tragikos Ιούνιος 9, 2011 #4821 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 jpavly εσύ που είχες το Clio, είχες αλλάξει ποτέ ιμάντα; Τις προάλλες το πήγα για service (στον Johny) και μου είπε ότι πρέπει να αλλάξω ιμάντα 300€. Κάθε πότε αλλάζουμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 9, 2011 #4822 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 Εμένα αλλάξε στα 60.000 πριν λίγες μέρες...Το πήγε ο φαδερ στην αντιπροσωπεία για κάποιο λόγο και νάτο το 750άρι για σερβις σε κλιο μαμώ τα ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούνιος 9, 2011 #4823 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 750άρι για ιμάντα και service; 300 ο ιμάντας τα 450 τι ήταν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούνιος 9, 2011 #4824 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 Από τι είναι αυτός ο ιμάντας που κάνει 300!!Ο Λαλαούνης τον κατασκευάζει; 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Ιούνιος 9, 2011 #4825 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 Απ' όσο ξέρω στους ιμάντες χρονισμού χώνουν τρελή εργασία, ο ίδιος ο ιμάντας δεν κοστίζει πολύ. (300€ πάντως είναι ΠΟΛΛΑ για τον ιμάντα μόνο)Υ.Γ Εν μέρει έχουν δίκιο, (όχι στο βαθμό της κλεψιάς που κάνουν) γιατί έχει δουλίτσα η αλλαγή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούνιος 9, 2011 #4826 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 Αν μιλάμε για τον ιμάντα χρονισμού, προτείνουν 80.000 χλμ μπορεί να γίνει και στις 120.000 χλμ ανάλογα με την καταπόνηση. Μαζί με τον ιμάντα αλλάζει και η αντλία νερού και ναι, έχει πολύ δουλειά για να αλλαχθεί. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούνιος 9, 2011 #4827 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 Και ιδιως για Renault ,Ford και κανα 2 ακομα που θελει να εχεις και το κιτακιωστε να ρυθμισεις τους εκκεντροφορους ειναι λιγο παραπανω.Για μενα λογικη τιμηειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούνιος 9, 2011 #4828 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 Μου κλεψανε το κρανος γαμοτεν Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Ιούνιος 9, 2011 #4829 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 ρε παιδιά έχω ένα γρύλο κλασσικό μηχανικό, αχρησιμοποίητο ο οποίος είναι τέρμα κάτω και δεν ανεβαίνει με τίποτε. πήγε να σηκώσει βάρος περίπου 70kg και αφού μου έφερε λίγη αντίσταση τώρα γυρνει γύρω γύρω λες και δεν πιάνουν τα πάσα... υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω? παίζει να είναι ελαττωματικός την fiat μου μέσα?κάποια πρόταση για να τον αντικαταστήσω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ιούνιος 9, 2011 #4830 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 Για μενα λογικη τιμη ειναι.Αυτό είναι λίγο υποκειμενικό, αν σκεφτείς ότι τα υλικά είναι πχ 50 και τα άλλα 250 η εργασία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis2044 Ιούνιος 9, 2011 #4831 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 (edited) Picz Τα νέα κάτοπτρα: Λευκό φως Κλειστά Xenon - καγκουρολεντακι ON. Δεν έβγαλα φατσα κάρτα για αυτό: Μάλλον το iphone φταίει βέβαια Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2011 από alexis2044 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούνιος 9, 2011 #4832 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 είσαι και πολύ κάγκουρας αδερφάκι μ παρακαλείται η Δ.Ο. του thelab να αγοράσει στον PR manager ένα Lexus.....ανεπίτρεπτα πράγματα με τον τσέλιγκα σε διεθνείς εκθέσεις 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 9, 2011 #4833 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 Και τα δικά σου τσελικο-ξένον στραβώνουν κάργα, ε; Μόνο ΜΗ σε πετύχω από πίσω μου, γιατί θα κάνω δεξιά να με περάσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis2044 Ιούνιος 9, 2011 #4834 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2011 (edited) είσαι και πολύ κάγκουρας αδερφάκι μ παρακαλείται η Δ.