Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Απο το αυτοκινητο τρεχουν λαδια...για να το σηκωσει να το ελεγξει και να αλλαξει αν ειναι καμια τσιμουχα ποσο λετε να παει?

Εμενα ο μηχανικος μου ειχε παρει ενα 20ρικο για αυτοκινητο οπελ:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχίζει και ζεσταίνει και οι δρόμοι γλυστράνε σαν να-μην-πω-τι...

Έχει αρχίσει να γίνεται ευχάριστο ακόμα και το να πηγαίνεις για ψώνια... Τα μισά χιλιόμετρα είναι με το πλαϊ....

Αχ καλοκαιράκι!! :hehe:

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Μιλας εσυ που εχεις πισωκουνα...οι υπολοιποι παντα ευθεια :p

120-140Ε ειπε του αδερφου μου για τα λαδια.λεει θα αλλαξει τσιμουχες στο τρισιμπιτερ(γουατ ις δατ στα ελληνικα?) και ολες απο την αριστερη πλευρα γιατι χανει αρκετο...

φαινεται λογικο?ξερετε κανενα καλο αλλο συνεργειο να το παω μια βολτα?κατα κατεχακη και γυρω αν υπαρχει...

Link to comment
Share on other sites

Ενα στρογγυλο ματσακανιστιρι που παιρνει κινηση απο το le moter

και περιστρεφομενο δινει ρευμα στους κυλινδρους για να αναφλεγεται το μειγμα

διαδοχικα.Πλεον δεν υφισταται η υπαρξη του στα συγχρονα αυτοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

Διανομέας σπινθήρα: Παίρνει το ρεύμα από τον πολλαπλασιαστή και το διανέμει στους σπινθηριστές

Περιστρέφετε υπό καθορισμένη γωνία (προπορεία) από την μηχανή όπως γράφει ο από πάνω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αγόρασα αυτά τα λάστιχα 17/215 ....

Τώρα που τα έβαλες... κλάφτα

Πλάκα κάνω,

Απο τα λίγα χλμ που έχω κάνει μέχρι στιγμής, κοντεύω τα 1000, διαπιστώνω τα εξής σε σχέση με τα Potenza RE050A 88W(205/45/17 σε peugeot 207 rc):

1. Στην πόλη είναι ότι πρέπει. Μαλακά και ρουφάνε τις ανωμαλίες σαν το φίλο του μπομπ σφουγκαράκη

2. Φοβερό κράτημα στο βρεγμένο. Σε φρενάρισμα που εμπλέχθηκε ABS έπιασαν πολύ καλά. Πολύ καλύτερη ελκτική από τα potenza.

3. Το αμάξι έχασε σε αίσθηση, ΑΙΣΘΗΤΑ. :΄( Όσο και να βρόνταγαν τα ποτενζα, διάβαζα και την πινέζα απο κάτω. Τώρα... βούτηρο...

Τα παραπάνω με 84V λάστιχο. Η γνώμη μου είναι οτι τα 88W θα είναι χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και αίσθησης μιας και σαν απόλυτο κράτημα είναι τα ίδια.

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο video που θα δείτε παρακάτω παρελαύνουν εξαιρετικές αγωνιστκές μηχανές του παρελθόντος, όμως δέν το βάζω γι' αυτό.

Το σημαντικό είναι το συναίσθημα και η αγάπη που ενώνει αυτούς τους ανθρώπους γι' αυτές τις κατασκευές.

Ίσως μερικές από αυτές να σώθηκαν από σίγουρη κασταστροφή, ενώ το εντυπωσιακό είναι ότι δέν αποτελουν στατικά συλλεκτικά/εκθεσιακά κομμάτια, αλλά έχουν την τύχη που πρέπει....οδηγούνται!

Απολαύστε!

[ame]http://vimeo.com/23181483[/ame]

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

αγόρασα αυτά τα λάστιχα 17/215 Continental Tyres -ContiSportContact 3

τα εχει κανείς να πει προσωπική άποψη?

ειναι τα γνωστα self sealing? potenza re 050 19'' παντως φοραει και ο ροκκος και μια χαρα ειναι.Αν κ δεν εχω ιδεα τι κατορθωμα ειναι του αυτοκινητου και τι του ελαστικου.Απο κοπανημα οσοι ξενοι εχουν μπει κλαιγονται.Εμενα δεν μου φαινεται οτι κοπαναει και φαντασου οτι οι καθημερινες μου μετακινησεις ειναι με opel meriva.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που τα έβαλες... κλάφτα

Πλάκα κάνω,

Απο τα λίγα χλμ που έχω κάνει μέχρι στιγμής, κοντεύω τα 1000, διαπιστώνω τα εξής σε σχέση με τα Potenza(205/45/17 σε peugeot 207 rc):

1. Στην πόλη είναι ότι πρέπει. Μαλακά και ρουφάνε τις ανωμαλίες σαν το φίλο του μπομπ σφουγκαράκη

2. Φοβερό κράτημα στο βρεγμένο. Σε φρενάρισμα που εμπλέχθηκε ABS έπιασαν πολύ καλά. Πολύ καλύτερη ελκτική από τα potenza.

