζέστες ίσα με 50ml. Και μιλάμε για σκίσιμο απ το πρωί μέχρι το βράδυ.Σαν καυτης που εισαι θα επρεπε να ξερεις,οτι πολλες φορες φταιει ο χρηστης και ενα χαλια στρωσιμο.Αν και αδυνατω να καταλαβω ακομη ,το λεει ο ρημαδης ο κατασκευαστης καθαρα και ξαστερα, "κυριε θα καψω λαδι" ,γιατι πρεπει να απαιτησει κανεις να καψει λιγοτερο.Εχει προχωρησει πολυ η τεχνολογια απο την εποχη των πατεραδων μας και του Ε21,και ειναι λιγο διαφορετικα τα δεδομενα.Πρακτικα και απλα,μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ειναι τετοιο εγκλημα να καψει λαδι στο στρωσιμο???Σου δινει εγγυηση 2 χρονια,οσο τελος παντων,2-3 φορες την ειδικη αποδοση του Ε21 ανα λιτρο ,με την μιση καταναλωση - διπλη ελαστικοτητα,και το 1/3 σε ρυπους,αλλα ειναι θεμα το λαδι??Και τα vtec νομιζω ηταν λιγο παραξενα με το λαδι,αλλα ηταν μοτερ που βγαζανε 100αλογα ανα 1 ατμοσφαιρικο λιτρο.....το 1990.
AN7 OverClocker Ιούνιος 20, 2011 #5066 Ιούνιος 20, 2011 Σαν καυτης που εισαι θα επρεπε να ξερεις,οτι πολλες φορες φταιει ο χρηστης και ενα χαλια στρωσιμο.Αν και αδυνατω να καταλαβω ακομη ,το λεει ο ρημαδης ο κατασκευαστης καθαρα και ξαστερα, "κυριε θα καψω λαδι" ,γιατι πρεπει να απαιτησει κανεις να καψει λιγοτερο.Εχει προχωρησει πολυ η τεχνολογια απο την εποχη των πατεραδων μας και του Ε21,και ειναι λιγο διαφορετικα τα δεδομενα.Πρακτικα και απλα,μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ειναι τετοιο εγκλημα να καψει λαδι στο στρωσιμο???Σου δινει εγγυηση 2 χρονια,οσο τελος παντων,2-3 φορες την ειδικη αποδοση του Ε21 ανα λιτρο ,με την μιση καταναλωση - διπλη ελαστικοτητα,και το 1/3 σε ρυπους,αλλα ειναι θεμα το λαδι??Και τα vtec νομιζω ηταν λιγο παραξενα με το λαδι,αλλα ηταν μοτερ που βγαζανε 100αλογα ανα 1 ατμοσφαιρικο λιτρο.....το 1990.πλέον όπως είναι τα πράγματα το στρώσιμο είναι κυρίως για τα παρελκόμενα του κινητήρα(σασμαν,δισκο,φρενα κτλπ) και παρ όλα αυτά εγώ άρχιζα να το καίω απ τα 500χλμ. Λες για αυτό να καίει 50ml?Όταν το αμάξι καίει πολύ λάδι, σημαίνει ότι από κάπου περνάει παραπανίσιο λάδι και δεν θα έπρεπε. Κάτι δεν σφραγίζει σωστά.Ακόμα και το vti vtec που στρόφαρει 9 άρες δεν καίει τόσο.(τα μαμά καίνε και πολύ λίγο, τα πειραγμένα καίνε)Με το συμπάθιο ρε τσάκωνα αλλά είσαι ο ορισμός της επιτυχίας του marketing της vwυγ.Και εγώ δεν μιλάω για στρώσιμο για τα 1.4.