Ο. του thelab να αγοράσει στον PR manager ένα Lexus.....ανεπίτρεπτα πράγματα με τον τσέλιγκα σε διεθνείς εκθέσεις Να καταγραφεί στα εταιρικά έξοδα παρακαλώ Αυτή [ame] [/ame]Και τα δικά σου τσελικο-ξένον στραβώνουν κάργα, ε; Μόνο ΜΗ σε πετύχω από πίσω μου, γιατί θα κάνω δεξιά να με περάσεις. Η φωτό η τελευταία δεν είναι και πολύ πραγματική. Το Iphone απλά ρούφηξε όσο φως βρήκε. Όταν τα κοιτάς από εκείνο το ύψος δεν πολυτυφλώνουν... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 9, 2011 από alexis2044 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούνιος 10, 2011 #4835 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2011 πολυ ωραια η τσελικα ... νομιζεις θα πεταχτει απο μεσα ο Γαρδελης και θα πει "μωρο μου μην μου την βγαινεις στο ετσι,παμε μια κοντρα?"...τι ωραια αυτα τα κοντραμαξα των 80ς ...RX7-2002ti-200sx του Μητσου... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Ιούνιος 10, 2011 #4836 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2011 Ρε μανιτσα, αυτα που γραφεις εχουν κοντα 20 χρονια διαφορα μεταξυ τους 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 10, 2011 #4837 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2011 Πρώτον η 2002tii είναι των '70s και δεύτερον ξέχασες και το δικό μου (E30):cry:.Χθες οδήγησα για λίγο ένα Scirocco του 2010, 1.4 160 ίππων. Μου άρεσε, δεν κατάλαβα κάτι με το σασμάν, εκτός από μια απροθυμία να μπει σωστά από 2α σε 3η. Όλα τα λεφτά ο εσωτερικός φωτισμός του καντράν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tragikos Ιούνιος 10, 2011 #4838 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2011 Από τι είναι αυτός ο ιμάντας που κάνει 300!!Ο Λαλαούνης τον κατασκευάζει; Προφανώς είναι μαζί με τα εργατικά και μιλάμε για τον ιμάντα εκκεντροφόρου Δεν γνωρίζω, δεν έχω ξαναλλάξει, αλλά απ' ότι μου είπε χρειάζεται όλη μέρα δουλειά και απ' ότι διαβάζω σε άλλα fora συστήνεται στα 60.000km ή στα 4 χρόνια και στα renault αλλάζει και η "τρόμπα νερού;" Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 10, 2011 #4839 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2011 (edited) jpavly εσύ που είχες το Clio, είχες αλλάξει ποτέ ιμάντα; Τις προάλλες το πήγα για service (στον Johny) και μου είπε ότι πρέπει να αλλάξω ιμάντα 300€. Κάθε πότε αλλάζουμε; Απ' όσο ξέρω στους ιμάντες χρονισμού χώνουν τρελή εργασία, ο ίδιος ο ιμάντας δεν κοστίζει πολύ. (300€ πάντως είναι ΠΟΛΛΑ για τον ιμάντα μόνο)Υ.Γ Εν μέρει έχουν δίκιο, (όχι στο βαθμό της κλεψιάς που κάνουν) γιατί έχει δουλίτσα η αλλαγή. Από τι είναι αυτός ο ιμάντας που κάνει 300!!Ο Λαλαούνης τον κατασκευάζει; Προφανώς είναι μαζί με τα εργατικά και μιλάμε για τον ιμάντα εκκεντροφόρου Δεν γνωρίζω, δεν έχω ξαναλλάξει, αλλά απ' ότι μου είπε χρειάζεται όλη μέρα δουλειά και απ' ότι διαβάζω σε άλλα fora συστήνεται στα 60.000km ή στα 4 χρόνια και στα renault αλλάζει και η "τρόμπα νερού;" Multi-quote gallore Η Renault το έχει στο service των 60.000 km. Είχα πληρώσει 450€ για όλο το μεγάλο service στον Johnny. Περιλαμβάνει ότι έχει το μικρό service, επιπλέον όλους τους ιμάντες πάει και η τρόμπα νερού, ναι. Τα είχα αλλάξει στα 80.000, αλλά δεν θα το ρίσκαρα, απλά δεν είχα τα λεφτά. Φυσικά δεν κάνει ο ιμάντας 300€, αλλά η εργασία του προσθέτει κατά πολύ στο κόστος. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2011 από jpavly 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Ιούνιος 10, 2011 #4840 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2011 είναι και ο λόγος που αλλάζουν παρέα και την αντλία νερού. για να αλλάξει αυτή χρειάζεται η ίδια δουλειά και δεν αξίζει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts