magicman Ιούνιος 19, 2011 #5041 Ιούνιος 19, 2011 polo και corsa εκτος. δεν θελω turbo, και στο corsa δεν χωραω ανετα(λογο υψους)...το ceed τιμιο αλλα δεν μαρεσει καθολου.
Tsakonas Ιούνιος 20, 2011 #5042 Ιούνιος 20, 2011 polo και corsa εκτος. δεν θελω turbo, και στο corsa δεν χωραω ανετα(λογο υψους)...το ceed τιμιο αλλα δεν μαρεσει καθολου.Γιατι οχι τουρμπο?Μην μου πεις τιποτα χαλανε/σκανε/ ρουφανε τις φουστες των μπιτσιζ ,γιατι ετσι ηταν τα τουρμπο πριν 20 χρονια...Σκεψου πως με ενα τουρμπο εχεις επιδοσεις +400-500 κυβικων οταν τις χρειαστεις,αλλα την καταναλωση ενος κινητηρα μικρων κυβικων...Ειδικα πολο 1.2 τσι εχει τρελλες επιδοσεις/απιστευτη καταναλωση,αλλα λογω τρελλης ζητησης δεν θα πετυχεις εκπτωση.
Tsakonas Ιούνιος 20, 2011 #5043 Ιούνιος 20, 2011 Μήπως όταν παρκάρεις τρώς τα πεζοδρόμια? τις ακρες του πελματος εννοω.
sotiris Ιούνιος 20, 2011 #5044 Ιούνιος 20, 2011 Άποψή μου θα ήταν να δεις και το 500 twin air. Πανέμορφο, με 0 τέλη και πάρα πολύ μικρή κατανάλωση. Από αυτά που λες το polo/fabia/ibiza κερδίζουν πιστεύω από άποψη κινητήρα, ο 105 αποδίδει απ'ότι λένε πιο πάνω, οπότε θα έχεις ένα μικρό με κινητήρα ανάλογο με 1.6 ατμοσφαιρικό.Απλά όσο ανεβαίνεις σε τιμή, πληθαίνουν πολύ οι επιλογές.Π.χ. αν δώσεις 16000 για το polo tsi (κάπου τόσο έχει με ζάντες και 2-3 αξεσουάρ) πλησιάζεις στα 17999 του fabia rs (που τα 2000 ευρά είναι πρακτικά μόνο το κόστος του dsg).
PetrosD Ιούνιος 20, 2011 #5045 Ιούνιος 20, 2011 επειδη γερναω και δεν θυμαμαι κανεις μια επαναληψη τι μηχανη φορας και τι εχει αλλαχτει ??6-κυλινδρο ή παλι θυμαμαι αλλα αντι αλλων?2500 24βάλβιδοΠέτυχα μια σελίδα ενός φόρουμ που ανέφερε καταναλώσεις χρηστών BMW σειρά 3 και είδα ότι είμαι στα ίδια νούμερα με αυτούς, οπότε μάλλον σταματάω να την ψάχνω τη δουλειά.
Shadow Keeper Ιούνιος 20, 2011 #5046 Ιούνιος 20, 2011 Πολύ ωραίος ο kaynd στην προηγούμενη σελίδα τα εξήγησε πολύ καλά Γενικά στην κατανάλωση των κάρων, η απλή λογική χωρίς ανάλυση είναι αυτή. Οδηγάς με τις μικρότερες δυνατές στροφές που σου επιτρέπουν να χαιδέυεις το γκάζι. (Ελάχιστο φορτίο, λίγες στροφές) [MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] πιστεύω είσαι οκ με βάση το μοτεράκι που φοράς. Επίσης σημαντικό ρόλο στην κατανάλωση παίζει και το advance. (εκτός φυσικά του AFR). Τα περισσότερα αυτοκίνητα και ειδικά τα παλαιότερα, χρησιμοποιούν narrowband αισθητήρες λ, που μπορούν να ελέγξουν μόνο γύρω από το στοχιομετρικό μείγμα (14.7 AFR), ενώ η μέγιστη οικονομία (ανάλογα και με το μοτέρ) έρχεται κάπου στα 15,5+ AFR. Οπότε θεωρητικά αρκετά αυτοκίνητα έχουν περιθώριο βελτίωσης στην κατανάλωση με ένα επαναπρογραμματισμό. Με τον ίδιο τρόπο κερδίζεις και άλογα μειώνοντας το AFR πέρα των ρυθμίσεων του καταστευαστή. P.S Τις προάλλες που κατέβηκα πάτρα, έγραψα 7.1L/100km με 100km/h μέση ταχύτητα...not bad σε μοτέρ με 137hp/L:p
magicman Ιούνιος 20, 2011 #5047 Ιούνιος 20, 2011 Γιατι οχι τουρμπο?Μην μου πεις τιποτα χαλανε/σκανε/ ρουφανε τις φουστες των μπιτσιζ ,γιατι ετσι ηταν τα τουρμπο πριν 20 χρονια...Σκεψου πως με ενα τουρμπο εχεις επιδοσεις +400-500 κυβικων οταν τις χρειαστεις,αλλα την καταναλωση ενος κινητηρα μικρων κυβικων...Ειδικα πολο 1.2 τσι εχει τρελλες επιδοσεις/απιστευτη καταναλωση,αλλα λογω τρελλης ζητησης δεν θα πετυχεις εκπτωση.κοιτα, αυτο που φοβαμαι ειναι τι γινεται μακροπροθεσμα, πχ στα ποσα θα τα κλασει η τουρμπινα και θα χρεαστει αλλαγη? γιατι ναι οικονομικοτερα ειναι τα turbo,αλλα αν ειναι να τα δωσω μαζεμενα στο σε κανα service,πιστευω δεν αξιζει..
csaris Ιούνιος 20, 2011 #5048 Ιούνιος 20, 2011 Οταν το πας για service αλλαξε τις βαλβολινες και θα μεταμορφωθει το σαζμαν σου.Σε ibiza 20vt και Α3 που τις αλλαξα ειχε τρελη διαφορα (προς το καλυτερο) παντα!
SirDiman Ιούνιος 20, 2011 #5049 Ιούνιος 20, 2011 2500 24βάλβιδοΠέτυχα μια σελίδα ενός φόρουμ που ανέφερε καταναλώσεις χρηστών BMW σειρά 3 και είδα ότι είμαι στα ίδια νούμερα με αυτούς, οπότε μάλλον σταματάω να την ψάχνω τη δουλειά.Για δωσε λινκ :Ρ
Dolly Ιούνιος 20, 2011 #5050 Ιούνιος 20, 2011 κοιτα, αυτο που φοβαμαι ειναι τι γινεται μακροπροθεσμα, πχ στα ποσα θα τα κλασει η τουρμπινα και θα χρεαστει αλλαγη? γιατι ναι οικονομικοτερα ειναι τα turbo,αλλα αν ειναι να τα δωσω μαζεμενα στο σε κανα service,πιστευω δεν αξιζει.. Ειδικά τα Tsi είναι δοκιμασμένα για 150.000 χμ. Εκτός αν το βάλεις σε ταξί δεν νομίζω να έχεις θέμα. Πάλι ειδικά τα Tsi για economies of scale φοράνε μεγαλύτερες τουρμίνες απο όσο θα χρειαζόταν (ίδια τα 120άρι με το 160άρι πχ) και έτσι μιλάς για πιο χαμηλή πίεση και απο το φεγγάρι. Τα τούρμο για μένα πια ειναι μονόδρομος όταν έχεις +30% ροπή, άλογα, και - κατανάλωση απο ότι ατμοσφαιρικό παίζει. Εδώ εγώ πήρα Ιταλικό, δεν θα πάρεις εσύ τούρμπο?
PetrosD Ιούνιος 20, 2011 #5051 Ιούνιος 20, 2011 Για δωσε λινκ :ΡΤο 'χω σπίτι, στο άλλο Mozilla. Το βράδυ, μαζί με τις φωτό του ουρανού του OPEL για τον nickstamat.
AN7 OverClocker Ιούνιος 20, 2011 #5052 Ιούνιος 20, 2011 Δεν ξερω αν φταιει ο τροπος που οδηγω,αλλα παρατηρω μια ταχυτατη φθορα στις ακρες των ελαστικων.Συγκρινα τα δικα μου 2μηνων potenza 050 με ποτενζα 050 ενος παλιου Α3 της γειτονιας και ενω τα λαστιχα του Α3 της γειτονιας κανουν μπαμ οτι ειναι πιο παλια,η εξωτερικη τους πλευρα ειναι λιγοτερο φθαρμενη απο την δικη μου.Ειναι το στησιμο του ροκκου παραξενο και κολλανε τα λαστιχα στην ασφαλτο?Δεν ξερω.Η ατελειωτη ροπη δυσκολευει πολυ την προσφυση αμα εισαι λιγο ατσουμπαλος με το γκαζι...Άμα το πιέζεις στις στροφές είναι απόλυτα λογικό.
AN7 OverClocker Ιούνιος 20, 2011 #5053 Ιούνιος 20, 2011 Το πιστεύω και εγώ αυτό. Και το καταναλωσίμετρο φαίνεται να έχει ίδια άποψη. (αλλά δεν το εμπιστεύομαι καθόλου, γιατί έχει λάθος δεδομένα για τα μπεκ του μοτέρ μου επειδή είναι από άλλο αμάξι-δίλιτρο 12βάλβιδο)Το να κουνιέσαι μέσα στην πόλη κάτω από 2000ρπμ σίγουρα δεν είναι πιο οικονομικό από 2000-3000rpm που έχουν τα περισσότερα αμάξια την οικονομική τους ζώνη.Αν είχες δυνατότητα να έβλεπες την υποπίεση σου την στιγμή που πάταγες γκάζι απ τις 1500 για να κουνηθείς απλά και πόσο πήγαινε η υποπίεσή σου όταν πάταγες γκάζι στις 2500 απλά για να κουνηθείς θα καταλάβαινες ότι δεν είσαι καθόλου οικονομικός.Αυτό για τα μπεκ, μπορεί να σου κάνει "ζημιά" στην κατανάλωση. Δεν ξέρω πως δουλεύει ο εγκέφαλος της μπέμπας αλλά σκέψου ότι άν είναι μεγαλύτερα απ τα μαμά, στον υπολογισμένο χρόνο για τα μικρότερα μπεκ, αυτά θα ψεκάζουν παραπάνω.Να προσθέσω ακόμα στα παραπάνω, πχ σε ένα φανάρι, αν πάς με πεμπτη και κατεβάσεις τρίτη για να φρενάρεις ακόμα και αν πατήσεις στιγμιαία το γκάζι για να διευκολύνεις το συμπλέκτη στη μετάβαση, θα κάψεις πάλι λιγότερο καύσιμο αναλογικά σε σχέση με το αν έβγαζες νεκρά και σταματούσες με φρένα. Πλεονέκτημα επίσης ότι αν τύχει και συγχρονιστεις σωστά και αλλάξει το φανάρι, έχεις ήδη φορεμένη τη χαμηλότερη σχέση για να συνεχίσεις.Ναι, αυτό γίνεται γιατί πέφτει σε Lean mode ο εγκέφαλος.Και το ακόμα πιο οικονομικό είναι να μείνεις με την ταχύτητα που ξεκίνησες να φρενάρεις.Στο να κάνεις κατέβασμα σίγουρα θα βοηθήσει, το θέμα είναι αξίζει να καις τον δίσκο αντί να κάψεις παραπάνω τα τακάκια?Τα εργατικά για τα τακάκια στην αλλαγή είναι 20€.(τα αλλάζεις και μόνος σου αν το κατέχεις λίγο)Τα εργατικά για αλλαγή δίσκου συμπλέκτη είναι 150+ Αξία τακάκια ~40€Αξία δίσκου συμπλέκτη από 80€Γιατι οχι τουρμπο?Μην μου πεις τιποτα χαλανε/σκανε/ ρουφανε τις φουστες των μπιτσιζ ,γιατι ετσι ηταν τα τουρμπο πριν 20 χρονια...Σκεψου πως με ενα τουρμπο εχεις επιδοσεις +400-500 κυβικων οταν τις χρειαστεις,αλλα την καταναλωση ενος κινητηρα μικρων κυβικων...Ειδικα πολο 1.2 τσι εχει τρελλες επιδοσεις/απιστευτη καταναλωση,αλλα λογω τρελλης ζητησης δεν θα πετυχεις εκπτωση.Αυτό πες στο σε όσους έχουν ibiza cupra 1.4τσι και πάνε για άνοιγμα μοτέρ λόγο κατανάλωσης λαδιού(1+λ στα 500χλμ).Καινούργιο αμάξι και να μου αλλάξει ελατήρια εμβόλων ο μαστρομήτσος......Επίσης πες στο σε όσους δεν πάνε για αλλαγή μοτέρ γιατί η κατανάλωσή λαδιού τους είναι 1λ κοντά στα 3000 με 5000ζλμ.Παρ όλα αυτά βενζίνη καίει πιο λίγη απ το λάδι.1.2 tsi.Πόσα update εγκεφάλου βγάλανε για να δουλεύει σωστά το αμάξι?Άσε που δεν το λες και τέρας τεχνολογίας.Ένα turbισμένο SOHC 8v είναι.Μόνο το δίλιτρο για εμένα είναι σωστό μοτέρ μετά το 20vt.
Tsakonas Ιούνιος 20, 2011 #5055 Ιούνιος 20, 2011 Επίσης πες στο σε όσους δεν πάνε για αλλαγή μοτέρ γιατί η κατανάλωσή λαδιού τους είναι 1λ κοντά στα 3000 με 5000ζλμ.Παρ όλα αυτά βενζίνη καίει πιο λίγη απ το λάδι.σε αυτους μαλλον πρεπει να πει καποιος rtfm που λεει οτι 1 λιτρο λαδι ανα 2.000χλμ στα πρωτα 5Κ χμ ειναι αναμενομενο.(Το universal manual(1.4 τσι κλπ) του ροκκου ετσι λεει τουλαχιστον.)..Λιγο δραματικα παντως το βλεπεις,seatnet.gr seatclub.gr sciroccoclub.gr ειμαι τακτικος,τετοια κουσουρια για τον 1.400αρη δεν ακουω.Τωρα βεβαια υπαρχει τυπος που τουσπασε η τουρμπινα στον 1400αρη, αλλα ΟΚ σιτ χαππενς,γιαυτο εχουμε την εγγυηση.1-2-3 /100 δεν ειναι προβλημα φανταζομαι.Και 2ον.Ειναι φυσιολογικο σε ενα μοτερ που το φορανε 100+ διαφορετικα μοντελα (scirocco-golf-polo-ibiza-a3-a1-passat-fabia και παει λεγοντας)να φαινονται λιγο ανεβασμενες οι αστοχιες (που και παλι το νουμερο επιμενω δεν ειναι τρομαχτικο,το λεει ο ρημαδης ο κατασκευαστης στις οδηγιες αυτο για το 1 λιτρο ανα 2Κ κμ στο στρωσιμο),επειδη το δειγμα ειναι τεραστιο..Μαζικη παραγωγη εχουμε,ενα κομματι στα 100 θα βγει σκαρτο,δεν γινεται αλλιως.
