Dolly Μάϊος 13, 2011 #4541 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2011 Αναρωτιέμαι ακόμα γιατί ψάχνεις να βρεις τρόπο όταν όλα πάνε καλά, ΠΑΝΤΑ να πάρεις κάτι στο χέρι ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 13, 2011 #4542 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2011 Tι παει καλα ρε? Αφου τωρα το αρχισα Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 13, 2011 #4543 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2011 πριν αρχίσεις καλά δεν πήγαιναν όλα; 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 13, 2011 #4544 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2011 Οχι, γιατι δεν ειχα αρχισει ακομα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Μάϊος 13, 2011 #4545 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2011 Μην τους ακους.. If it ain't broke, it doesn't have enough features yet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 13, 2011 #4546 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2011 τελικα το πατησες το εργαλειο η διαβαζες το ιξωδες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 14, 2011 #4547 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 (edited) πετυχα κατι μπιτσιζ σε κατι φαναρια με ενα σταρλετ ,χαχαχα χουχουχου,ξεκιναω χαλαρα μπαινουν μπροστα μου και ανοιγουν ,ε "προσπαθησα" να τις φτασω , εκανε 35 ωρες να φυγει απο το προσωπο μου το trollface ...καλα παει,αλλα σπαζομαι πουρχεται καλοκαιρι.διαπιστωσα επισης οτι η εγω δεν εχω ρυθμισει καλα το καθισμα η το μαγουλο μου ελκεται απο το παραθυρο στις στροφες ,οποτε εμφανιζεται στον οριζοντα καμμια αναβαθμιση σε μπακετονια.Πολυ χαμηλο και εχει μαζεψει στον εμπρος προφυλακτηρα αποικιες απο εντομα.Να δεις που θαναι θηλυκα εντομα δεν εξηγειται αλλιως.ΥΓ:δεν ξερω γιατι δεν εχει πολυβγει στα μηντια,αλλα η ορατοτητα προς τα πισω ειναι λιγο ανεκδοτο.(οπως και στις λαμποργκινι,τυχαιο δεν νομιζω) Έγινε επεξεργασία Μάϊος 14, 2011 από Tsakonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάϊος 14, 2011 #4548 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 καλα παει,αλλα σπαζομαι πουρχεται καλοκαιρι. Χαλάρωσε ρε, μια χαρά θα πηγαίνει και με τις ζέστες. Ντάξει έχει διαφορά, αλλά μη φανταστείς ότι χάνεις και 50 άλογα. διαπιστωσα επισης οτι η εγω δεν εχω ρυθμισει καλα το καθισμα η το μαγουλο μου ελκεται απο το παραθυρο στις στροφες ,οποτε εμφανιζεται στον οριζοντα καμμια αναβαθμιση σε μπακετονια. Αν βάλεις κάτι λιγότερο από ρεκάρο είσαι κάγκουρας ΥΓ:δεν ξερω γιατι δεν εχει πολυβγει στα μηντια,αλλα η ορατοτητα προς τα πισω ειναι λιγο ανεκδοτο. Ισχύει αυτό και κάπου το είχα διαβάσει... Αλλά λογικά έχεις πάρκινγκ σένσορζ οπότε δεν θα είναι και τόσο τραγική η κατάσταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 14, 2011 #4549 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Χαλάρωσε ρε, μια χαρά θα πηγαίνει και με τις ζέστες.Ντάξει έχει διαφορά, αλλά μη φανταστείς ότι χάνεις και 50 άλογα. ο ροκκος δουλευει απο το εργοστασιο 1.2 bar (=μεγαλη πιεση <=> πιο ευαισθητος στην ζεστη) κ οι φλωροι ( ) που τον σχεδιασανε του βαλανε και αρκουδισιον πουχει το κ@λοψυγειο του κοντα στο ιντερκουλερ... εμενα προσωπικα η διαφορα "βραδυ με ψοφοκρυο σε βουνο" με "μεσημερι με 22c καβαλα στην Καβαλας" μου φαινεται λιγο τραγικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Μάϊος 14, 2011 #4550 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 και είναι τραγική. απλά δεν έχει νόημα (τουλάχιστον για μένα) να πιέζεις το αμάξι με 30+ βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 14, 2011 #4551 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Αν καταλαβα καλα ,το selling point του λαδιου αυτου ,ειναι οτι οταν ειναι κρυο (δηλ οταν ολα τα λαδια .