Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Τον εβγαλα εξω σημερα,καναμε ~800 χιλιομετρακια.

Με ανοιγματα μεχρι 4Κ εκαψε για τα χιλιομετρα αυτα ~130 ευρα σε 100αρα .Ελαχιστη καταναλωση για τετοια ιπποδυναμη.

Απο κει και περα.

Ridiculous gearbox is ridiculous.

Δεν ηθελε σε ακυρη στιγμη να παρει πρωτη,γκαζωσα λιγακι και την πηρε.2-3 κατεβασματα 6η σε 5η ψιλοσκαλωσανε.Την τυφλα τους.ΖΩΑ.Αισχροι και οι δυο.

Τωρα που τοχω συνηθισει κατι λιγο,απλα ειναι ασυλληπτο το ποσο γρηγορα και απλα τα κανει ολα.Ειχα μετρησει ~3-4 στασεις διοδιων απο την Αθηνα (~150χμ) και ενιωθα σαν ναχα παει κεντρο κηφισια.19αρες - ξε19αρες ειναι πολυ ανετη η αναρτησουλα του .Τρως γκαπα γκουπα στις λακουβες αλλα παλευεται μια χαρα.

Οσο για την διαδρομη.Ειχε δεν ειχε με κατατρολλαρε παλι.Εντονο στριψιμο στην εθνικη ,να κοβω κεφαλι οτι ειμαι με Χ πχ και χαλαρα...και να τρωω Χ+40, Χ+50 ( :hehe: ) στην μαπα.Ουτε λαμπακια ουτε ελαφρωματα ουτε τιποτα.Παταει-στριβει-παει.Και συνεχεια νιωθεις οτι μπορει και παραπανω.Ησυχα,χωρις φασαριες και φανφαρες.

Γυριζοντας περασα απο φιδακια μες στο δασος...11 βαθμοι εξωτερικοι,αισθητα δυνατοτερο απο το πρωι με τους 24.Αλλα θελει και ανταπτεησιον λογικα για να τα δωσει ολα.

Φρενα εξαιρετικα,

Πως τα καταφερα και ενεπλακη και ΕΣΠ/xds τι ηταν το λαμπακι...Βγαινοντας με οσα απο μια στροφη βλεπω εναν που πηγαινε αρκετα πιο επιφυλακτικα χανει η φαλακρα την επαφη με την λογικη και στριμμενος,τσαρουχωμα και αναβοσβησε το λαμπακι (δεν νομιζω ναταν το abs ,εχει δικο του λογικα) ,μαλλον σωζοντας απο σβουρα.

Παρμπριζ UV ,οσο ηλιο και ναχει ,δεν χρειαζεσαι γυαλια ηλιου.

  • Replies 14,8k
  • Created
  • Last Reply

οι τσακωνοπεριπετειες απο αλλο φορουμ που γραφω.

Ηρθε σε ενα πολυ δικο μου ατομο κληση για ταχυτητα και ειπα να κανουμε την διαδικασια των αντιρρησεων ,μιας και τουρχεται δωρεαν λογω συγγενειας.

Αυτα που ειδα πιθανως να σας ενδιαφερουν

Πρωτα απολα,πολλες απο τις κλησεις ειναι απολυτως παρανομες και αποτελουν τροπο του κρατους να εισπραξει.

Ειναι τυχαιο νομιζετε οτι ερχεται ειδοποιηση μετα απο 5-6 μηνες???

Ερχεται λοιπον στον συγγενη η κληση,παρατηρω ενα σωρο νομικα ελαττωματα και παρουσιαζομαστε μαζι στο ΑΤ της περιοχης του.Πιθανως η εμφανιση μου να προδιδει το επαγγελμα μου,δεν ξερω,αλλα ειχα την αισθηση πως ψαρωσαν κατι λιγο.

Ειπα στον υπευθυνο οτι θα προσφυγω δικαστικα,λεει "δεν γινεται δικαστηριο",και με το που παω να τον διορθωσω το μαζεψε αμεσως.Ουτε αντιδικησε μαζι μου,ουτε πουλησε υφος αστυνομικου.

Ο συγγενης δεν υπεγραψε,κατοπιν συμβουλης μου,λογω μη αποδοχης της κλησης.Απλα υπογραφεις να σου δωσουν την φωτο.

Παμε μετα στο αρμοδιο τμημα τροχαιας ,και αποτι καταλαβα μαλλον εχουν εντολες να προβαλουν καθε δυνατη δυσκολια στους πολιτες.

Για καθε δυσκολια που μου προβαλουν ομως εχω 10 διαταξεις στο τσεπακι.

Με το καλημερα λοιπον,μου λενε στο τμημα τροχαιας "αααα δεν υποβαλλονται αντιρρησεις στις κλησεις" .Ενα μυστηριο πραγμα βρε παιδι μου ομως,με τοπου ζητησα ονομα και βαθμο του ατομου αυτου παγωσε και μου απαντησε "πρωτη πορτα αριστερα".Με ποσα χρονια υπηρεσιας γινεσαι "πρωτη πορτα αριστερα".

Παμε στην πρωτη πορτα αριστερα και βλεπω παντου στο τμημα ταμπελες "τα προστιμα δεν ακυρωνονται κλπ".Φυσικα το εγγραφο αυτο δεν ειχε υπογραφη γιατι ο ΚΟΚ λέει οτι αν δικαιωθει ο παραβατης ακυρωνονται.Δηλαδη οποιος το εγραψε αυτο πιθανως να τιμωρηθει πειθαρχικα,οποτε δεν υπεγραψε.

Στην πρωτη πορτα αριστερα λοιπον βρισκουμε εναν κυριουλη "καλησπερα ηρθαμε για αντιρρησεις κλπ ,να το χαρτι".Αμεσως απανταει "ΑΑΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ".Απαντω κι εγω "Καλα,θα παω στο δικαστηριο,δωστε μου σας παρακαλω χαρτι οτι απορριπτονται".Οποτε απαντα ο κυριουλης "ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ".Φυσικα αν γινει εγγραφη αναφορα για την αττακα αυτη,ο κυριουλης πιθανως θα τιμωρηθει ,οποτε αγριεψα κι εγω λιγο και λεω "ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ,ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ".

Αμεσως εκει παγωσε κι αυτος και αρχισε να το μαζευει..

Μας υπεγραψε ενα χαρτακι με σφραγιδα και αριθμο πρωτοκολλου οτι καταθεσαμε αντιρρησεις χαιρετησαμε και φυγαμε.

Περιμενουμε την αποφαση της τροχαιας επι των αντιρρησεων και μετα το δικαστηριο για ακυρωση.

Με λιγα λογια

Οσο ημουν ευγενικος κανεις δεν τολμησε να "τεντωσει" την κατασταση.Μην φοβαστε τιποτα.Στοιχειωδη γνωση της διαδικασιας θελει απλα.Αυτοι εχουν προφανως εντολη να μπλοκαρουν παρανομα οποιον θελει να ασκησει τα νομιμα δικαιωματα του.Ο επιμενων ομως...

οι τσακωνοπεριπετειες απο αλλο φορουμ που γραφω.

Δε γνωρίζω αν το έχεις υπόψη σου και αν σε βοηθάει, αλλά ρίξε και μια ματιά εδώ.

Ρε τσάκω, τι 150-160 μας τσαμπουνάς.

Στην υλίκη με πόσα μπαίνει? :p

Αυτά που περιγράφεις τα κάνει και το punto :p

Όταν φρενάρεις απότομα και το πίσω μέρος πάει να φύγει, μπαίνει το esp και σου μαζεύει την κωλιά. Έχει πλάκα με το punto, βέβαια θέλει πάνω από 80-100 για να το κάνει, και αυτά όταν κάνω stunt driving και όχι regular από Α στο Β.

Το abs δεν έχει λαμπάκι ενεργοποίησης, το λαμπάκι που έχει είναι μόνο αν βγάλει βλάβη.

Με τόσα άλογα που έχουν πλέον τα αυτοκίνητα, αν δεν είχαν ESP κλπ. θα είχαν στουκάρει όλα πριν το στρώσιμο :hehe:

Το κιβώτιο που παραπονιέσαι λογικά θα πρέπει να γράψεις κάποια χιλιόμετρα να χαλαρώσει (όχι 800 παραπάνω :p), αν συνεχίσει να σου σκαλώνει βάλε αντιτριβικό στις βαλβολίνες (τύπου motorkote) και οι αλλαγές σου θα γίνουν βούτυρο.

Ρε δεν εχει προβλημα το κιβωτιο λεμε! Θα του δωσω την 33 μια μερα, να σου πω εγω πως θα του φανει μετα του ροκου :hehe:

Τsakonas προσλαμβάνεσαι.

