spresv Μάϊος 15, 2011 #4661 Μάϊος 15, 2011 Δεν διαφωνω με το σκεπτικο γενικα, αλλα αν πχ φρεναρεις πανω σε σκονη/χαλικι με πολιτικο λαστιχο, το ιδιο θα σουρθεις με το σεμι. Αυτο που σιγουρα εχει διαφορα ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας. Δηλαδη ναι, αν πας να οδηγησεις στο χιονισμενο βουνο με τα σεμις, μαλλον θα αγκαλιασεις κανα δεντρο... That said, οι κατασκευαστες ασχετα αν λενε for track use, προφανως τα εχουν σχεδιασει με λιγο περισσοτερες παραχωρησεις, γιατι σιγουρα πολλοι θα τα βαλουν και στο δρομο, και πρεπει οπωσδηποτε να περνανε και τα τεστ για τα road legal ελαστικα. Αυτο που θελω να πω τελοσπαντων οτι απ αυτα που βλεπω, εχουν το ευρος λειτουργειας τους μετατοπισμενο πιο ψηλα, αλλα οχι τοσο πιο ψηλα που να δημιουργουν προβλημα σε νορμαλ συνθηκες. Με full slick ας πουμε, εκει ναι, ειναι τοσο προσανατολισμενα και θελουν τοσο πιο ειδικη χρηση ωστε να σου προκαλουν προβλημα στο δρομο (εχω και απ αυτα προσωπικη εμπειρια). Επαναλαμβανω οτι ολα αυτα εχουν νοημα με το σκεπτικο οτι οταν βρεχει πχ, πας ουτως η αλλως φυλαγμενος.
performer Μάϊος 15, 2011 #4662 Μάϊος 15, 2011 εγω θα επερνα μια τετραδα καθαρα σλικς για μεγαρα/σερρες και μια τετραδα λαστιχα για καθημερινα τα οποια πρωτα απο ολα θα μου προσφερουν τη μεγιστη ασφαλεια και μετα ολα τα αλλα..
spresv Μάϊος 15, 2011 #4664 Μάϊος 15, 2011 Δεν υπαρχει λογος για full slick σε νορμαλ αυτοκινητο... Και δεν θα μπορει να τα υποστηριξει το υπολοιπο συνολο, και σιγουρα θα φιτιλιαστουν απ το βαρος σε χρονο dt.
Shadow Keeper Μάϊος 15, 2011 #4665 Μάϊος 15, 2011 ένα ακόμα "teaser"[ame=http://www.youtube.com/watch?v=255tTPSrSmM]YouTube - Mazda Mx5 turbo 2nd gear[/ame]
Shadow Keeper Μάϊος 15, 2011 #4667 Μάϊος 15, 2011 Δεν πατάω τέρμα γκάζι στην αρχή για αυτό φαίνεται έτσι έντονο, τέρμα πατάω από τις 4500:p (περίμενα να αλλάξει η άσφαλτος γιατί πριν είχε αυτό το κλασσικό ελληνικό "γιαλάκι" κάτω και δεν πατάω εκει). Ωστόσο δεν έχω λύσει ακόμα το πρόβλημα με το boost creep ψηλά (no money:() οπότε από 5500 κ πάνω "φουσκώνει" όπως λες γιατί αυξάνεται η πίεση.
ΓιαγκΤ Μάϊος 16, 2011 #4668 Μάϊος 16, 2011 Δεν είναι καλύτερο λάστιχο επειδή είναι semi slicks, αλλά επειδή ως τέτοιο έχει καλύτερη (μαλακότερη) γόμα, με ότι αυτό συνεπάγεται.Που σημαίνει μεγαλύτερη φθορά και θόρυβος. Ξεχνάμε πεζοδρόμια, χαλίκια, χωματόδρομους κλπ.Στη βροχή ούτως η άλλως αν έχεις φαρδύ λάστιχο έχεις πρόβλημα, οπότε δεν αλλάζει κάτι.Τέλος για πολλά πράγματα καλό είναι να διαμορφώνουμε άποψη από πληροφορίες, χωρίς να χρειαστεί να δοκιμάσουμε. : )
Tsakonas Μάϊος 16, 2011 #4669 Μάϊος 16, 2011 Ξεχνάμε πεζοδρόμια, χαλίκια, χωματόδρομους κλπ.οποτε στην περιπτωση μου τα σλικς μαλλον δεν ειναι τοσο κακη επιλογη,μιας και το αυτοκινητο κανει το 95% των χιλιομετρων του στην εθνικη,και δεν κανει καθημερινες μικρες διαδρομες...
sotiris Μάϊος 16, 2011 #4670 Μάϊος 16, 2011 Πας με 150 στα s-άκια της κατεχάκη προς αττική οδό, και στην πρώτη στροφή την αριστερή έχει νερά ακριβώς στην κορυφή (συμβαίνει συχνά βράδυ λόγω μάλλον κάποιου ποτίσματος - διαρροής). Δεν θεωρείς ότι θα κινδυνεύσεις με τα semi-slicks και την πιθανότητα υδρολίσθησης?Όχι δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με semi slicks, αλλά επειδή ακόμη και τα συμβατικά λάστιχα έχουν πρόβλημα με την απότομη εναλλαγή στεγνού - βρεγμένου, δεν θέλω να φαντάζομαι τι θα γίνει αν δεν μπεις φυλαγμένος κάπου που έχει νερά που δεν έχεις δει ενώ πας με χιλιόμετρα στεγνού (που θα είναι και λίγο αυξημένα λόγω slicks, αν το πας στα όρια).Αυτή είναι και η διαφορά πίστας - δρόμου, στην πίστα κάνεις 1-2 γύρους και βλέπεις κάτω τι παίζει, στο δρόμο κάθε φορά πρέπει να επαναπροσαρμόζεις την οδήγησή σου στην κατάστασή του.
Dolly Μάϊος 16, 2011 #4671 Μάϊος 16, 2011 Στον δρόμο ΔΕΝ τα έχω οδηγήσει, σε πίστα πάντος το σλικ / σεμι σλικ, είναι η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το συμβατικό.Τα έχω οδηγήσει σε ραλύ (8v παλιό), και ΜR2 δικό μου facelift.Έχει τρελή διαφορά. Στον δρόμο δεν ξέρω πόσο διαφορά θα κάνει δεδομένου της σκ@τά ποιότητας ασφάλτου, αλλά με 19άρι φοράς ΚΑΛΟ ελαστικό απο δυνατό κατασκυαστή που φοράει και το Murchielago / Carrera και στα φρύδια σου.
PetrosD Μάϊος 16, 2011 #4672 Μάϊος 16, 2011 Να ανοιξει το καπακι του και να ριξει μια ματια...Και να αγοράσει καινούρια φλάτζα για το καπάκι; Και αν είναι βρωμιάρικο, με τί να το καθαρίσει;Και ροπόκλειδο για το κλείσιμο από που θα δανειστεί;
jax7480 Μάϊος 16, 2011 #4673 Μάϊος 16, 2011 Σε Leon 1.8T προσθιοκίνητο φόρεσα για μια σεζόν Yokohama Parada Spec-II. To λάστιχο ήταν απίστευτο για αυτό που το ήθελα αλλά μέχρι εκεί. Σε ταξίδι λόγω χάραξης έκανε πολύ θόρυβο και με τις πρώτες καλές βροχές , έτυχε μια-δυο φορές που δεν μπόρεσα να ξεκινήσω στο φανάρι. Μετά από πολύ κόπο και παίξιμο με γκάζι συμπλέκτη το αυτοκίνητο ξεκόλλησε... Δυστυχώς δεν έχουμε τους δρόμους για semi-slicks. Αν θέλεις SONY και καλά να αλλάξεις λάστιχα (τι φοράει το αυτοκίνητο τώρα κοίτα για κάποιο High performance (P ZERO?), αλλά όχι semi slick.
Athens2004 Μάϊος 16, 2011 #4674 Μάϊος 16, 2011 ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ [ame=http://www.youtube.com/watch?v=MG7YtyWaZZc]YouTube - 1981 KTM 495 Cold Start and Run[/ame] ♫ ♫ ♫ ♫
NoDsl Μάϊος 16, 2011 #4675 Μάϊος 16, 2011 Λάστιχα που έχω δοκιμάσει,Potenza RE050A -> καλύτερος έλεγχος λόγο σκληρού πλαινού αλλά και πολύ γκάπα γκούπα. Κομπλέ στεγνό αρκετά καλό βρεγμένο. Κακή εκκίνηση.Conti SC3 -> Μαλακό πλαινό αλλά σε απόλυτο κράτημασ πάνω κάτω τα ίδια με το ποτενζα. Λιγότερη εμπιστοσύνη λόγο πλαινού. Βεντούζα στο βρεγμένο και πολύ καλύτερη εκκίνηση απο τα potenza. Λιγότερος θόρυβος και γκάπα γκούπα.Αν και ταλαιπορία σκέτη το ποτένζα, θα ξαναέβαζα στο le mans. Είναι λάστιχο που συμβαδίζει με το χαρακτήρα του. Το conti είναι περισσότερο για ταξίδι.
Lakisss Μάϊος 16, 2011 #4677 Μάϊος 16, 2011 Σιγά την εκκίνηση. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=uOj6gPwkiXg&feature=related]YouTube - Doug Starting the Engine[/ame]
2cpu Μάϊος 16, 2011 #4678 Μάϊος 16, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=w4MjC1Ywofg&feature=related]YouTube - D5600 Cold-start after piston change[/ame]
fotme Μάϊος 16, 2011 #4680 Μάϊος 16, 2011 εγω παντως προτεινω να αφησεις το αμαξι οπως ειναι τωρα μαμα, παιξε μαζι του γιατι ως τωρα εχει παραπανω ορια απο την τωρινη οδηγηση, φταστο στο οριο και τοτε δες τι θα θελει παραπανω, νομιζω αυτο περιγραφει και η λεξη ῾βελτιωση῾. Αλλωστε ενα αυτοκινητο που εχει το R σημα οφειλει να εχει το κατι παραπανω απτο ηδη ικανοποιητικο, οποτε και η διαφορα που θα βλεπεις με τα αφτερ μαρκετ προιοντα θα ειναι μικροτερη.Αν θες να δωσεις λεφτα, επειδη εισαι και κομπιουτερας, φτιαξε μια καλη αναπαρασταση του ολου αυτοκινητου στο navi σου, μια εφαρμογη κατι...edit> και οταν εννοω αναπαρασταση εννοω ολο το πακετο, σενσορες, μετρητες, ηλεκτροδιακοπτες etcetc..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.