λογω ελλειψης θερμοκρασιας λειτουργιας ,δυσκολευονται να κανουν σωστα την δουλεια τους) συμπεριφερεται σαν 0W (πρωτο νουμερακι) ,δηλαδη,σαν πολυ λεπτο και φτανει παντου ενω οταν φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας ,συμπεριφερεται σαν 50 ,σαν πολυ χοντρο λαδι, και δεν διαρρηγνυεται το στρωμα που δημιουργει.Και ο κατασκευαστης λεει αυτο για τα 5Κ επειδη τα χημικα που το εξασφαλιζουν αυτην την "διπλη" συμπεριφορα ειναι καπως ασταθη και στα 5κ εχουν αρχισει και χανουν τις ιδιοτητες τους.Καλα καταλαβα η μπερδευθην?Που εισαι σωτηρη οταν σε χρειαζομαι?Εδώ.Κοίτα, δεν ξέρω από καλό λάδι, πλην αυτών που είναι προφανή:1. το 5w-40 είναι ιδανικό λάδι για κεντρική ευρώπη (για κρύα εκκίνηση).2. το 10w-40 μάλλον είναι καλύτερο για ελλάδα (δεδομένου ότι κάτω από 0 δεν θα δεις συχνά και θα έχεις υψηλές θερμοκρασίες)3. τίποτα δεν είναι standard στα νούμερα και όλα φθείρονται, οπότε πρέπει να ψάξεις ένα κάρο λάδια να δεις ποιο θα σου ταιριάξει, γιατί το καθένα έχει και άλλα πρόσθετα4. να κοιτάς πολύ καλά τις πιστοποιήσεις και το αν είναι πλήρως συνθετικά ή ημισυνθετικά. Εγώ πήρα Acea C3 τα τελευταία που έβαλα (Selenia 5w40 multiair), και τα προηγούμενα ήταν κάτι Elf που έβαζα πάλι 5w40. tradewind.gr και ~10 ευρώ το λίτρο όλα. Υπάρχουν και Acea c4, παίζει και c5, αλλά στην Ελλάδα δεν ξέρω πόσο εύκολα βρίσκεις. Μετά είναι και οι προδιαγραφές των κατασκευαστών που κοιτάς (fiat, vw etc. και ποια προτείνουν για σένα).Τέλος, θεωρώ εγκληματικό να αφήσεις 20.000 χιλιόμετρα τα λάδια σε έναν κινητήρα που δουλεύεις και θες να τον κρατήσεις για > 1 χρόνο, πιστεύω ότι σίγουρα θες κάθε 1000 έλεγχο στάθμης για να είσαι σίγουρος και κάθε 5000 αλλαγή, που max να το πας στα 7500. Πάντα με λάδια δικά σου, αφού δεν υπάρχει λόγος να τα πληρώσεις x2 στην αντιπροσωπεία, τους τα πας και στα βάζουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάϊος 14, 2011 #4552 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 (edited) 1. το 5w-40 είναι ιδανικό λάδι για κεντρική ευρώπη (για κρύα εκκίνηση).2. το 10w-40 μάλλον είναι καλύτερο για ελλάδα (δεδομένου ότι κάτω από 0 δεν θα δεις συχνά και θα έχεις υψηλές θερμοκρασίες)Αυτό δεν είναι στάνταρ. Εξαρτάται κατά πολύ μεγάλο βαθμό από τον κινητήρα.Αν βάλω εγώ στο yaris λάδι 10W-50 (ενώ θέλει max. 5W-30), έχω κάνει πατάτα.Ομοίως, αν βάλω στο 9-3 λάδι 5W-30 (ενώ ζητάει τουλάχιστον 10W-40, ως τούρμπο και παλιότερης τεχνολογίας).Τα σημεία από τα οποία διέρχεται το λάδι εντός του κινητήρα καθορίζουν το κινηματικό ιξώδες του.Επίσης, έχω διαβάσει ότι ένας σημαντικός δείκτης που αναγράφεται συνήθως στα datasheets των λαδιών είναι το HTHS (High-Temperature, High-Shear), το οποίο συμβολίζει κατά πόσο το λάδι διατηρεί την ικανότητα λίπανσής του κάτω από τις συνθήκες που επικρατούν στο εσωτερικό μιας μηχανής.Τσάκωνα, αν σε ενδιαφέρει, υπάρχει και αυτό που μου έστειλε ένας φίλος: κλικ μιΒοηθάει να καταλάβεις κάποια πράγματα.EDIT: Σαν γενικό συμπέρασμα, αυτό που έχω να σου πω είναι να βάλεις ένα οποιοδήποτε επώνυμο λάδι στο ιξώδες που προτείνεται για το μοτέρ σου. Πιστεύω ότι δε χρειάζεται να το ψάξεις περισσότερο, αρκεί να αλλάζεις οπωσδήποτε κάθε 7.500 km. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 14, 2011 από nickstamat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Μάϊος 14, 2011 #4553 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Ακόμα ένα clipακι όταν ήμουν ακόμα stock (πάντα εξαιρείται το μπλοκέ). Πολύ διασκέδαση ακόμα και έτσι [ame=http://www.youtube.com/watch?v=weBFQdiCTMY]YouTube - Drifting in figure of eight[/ame] 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάϊος 14, 2011 #4554 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Δεν είναι βιντεάκι αυτοκινήτου με την απλή ξεκάθαρη έννοια... Είναι όμως εκπληκτική δουλειά.Δείτε και τα υπόλοιπα. Εδώ ή εδώ.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=53c6o_cNPEo]YouTube - HONDA NSX (EXTENDED VERSION) BY FORMAT67.NET[/ame] 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάϊος 14, 2011 #4555 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Οι τέσσερεις HONDAστικοί 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 14, 2011 #4556 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 αμα σε θελει...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=lGBssAQsOsE&feature=player_embedded]YouTube - Insane escape from tunnel accident[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis_pap Μάϊος 14, 2011 #4557 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 ^Ο τυπας ειδε την ζωη να περναει μπροστα απο τα ματια του στο 0:10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάϊος 14, 2011 #4558 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Δεν είναι βιντεάκι αυτοκινήτου με την απλή ξεκάθαρη έννοια... Είναι όμως εκπληκτική δουλειά.Δείτε και τα υπόλοιπα. Εδώ ή εδώ.Πωωω φίλε μας έφτιαξες! Αυτά είναι! :drool::drool: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cptkoulis Μάϊος 14, 2011 #4559 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Τέλος, θεωρώ εγκληματικό να αφήσεις 20.000 χιλιόμετρα τα λάδια σε έναν κινητήρα που δουλεύεις και θες να τον κρατήσεις για > 1 χρόνο, πιστεύω ότι σίγουρα θες κάθε 1000 έλεγχο στάθμης για να είσαι σίγουρος και κάθε 5000 αλλαγή, που max να το πας στα 7500. Πάντα με λάδια δικά σου, αφού δεν υπάρχει λόγος να τα πληρώσεις x2 στην αντιπροσωπεία, τους τα πας και στα βάζουν.Και σε μενα ακουγονται παρα πολλα τα 20-30Κ που δινουν οι κατασκευαστες αλλά...Ρωτησα πολλες φορες και επιμονα(ειχα γινει γραφικος) σε εξουσιοδοτημενο service/αντιπροσωπεια οπου πηγαινουμε οικογενειακως (5 αυτοκινητα) και μου απαντησαν με σαφηνεια οτι δεν χρειαζεται να αλλαξω λαδια,παρα μονο να προσθεσω οταν εμφανιζεται η σχετικη ενδειξη στο ταμπλο.Σκεφτηκα οτι 1.Δεν εχουν καποιο οφελος να διωξουν τη δουλεια(αλλαγη λαδιων με δικα τους λαδια) και να μου πουν "ελα σε 1 χρονο"2.Γιατι να "ρισκαρουν" με ενα κινητηρα που εχει ακομα εργοστασιακη εγγυηση?3.Ο αδερφος μου με τον ιδιο κινητηρα και ιδια συντηρηση εχει 100Κ χωρις προβλημα,Τελικα αλλαγη λαδιων εγινε με το πρωτο service στα ~22.000(ειχα προσθεσει 2lt σε διαστημα ~15 μηνων).Ο χρονος θα δειξει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 14, 2011 Author #4560 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2011 Αυτό είναι το αποτέλεσμα με 4 αλλαγές Long life λιπαντικών ανα 20.000χμ... Επειδή αυτό το πράγμα ειναι αηδιαστικά αηδία ΑΗΔΙΑ ΑΗΔΙΑ ΑΗΔΙΑ και ντροπή να υπάρχει και να ζεί μεσα στον κινητήρα σου και λαμβάνοντας υπ'οψην οτι το μοτέρ σου (Τσάκωνα σε σένα μιλάω) ειναι υψηλών επιδόσεων και κατ' επεκτασίν και καταπονήσεων, η κοινή λογική λεει: Αλλαγές λαδιού με SAE οτι προτείνει ο κατασκευαστής, ανα 5000χμ (απο τη στιγμή που δέν καίγεσαι για το πενηντάρικο) και με λάδι fully synthetic. Πέτα και ενα Motorkote μεσα για ψυχολογικούς λόγους και εισαι ΟΚ. Οι συχνές αλλαγές >> το καλύτερο λάδι. Προσωπικά βάζω Torco SR-1 20w-50 (μην πείτε κακία) με λίγο Motorkote πλέον. Και τρώει τσαρούχωμα νυχθημερόν. Τσάκω, ασε τα γιατροσόφια Eneos κλπ, και βάζε του ενα καλό λάδι (Motul, AMSOIL, Torco, Selenia, Red Line) και συχνά. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts