jiohkor3 Μάϊος 14, 2011 #4561 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 levelone απο το μοτερ που εχεις τωρα ειναι η φωτο;Στο μηχανικο σου το ανοιξες για καποιο λογο η αισθανθηκες-παρατηρησες οτι κατι παιζει με το μοτερ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 14, 2011 Author #4562 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Δεν είναι δικό μου (ευτυχώς, γιατι ακόμα θα έψαχνα να βρω τον νάνο που 3χ3σε μέσα του). Ειναι απο εναν τελευταίας γενιάς BMW straght-six αν δεν κανω λαθος. Αν ημουν ο κάτοχος μάλλον θα το είχα καταλάβει γιατι θα κάνανε πολυ φασαρία οι μαστόροι μεσα προσπαθώντας να σηκώσουν οικοδομή 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 14, 2011 #4563 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 οι καδενες ομως ε? πεντακαθαρες 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Μάϊος 14, 2011 #4564 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Τραγικη κατασταση ομως.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 14, 2011 #4565 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Ρε σεις...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EIhO9ye_3xY&feature=related]YouTube - Kit Car with busa engine[/ame]Fact 1: Αυτος ο τυπος εχει μοτερ busa, δηλαδη οτι και να του χει κανει (εκτος απο turbo, που προφανως δεν εχει), πανω απο 13-14kgm ροπη δεν ειναι.Fact 2: Ακομη και ετσι, παει παντου με την πορτα.Fact 3: Το δικο μου, αν και οταν με το καλο τελειωσει, θα εχει +10kgm ροπη......:nada::nada::nada: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάϊος 14, 2011 #4566 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Ακόμα ένα clipακι όταν ήμουν ακόμα stock (πάντα εξαιρείται το μπλοκέ). Πολύ διασκέδαση ακόμα και έτσι Που είναι αυτό το "πιστάκι"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάϊος 14, 2011 #4567 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Το kit car δέν πρέπει να είναι πάνω από 500kgr. όμως...μετράει το βάρος! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 14, 2011 #4568 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Ε, 500 ειναι λιγο stretch. Doable, αλλα πρεπει να γυρισω ολο το σασι σε αλουμινοσωληνα, (που ανεβαζει πολυ το κοστος και εκθετικα την πολυπλοκοτητα) και σιγουρα οχι με το μοτερ που εχω διαλεξει. Με μοτερ μηχανης τα φτανει ακομη και με το σχεδιο του βιβλιου. Το οποιο βιβλιο, με το μοτερ του sierra (pinto) βγαινει ~550kg με roll bar. Αν καταφερω να ειμαι σε αυτα περιπου τα κιλα με full roll cage θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 14, 2011 #4569 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 ασε εγω ειμαι με τα λαδια του εργοστασιου εδω και 15000χλμ... πρεπει να τα αλλαξω..:baby:Θα βαλω ενα ARAL πρωτα για 1000῏2000 χιλιομετρα, που ειναι πιο χοντρο, να μαζεψει/κλεισει οτι εχει, να παρει την βρομια και μετα θα του βαλω το 8100.Τσακωνα για το καθισμα χρειαζεται να τοποθετεις το σωμα σου μαζι με το αμαξι, καρτ εχεις κανει φανταζομαι καταλαβαινεις τι εννοω. Αν αυτο το καθισμα δεν ειναι αρκετο, τοτε το 80% των υπολοιπων τι να πουνε. Συμφωνω οτι τα Ρεκαρο ειναι το σωστο φιτ, αλλα νομιζω οτι θα δωσεις αρκετα λεφτα που αν τα εβαζες αλλου θα ειχες μεγαλυτερη απολαυση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 14, 2011 #4570 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 α φτιαχνεις τρελο σκηνικο, σωραιος, ποσο θα σου παει ολο το μαλλι κ τι επιλογες απο μοτερ εχεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 14, 2011 #4571 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Το μαλι εξαρταται αποκλειστικα απο το ποσο θελεις να αποκλινεις απο το σχεδιο του βιβλιου και ποσο ξεχωριστο θελεις να ειναι το build σου. Αν και για να ειμαι ειλικρινης, μαλλον το εντελως budget build του βιβλιου απευθυνεται για κατοικους Αγγλιας που θελουν να το εχουν για sunday drive, αν το θελεις για λιγο πισταδορικο ειναι καποια πραγματα που δεν μπορεις να τα γλιτωσεις με τιποτα. Το δικο μου, πολυ γενναιοδωρα, το εχω υπολογισει στα 4-5k, αλλα εχω σοβαρες υποψιες οτι μονο αν κανω υπερβολες θα το φτασω (τις οποιες εχω ηδη αρχισει να κοβω γιατι δεν εχει νοημα). Επιλογες απο μοτερ, πρακτικα ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ. Εγω αποφασισα να ικανοποιησω ενα προσωπικο απωθημενο, απο το οποιο προσπαθησαν να με αποτρεψουν ολοι, και πηρα ενα Alfa Romeo 2.5lt V6 24v. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάϊος 14, 2011 #4572 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 (edited) Δεν είναι δικό μου (ευτυχώς, γιατι ακόμα θα έψαχνα να βρω τον νάνο που 3χ3σε μέσα του). Ειναι απο εναν τελευταίας γενιάς BMW straght-six αν δεν κανω λαθος. Ναι, με διπλό VANOS. Και δε μου λες, αν κάποιος που ίσως έχει straght-six BMW και περνάει μια υποψία από το μυαλό του ότι κάπως έτσι είναι και το δικό του μέσα, τί μπορεί να κάνει στην επόμενη αλλαγή λαδιών για να το καθαρίσει, χωρίς να ανοίξει καπάκι; Ή να ανοίξει; Αυτός ο κάποιος άλλαξε λάδια πριν 1800 χιλιόμετρα και πάλι του φαίνεται μαύρο το λάδι του. (ημισυνθετικό 10-40) Έγινε επεξεργασία Μάϊος 14, 2011 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάϊος 14, 2011 #4573 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Αγόρασα σήμερα 4 ελατήρια εργοστασιακού ύψους, μεταχειρισμένα από 325 για το τουτού μου, σχεδόν τσάμπα! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 14, 2011 #4574 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Να ανοιξει το καπακι του και να ριξει μια ματια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 14, 2011 #4575 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 μολις τωρα γυρισα.Οι αλκανταρες των καθισματων βγαζουν ασυμβατοτητα με μπιτσομπουτια.Στον δρομο (νομιζε πως)με τρολλαρε μια λευκη 6αρα καινουρια.Πατησα λιγο...την πλησιαζω...και τι να δω?640!!!!Ανεβασα κι αλλο τους ρυθμους στριψιματος.Αταραχος ο ροκκος,στριβει με ρυθμους αυτοφωρου.Στο δρομο ενας τζιπσι αμολησε ενα τελαρο στον δρομο,ευτυχως με τις φρεναρες κοκκαλωσα στους 10 ποντους και δεν κλαιω τον προφυλακτηρα (1538 ευρα αβαφος) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΛΑΜΠΡΟΣ Μάϊος 15, 2011 #4576 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2011 mech5107 χαχα το πιστακι ειναι σε ενα μικρο εγκατελειμενο χωρο στο κορωπι!πραγματικα στο πουθενα..πρεπει να ξερεις για να πας...χωματοδρομος ελιες γυρω γυρω δεν υπαρχει τιποτα...εμενα με πηγε ενας φιλος απο γλυκα νερα και εβαλα το fabia να το λιωσω στα χειροφρενα..ειδικα στο τελος στην αριστερη πλευρα γλυστραει τρελα και δεν καταπονεις λαστιχα..οτι πρεπει για πισωκουνα εκει! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Μάϊος 15, 2011 #4577 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2011 Ούτε εγώ θυμάμαι να ξαναπάω Ωστόσο το είχα βρεί google earth και έκανα σύγκριση με τον χάρτη του gps μου:triniti: Αποκλείεται τώρα να μπορώ να ξαναπάω παραείμαι χαμηλός...(εκτός αν κάθεσαι μια ώρα και ρυθμίσεις την ανάρτηση σε φίλο συνεργειά σε lift:hang3:) 37°54'50.71"N 23°49'40.33"E 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 15, 2011 #4578 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2011 υγ: απλα εντυπωσιασμενος απο τις δυνατοτητες του αυτοκινητου σε κλειστα στριφτερα κομματια,και το αστειο ειναι πως μπορει και ΠΟΛΥ περισσοτερο ,το μονο που περιοριζει τους χρονους ειναι το ενστικτο τσακωνοαυτοσυντηρησης.ειχε δικιο παντως ο fotme οτι μουχει κανει ζημια το ιντερνετε,πριν παρω το αυτοκινητο στα χερια μου σκεφτομουν μπλοκε διαφορικα κλπ κλπ,τωρα καταλαβαινω οτι σε εμενα τουλαχιστον δεν χρειαζεται κατι τετοιο...(semislicks ομως θα βαλω :shout: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyvelm Μάϊος 15, 2011 #4579 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2011 Semislicks ακούω...έχεις σκοπό να το κλειδωσεις σε κανά γκαράζ το χειμώνα η θές να κανείς πατινάζ στους καταπληκτικους σε πρόσφυση βρεγμενους ελληνικούς δρόμους;;;:shout: 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 15, 2011 #4580 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2011 Ρε παιδια, μια απορια εχω, να την πω? Θα την πω... Ποσοι απο αυτους που λενε οτι αν βαλεις σεμις, το χειμωνα/στη βροχη θα πεθανεις, εχουν οδηγησει αυτοκινητο με σεμις σε χειμωνα ή βροχη? Δε θα γινω εντελως κακος ωστε να ρωτησω αν εχουν οδηγησει αυτοκινητο με σεμις γενικα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts