Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Απ' όσο ξέρω στους ιμάντες χρονισμού χώνουν τρελή εργασία, ο ίδιος ο ιμάντας δεν κοστίζει πολύ. (300€ πάντως είναι ΠΟΛΛΑ για τον ιμάντα μόνο)

Υ.Γ Εν μέρει έχουν δίκιο, (όχι στο βαθμό της κλεψιάς που κάνουν) γιατί έχει δουλίτσα η αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάμε για τον ιμάντα χρονισμού, προτείνουν 80.000 χλμ μπορεί να γίνει και στις 120.000 χλμ ανάλογα με την καταπόνηση. Μαζί με τον ιμάντα αλλάζει και η αντλία νερού και ναι, έχει πολύ δουλειά για να αλλαχθεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά έχω ένα γρύλο κλασσικό μηχανικό, αχρησιμοποίητο ο οποίος είναι τέρμα κάτω και δεν ανεβαίνει με τίποτε. πήγε να σηκώσει βάρος περίπου 70kg και αφού μου έφερε λίγη αντίσταση τώρα γυρνει γύρω γύρω λες και δεν πιάνουν τα πάσα... υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω? παίζει να είναι ελαττωματικός την fiat μου μέσα?

κάποια πρόταση για να τον αντικαταστήσω?

Link to comment
Share on other sites

Picz

Τα νέα κάτοπτρα:

kddCx.jpg

TDtfB.jpg

Q7xmq.jpg

Λευκό φως

3zpPK.jpg

Κλειστά Xenon - καγκουρολεντακι ON. :p

YMmBd.jpg

YnM5x.jpg

Δεν έβγαλα φατσα κάρτα για αυτό:

BxDDM.jpg

Μάλλον το iphone φταίει βέβαια

:p

Έγινε επεξεργασία από alexis2044
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

είσαι και πολύ κάγκουρας αδερφάκι μ :hehe:

παρακαλείται η Δ.Ο. του thelab να αγοράσει στον PR manager ένα Lexus.....ανεπίτρεπτα πράγματα με τον τσέλιγκα σε διεθνείς εκθέσεις :p

Να καταγραφεί στα εταιρικά έξοδα παρακαλώ

Αυτή

[ame]

[/ame]
Και τα δικά σου τσελικο-ξένον στραβώνουν κάργα, ε; Μόνο ΜΗ σε πετύχω από πίσω μου, γιατί θα κάνω δεξιά να με περάσεις.

Η φωτό η τελευταία δεν είναι και πολύ πραγματική. Το Iphone απλά ρούφηξε όσο φως βρήκε.

Όταν τα κοιτάς από εκείνο το ύψος δεν πολυτυφλώνουν...

Έγινε επεξεργασία από alexis2044
Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραια η τσελικα ... νομιζεις θα πεταχτει απο μεσα ο Γαρδελης και θα πει "μωρο μου μην μου την βγαινεις στο ετσι,παμε μια κοντρα?"...τι ωραια αυτα τα κοντραμαξα των 80ς ...RX7-2002ti-200sx του Μητσου...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πρώτον η 2002tii είναι των '70s και δεύτερον ξέχασες και το δικό μου (E30):cry:.

Χθες οδήγησα για λίγο ένα Scirocco του 2010, 1.4 160 ίππων. Μου άρεσε, δεν κατάλαβα κάτι με το σασμάν, εκτός από μια απροθυμία να μπει σωστά από 2α σε 3η. Όλα τα λεφτά ο εσωτερικός φωτισμός του καντράν.

Link to comment
Share on other sites

Από τι είναι αυτός ο ιμάντας που κάνει 300!!

Ο Λαλαούνης τον κατασκευάζει;

Προφανώς είναι μαζί με τα εργατικά και μιλάμε για τον ιμάντα εκκεντροφόρου :p

Δεν γνωρίζω, δεν έχω ξαναλλάξει, αλλά απ' ότι μου είπε χρειάζεται όλη μέρα δουλειά και απ' ότι διαβάζω σε άλλα fora συστήνεται στα 60.000km ή στα 4 χρόνια και στα renault αλλάζει και η "τρόμπα νερού;"

Link to comment
Share on other sites

jpavly εσύ που είχες το Clio, είχες αλλάξει ποτέ ιμάντα; Τις προάλλες το πήγα για service (στον Johny) και μου είπε ότι πρέπει να αλλάξω ιμάντα 300€. Κάθε πότε αλλάζουμε;
Απ' όσο ξέρω στους ιμάντες χρονισμού χώνουν τρελή εργασία, ο ίδιος ο ιμάντας δεν κοστίζει πολύ. (300€ πάντως είναι ΠΟΛΛΑ για τον ιμάντα μόνο)

Υ.Γ Εν μέρει έχουν δίκιο, (όχι στο βαθμό της κλεψιάς που κάνουν) γιατί έχει δουλίτσα η αλλαγή.

Από τι είναι αυτός ο ιμάντας που κάνει 300!!

Ο Λαλαούνης τον κατασκευάζει;

Προφανώς είναι μαζί με τα εργατικά και μιλάμε για τον ιμάντα εκκεντροφόρου :p

Δεν γνωρίζω, δεν έχω ξαναλλάξει, αλλά απ' ότι μου είπε χρειάζεται όλη μέρα δουλειά και απ' ότι διαβάζω σε άλλα fora συστήνεται στα 60.000km ή στα 4 χρόνια και στα renault αλλάζει και η "τρόμπα νερού;"

Multi-quote gallore :p

Η Renault το έχει στο service των 60.000 km. Είχα πληρώσει 450€ για όλο το μεγάλο service στον Johnny. Περιλαμβάνει ότι έχει το μικρό service, επιπλέον όλους τους ιμάντες πάει και η τρόμπα νερού, ναι. Τα είχα αλλάξει στα 80.000, αλλά δεν θα το ρίσκαρα, απλά δεν είχα τα λεφτά. Φυσικά δεν κάνει ο ιμάντας 300€, αλλά η εργασία του προσθέτει κατά πολύ στο κόστος.

Έγινε επεξεργασία από jpavly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.