Tsakonas Ιούνιος 20, 2011 #5067 Ιούνιος 20, 2011 Με το συμπάθιο ρε τσάκωνα αλλά είσαι ο ορισμός της επιτυχίας του marketing της vw Που να δεις του marketing της private¨
nickstamat Ιούνιος 20, 2011 #5068 Ιούνιος 20, 2011 Σχετικά με το θέμα, επειδή έχω κι εγώ τη δική μου τρέλα με saab, έχω το δικό μου τουρμπάτο παράδειγμα (για να μιλάμε και επί ίσοις όροις με τουρμπάτα vag): ξέρω άνθρωπο με 9-3 (χρονολογίας γύρω στο 1999-2000), με απόδοση περίπου 290 ίππους, το οποίο είναι απλά απίστευτο στο δρόμο. Λάδι? Όχι, δεν καίει. Όπως δεν καίνε και τα υπόλοιπα της ίδιας φουρνιάς που έχουν 300.000km και δουλεύουν ακόμα ρολόι. Τι να το κάνω λοιπόν το TSI και τις βελτιωμένες προδιαγραφές ρύπων του άμα καίει λάδι? Θα μου προσφέρει καλύτερες επιδόσεις? Θα με κάνει να νιώθω καλύτερα επειδή δεν ρυπαίνω τόσο το περιβάλλον? I don't think so.
PetrosD Ιούνιος 20, 2011 #5069 Ιούνιος 20, 2011 @nickstamatΟι φωτό που σου υποσχέθηκα, από την εσωτερική ταπετσαρία του ουρανού του Opel του πατέρα μου. Ελπίζω να βγάλεις συμπεράσματα, αν θες και κάτι ακόμα πιο συγκεκριμένο, πες μου να το φωτογραφήσω. Είναι σε ένα rar, κατέβασέ το (και όποιο άλλος θέλει) από εδώ:MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery serviceEDIT:@PetrosD πιστεύω είσαι οκ με βάση το μοτεράκι που φοράς.Μερικές φορές το φαντάζομαι τουρμπισμένο, με έμφαση στις μεσαίες στροφές, με 40 κιλά ροπή και 300 άλογα!
Tsakonas Ιούνιος 20, 2011 #5070 Ιούνιος 20, 2011 Σχετικά με το θέμα, επειδή έχω κι εγώ τη δική μου τρέλα με saab, έχω το δικό μου τουρμπάτο παράδειγμα (για να μιλάμε και επί ίσοις όροις με τουρμπάτα vag): ξέρω άνθρωπο με 9-3 (χρονολογίας γύρω στο 1999-2000), με απόδοση περίπου 290 ίππους, το οποίο είναι απλά απίστευτο στο δρόμο. Λάδι? Όχι, δεν καίει. Όπως δεν καίνε και τα υπόλοιπα της ίδιας φουρνιάς που έχουν 300.000km και δουλεύουν ακόμα ρολόι.Τι να το κάνω λοιπόν το TSI και τις βελτιωμένες προδιαγραφές ρύπων του άμα καίει λάδι? Θα μου προσφέρει καλύτερες επιδόσεις? Θα με κάνει να νιώθω καλύτερα επειδή δεν ρυπαίνω τόσο το περιβάλλον? I don't think so. Και καπως ετσι ειδαμε πως δημιουργειται ενας hoax. Ωστε οι TSI καινε λαδια και ειναι τρισχειροτεροι ακομα και απο αυτοκινητο 10ετιας. (Ειναι γνωστο εξαλλου πως το ΤΣΙ stands for τροπετο,γιατι αμα παρεις ΤΣΙ ειναι σαν να παιρνεις τροπετο,πετας τα λεφτα σου) Λετς τωκ science now. Οι κινητηρες που συγκριθηκαν ανωτερω με τον 1.4 τσι(e21 - saab 9-3 -mazda 2 -mondeo) ,εχουν μια ΒΑΣΙΚΗ διαφορα στην τροφοδοσια τους με τον TSI.Εχουν τροφοδοσια με ψεκασμο μονου σημειου η πολλαπλων σημειων,ο ΤΣΙ δεν αναμειγνυει πριν τον κυλινδρο το μειγμα,απλα πεταει "αμεσα" βενζινη μες στον κυλινδρο εχοντας το μπεκ σε καταλληλη θεση. Επειδη μαλιστα λειτουργει θεοφτωχος ,εχει -οπως και αρκετοι αλλοι κινητηρες αμεσου ψεκασμου-EGR (exhaust gas recirculation) ,ητοι για να βοηθησει την αναφλεξη του φτωχου μειγματος ,ξανακυκλοφορει μικρη ποσοτητα καυσαεριων μες στον θαλαμο καυσης (η νωριτερα νομιζω) Επισης,επειδη ειναι Euro5 ,τα καταλοιπα του λαδιου που κυκλοφορουν εξαερωμενα στα καυσαερια,βασει κανονισμου πρεπει να τα ξαναριχνει μεσα στον κυλινδρο για να καουν,και οχι να τα πετα στην ατμοσφαιρα (εχω λιγο ομιχλωδη εικονα εδω,για λεπτομερειες και εικονες τσεκαρετε στο google "TSI catch can" και πως λειτουργει αυτο το upgrade. Συν τοις αλλοις,ολοι οι κινητηρες αμεσου ψεκασμου της εχουν ταση να μαζευουν επικαθησεις ανθρακα στις βαλβιδες εισαγωγης ,λογω τροπου τροφοδοσιας,κατι το οποιο δεν συμβαινει σε συμβατικους κινητηρες με ψεκασμο πολλαπλων σημειων.Επειδη αυτες οι επικαθησεις ριχνουν σταδιακα τις επιδοσεις,η VW εχει βγαλει οδηγια (504) για λαδια που δεν πολυαφηνουν τετοια στερεα καταλοιπα (πχ ειναι low SAPS και κατι αλλες λεπτομερειες)..Μηπως η καταναλωση του λαδιου(που και παλι,δεν ειναι τιποτα το τραγικο) οφειλεται στα παραξενα αυτα λαδια??? Ειναι λοιπον 250% σιγουροι οσοι τον βγαζουν σκαρτο/μηχανημα του σατανα γουωτεβα οτι η οποια (if such) καταναλωση λαδιου δεν εχει να κανει με τον σχεδιασμο του κινητηρα και δεν ειναι κατι απολυτως φυσικο και πιο απλο απο οτι θα ακουγοταν για εναν παλιο κινητηρα? Ειναι πανευκολο να βγαζεις κατι σκαρτο συγκρινοντας το με κατι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο και να λες "τς τς τς δεν τα φτιαχνουν οπως παλια ρε παιδι μου,χαλασανε ολοι πια".Το δυσκολο ειναι να καταλαβεις τα γιατι και πως της νεας τεχνικης λυσης και την σταθμιση που κανε ο τεχνικος,και φυσικα να μην δαιμονοποιεις.Αυτη ειναι η διαφορα του troll post απο το οχι-και-τοσο παραλογο-στην-τελικη-ποστ
spyvelm Ιούνιος 20, 2011 #5071 Ιούνιος 20, 2011 Ιαπωνικό σκυλί ράτσας Nissan είναι (btw, επειδή με έφαγε η περιέργεια κατέβηκα και έριξα μια ματιά στο αρχείο συντήρησης. Δεν είδα τίποτα απολύτως σχετικό) edit: αυτό είναι το κάρο: edit 2: Πείτε ρε, να αρχίσω να ανησυχώ ή μπα; Ηαyabusha εχουμε το ιδιο ακριβως αυτοκινητο σαν δευτερο στην οικογενεια...του αλλαξαμε δισκο στις 200000 χλμ κ σκεψου οτι μεσα σε αυτα τα χλμ μαθαμε να οδηγαμε με οτι μακακιες καναμε στα νιατα μας εγω κι ο αδερφοσ μ! ειναι σκυλι!δεν ξερω τι χρηση του κανετε αλλα λογικα εχει φαι ακομα ο δισκος σου!!!
