Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ρε σεις...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EIhO9ye_3xY&feature=related]YouTube - Kit Car with busa engine[/ame]

Fact 1: Αυτος ο τυπος εχει μοτερ busa, δηλαδη οτι και να του χει κανει (εκτος απο turbo, που προφανως δεν εχει), πανω απο 13-14kgm ροπη δεν ειναι.

Fact 2: Ακομη και ετσι, παει παντου με την πορτα.

Fact 3: Το δικο μου, αν και οταν με το καλο τελειωσει, θα εχει +10kgm ροπη......

:nada::nada::nada:

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply
Ακόμα ένα clipακι όταν ήμουν ακόμα stock (πάντα εξαιρείται το μπλοκέ:p). Πολύ διασκέδαση ακόμα και έτσι:)

Που είναι αυτό το "πιστάκι"?

Ε, 500 ειναι λιγο stretch. Doable, αλλα πρεπει να γυρισω ολο το σασι σε αλουμινοσωληνα, (που ανεβαζει πολυ το κοστος και εκθετικα την πολυπλοκοτητα) και σιγουρα οχι με το μοτερ που εχω διαλεξει. Με μοτερ μηχανης τα φτανει ακομη και με το σχεδιο του βιβλιου. Το οποιο βιβλιο, με το μοτερ του sierra (pinto) βγαινει ~550kg με roll bar. Αν καταφερω να ειμαι σε αυτα περιπου τα κιλα με full roll cage θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

ασε εγω ειμαι με τα λαδια του εργοστασιου εδω και 15000χλμ... πρεπει να τα αλλαξω..:baby:

Θα βαλω ενα ARAL πρωτα για 1000῏2000 χιλιομετρα, που ειναι πιο χοντρο, να μαζεψει/κλεισει οτι εχει, να παρει την βρομια και μετα θα του βαλω το 8100.

Τσακωνα για το καθισμα χρειαζεται να τοποθετεις το σωμα σου μαζι με το αμαξι, καρτ εχεις κανει φανταζομαι καταλαβαινεις τι εννοω. Αν αυτο το καθισμα δεν ειναι αρκετο, τοτε το 80% των υπολοιπων τι να πουνε. Συμφωνω οτι τα Ρεκαρο ειναι το σωστο φιτ, αλλα νομιζω οτι θα δωσεις αρκετα λεφτα που αν τα εβαζες αλλου θα ειχες μεγαλυτερη απολαυση.

α φτιαχνεις τρελο σκηνικο, σωραιος, ποσο θα σου παει ολο το μαλλι κ τι επιλογες απο μοτερ εχεις?

Το μαλι εξαρταται αποκλειστικα απο το ποσο θελεις να αποκλινεις απο το σχεδιο του βιβλιου και ποσο ξεχωριστο θελεις να ειναι το build σου. Αν και για να ειμαι ειλικρινης, μαλλον το εντελως budget build του βιβλιου απευθυνεται για κατοικους Αγγλιας που θελουν να το εχουν για sunday drive, αν το θελεις για λιγο πισταδορικο ειναι καποια πραγματα που δεν μπορεις να τα γλιτωσεις με τιποτα. Το δικο μου, πολυ γενναιοδωρα, το εχω υπολογισει στα 4-5k, αλλα εχω σοβαρες υποψιες οτι μονο αν κανω υπερβολες θα το φτασω (τις οποιες εχω ηδη αρχισει να κοβω γιατι δεν εχει νοημα). Επιλογες απο μοτερ, πρακτικα ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ. Εγω αποφασισα να ικανοποιησω ενα προσωπικο απωθημενο, απο το οποιο προσπαθησαν να με αποτρεψουν ολοι, και πηρα ενα Alfa Romeo 2.5lt V6 24v.

Δεν είναι δικό μου (ευτυχώς, γιατι ακόμα θα έψαχνα να βρω τον νάνο που 3χ3σε μέσα του). Ειναι απο εναν τελευταίας γενιάς BMW straght-six αν δεν κανω λαθος.

Ναι, με διπλό VANOS.

Και δε μου λες, αν κάποιος που ίσως έχει straght-six BMW και περνάει μια υποψία από το μυαλό του ότι κάπως έτσι είναι και το δικό του μέσα, τί μπορεί να κάνει στην επόμενη αλλαγή λαδιών για να το καθαρίσει, χωρίς να ανοίξει καπάκι; Ή να ανοίξει;:hmm:

Αυτός ο κάποιος άλλαξε λάδια πριν 1800 χιλιόμετρα και πάλι του φαίνεται μαύρο το λάδι του. (ημισυνθετικό 10-40)

Αγόρασα σήμερα 4 ελατήρια εργοστασιακού ύψους, μεταχειρισμένα από 325 για το τουτού μου, σχεδόν τσάμπα!

μολις τωρα γυρισα.Οι αλκανταρες των καθισματων βγαζουν ασυμβατοτητα με μπιτσομπουτια.

Στον δρομο (νομιζε πως)με τρολλαρε μια λευκη 6αρα καινουρια.Πατησα λιγο...την πλησιαζω...και τι να δω?640!!!!Ανεβασα κι αλλο τους ρυθμους στριψιματος.Αταραχος ο ροκκος,στριβει με ρυθμους αυτοφωρου.Στο δρομο ενας τζιπσι αμολησε ενα τελαρο στον δρομο,ευτυχως με τις φρεναρες κοκκαλωσα στους 10 ποντους και δεν κλαιω τον προφυλακτηρα (1538 ευρα αβαφος)

mech5107 χαχα το πιστακι ειναι σε ενα μικρο εγκατελειμενο χωρο στο κορωπι!πραγματικα στο πουθενα..πρεπει να ξερεις για να πας...χωματοδρομος ελιες γυρω γυρω δεν υπαρχει τιποτα...εμενα με πηγε ενας φιλος απο γλυκα νερα και εβαλα το fabia να το λιωσω στα χειροφρενα..ειδικα στο τελος στην αριστερη πλευρα γλυστραει τρελα και δεν καταπονεις λαστιχα..

