spresv Μάϊος 14, 2011 #4641 Μάϊος 14, 2011 Ρε σεις...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EIhO9ye_3xY&feature=related]YouTube - Kit Car with busa engine[/ame]Fact 1: Αυτος ο τυπος εχει μοτερ busa, δηλαδη οτι και να του χει κανει (εκτος απο turbo, που προφανως δεν εχει), πανω απο 13-14kgm ροπη δεν ειναι.Fact 2: Ακομη και ετσι, παει παντου με την πορτα.Fact 3: Το δικο μου, αν και οταν με το καλο τελειωσει, θα εχει +10kgm ροπη......:nada::nada::nada:
mech5107 Μάϊος 14, 2011 #4642 Μάϊος 14, 2011 Ακόμα ένα clipακι όταν ήμουν ακόμα stock (πάντα εξαιρείται το μπλοκέ). Πολύ διασκέδαση ακόμα και έτσι Που είναι αυτό το "πιστάκι"?
Lakisss Μάϊος 14, 2011 #4643 Μάϊος 14, 2011 Το kit car δέν πρέπει να είναι πάνω από 500kgr. όμως...μετράει το βάρος!
spresv Μάϊος 14, 2011 #4644 Μάϊος 14, 2011 Ε, 500 ειναι λιγο stretch. Doable, αλλα πρεπει να γυρισω ολο το σασι σε αλουμινοσωληνα, (που ανεβαζει πολυ το κοστος και εκθετικα την πολυπλοκοτητα) και σιγουρα οχι με το μοτερ που εχω διαλεξει. Με μοτερ μηχανης τα φτανει ακομη και με το σχεδιο του βιβλιου. Το οποιο βιβλιο, με το μοτερ του sierra (pinto) βγαινει ~550kg με roll bar. Αν καταφερω να ειμαι σε αυτα περιπου τα κιλα με full roll cage θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
fotme Μάϊος 14, 2011 #4645 Μάϊος 14, 2011 ασε εγω ειμαι με τα λαδια του εργοστασιου εδω και 15000χλμ... πρεπει να τα αλλαξω..:baby:Θα βαλω ενα ARAL πρωτα για 1000῏2000 χιλιομετρα, που ειναι πιο χοντρο, να μαζεψει/κλεισει οτι εχει, να παρει την βρομια και μετα θα του βαλω το 8100.Τσακωνα για το καθισμα χρειαζεται να τοποθετεις το σωμα σου μαζι με το αμαξι, καρτ εχεις κανει φανταζομαι καταλαβαινεις τι εννοω. Αν αυτο το καθισμα δεν ειναι αρκετο, τοτε το 80% των υπολοιπων τι να πουνε. Συμφωνω οτι τα Ρεκαρο ειναι το σωστο φιτ, αλλα νομιζω οτι θα δωσεις αρκετα λεφτα που αν τα εβαζες αλλου θα ειχες μεγαλυτερη απολαυση.
fotme Μάϊος 14, 2011 #4646 Μάϊος 14, 2011 α φτιαχνεις τρελο σκηνικο, σωραιος, ποσο θα σου παει ολο το μαλλι κ τι επιλογες απο μοτερ εχεις?
spresv Μάϊος 14, 2011 #4647 Μάϊος 14, 2011 Το μαλι εξαρταται αποκλειστικα απο το ποσο θελεις να αποκλινεις απο το σχεδιο του βιβλιου και ποσο ξεχωριστο θελεις να ειναι το build σου. Αν και για να ειμαι ειλικρινης, μαλλον το εντελως budget build του βιβλιου απευθυνεται για κατοικους Αγγλιας που θελουν να το εχουν για sunday drive, αν το θελεις για λιγο πισταδορικο ειναι καποια πραγματα που δεν μπορεις να τα γλιτωσεις με τιποτα. Το δικο μου, πολυ γενναιοδωρα, το εχω υπολογισει στα 4-5k, αλλα εχω σοβαρες υποψιες οτι μονο αν κανω υπερβολες θα το φτασω (τις οποιες εχω ηδη αρχισει να κοβω γιατι δεν εχει νοημα). Επιλογες απο μοτερ, πρακτικα ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ. Εγω αποφασισα να ικανοποιησω ενα προσωπικο απωθημενο, απο το οποιο προσπαθησαν να με αποτρεψουν ολοι, και πηρα ενα Alfa Romeo 2.5lt V6 24v.
