Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Εγω που εχω παπι με σεμι μετραει?:p

η αληθεια ειναι οτι αν δεν προσεχεις ειναι πιο επικινδυνο αλλα δεν παει και ευθεια στις στροφες...δεν ειναι τοσο τραγικη η κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προτείνω ένα extra σετάκι ζάντες και σε αυτές βάλε πάνω ότι γουστάρεις tsakona για δοκιμές/λιώσιμο...οι κανονικές ζάντες με τα λάστιχα για το δρόμο είναι ιερά για μένα και πρέπει να είναι πάντα όχι μόνο σε καλή κατάσταση, αλλά και το κατάλληλο ελαστικό. (πχ χειμερινά αν χρειάζεται.)

Δεν είναι ότι θα πεθάνεις στάνταρ, μπορεί να σου κοστίσει μερικά μέτρα σε ένα φρενάρισμα ή ένα επιπρόσθετο γλίστρημα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια παντως, προσωπικη εμπειρια, την εχω ξαναπει και τωρα που την επιβεβαιωσα, θα την ξαναπω. Το μονο που με προβληματισε φορωντας σεμι ειναι οτι μ'επιανε ενας μικρος πανικος οταν εβλεπα πολυ λιμναζον νερο. Σε ολες τις αλλες καταστασεις, συμπεριλαμβανομενης και αποστασης φρεναρισματος στο βρεγμενο, τα σεμι μου φαινοντουσαν παντου καλυτερα. Δοκιμασμενο σε 13ρι ραλλακι με toyo R888, και κατοπιν yokohama S-drive σε 14ρια, και προσφατως στην alfa μου, με toyo T1R και yoko A048 (btw, φανταστικο λαστιχο). Προφανεστατα θεωρω δεδομενο οτι σε βρεγμενο οδηγω 10 φορες πιο φυλαγμενα και γενικα σημαντικα πιο αργα, οτι λαστιχο και να φοραω.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα εγώ προσωπική εμπειρία δεν έχω με σέμις, οπότε αφήνω τα πάντα ανοιχτά για τις επιδόσεις τους στο δρόμο.

Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι οτι είναι σχεδιασμένα κυρίως για κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες. Στον δρόμο όμως θα συναντήσεις συνδυασμό συνθηκών. (πχ σκόνη-άμμο, χαλικάκι, λιμνάζοντα νερά, μια ξαφνική γαμάτη μπόρα κλπ).

Μάλλον συμφέρει να έχεις ένα λάστιχο που αποδίδει all-around καλά. Γιατί δεν είσαι σε πίστα που αν βρέξει την κάνεις ή απλά παίζεις, στον δρόμο θα τύχουν random πράγματα. Το ίδιο ισχύει και στην άλλη άκρη, με τους "γαμάτους" με SUVs που φοράνε mud & snow λάστιχα μέσα στην πόλη και βγαίνουν εκτός δρόμου 1 στο 10000000...

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω με το σκεπτικο γενικα, αλλα αν πχ φρεναρεις πανω σε σκονη/χαλικι με πολιτικο λαστιχο, το ιδιο θα σουρθεις με το σεμι. Αυτο που σιγουρα εχει διαφορα ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας. Δηλαδη ναι, αν πας να οδηγησεις στο χιονισμενο βουνο με τα σεμις, μαλλον θα αγκαλιασεις κανα δεντρο... That said, οι κατασκευαστες ασχετα αν λενε for track use, προφανως τα εχουν σχεδιασει με λιγο περισσοτερες παραχωρησεις, γιατι σιγουρα πολλοι θα τα βαλουν και στο δρομο, και πρεπει οπωσδηποτε να περνανε και τα τεστ για τα road legal ελαστικα. Αυτο που θελω να πω τελοσπαντων οτι απ αυτα που βλεπω, εχουν το ευρος λειτουργειας τους μετατοπισμενο πιο ψηλα, αλλα οχι τοσο πιο ψηλα που να δημιουργουν προβλημα σε νορμαλ συνθηκες. Με full slick ας πουμε, εκει ναι, ειναι τοσο προσανατολισμενα και θελουν τοσο πιο ειδικη χρηση ωστε να σου προκαλουν προβλημα στο δρομο (εχω και απ αυτα προσωπικη εμπειρια).

Επαναλαμβανω οτι ολα αυτα εχουν νοημα με το σκεπτικο οτι οταν βρεχει πχ, πας ουτως η αλλως φυλαγμενος.

Link to comment
Share on other sites

εγω θα επερνα μια τετραδα καθαρα σλικς για μεγαρα/σερρες και μια τετραδα λαστιχα για καθημερινα τα οποια πρωτα απο ολα θα μου προσφερουν τη μεγιστη ασφαλεια και μετα ολα τα αλλα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει λογος για full slick σε νορμαλ αυτοκινητο... Και δεν θα μπορει να τα υποστηριξει το υπολοιπο συνολο, και σιγουρα θα φιτιλιαστουν απ το βαρος σε χρονο dt.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πατάω τέρμα γκάζι στην αρχή για αυτό φαίνεται έτσι έντονο, τέρμα πατάω από τις 4500:p (περίμενα να αλλάξει η άσφαλτος γιατί πριν είχε αυτό το κλασσικό ελληνικό "γιαλάκι" κάτω και δεν πατάω εκει). Ωστόσο δεν έχω λύσει ακόμα το πρόβλημα με το boost creep ψηλά (no money:() οπότε από 5500 κ πάνω "φουσκώνει" όπως λες γιατί αυξάνεται η πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι καλύτερο λάστιχο επειδή είναι semi slicks, αλλά επειδή ως τέτοιο έχει καλύτερη (μαλακότερη) γόμα, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Που σημαίνει μεγαλύτερη φθορά και θόρυβος. Ξεχνάμε πεζοδρόμια, χαλίκια, χωματόδρομους κλπ.

Στη βροχή ούτως η άλλως αν έχεις φαρδύ λάστιχο έχεις πρόβλημα, οπότε δεν αλλάζει κάτι.

Τέλος για πολλά πράγματα καλό είναι να διαμορφώνουμε άποψη από πληροφορίες, χωρίς να χρειαστεί να δοκιμάσουμε.

: )

Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάμε πεζοδρόμια, χαλίκια, χωματόδρομους κλπ.

οποτε στην περιπτωση μου τα σλικς μαλλον δεν ειναι τοσο κακη επιλογη,μιας και το αυτοκινητο κανει το 95% των χιλιομετρων του στην εθνικη,και δεν κανει καθημερινες μικρες διαδρομες...

Link to comment
Share on other sites

Πας με 150 στα s-άκια της κατεχάκη προς αττική οδό, και στην πρώτη στροφή την αριστερή έχει νερά ακριβώς στην κορυφή (συμβαίνει συχνά βράδυ λόγω μάλλον κάποιου ποτίσματος - διαρροής). Δεν θεωρείς ότι θα κινδυνεύσεις με τα semi-slicks και την πιθανότητα υδρολίσθησης?

Όχι δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με semi slicks, αλλά επειδή ακόμη και τα συμβατικά λάστιχα έχουν πρόβλημα με την απότομη εναλλαγή στεγνού - βρεγμένου, δεν θέλω να φαντάζομαι τι θα γίνει αν δεν μπεις φυλαγμένος κάπου που έχει νερά που δεν έχεις δει ενώ πας με χιλιόμετρα στεγνού (που θα είναι και λίγο αυξημένα λόγω slicks, αν το πας στα όρια).

Αυτή είναι και η διαφορά πίστας - δρόμου, στην πίστα κάνεις 1-2 γύρους και βλέπεις κάτω τι παίζει, στο δρόμο κάθε φορά πρέπει να επαναπροσαρμόζεις την οδήγησή σου στην κατάστασή του.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στον δρόμο ΔΕΝ τα έχω οδηγήσει, σε πίστα πάντος το σλικ / σεμι σλικ, είναι η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το συμβατικό.

Τα έχω οδηγήσει σε ραλύ (8v παλιό), και ΜR2 δικό μου facelift.

Έχει τρελή διαφορά.

Στον δρόμο δεν ξέρω πόσο διαφορά θα κάνει δεδομένου της σκ@τά ποιότητας ασφάλτου, αλλά με 19άρι φοράς ΚΑΛΟ ελαστικό απο δυνατό κατασκυαστή που φοράει και το Murchielago / Carrera και στα φρύδια σου.

Link to comment
Share on other sites

Να ανοιξει το καπακι του και να ριξει μια ματια...

Και να αγοράσει καινούρια φλάτζα για το καπάκι; Και αν είναι βρωμιάρικο, με τί να το καθαρίσει;

Και ροπόκλειδο για το κλείσιμο από που θα δανειστεί;

Link to comment
Share on other sites

Σε Leon 1.8T προσθιοκίνητο φόρεσα για μια σεζόν Yokohama Parada Spec-II.

To λάστιχο ήταν απίστευτο για αυτό που το ήθελα αλλά μέχρι εκεί.

Σε ταξίδι λόγω χάραξης έκανε πολύ θόρυβο και με τις πρώτες καλές βροχές , έτυχε μια-δυο φορές που δεν μπόρεσα να ξεκινήσω στο φανάρι. Μετά από πολύ κόπο και παίξιμο με γκάζι συμπλέκτη το αυτοκίνητο ξεκόλλησε...

Δυστυχώς δεν έχουμε τους δρόμους για semi-slicks.

Αν θέλεις SONY και καλά να αλλάξεις λάστιχα (τι φοράει το αυτοκίνητο τώρα;) κοίτα για κάποιο High performance (P ZERO?), αλλά όχι semi slick.

Link to comment
Share on other sites

Λάστιχα που έχω δοκιμάσει,

Potenza RE050A -> καλύτερος έλεγχος λόγο σκληρού πλαινού αλλά και πολύ γκάπα γκούπα. Κομπλέ στεγνό αρκετά καλό βρεγμένο. Κακή εκκίνηση.

Conti SC3 -> Μαλακό πλαινό αλλά σε απόλυτο κράτημασ πάνω κάτω τα ίδια με το ποτενζα. Λιγότερη εμπιστοσύνη λόγο πλαινού. Βεντούζα στο βρεγμένο και πολύ καλύτερη εκκίνηση απο τα potenza. Λιγότερος θόρυβος και γκάπα γκούπα.

Αν και ταλαιπορία σκέτη το ποτένζα, θα ξαναέβαζα στο le mans. Είναι λάστιχο που συμβαδίζει με το χαρακτήρα του. Το conti είναι περισσότερο για ταξίδι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.