spresv Ιούνιος 20, 2011 #5056 Ιούνιος 20, 2011 Ρε τσακω, και επειδη το λεει το μανουαλι τι παει να πει? Οτι ειναι οκ, δεν τρεχει μια? Μισο λιτρο στα 1000 για ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αυτοκινητο του 2011? Μιας και τα βλεπεις τα βαγκοειδη, δεν μπορει να μην εχεις δει αυτους με τα πολο που κρωζουν γιατι τους ανοιξαν με οδηγια τα ολοκαινουρια (<10κ κμ) tsi τους για αλλαγη ελατηριων εμβολων...Τελικα παντως, marketing is everything. Τα τελευταια 10 χρονια η vw πρεπει να χει ξανα-ανακαλυψει τουλαχιστον 3 φορες τον τροχο.
Dolly Ιούνιος 20, 2011 #5057 Ιούνιος 20, 2011 Εντάξει ρε σταύρο και το δικό μου, 30κ με σκίσημο κάθε 3 και λίγο δεν έκαψε σταγόνα ΠΟΤΕ. Δεν μπορεί να λέμε πως είναι αχρηστα τα μοτόρια, το 90% εκ των οποίον σπάει έχουν κάνει στάνταρ καγκουρια με εγγέφαλο και βγάζουν 200 άλογα με 30 κιλά ροπή. (και το ξέρεις). δεν έχει πάρει η θειά σου το μοτέρ στο χέρι αν με πιάνεις.εδώ κολλάγανε τα μοτέρ απο Σ2000 μια εποχή, τα ΠΑΝΤΑ χαλάνε / κολλάνε όταν παράγωνται σε batch των 1000άδων.
spresv Ιούνιος 20, 2011 #5058 Ιούνιος 20, 2011 Μα δεν ειπα οτι ειναι αχρηστα, ισα ισα που για το καγκουρεμα που χουν φαει με revo και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις, αποδεικνυονται πολυ οκ. Θεωρεις ομως πρωτοποριακο (γιατι εκει ειναι το κολλημα μου) το twincharge (το οποιο ποτε δεν δουλεψε) ή ενα 8v turbo εν ετη 2011? Ή μηπως θεωρεις αποδεκτο τα πρωτα GT, ενα αυτοκινητο 30+ χιλιαδων ευρω να σου λεει στο manual οτι 1lt/1000 δεν αποτελει βλαβη, αλλα κανονικη λειτουργια?
Dolly Ιούνιος 20, 2011 #5059 Ιούνιος 20, 2011 όχι ρε αγάπη, Αποδεκτά ΔΕΝ τα θεωρώ, αλλά αν στην ΠΡΑΞΗ (που με νοιάζει έτσι?) βγαίνει χαρτί, στα φρύδια μου. Και αν δεν τα λιώσεις με ρεβο και ιστορίες δεν θα πάθουν ποτέ κάτι αυτό ειναι το καλό! τώρα το μανιουαλ λέει ότι θέλει γιατί πρέπει οι τύποι να είναι καλυμμένοι 1000% στην εποχή που αν κλάσει δυνατά ο γείτονας μπορείς να του κάνεις μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση... Αλλά στην ουσία που με νοιάζει ειναι τέλεια. Και ναι το 8ν με χαλάει λίγο έως πολύ, αλλά αν είναι το κόστος να έχω αξιόπιστα 105 άλογα απο 1,2 λίτρα με μικρότερη κατανάλωση βενζίνης απο ότι έχει ένας στους ΑΑ, θα το πληρώσω το τίμημα
ΓιαγκΤ Ιούνιος 20, 2011 #5060 Ιούνιος 20, 2011 σου λεει στο manual οτι 1lt/1000 δεν αποτελει βλαβη, αλλα κανονικη λειτουργια?Αφού περνάνε το λάδι της μηχανής από το τουρμπο τι περιμένεις να σου γράψει
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.