Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Σωτο πολυ χλωμο το σαμποταζ, γιατι το επαθα και γω την προηγουμενη βδομαδα, στο ιδιο αυτοκινητο, και γενικα το χω ξανακουσει. Εντελως απαραδεκτο και το φοβηθηκε το ματι μου, γιατι εχω μια ταση να ανεβαινω πανω στο φρενο. Και το πιο βλακωδες ειναι οτι φαινεται σαν να τριβεται καπου και να λιωνει, αλλα δεν εχει ΤΙΠΟΤΑ σ'εκεινο το σημειο που να το εμποδιζει. 120€ ειναι παρα παρα πολλα για αεροπορικου, κανεις φτιαχτο ζευγαρι για μπροστα με 50€, εναλλακτικα απο ebay εχουν 50-60 λιρες + μεταφορικα το σετ μπρος-πισω. Καθολου δυσκολη λυση, απλα ημουν εντελως ρεστος και δεν μπορουσα να τα βαλω τωρα, θα το κανω σιγουρα στο μελλον.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν το βρίσκει έτσι από παρκαρισμένο μάλλον κάποιος του την έχει κάνει.

Και τις τρείς φορές σε κίνηση στο δρόμο το 'χει πάθει. Τις δυο από αυτές ίδρωσε μέχρι και σώβρακο απ' ότι μου είπε.

Εκτός αυτού δεν έχει κλείσει τρίμηνο στην τωρινή του διεύθυνση. Πιο πριν έμενε στην κοπέλα του, πιο πριν στο πατρικό μας. Οπότε μοιάζει κομματάκι απίθανο να είναι γείτονας, εκτός αν μιλάμε για ψυχοπαθολογική κατάσταση:p

κανεις φτιαχτο ζευγαρι για μπροστα με 50€

Οποιοδήποτε tip έχεις είναι ευπρόσδεκτο.

π.χ. υλικό που θα χρησιμοποιηθεί.

Εχω στο μυαλό μου εναν generic μάστορα που κατα καιρούς μου έχει φτιάξει κατα παραγγελία κατασκεύες με inox αρκετά σύνθετες, και νομίζω ότι μπορεί να ανταπεξέλθει.

Θα μας έκανε κάτι σε inox ;

Πρώτη ύλη και εργασία δε θα μου πάρει τίποτα αυτός.

Link to comment
Share on other sites

Και μονος σου τα φτιαχνεις που λεει ο λογος, ειναι πολυ απλο, αλλα μιας και μιλαμε για την ασφαλεια σου καλυτερα να πας σε εναν επαγγελματια. Για τον ιδιο λογο θα απεφευγα generic μαστορες, φρενα μονο σε φρεναδες. Ξερω για εναν τυπο καπου στη Θηβων που φτιαχνει με υλικα (σωληνακια, ρακορακια κλπ) μαρκας Hel, με 50€ το ζευγαρι (αν θυμαμαι καλα ειναι για ζευγος και οχι για σετ, αλλα μπορω να το επιβεβαιωσω αυριο μαζι με contact infoz). Εναλλακτικα ebay, οπως ειπα και πριν.

Link to comment
Share on other sites

Και τις τρείς φορές σε κίνηση στο δρόμο το 'χει πάθει. Τις δυο από αυτές ίδρωσε μέχρι και σώβρακο απ' ότι μου είπε.

Εκτός αυτού δεν έχει κλείσει τρίμηνο στην τωρινή του διεύθυνση. Πιο πριν έμενε στην κοπέλα του, πιο πριν στο πατρικό μας. Οπότε μοιάζει κομματάκι απίθανο να είναι γείτονας, εκτός αν μιλάμε για ψυχοπαθολογική κατάσταση:p

Επομένως είναι σίγουρα βλάβη.

Πόσταρέ το και εδώ:

• Ευρετήριο σελίδας

μήπως το έχει συναντήσει κανένας και ξέρει τι φταίει.

Δεν το έχω δει (το παρακολουθώ συστηματικά το forum) πάντως, ή δεν το θυμάμαι!

Link to comment
Share on other sites

Στο παπακι εβαλα σημερα βενζινη και προσεξαπως οταν σταματαω ο δεικτης πεφτει σιγα σιγα.μολις δωσω γκαζι ξαναπηγαινει στη κανονικη σταθμη(ηταν γεματο τωρα οποτε δεν ξερω αν ανεβαινει στη κανονικη η απλα παει τελειως πανω).τι τα παιξε?

Link to comment
Share on other sites

Στο παπακι εβαλα σημερα βενζινη και προσεξαπως οταν σταματαω ο δεικτης πεφτει σιγα σιγα.μολις δωσω γκαζι ξαναπηγαινει στη κανονικη σταθμη(ηταν γεματο τωρα οποτε δεν ξερω αν ανεβαινει στη κανονικη η απλα παει τελειως πανω).τι τα παιξε?

Κάτι με την τάση του ρεύματος στο ρελαντί έχεις. Μόλις δώσεις γκάζι και δουλέψει πιο γρήγορα το δυναμό, δίνει τάση και επανέρχεται ο δείκτης στα κανονικά επίπεδα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι αρκετά επικίνδυνο αυτό που παρατηρώ πολλές φορές, δηλαδή να κρέμονται τα σωληνάκια (συνήθως τα πίσω) λίγο πάνω από το έδαφος...λίγο να πιαστεί κάπου την έκατσες. Βάλτε ένα tie-wrap αν έχει σπάσει η βασούλα...

Στα μπροστινά φρένα επείδη κινείται ως προς το αμάξωμα ο τροχός πρέπει να είσαι επίσης σίγουρος ότι δεν τρίβονται με ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ τα σωληνάκια. (τμήματα ανάρτησης και λοιπά). Αν δεν έχει προνοήσει ο κατασκευαστής ή απλά το αμάξι έχει φάει μόντες/λιώσιμο...tie wraps all the way:p

Αν το παληκάρι φτίαξει υψηλής πίεσης σωληνάκια θα του βελτιωθούν αρκετά και τα φρένα του:T:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να πω και κάτι άλλο, αν παραγγείλετε από ebay κλπ έτοιμα kit σωληνάκια φρένων να προσέχετε να ταιριάζουν οι σύνδεσμοι. Στα δικά μου φρένα Hi-Spec μου είχαν στείλει σωληνάκια που δεν ταίριαζαν στην μεριά της υποδοχής του κάρου και αναγκάστηκα να φτιάξω άλλα:fist:

Link to comment
Share on other sites

Στο παπακι εβαλα σημερα βενζινη και προσεξαπως οταν σταματαω ο δεικτης πεφτει σιγα σιγα.μολις δωσω γκαζι ξαναπηγαινει στη κανονικη σταθμη(ηταν γεματο τωρα οποτε δεν ξερω αν ανεβαινει στη κανονικη η απλα παει τελειως πανω).τι τα παιξε?

Μπαταρία κοίταξες;

Link to comment
Share on other sites

Μπαταρία κοίταξες;

Με μιζα παιρνει κανονικα οποτε δεν νομιζω να τα φτυσε η μπαταρια.που και να ειχε θεμα η μπαταρια,δεν νομιζω να εχει σημασια γιατι δουλευει κανονικα και χωρις καθολου μπαταρια(τσεκαρισμενο).

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το πρωι δεν το εκανε.θα το αφησω να δω αν το ξανακανει και θα το κοιταξω αν ειναι.γιατι ανα καιρους κανει κουλα με τα ηλεκτρολογικα(την αλλη φορα το εβαζα μπροστα και δεν ανοιγε κανενα φως και ηθελε να το κλεισω και να το ξαναβαλω μπρος κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Λες να του εχουν βαλει vista?:hehe:

ετσι εξηγουνται και τα μπερδεματα που κανει και η αλλαγη καταναλωσης καθως και το οτι με μοτερ περισσοτερα κυβικα παει χειροτερα :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με μιζα παιρνει κανονικα οποτε δεν νομιζω να τα φτυσε η μπαταρια.που και να ειχε θεμα η μπαταρια,δεν νομιζω να εχει σημασια γιατι δουλευει κανονικα και χωρις καθολου μπαταρια(τσεκαρισμενο).

Το 99% των μετρητών δεξαμενής υγρών είναι βολτόμετρα. Έχει έναν πλωτήρα μέσα στην δεξαμενή που αναλόγως του επιπέδου που βρίσκετε σέρνει μια επαφή πάνω σε μια αντίσταση που αφαιρεί βολτ.

Όταν είναι επάνω ο πλωτήρας δίνει 12βολτ και δείχνει 100% όταν είναι στην μέση δίνει πχ 11 βολτ και γράφει 50% και 10 βολτ στο 0

Προφανώς για κάποιο λόγο πέφτει η τάση

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.