3. Το αμάξι έχασε σε αίσθηση, ΑΙΣΘΗΤΑ. :΄( Όσο και να βρόνταγαν τα ποτενζα, διάβαζα και την πινέζα απο κάτω. Τώρα... βούτηρο...

Τα παραπάνω με 84V λάστιχο. Η γνώμη μου είναι οτι τα 88W θα είναι χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και αίσθησης μιας και σαν απόλυτο κράτημα είναι τα ίδια.

τρελε με τρομαψες,

απο την ελάχιστη εμπειρία μου ειναι οτι ειναι πολυ ανετα και αθόρυβα σχέση με τα προηγούμενα που είχα (kumho!)

ρε συ καλο ειναι το βούτυρο, ειναι απαλή η αίσθηση!

βεβαια τα λάστιχα που ειχα ηταν τοσο λιωμένα που είχανε βγει από τα πλαγία οι ίνες, δηλ πίτα το λάστιχο, πέτρα και καθόλου κρατήματα(πλάγια), αρα καταλαβαίνεις οτι μου ειναι λιγο πολυτέλεια όλη η αίσθηση

ειναι τα γνωστα self sealing?

τι εννοείς ρε συ με το self sealing?

Link to comment
Share on other sites

ειναι μια τεχνολογια καποιων σειρων της Conti που το λαστιχο εχει μια επιστρωση με εξωγηινες τεχνολογιες χλαπατσας και αν πατησει κατι αιχμηρο μεχρι ενα συγκεκριμενο μεγεθος(κατι χιλιοστα),αντι να μεινει τρυπα ξανασφραγιζει μονο του.Φυσικα δεν γινεται να πατησεις το παλουκι που εχασε ο Van helsing και να μην τρυπησει το λαστιχο αλλα με μικροτερα αντικειμενα κατι πρεπει να γινεται.

Continental Tires -ContiSeal Tires:The self-sealing standard production tires from Continental.

Δεν ξερω δεν ταχω δοκιμασει ,αλλα δεν ξερω τι επιπτωσεις θαχει στην οδηγηση αυτο το υλικο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τρισιμπιτερ(γουατ ις δατ στα ελληνικα?)

distributeur en francais.

comme l' ascenseur.

distributor in english

dιστριμπιτέρ στα ελληνικά

ασσανσσέρ στα ελληνικά

Οι έλληνες μηχανικοί αυτοκινήτων είναι ως επί το πλείστον γαλλομαθείς, par example,

silentbloc (Silentbloc - Wikip) -> σινεμπλόκ (από το σινεμά και όχι από το σιλάνς = στο σινεμά κάνει θόρυβο = θα στο φτιάξουν μάπα = άσε καλύτερα το παλιό = 11888).

Σε άλλες, ψάχνουν οι μεταφραστές να βρουν τι σκέφτηκε ο μηχανικός και δεν βρίσκουν (φερμουίτ)

φερμουίτ (ή φερμουί, θερμουίτ, θερμουί)

:hehe:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πολυ καλο βιντεο , διδασκει upshifting grip technique . Τον μακακα τον συνοδηγο ομως θα τον κατεβαζα στην 2ρη στροφη 4 sure αν ημουν στην θεση του .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ειναι μια τεχνολογια καποιων σειρων της Conti που το λαστιχο εχει μια επιστρωση με εξωγηινες τεχνολογιες χλαπατσας και αν πατησει κατι αιχμηρο μεχρι ενα συγκεκριμενο μεγεθος(κατι χιλιοστα),αντι να μεινει τρυπα ξανασφραγιζει μονο του.Φυσικα δεν γινεται να πατησεις το παλουκι που εχασε ο Van helsing και να μην τρυπησει το λαστιχο αλλα με μικροτερα αντικειμενα κατι πρεπει να γινεται.

Continental Tires -ContiSeal Tires:The self-sealing standard production tires from Continental.

Δεν ξερω δεν ταχω δοκιμασει ,αλλα δεν ξερω τι επιπτωσεις θαχει στην οδηγηση αυτο το υλικο

What makes Contiseal tires bad? - Chrysler 300C Forum: 300C & SRT8 Forums

σε ευχαριστώ για την απάντηση

εδώ μέσα από εμπειρίες μερικών δεν λένε ότι είναι και καλό, μετα απο ενα καρφί εχεις περιορισμό χιλιομέτρων λένε με λίγα λόγια

τα δικά μου δεν το έχουν πάντως

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.