Τον έχω ήδη στο μυαλό μου σα σουπερ ηρωα με μπέρτα να με σώζει απο διάφορες καταστάσεις.Και δεν ειμαι 15 χρονων.

Τον έχω ήδη στο μυαλό μου σα σουπερ ηρωα με μπέρτα να με σώζει απο διάφορες καταστάσεις.Και δεν ειμαι 15 χρονων.

Μπα εγώ σαν τους δικηγόρους που τους φοβούνται όλοι και φοράνε ακριβά κουστούμια :hehe:

(που βλέπεις σε ταινίες ή σειρές του στιλ Boston Legal)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=IML_bULgvqA]YouTube - Essai Scirocco "R" Volkswagen par Action-Tuning[/ame]

γραφει και στην καμερα το σκασμενο!!!

Υλίκη άνετα 220άρες...

Νιόνιο, τον πέζουλα τον αισθάνεσαι το ίδιο πρωί με 5 βαθμούς και καλοκαίρι με 35 θες να μου πεις?

Γιατί εγώ 100άρα έβαζα μια εποχή, και @@ ουσιαστικές διαφορές έβλεπα, και εννοώ πως τα +3 άλογα δεν τα νιώθω.

Σίγουρα κάνει καλύτερες καύσεις στο εσωτερικό αλλά ουσιαστική διαφορά ΔΕΝ είδα.

Υλίκη άνετα 220άρες...

Νιόνιο, τον πέζουλα τον αισθάνεσαι το ίδιο πρωί με 5 βαθμούς και καλοκαίρι με 35 θες να μου πεις?

Γιατί εγώ 100άρα έβαζα μια εποχή, και @@ ουσιαστικές διαφορές έβλεπα, και εννοώ πως τα +3 άλογα δεν τα νιώθω.

Σίγουρα κάνει καλύτερες καύσεις στο εσωτερικό αλλά ουσιαστική διαφορά ΔΕΝ είδα.

Όχι Larv δεν είναι το ίδιο με 5 και 35. Αλλά το συμπέρασμά με την κατοστάρα που έβαζες στο δικό σου, θα στο εξηγήσει ένα μπαρόμετρο ;)

Επίσης είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρείς πραγματική κατοσταρα και όχι καλή 95άρα ή νερό που καίει με λίγη λάσπη βαπτισμένη βρρρρρ.

Αν θελετε καλη 100αρα, εχει Πλατεια Σκατζουρακη Νεα Σμυρνη... μιλαμε παρα πολυ καλη, πηγα ταξιδι Μετσοβο 450χλμ και εκαψα περιπου 35€ ισως και λιγο παραπανω με Α Class '98. Eθνικη οδος 120-140max max, αλλα με σταθερη παντα ταχυτητα, δεν εκανα αυξομειωσεις και σε επαρχιακους δρομους βλεπε Δομοκος πηγαινα με 80 και απο τελειωματα Δομοκου μεχρι Καλαμπακα μ.ο. ειχα 90-110χλμ.

Οσο γ αυτο που λες Τσακονιδη ειναι το ESP. Eγω πλεον το νιωθω στην Α. το καταλαβαινμω οταν ενεργοποιειται. Φρεναρει ενας απο τους δυο τροχους ωστε να μπει ξανα σε πορει το αυτοκινητο. To abs δεν εχει λαμπακι.

Παίδες, η διαφορά στην κατανάλωση ΜΟΝΟ απο την βενζίνη απο 95άρα σε 98άρα σε 100άρα, είναι σε ένα φουλ ντεπόζιτο ούτε 10 λεπτά...

Μην νομίζει κανείς πως βάζοντας 100άρα κερδίζει την διαφορά με την απλή σε κατανάλωση έτσι.

Η διαφορά είναι ανύπαρκτη χοντρικά.

Και εξηγώ λέγοντας πως αν έχεις αυτονομία 500 χμ και 501 χμ με 95 - 100άρα δεν το θεωρώ κέρδος.

Αυτά δεν τα βγάζω απο το κεφάλι μου, και το Autocar και οι 4 Τ είχαν κανει συγκριτικό σε εργαστήριο και όχι στον δρόμο που δεν μπορούμε ΠΟΤΕ να κάνουμε ακριβώς την ίδια διαδρομή έτσι?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.