οτι πρεπει για πισωκουνα εκει!

Ούτε εγώ θυμάμαι να ξαναπάω:p Ωστόσο το είχα βρεί google earth και έκανα σύγκριση με τον χάρτη του gps μου:triniti:

Αποκλείεται τώρα να μπορώ να ξαναπάω παραείμαι χαμηλός...(εκτός αν κάθεσαι μια ώρα και ρυθμίσεις την ανάρτηση σε φίλο συνεργειά σε lift:hang3:)

37°54'50.71"N 23°49'40.33"E

υγ: απλα εντυπωσιασμενος απο τις δυνατοτητες του αυτοκινητου σε κλειστα στριφτερα κομματια,και το αστειο ειναι πως μπορει και ΠΟΛΥ περισσοτερο ,το μονο που περιοριζει τους χρονους ειναι το ενστικτο τσακωνοαυτοσυντηρησης.

ειχε δικιο παντως ο fotme οτι μουχει κανει ζημια το ιντερνετε,πριν παρω το αυτοκινητο στα χερια μου σκεφτομουν μπλοκε διαφορικα κλπ κλπ,τωρα καταλαβαινω οτι σε εμενα τουλαχιστον δεν χρειαζεται κατι τετοιο...

(semislicks ομως θα βαλω :shout: )

Semislicks ακούω...έχεις σκοπό να το κλειδωσεις σε κανά γκαράζ το χειμώνα η θές να κανείς πατινάζ στους καταπληκτικους σε πρόσφυση βρεγμενους ελληνικούς δρόμους;;;:shout:

Ρε παιδια, μια απορια εχω, να την πω? Θα την πω... Ποσοι απο αυτους που λενε οτι αν βαλεις σεμις, το χειμωνα/στη βροχη θα πεθανεις, εχουν οδηγησει αυτοκινητο με σεμις σε χειμωνα ή βροχη? Δε θα γινω εντελως κακος ωστε να ρωτησω αν εχουν οδηγησει αυτοκινητο με σεμις γενικα...

Εγω που εχω παπι με σεμι μετραει?:p

η αληθεια ειναι οτι αν δεν προσεχεις ειναι πιο επικινδυνο αλλα δεν παει και ευθεια στις στροφες...δεν ειναι τοσο τραγικη η κατασταση.

Εγώ προτείνω ένα extra σετάκι ζάντες και σε αυτές βάλε πάνω ότι γουστάρεις tsakona για δοκιμές/λιώσιμο...οι κανονικές ζάντες με τα λάστιχα για το δρόμο είναι ιερά για μένα και πρέπει να είναι πάντα όχι μόνο σε καλή κατάσταση, αλλά και το κατάλληλο ελαστικό. (πχ χειμερινά αν χρειάζεται.)

Δεν είναι ότι θα πεθάνεις στάνταρ, μπορεί να σου κοστίσει μερικά μέτρα σε ένα φρενάρισμα ή ένα επιπρόσθετο γλίστρημα.

Ρε παιδια παντως, προσωπικη εμπειρια, την εχω ξαναπει και τωρα που την επιβεβαιωσα, θα την ξαναπω. Το μονο που με προβληματισε φορωντας σεμι ειναι οτι μ'επιανε ενας μικρος πανικος οταν εβλεπα πολυ λιμναζον νερο. Σε ολες τις αλλες καταστασεις, συμπεριλαμβανομενης και αποστασης φρεναρισματος στο βρεγμενο, τα σεμι μου φαινοντουσαν παντου καλυτερα. Δοκιμασμενο σε 13ρι ραλλακι με toyo R888, και κατοπιν yokohama S-drive σε 14ρια, και προσφατως στην alfa μου, με toyo T1R και yoko A048 (btw, φανταστικο λαστιχο). Προφανεστατα θεωρω δεδομενο οτι σε βρεγμενο οδηγω 10 φορες πιο φυλαγμενα και γενικα σημαντικα πιο αργα, οτι λαστιχο και να φοραω.

Κοίτα εγώ προσωπική εμπειρία δεν έχω με σέμις, οπότε αφήνω τα πάντα ανοιχτά για τις επιδόσεις τους στο δρόμο.

Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι οτι είναι σχεδιασμένα κυρίως για κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες. Στον δρόμο όμως θα συναντήσεις συνδυασμό συνθηκών. (πχ σκόνη-άμμο, χαλικάκι, λιμνάζοντα νερά, μια ξαφνική γαμάτη μπόρα κλπ).

Μάλλον συμφέρει να έχεις ένα λάστιχο που αποδίδει all-around καλά. Γιατί δεν είσαι σε πίστα που αν βρέξει την κάνεις ή απλά παίζεις, στον δρόμο θα τύχουν random πράγματα. Το ίδιο ισχύει και στην άλλη άκρη, με τους "γαμάτους" με SUVs που φοράνε mud & snow λάστιχα μέσα στην πόλη και βγαίνουν εκτός δρόμου 1 στο 10000000...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.