Lakisss Ιούνιος 20, 2011 #5072 Ιούνιος 20, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o&feature=player_embedded]YouTube - Wypadek - drifter Musk ![/ame]
hayabusa Ιούνιος 20, 2011 #5073 Ιούνιος 20, 2011 Ηαyabusha εχουμε το ιδιο ακριβως αυτοκινητο σαν δευτερο στην οικογενεια...του αλλαξαμε δισκο στις 200000 χλμκ σκεψου οτι μεσα σε αυτα τα χλμ μαθαμε να οδηγαμε με οτι μακακιες καναμε στα νιατα μας εγω κι ο αδερφοσ μ! ειναι σκυλι!δεν ξερω τι χρηση του κανετε αλλα λογικα εχει φαι ακομα ο δισκος σου!!! That's good to know. Πράγματι και σε εμάς όλα αυτά τα χρόνια (το νοέμβριο κλείνει τα 10) δεν έχει βγάλει ούτε μια βλάβη δόξα τω Θεώ και δεν πήγε ποτέ συνεργείο για άλλο λόγο πέρα από την προγραμματισμένη συντήρηση. Όσον αφορά τη χρήση του προσωπικά δεν το ζορίζω ποτέ (ούτε ο πατέρας μου) γιατί οι μαγκιές και οι αγριάδες δεν μου αρέσουν (ούτε και είναι φτιαγμένο για τέτοιο σκοπό το αμάξι). Οπότε υποθέτω θα μας βγάλει αρκετό καιρό ακόμη. Θα φανεί και στην πράξη βέβαια Thanks for the feedback
spresv Ιούνιος 20, 2011 #5075 Ιούνιος 20, 2011 Και καπως ετσι ειδαμε πως δημιουργειται ενας hoax.Ωστε οι TSI καινε λαδια και ειναι τρισχειροτεροι ακομα και απο αυτοκινητο 10ετιας. (Ειναι γνωστο εξαλλου πως το ΤΣΙ stands for τροπετο,γιατι αμα παρεις ΤΣΙ ειναι σαν να παιρνεις τροπετο,πετας τα λεφτα σου) Λετς τωκ science now. Οι κινητηρες που συγκριθηκαν ανωτερω με τον 1.4 τσι(e21 - saab 9-3 -mazda 2 -mondeo) ,εχουν μια ΒΑΣΙΚΗ διαφορα στην τροφοδοσια τους με τον TSI.Εχουν τροφοδοσια με ψεκασμο μονου σημειου η πολλαπλων σημειων,ο ΤΣΙ δεν αναμειγνυει πριν τον κυλινδρο το μειγμα,απλα πεταει "αμεσα" βενζινη μες στον κυλινδρο εχοντας το μπεκ σε καταλληλη θεση. Επειδη μαλιστα λειτουργει θεοφτωχος ,εχει -οπως και αρκετοι αλλοι κινητηρες αμεσου ψεκασμου-EGR (exhaust gas recirculation) ,ητοι για να βοηθησει την αναφλεξη του φτωχου μειγματος ,ξανακυκλοφορει μικρη ποσοτητα καυσαεριων μες στον θαλαμο καυσης (η νωριτερα νομιζω) Επισης,επειδη ειναι Euro5 ,τα καταλοιπα του λαδιου που κυκλοφορουν εξαερωμενα στα καυσαερια,βασει κανονισμου πρεπει να τα ξαναριχνει μεσα στον κυλινδρο για να καουν,και οχι να τα πετα στην ατμοσφαιρα (εχω λιγο ομιχλωδη εικονα εδω,για λεπτομερειες και εικονες τσεκαρετε στο google "TSI catch can" και πως λειτουργει αυτο το upgrade. Συν τοις αλλοις,ολοι οι κινητηρες αμεσου ψεκασμου της εχουν ταση να μαζευουν επικαθησεις ανθρακα στις βαλβιδες εισαγωγης ,λογω τροπου τροφοδοσιας,κατι το οποιο δεν συμβαινει σε συμβατικους κινητηρες με ψεκασμο πολλαπλων σημειων.Επειδη αυτες οι επικαθησεις ριχνουν σταδιακα τις επιδοσεις,η VW εχει βγαλει οδηγια (504) για λαδια που δεν πολυαφηνουν τετοια στερεα καταλοιπα (πχ ειναι low SAPS και κατι αλλες λεπτομερειες)..Μηπως η καταναλωση του λαδιου(που και παλι,δεν ειναι τιποτα το τραγικο) οφειλεται στα παραξενα αυτα λαδια??? Ειναι λοιπον 250% σιγουροι οσοι τον βγαζουν σκαρτο/μηχανημα του σατανα γουωτεβα οτι η οποια (if such) καταναλωση λαδιου δεν εχει να κανει με τον σχεδιασμο του κινητηρα και δεν ειναι κατι απολυτως φυσικο και πιο απλο απο οτι θα ακουγοταν για εναν παλιο κινητηρα? Ειναι πανευκολο να βγαζεις κατι σκαρτο συγκρινοντας το με κατι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο και να λες "τς τς τς δεν τα φτιαχνουν οπως παλια ρε παιδι μου,χαλασανε ολοι πια".Το δυσκολο ειναι να καταλαβεις τα γιατι και πως της νεας τεχνικης λυσης και την σταθμιση που κανε ο τεχνικος,και φυσικα να μην δαιμονοποιεις.Αυτη ειναι η διαφορα του troll post απο το οχι-και-τοσο παραλογο-στην-τελικη-ποστ Dude, τα χεις κανει λιγο αχταρμα, ειδικα εκει με τα λαδια στα καυσαερια. Η συντριπτικη πλειοψηφια των αυτοκινητων την τελευταια 20ετια (μεχρι και η 33 μου να φανταστεις) τις αναθυμιασεις λαδιου απο το στροφαλοθαλαμο τις γυρνανε στην εισαγωγη, οπως και ο tsi. Το οτι τις γυρνανε στην εισαγωγη σημαινει πολυ σωστα οτι αναμειγνυεται με το καυσιμο μειγμα και τα καιει. Το οτι τα καιει ομως δεν σημαινει οτι τα εξαφανιζει, και αν μιλαμε για καταναλωσεις της ταξης του ενος λιτρου, ξες τι καρκινος ειναι τα καταλοιπα της καυσης του λαδιου? (σε πολιτισμενα κρατη δεν περνας καν το αντιστοιχο ΚΤΕΟ) Επισης, διασημο προβλημα ολων των tsi (και των περισσοτερων κινητηρων αμεσου ψεκασμου for that matter) ειναι οτι αυτες οι αναθυμιασεις που περνανε απο την εισαγωγη δεν μπορουν να ξεπλυθουν με καποιο τροπο, καθως το καυσιμο μειγμα δεν περναει απο τις βαλβιδες, με αποτελεσμα σωρευτικες ΤΡΑΓΙΚΕΣ επικαθισεις. Οτι οδηγια, οτι λαδια κλαιν μαιν και να βαλεις δεν σωζεται με τιποτα, με εξαιρεση ΙΣΩΣ ενα καλοσχεδιασμενο catch can, αλλα θα πρεπει να ναι πολυ γατονι αυτος που το φτιαξε. Τελοσπαντων, εγω διαβαζοντας το ποστ σου αυτο αποκομισα την εντυπωση οτι ειναι απολυτως φυσιολογικο να καιει λαδι διοτι ειναι ενας καινουριος κινητηρας που ειναι σχεδιασμενος ετσι και μπλα μπλα μπλα. Κλαιν ρε τσακω, αυτα πριν οχι και τοσο πολλα χρονια τα κοροιδευανε, και ξαφνικα εγινε δειγμα συγχρονης σχεδιασης και ποιοτητας κατασκευης? Πι.Ες Το πατησες μωρη κοτα καθολου?
AN7 OverClocker Ιούνιος 20, 2011 #5076 Ιούνιος 20, 2011 Και καπως ετσι ειδαμε πως δημιουργειται ενας hoax.Ωστε οι TSI καινε λαδια και ειναι τρισχειροτεροι ακομα και απο αυτοκινητο 10ετιας.(Ειναι γνωστο εξαλλου πως το ΤΣΙ stands for τροπετο,γιατι αμα παρεις ΤΣΙ ειναι σαν να παιρνεις τροπετο,πετας τα λεφτα σου)Λετς τωκ science now.Οι κινητηρες που συγκριθηκαν ανωτερω με τον 1.4 τσι(e21 - saab 9-3 -mazda 2 -mondeo) ,εχουν μια ΒΑΣΙΚΗ διαφορα στην τροφοδοσια τους με τον TSI.Εχουν τροφοδοσια με ψεκασμο μονου σημειου η πολλαπλων σημειων,ο ΤΣΙ δεν αναμειγνυει πριν τον κυλινδρο το μειγμα,απλα πεταει "αμεσα" βενζινη μες στον κυλινδρο εχοντας το μπεκ σε καταλληλη θεση.Επειδη μαλιστα λειτουργει θεοφτωχος ,εχει -οπως και αρκετοι αλλοι κινητηρες αμεσου ψεκασμου-EGR (exhaust gas recirculation) ,ητοι για να βοηθησει την αναφλεξη του φτωχου μειγματος ,ξανακυκλοφορει μικρη ποσοτητα καυσαεριων μες στον θαλαμο καυσης (η νωριτερα νομιζω)Επισης,επειδη ειναι Euro5 ,τα καταλοιπα του λαδιου που κυκλοφορουν εξαερωμενα στα καυσαερια,βασει κανονισμου πρεπει να τα ξαναριχνει μεσα στον κυλινδρο για να καουν,και οχι να τα πετα στην ατμοσφαιρα (εχω λιγο ομιχλωδη εικονα εδω,για λεπτομερειες και εικονες τσεκαρετε στο google "TSI catch can" και πως λειτουργει αυτο το upgrade.Συν τοις αλλοις,ολοι οι κινητηρες αμεσου ψεκασμου της εχουν ταση να μαζευουν επικαθησεις ανθρακα στις βαλβιδες εισαγωγης ,λογω τροπου τροφοδοσιας,κατι το οποιο δεν συμβαινει σε συμβατικους κινητηρες με ψεκασμο πολλαπλων σημειων.Επειδη αυτες οι επικαθησεις ριχνουν σταδιακα τις επιδοσεις,η VW εχει βγαλει οδηγια (504) για λαδια που δεν πολυαφηνουν τετοια στερεα καταλοιπα (πχ ειναι low SAPS και κατι αλλες λεπτομερειες)..Μηπως η καταναλωση του λαδιου(που και παλι,δεν ειναι τιποτα το τραγικο) οφειλεται στα παραξενα αυτα λαδια???Ειναι λοιπον 250% σιγουροι οσοι τον βγαζουν σκαρτο/μηχανημα του σατανα γουωτεβα οτι η οποια (if such) καταναλωση λαδιου δεν εχει να κανει με τον σχεδιασμο του κινητηρα και δεν ειναι κατι απολυτως φυσικο και πιο απλο απο οτι θα ακουγοταν για εναν παλιο κινητηρα?Ειναι πανευκολο να βγαζεις κατι σκαρτο συγκρινοντας το με κατι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο και να λες "τς τς τς δεν τα φτιαχνουν οπως παλια ρε παιδι μου,χαλασανε ολοι πια".Το δυσκολο ειναι να καταλαβεις τα γιατι και πως της νεας τεχνικης λυσης και την σταθμιση που κανε ο τεχνικος,και φυσικα να μην δαιμονοποιεις.Αυτη ειναι η διαφορα του troll post απο το οχι-και-τοσο παραλογο-στην-τελικη-ποστΡε τσακωνα, αυτα που λες πέρα του άμεσου ψεκασμού τα έχουν μοτερ εδώ και πολλά χρόνια.ειδικά την επιστροφή λαδιου στην εισαγωγή την έχουν όλα τα injection απ το 80. Egr έχουν πολλά αμαξια απ το 90έχει δίκιο ο σταύρος που λέει για το μάρκετινγκ της vw. Δεν είναι κακό να ψάχνεις λιγάκι για να καταλάβεις αν αυτα που σου πλασάρουν είναι όντως καινοτομίες
csaris Ιούνιος 21, 2011 #5077 Ιούνιος 21, 2011 Ενδιαφερων θεμα... Παντως παιδια σε Α4 1.8Τ '04 και σε Ibiza 20vt '01 που εχω μου τσιμπανε λιγο λαδακι αν τα σπας, αν τα πηγαινεις κανονικα δεν καινε τπτ. Στο Α3 1.6 FSI '07 δεν εχω τσεκαρει ποτε βασικα γιατι το παω πολυ χαλαρα. Και το 106R που ειχα το '00 εκαιγε οταν το ξεκ@λιαζες! Ολα τα γρηγορα αμαξια αν τα γ@μας καινε λαδια και ειδικα τα turbo. Αν το αμαξι ειναι ακομα αστρωτο μπορει και να τα καψει ολα τα λαδια και συναιβει σε κολλητο με 1.2 polo '09 με τα 70PS! Τωρα βεβαια μετα απο 4-5κ χλμ δεν καιει τπτ. Εγω παντως απορω με την VW που κατηργησε το 1.8Τ μοτερ και το απλο το 1.6 8v και εβγαλε τα FSI και TFSI με προβλημα τις επικαθησεις στις βαλβιδες.
Tsakonas Ιούνιος 21, 2011 #5078 Ιούνιος 21, 2011 Ενδιαφερων θεμα...Παντως παιδια σε Α4 1.8Τ '04 και σε Ibiza 20vt '01 που εχω μου τσιμπανε λιγο λαδακι αν τα σπας, αν τα πηγαινεις κανονικα δεν καινε τπτ. Στο Α3 1.6 FSI '07 δεν εχω τσεκαρει ποτε βασικα γιατι το παω πολυ χαλαρα. Και το 106R που ειχα το '00 εκαιγε οταν το ξεκ@λιαζες! Ολα τα γρηγορα αμαξια αν τα γ@μας καινε λαδια και ειδικα τα turbo. Αν το αμαξι ειναι ακομα αστρωτο μπορει και να τα καψει ολα τα λαδια και συναιβει σε κολλητο με 1.2 polo '09 με τα 70PS! Τωρα βεβαια μετα απο 4-5κ χλμ δεν καιει τπτ. Εγω παντως απορω με την VW που κατηργησε το 1.8Τ μοτερ και το απλο το 1.6 8v και εβγαλε τα FSI και TFSI με προβλημα τις επικαθησεις στις βαλβιδες. τελικα ειμαστε πολλα θυματα του μαρκετινγκ.
Shadow Keeper Ιούνιος 21, 2011 #5079 Ιούνιος 21, 2011 IMHO υπερβολές με τα λάδια...εγώ που έκανα με το πρώτο golf gt με πρόγραμμα 200 άλογα και σκίσημο 60.000km το λαδάκι που έκαιγε δεν ήταν ακραία λιγότερο ούτε ακραία περισσότερο από τα διάφορα αμάξια που πέρασαν από τα χέρια μου. Ο κινητήρας ήταν LEGENDARY, ροπή από 1500 μέχρι 6000...όχι όπως οι δίλιτροι τις vw που απο τις 5000 αρχίζουν να αγκωμαχούν και ξεφτιλίκια σε κατανάλωση, πχ εκτός πόλης 5.3L/100km μετρημένα. Αύριο θα δώ πόσο λαδάκι θα έχει κάψει το mx5 μόλις αλλάξω λάδια πρώτη φορά μετά το τούρμπο...είμαι σίγουρος θα τρομάξω.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.