performer Μάϊος 19, 2011 #4621 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=UulAT32FkIY&feature=player_embedded]YouTube - Ferrari 458 Italia - Fernando Alonso on board (Fiorano track)[/ame] 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Μάϊος 19, 2011 #4622 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2011 Απο το αυτοκινητο τρεχουν λαδια...για να το σηκωσει να το ελεγξει και να αλλαξει αν ειναι καμια τσιμουχα ποσο λετε να παει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 19, 2011 #4623 Κοινοποίηση Μάϊος 19, 2011 Νομιζω βρηκαμε τον trolldad...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0&feature=player_embedded]YouTube - The Force: Volkswagen Commercial[/ame] 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanoolhs Μάϊος 20, 2011 #4624 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 Απο το αυτοκινητο τρεχουν λαδια...για να το σηκωσει να το ελεγξει και να αλλαξει αν ειναι καμια τσιμουχα ποσο λετε να παει? Εμενα ο μηχανικος μου ειχε παρει ενα 20ρικο για αυτοκινητο οπελ Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 20, 2011 Author #4625 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 Αρχίζει και ζεσταίνει και οι δρόμοι γλυστράνε σαν να-μην-πω-τι... Έχει αρχίσει να γίνεται ευχάριστο ακόμα και το να πηγαίνεις για ψώνια... Τα μισά χιλιόμετρα είναι με το πλαϊ.... Αχ καλοκαιράκι!! 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Μάϊος 20, 2011 #4626 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 Μιλας εσυ που εχεις πισωκουνα...οι υπολοιποι παντα ευθεια 120-140Ε ειπε του αδερφου μου για τα λαδια.λεει θα αλλαξει τσιμουχες στο τρισιμπιτερ(γουατ ις δατ στα ελληνικα?) και ολες απο την αριστερη πλευρα γιατι χανει αρκετο... φαινεται λογικο?ξερετε κανενα καλο αλλο συνεργειο να το παω μια βολτα?κατα κατεχακη και γυρω αν υπαρχει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 20, 2011 #4627 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 Ενα στρογγυλο ματσακανιστιρι που παιρνει κινηση απο το le moterκαι περιστρεφομενο δινει ρευμα στους κυλινδρους για να αναφλεγεται το μειγμαδιαδοχικα.Πλεον δεν υφισταται η υπαρξη του στα συγχρονα αυτοκινητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Μάϊος 20, 2011 #4628 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 Διανομέας σπινθήρα: Παίρνει το ρεύμα από τον πολλαπλασιαστή και το διανέμει στους σπινθηριστέςΠεριστρέφετε υπό καθορισμένη γωνία (προπορεία) από την μηχανή όπως γράφει ο από πάνω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάϊος 20, 2011 #4629 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 Distributor - Wikipedia, the free encyclopediaελληνιστί ντιστριμπιτέρκαι για όσους δεν κατάλαβαν : προπορεία = αβάνς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Μάϊος 20, 2011 #4630 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 (edited) αγόρασα αυτά τα λάστιχα 17/215 Continental Tyres -ContiSportContact 3τα εχει κανείς να πει προσωπική άποψη?[ame=http://www.youtube.com/watch?v=le8h5yLxVwA]commercial[/ame] Έγινε επεξεργασία Μάϊος 20, 2011 από Borg Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Μάϊος 20, 2011 #4631 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 (edited) αγόρασα αυτά τα λάστιχα 17/215 ....Τώρα που τα έβαλες... κλάφταΠλάκα κάνω,Απο τα λίγα χλμ που έχω κάνει μέχρι στιγμής, κοντεύω τα 1000, διαπιστώνω τα εξής σε σχέση με τα Potenza RE050A 88W(205/45/17 σε peugeot 207 rc): 1. Στην πόλη είναι ότι πρέπει. Μαλακά και ρουφάνε τις ανωμαλίες σαν το φίλο του μπομπ σφουγκαράκη 2. Φοβερό κράτημα στο βρεγμένο. Σε φρενάρισμα που εμπλέχθηκε ABS έπιασαν πολύ καλά. Πολύ καλύτερη ελκτική από τα potenza. 3. Το αμάξι έχασε σε αίσθηση, ΑΙΣΘΗΤΑ. :΄( Όσο και να βρόνταγαν τα ποτενζα, διάβαζα και την πινέζα απο κάτω. Τώρα... βούτηρο... Τα παραπάνω με 84V λάστιχο. Η γνώμη μου είναι οτι τα 88W θα είναι χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και αίσθησης μιας και σαν απόλυτο κράτημα είναι τα ίδια. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 21, 2011 από NoDsl 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάϊος 20, 2011 #4632 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 Στο video που θα δείτε παρακάτω παρελαύνουν εξαιρετικές αγωνιστκές μηχανές του παρελθόντος, όμως δέν το βάζω γι' αυτό.Το σημαντικό είναι το συναίσθημα και η αγάπη που ενώνει αυτούς τους ανθρώπους γι' αυτές τις κατασκευές.Ίσως μερικές από αυτές να σώθηκαν από σίγουρη κασταστροφή, ενώ το εντυπωσιακό είναι ότι δέν αποτελουν στατικά συλλεκτικά/εκθεσιακά κομμάτια, αλλά έχουν την τύχη που πρέπει....οδηγούνται!Απολαύστε![ame]http://vimeo.com/23181483[/ame] 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 20, 2011 #4633 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 αγόρασα αυτά τα λάστιχα 17/215 Continental Tyres -ContiSportContact 3τα εχει κανείς να πει προσωπική άποψη? ειναι τα γνωστα self sealing? potenza re 050 19'' παντως φοραει και ο ροκκος και μια χαρα ειναι.Αν κ δεν εχω ιδεα τι κατορθωμα ειναι του αυτοκινητου και τι του ελαστικου.Απο κοπανημα οσοι ξενοι εχουν μπει κλαιγονται.Εμενα δεν μου φαινεται οτι κοπαναει και φαντασου οτι οι καθημερινες μου μετακινησεις ειναι με opel meriva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Μάϊος 20, 2011 #4634 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2011 Τώρα που τα έβαλες... κλάφταΠλάκα κάνω,Απο τα λίγα χλμ που έχω κάνει μέχρι στιγμής, κοντεύω τα 1000, διαπιστώνω τα εξής σε σχέση με τα Potenza(205/45/17 σε peugeot 207 rc): 1. Στην πόλη είναι ότι πρέπει. Μαλακά και ρουφάνε τις ανωμαλίες σαν το φίλο του μπομπ σφουγκαράκη 2. Φοβερό κράτημα στο βρεγμένο. Σε φρενάρισμα που εμπλέχθηκε ABS έπιασαν πολύ καλά. Πολύ καλύτερη ελκτική από τα potenza. 3. Το αμάξι έχασε σε αίσθηση, ΑΙΣΘΗΤΑ. :΄( Όσο και να βρόνταγαν τα ποτενζα, διάβαζα και την πινέζα απο κάτω. Τώρα... βούτηρο... Τα παραπάνω με 84V λάστιχο. Η γνώμη μου είναι οτι τα 88W θα είναι χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και αίσθησης μιας και σαν απόλυτο κράτημα είναι τα ίδια.τρελε με τρομαψες,απο την ελάχιστη εμπειρία μου ειναι οτι ειναι πολυ ανετα και αθόρυβα σχέση με τα προηγούμενα που είχα (kumho!)ρε συ καλο ειναι το βούτυρο, ειναι απαλή η αίσθηση!βεβαια τα λάστιχα που ειχα ηταν τοσο λιωμένα που είχανε βγει από τα πλαγία οι ίνες, δηλ πίτα το λάστιχο, πέτρα και καθόλου κρατήματα(πλάγια), αρα καταλαβαίνεις οτι μου ειναι λιγο πολυτέλεια όλη η αίσθησηειναι τα γνωστα self sealing? τι εννοείς ρε συ με το self sealing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 21, 2011 #4635 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2011 ειναι μια τεχνολογια καποιων σειρων της Conti που το λαστιχο εχει μια επιστρωση με εξωγηινες τεχνολογιες χλαπατσας και αν πατησει κατι αιχμηρο μεχρι ενα συγκεκριμενο μεγεθος(κατι χιλιοστα),αντι να μεινει τρυπα ξανασφραγιζει μονο του.Φυσικα δεν γινεται να πατησεις το παλουκι που εχασε ο Van helsing και να μην τρυπησει το λαστιχο αλλα με μικροτερα αντικειμενα κατι πρεπει να γινεται. Continental Tires -ContiSeal Tires:The self-sealing standard production tires from Continental.Δεν ξερω δεν ταχω δοκιμασει ,αλλα δεν ξερω τι επιπτωσεις θαχει στην οδηγηση αυτο το υλικο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 21, 2011 #4636 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2011 η αλλιως παιρνεις run flat λαστιχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 21, 2011 #4637 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2011 τρισιμπιτερ(γουατ ις δατ στα ελληνικα?) distributeur en francais. comme l' ascenseur. distributor in english dιστριμπιτέρ στα ελληνικά ασσανσσέρ στα ελληνικά Οι έλληνες μηχανικοί αυτοκινήτων είναι ως επί το πλείστον γαλλομαθείς, par example, silentbloc (Silentbloc - Wikip) -> σινεμπλόκ (από το σινεμά και όχι από το σιλάνς = στο σινεμά κάνει θόρυβο = θα στο φτιάξουν μάπα = άσε καλύτερα το παλιό = 11888). Σε άλλες, ψάχνουν οι μεταφραστές να βρουν τι σκέφτηκε ο μηχανικός και δεν βρίσκουν (φερμουίτ) φερμουίτ (ή φερμουί, θερμουίτ, θερμουί) 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 21, 2011 #4638 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2011 YouTube - Ferrari 458 Italia - Fernando Alonso on board (Fiorano track) πολυ καλο βιντεο , διδασκει upshifting grip technique . Τον μακακα τον συνοδηγο ομως θα τον κατεβαζα στην 2ρη στροφη 4 sure αν ημουν στην θεση του . 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάϊος 21, 2011 #4639 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2011 Είχε κατουρηθεί από την χαρά του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Μάϊος 21, 2011 #4640 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2011 ειναι μια τεχνολογια καποιων σειρων της Conti που το λαστιχο εχει μια επιστρωση με εξωγηινες τεχνολογιες χλαπατσας και αν πατησει κατι αιχμηρο μεχρι ενα συγκεκριμενο μεγεθος(κατι χιλιοστα),αντι να μεινει τρυπα ξανασφραγιζει μονο του.Φυσικα δεν γινεται να πατησεις το παλουκι που εχασε ο Van helsing και να μην τρυπησει το λαστιχο αλλα με μικροτερα αντικειμενα κατι πρεπει να γινεται. Continental Tires -ContiSeal Tires:The self-sealing standard production tires from Continental.Δεν ξερω δεν ταχω δοκιμασει ,αλλα δεν ξερω τι επιπτωσεις θαχει στην οδηγηση αυτο το υλικοWhat makes Contiseal tires bad? - Chrysler 300C Forum: 300C & SRT8 Forumsσε ευχαριστώ για την απάντησηεδώ μέσα από εμπειρίες μερικών δεν λένε ότι είναι και καλό, μετα απο ενα καρφί εχεις περιορισμό χιλιομέτρων λένε με λίγα λόγια τα δικά μου δεν το έχουν πάντως Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts