Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Όσον αφορά την καινοτομία του άμεσου ψεκασμού, εντάξει, δεν είναι και καινοτομία του VAG. Απλά το VAG την έχει βάλει από φριτέζα μέχρι τανκς.

Gasoline direct injection - Wikipedia, the free encyclopedia

Θυμάμαι πάντως την JTS που δήλωνε 165 άλογα και έβγαζε . . . ούτε τα 150 του κινητήρα που είχε αντικαταστήσει (καθότι τα direct injection έχουν και απαιτήσεις για καλύτερο καύσιμο - αλήθεια, πόσα VW θέλουν 98+ βενζίνη?????).

Επίσης για την αξιοπιστία των κινητήρων, θεωρώ πως έχει βελτιωθεί πολύ.

Προφανώς δεν λαμβάνετε υπόψιν κινητήρες του '70, που στα 50.000-100.000 χιλιόμετρα ήθελαν ρεκτιφιέ (και δεν συζητάω για περιφερειακά προβλήματα και πολλές φορές ΕΓΓΕΝΗ προβλήματα κινητήρων π.χ. αδύναμη ψύξη), και τώρα βγάζουν 200.000-300.000 και τα punto λιωμένα μες στην πόλη.

Link to comment
Share on other sites

Καλά λέω ότι τα audi Δεν στρίβουν(not) :wall::wall::wall::wall::wall: :fist::fist::fist:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gO1_bGuOAdo]YouTube - ‪VTM Bucovat 31-10-2009 Dragos Audi S3 Midnight Racers Crash‬‏[/ame]

Έγινε επεξεργασία από AN7 OverClocker
Link to comment
Share on other sites

Επειδή είναι κουλός ο οδηγός και άσχετος στη συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά δεν φταίει το αυτοκίνητο (καλά φταίει λίγο, θα μπορούσε να στρίψει μόνο του αριστερά σαν τον KITT).

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είναι κουλός ο οδηγός και άσχετος στη συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά δεν φταίει το αυτοκίνητο (καλά φταίει λίγο).

Ειρωνικά το είπα μάγκες.

Το S3 είναι απ τα πιο φιλικά και καλοστημένα αμάξια που υπάρχουν στον δρόμο. Ακόμα και ένας μέτριος οδηγός μπορεί να πάει γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι καλά αυτά Σταύρο, τσιμπάνε λάδια γιατί είναι υψηλόστροφΑ!! :p :fist:

Ναι, πως λεμε, βαρυ αυτοκινητο, κραταει στις στροφες ενα πραμα :p

Θυμάμαι πάντως την JTS που δήλωνε 165 άλογα και έβγαζε . . . ούτε τα 150 του κινητήρα που είχε αντικαταστήσει (καθότι τα direct injection έχουν και απαιτήσεις για καλύτερο καύσιμο - αλήθεια, πόσα VW θέλουν 98+ βενζίνη?????).

Μιας και προσφατα το εμαθα, αυτο δεν ειναι εγγενες προβλημα λογω DI, αλλα βλακεια του εργοστασιου, ηλεκτρικης φυσεως, ενα προβλημα που γνωριζουν ελαχιστοι, εχει βγει οδηγια για το πως διορθωνεται αλλα κανεις δεν εχει μπει στον κοπο να το ψαξει.

Εδω παλι κυκλοφορει μια φημη αναμεσα στους εξυπνακηδες και τις μαστορατζες οτι πρεπει να αλλαξεις εγκεφαλο και εκκεντροφορο εισαγωγης και ξαφνικα λενε οτι βγαζει τα αλογα του εργοστασιου, και αλλα χαριτωμενα...

Link to comment
Share on other sites

Αηθαλες ΕΡΓΑΛΕΙΟ, χαρηζετε σε γνοστες τις υπερστροφικις οδηγησης. Μαμισιο, φουλ εξοπλισμενο, με κινητηρα GTR πιεσομενο, γραφη και η οπισθεν! ΠΡΟΣΟΧΗ το εργαλιο ειναι θανατος, εχει και μεγαλο πορτ παγκαζ για να φορτονις τα μωρα!!

Επικοινωνία

Τασος Ο Λεβιες

Γεια σου ρε Αγρινιαρα με τα καγκουρια σου...

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την ερώτηση που είχα κάνει τις προάλλες για τον ταπετσέρη...

UPDATE!

Η οροφή όπως βγήκε από το αυτοκίνητο:

1.jpg

2.jpg

Το τελικό αποτέλεσμα:

10.jpg

9.jpg

7.jpg

Τη δουλειά ανέλαβε ο Ρέλλας (http://www.rellas.com) και ανταποκρίθηκε άψογα στις υψηλές μου απαιτήσεις.

Τον συνιστώ :T:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.