PetrosD Μάϊος 14, 2011 #4648 Μάϊος 14, 2011 Δεν είναι δικό μου (ευτυχώς, γιατι ακόμα θα έψαχνα να βρω τον νάνο που 3χ3σε μέσα του). Ειναι απο εναν τελευταίας γενιάς BMW straght-six αν δεν κανω λαθος. Ναι, με διπλό VANOS. Και δε μου λες, αν κάποιος που ίσως έχει straght-six BMW και περνάει μια υποψία από το μυαλό του ότι κάπως έτσι είναι και το δικό του μέσα, τί μπορεί να κάνει στην επόμενη αλλαγή λαδιών για να το καθαρίσει, χωρίς να ανοίξει καπάκι; Ή να ανοίξει; Αυτός ο κάποιος άλλαξε λάδια πριν 1800 χιλιόμετρα και πάλι του φαίνεται μαύρο το λάδι του. (ημισυνθετικό 10-40)
PetrosD Μάϊος 14, 2011 #4649 Μάϊος 14, 2011 Αγόρασα σήμερα 4 ελατήρια εργοστασιακού ύψους, μεταχειρισμένα από 325 για το τουτού μου, σχεδόν τσάμπα!
Tsakonas Μάϊος 14, 2011 #4651 Μάϊος 14, 2011 μολις τωρα γυρισα.Οι αλκανταρες των καθισματων βγαζουν ασυμβατοτητα με μπιτσομπουτια.Στον δρομο (νομιζε πως)με τρολλαρε μια λευκη 6αρα καινουρια.Πατησα λιγο...την πλησιαζω...και τι να δω?640!!!!Ανεβασα κι αλλο τους ρυθμους στριψιματος.Αταραχος ο ροκκος,στριβει με ρυθμους αυτοφωρου.Στο δρομο ενας τζιπσι αμολησε ενα τελαρο στον δρομο,ευτυχως με τις φρεναρες κοκκαλωσα στους 10 ποντους και δεν κλαιω τον προφυλακτηρα (1538 ευρα αβαφος)
ΛΑΜΠΡΟΣ Μάϊος 15, 2011 #4652 Μάϊος 15, 2011 mech5107 χαχα το πιστακι ειναι σε ενα μικρο εγκατελειμενο χωρο στο κορωπι!πραγματικα στο πουθενα..πρεπει να ξερεις για να πας...χωματοδρομος ελιες γυρω γυρω δεν υπαρχει τιποτα...εμενα με πηγε ενας φιλος απο γλυκα νερα και εβαλα το fabia να το λιωσω στα χειροφρενα..ειδικα στο τελος στην αριστερη πλευρα γλυστραει τρελα και δεν καταπονεις λαστιχα..οτι πρεπει για πισωκουνα εκει!
Shadow Keeper Μάϊος 15, 2011 #4653 Μάϊος 15, 2011 Ούτε εγώ θυμάμαι να ξαναπάω Ωστόσο το είχα βρεί google earth και έκανα σύγκριση με τον χάρτη του gps μου:triniti: Αποκλείεται τώρα να μπορώ να ξαναπάω παραείμαι χαμηλός...(εκτός αν κάθεσαι μια ώρα και ρυθμίσεις την ανάρτηση σε φίλο συνεργειά σε lift:hang3:) 37°54'50.71"N 23°49'40.33"E
Tsakonas Μάϊος 15, 2011 #4654 Μάϊος 15, 2011 υγ: απλα εντυπωσιασμενος απο τις δυνατοτητες του αυτοκινητου σε κλειστα στριφτερα κομματια,και το αστειο ειναι πως μπορει και ΠΟΛΥ περισσοτερο ,το μονο που περιοριζει τους χρονους ειναι το ενστικτο τσακωνοαυτοσυντηρησης.ειχε δικιο παντως ο fotme οτι μουχει κανει ζημια το ιντερνετε,πριν παρω το αυτοκινητο στα χερια μου σκεφτομουν μπλοκε διαφορικα κλπ κλπ,τωρα καταλαβαινω οτι σε εμενα τουλαχιστον δεν χρειαζεται κατι τετοιο...(semislicks ομως θα βαλω :shout: )
spyvelm Μάϊος 15, 2011 #4655 Μάϊος 15, 2011 Semislicks ακούω...έχεις σκοπό να το κλειδωσεις σε κανά γκαράζ το χειμώνα η θές να κανείς πατινάζ στους καταπληκτικους σε πρόσφυση βρεγμενους ελληνικούς δρόμους;;;:shout:
spresv Μάϊος 15, 2011 #4656 Μάϊος 15, 2011 Ρε παιδια, μια απορια εχω, να την πω? Θα την πω... Ποσοι απο αυτους που λενε οτι αν βαλεις σεμις, το χειμωνα/στη βροχη θα πεθανεις, εχουν οδηγησει αυτοκινητο με σεμις σε χειμωνα ή βροχη? Δε θα γινω εντελως κακος ωστε να ρωτησω αν εχουν οδηγησει αυτοκινητο με σεμις γενικα...
Dant3 Μάϊος 15, 2011 #4657 Μάϊος 15, 2011 Εγω που εχω παπι με σεμι μετραει? η αληθεια ειναι οτι αν δεν προσεχεις ειναι πιο επικινδυνο αλλα δεν παει και ευθεια στις στροφες...δεν ειναι τοσο τραγικη η κατασταση.
Shadow Keeper Μάϊος 15, 2011 #4658 Μάϊος 15, 2011 Εγώ προτείνω ένα extra σετάκι ζάντες και σε αυτές βάλε πάνω ότι γουστάρεις tsakona για δοκιμές/λιώσιμο...οι κανονικές ζάντες με τα λάστιχα για το δρόμο είναι ιερά για μένα και πρέπει να είναι πάντα όχι μόνο σε καλή κατάσταση, αλλά και το κατάλληλο ελαστικό. (πχ χειμερινά αν χρειάζεται.)Δεν είναι ότι θα πεθάνεις στάνταρ, μπορεί να σου κοστίσει μερικά μέτρα σε ένα φρενάρισμα ή ένα επιπρόσθετο γλίστρημα.
spresv Μάϊος 15, 2011 #4659 Μάϊος 15, 2011 Ρε παιδια παντως, προσωπικη εμπειρια, την εχω ξαναπει και τωρα που την επιβεβαιωσα, θα την ξαναπω. Το μονο που με προβληματισε φορωντας σεμι ειναι οτι μ'επιανε ενας μικρος πανικος οταν εβλεπα πολυ λιμναζον νερο. Σε ολες τις αλλες καταστασεις, συμπεριλαμβανομενης και αποστασης φρεναρισματος στο βρεγμενο, τα σεμι μου φαινοντουσαν παντου καλυτερα. Δοκιμασμενο σε 13ρι ραλλακι με toyo R888, και κατοπιν yokohama S-drive σε 14ρια, και προσφατως στην alfa μου, με toyo T1R και yoko A048 (btw, φανταστικο λαστιχο). Προφανεστατα θεωρω δεδομενο οτι σε βρεγμενο οδηγω 10 φορες πιο φυλαγμενα και γενικα σημαντικα πιο αργα, οτι λαστιχο και να φοραω.
Shadow Keeper Μάϊος 15, 2011 #4660 Μάϊος 15, 2011 Κοίτα εγώ προσωπική εμπειρία δεν έχω με σέμις, οπότε αφήνω τα πάντα ανοιχτά για τις επιδόσεις τους στο δρόμο. Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι οτι είναι σχεδιασμένα κυρίως για κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες. Στον δρόμο όμως θα συναντήσεις συνδυασμό συνθηκών. (πχ σκόνη-άμμο, χαλικάκι, λιμνάζοντα νερά, μια ξαφνική γαμάτη μπόρα κλπ).Μάλλον συμφέρει να έχεις ένα λάστιχο που αποδίδει all-around καλά. Γιατί δεν είσαι σε πίστα που αν βρέξει την κάνεις ή απλά παίζεις, στον δρόμο θα τύχουν random πράγματα. Το ίδιο ισχύει και στην άλλη άκρη, με τους "γαμάτους" με SUVs που φοράνε mud & snow λάστιχα μέσα στην πόλη και βγαίνουν εκτός δρόμου 1 στο 10000000...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.