Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ενδιαφερων θεμα...:T:

Παντως παιδια σε Α4 1.8Τ '04 και σε Ibiza 20vt '01 που εχω μου τσιμπανε λιγο λαδακι αν τα σπας, αν τα πηγαινεις κανονικα δεν καινε τπτ. Στο Α3 1.6 FSI '07 δεν εχω τσεκαρει ποτε βασικα γιατι το παω πολυ χαλαρα. Και το 106R που ειχα το '00 εκαιγε οταν το ξεκ@λιαζες!

Ολα τα γρηγορα αμαξια αν τα γ@μας καινε λαδια και ειδικα τα turbo.

Αν το αμαξι ειναι ακομα αστρωτο μπορει και να τα καψει ολα τα λαδια και συναιβει σε κολλητο με 1.2 polo '09 με τα 70PS! Τωρα βεβαια μετα απο 4-5κ χλμ δεν καιει τπτ.

Εγω παντως απορω με την VW που κατηργησε το 1.8Τ μοτερ και το απλο το 1.6 8v και εβγαλε τα FSI και TFSI με προβλημα τις επικαθησεις στις βαλβιδες.

τελικα ειμαστε πολλα θυματα του μαρκετινγκ. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

IMHO υπερβολές με τα λάδια...εγώ που έκανα με το πρώτο golf gt με πρόγραμμα 200 άλογα και σκίσημο 60.000km το λαδάκι που έκαιγε δεν ήταν ακραία λιγότερο ούτε ακραία περισσότερο από τα διάφορα αμάξια που πέρασαν από τα χέρια μου. Ο κινητήρας ήταν LEGENDARY, ροπή από 1500 μέχρι 6000...όχι όπως οι δίλιτροι τις vw που απο τις 5000 αρχίζουν να αγκωμαχούν και ξεφτιλίκια σε κατανάλωση, πχ εκτός πόλης 5.3L/100km μετρημένα.

Αύριο θα δώ πόσο λαδάκι θα έχει κάψει το mx5 μόλις αλλάξω λάδια πρώτη φορά μετά το τούρμπο...είμαι σίγουρος θα τρομάξω.:p

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πανευκολο να βγαζεις κατι σκαρτο συγκρινοντας το με κατι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικο και να λες "τς τς τς δεν τα φτιαχνουν οπως παλια ρε παιδι μου,χαλασανε ολοι πια".Το δυσκολο ειναι να καταλαβεις τα γιατι και πως της νεας τεχνικης λυσης και την σταθμιση που κανε ο τεχνικος,και φυσικα να μην δαιμονοποιεις.Αυτη ειναι η διαφορα του troll post απο το οχι-και-τοσο παραλογο-στην-τελικη-ποστ

Τσάκωνα δεν ήταν τρολλ-ποστ.

Έχω διάθεση να καταλάβω πώς δουλεύει μία νέα τεχνολογία και γενικά τρέφω μεγάλο σεβασμό στους γερμανούς μηχανικούς για την τεχνολογία τους, αλλά αυτούς της bmw, όχι του vag.

Όσο για τεχνολογία FSI κλπ, από τότε που βγήκε δεν μπορούσα να δω τα real-life οφέλη σε απόδοση ή οικονομία. Πάλι στο μέσο όρο τα θυμάμαι.

Σήμερα, οι νέες τεχνικές λύσεις που λες αφορούν κυρίως στη μείωση των ρύπων (όπως η τάση για εκατοντάδες διαφορετικούς αισθητήρες που κάνουν τα πράγματα αρκετά περίπλοκα και λιγότερο failure-proof).

Επίσης, πιστεύω ακράδαντα ότι οι σημερινοί average κινητήρες είναι παιχνιδάκια μπροστά σε αντίστοιχους παλιότερους, όσον αφορά στην αντοχή που έχουν τα σωθικά τους, και έχω την εντύπωση ότι αυτό οφείλεται σε ένα trend που μας έχουν πασάρει, το οποίο θέλει το αυτοκίνητο να είναι αναλώσιμο και να το αλλάζεις π.χ. κάθε 2-3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Τσάκωνα δεν ήταν τρολλ-ποστ.

Έχω διάθεση να καταλάβω πώς δουλεύει μία νέα τεχνολογία και γενικά τρέφω μεγάλο σεβασμό στους γερμανούς μηχανικούς για την τεχνολογία τους, αλλά αυτούς της bmw, όχι του vag.

Όσο για τεχνολογία FSI κλπ, από τότε που βγήκε δεν μπορούσα να δω τα real-life οφέλη σε απόδοση ή οικονομία. Πάλι στο μέσο όρο τα θυμάμαι.

Σήμερα, οι νέες τεχνικές λύσεις που λες αφορούν κυρίως στη μείωση των ρύπων (όπως η τάση για εκατοντάδες διαφορετικούς αισθητήρες που κάνουν τα πράγματα αρκετά περίπλοκα και λιγότερο failure-proof).

Επίσης, πιστεύω ακράδαντα ότι οι σημερινοί average κινητήρες είναι παιχνιδάκια μπροστά σε αντίστοιχους παλιότερους, όσον αφορά στην αντοχή που έχουν τα σωθικά τους, και έχω την εντύπωση ότι αυτό οφείλεται σε ένα trend που μας έχουν πασάρει, το οποίο θέλει το αυτοκίνητο να είναι αναλώσιμο και να το αλλάζεις π.χ. κάθε 2-3 χρόνια.

Δεν είναι μόνο αυτό στο θέμα γενεών. Εκτός απ τους ρύπους, προσπαθούν να μειώσουν στους κινητήρες το βάρος τους. Απ την μία χρησιμοποιούν διαφορετικά υλικά και απ την άλλη απλά τρώνε το επιπλέον σίδερο που είχαν κάποτε σαν παραπανίσιο.

Το 1NR-FE πολύ ωραίο μοτεράκι και αρκετά νευρικό. Εκεί που θέλω να δω τους γιαπωνέζους είναι με τον skyactiv της mazda και την 14:1 συμπίεση και αν τελικά θα μπούνε σε τροχιά τα έμβολα η όχι

Link to comment
Share on other sites

Τα έμβολα μια χαρα στη θέση τους θα μείνουν... Το θέμα ειναι τι θα πάθει οταν το συστήσουμε στην φανταστικής ποιότητας ελληνική ανόθευτη βενζίνη... :p

Αυτό εννοώ ρε σιδεροφάγε :dance3:

Link to comment
Share on other sites

Για μενα το πιο αστειο ειναι οτι οι γκρουπακιδες, ηταν αυτοι που βλεπαν ιταλικο πριν καποια χρονια, και τους επιαναν τα γελια επειδη ειχαν την φημη οτι καιγαν λαδια και βγαζαν προβληματα. Και τωρα, λογω του μαρκετινγκ που λετε εσεις, λογω κομπλεξ μπορει να πει καποιος αλλος, ειναι φυσιολογικο τα TSI να καινε λαδι και τα προβληματα που βγαζουν ειναι μεσ' το προγραμμα, και γι'αυτο πολλες φορες, ουτε που το λενε οτι εβγαλε προβλημα το τουτου τους...

Δεν θελω να θιξω κανεναν απο εδω μεσα, απλα τυγχανει να εχω 2 καλους φιλους γκρουπακιδες και εχω κανει πολλες συζητησεις και μου εχουν μεταφερει συζητησεις απο τα φορουμ τους. Οι απαντησεις που παιρνω πολλες φορες ειναι απλα αστειες. Κολλημενοι οσο δεν παει...

Link to comment
Share on other sites

Άμεσο ψεκασμό (χωρίς τούρμπο) κάνει και το νέο μοτέρ της BMW N43. Το δίλιτρο λοιπόν, αποδίδει 170 άλογα (20 παραπάνω από το προηγούμενο) και 210Nm ροπής (δηλαδή πάνω από 100 Nm ανά λίτρο!). Αυτό καίει λαδάκι επειδή είναι άμεσου ψεκασμού και έχει εκείνα τα ειδικά λάδια που λέγατε πριν;

Link to comment
Share on other sites

το αστεράκι μας προς πώληση..

Saab 9-3 2.0 TURBO '09 - € 30.000 EUR - Car.gr

Καλοπούλητο perf, μπορείς την αγγελία και εδώ αν θες: Saabforum.gr (δεν έχει ακόμα πολλά μέλη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις)

Κρίμα όμως που το πουλάτε, είναι πανέμορφο :hm:

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

το αστεράκι μας προς πώληση..

Saab 9-3 2.0 TURBO '09 - € 30.000 EUR - Car.gr

Καλοπουλητο... Κριμα πραγματικα. Ειναι απιστευτο αυτοκινητο για την κατηγορια του. Αληθεια, πως και το πουλατε?

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να φύγει, γιατί ετσι οπως ειναι η φαση με 30.000 χτυπας απο 335, σε S5, σε παπάδες.

Εγώ σταθηκα τυχερος με το δικο μου, οποτε σου ευχομαι το ιδιο.

M3 E92 με τοσα μουχε προσφερει ενας μπαρμπας,και 2-3 αλλες απο ΟΔΔΥ....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.