Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Οτι ειπαν οι απο παν. Ασε τις μαΤσακωνιες και απλα αλλαζε λαδακι στο μοτερ σου συχνα. Μπορει ο κατασκευαστης να λεει 15Κ ή 30Κ χιλιομετρα αλλα φροντισε το μωρο σου και κανε την αλλαγη καθε 5-6Κ ή στη χειροτερη καθε 7.500. Ειδικα αν το πιεζεις κιολα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τον νου σας μην σας κοροιδεψουν με την τιμη της βενζινης στην επαρχια

Αριθμ. Α3-724 (ΦΕΚ Β΄ 726/03.05.2011)

Επιβολή Ανώτατης Τιμής Χονδρικής (Α.Τ.Χ.) και Καταναλωτή (Α.Τ.Κ.) στην

αμόλυβδη βενζίνη 95 RON σε ορισμένους Νομούς της χώρας.

Αρθρο 2

1. Σε εκτέλεση των παραπάνω, οι ανώτατες τιμές Χονδρικής και Καταναλωτή (ΑΤΧ

και ΑΤΚ) για την αμόλυβδη βενζίνη 95RON για τις περιοχές στις οποίες έχει

εφαρμογή το μέτρο, με βάση τα στατιστικά στοιχεία που συλλέχτηκαν από τις

αρμόδιες Υπηρεσίες καθώς και τους ισχύοντες φόρους, εισφορές και τέλη για το

συγκεκριμένο προϊόν, προσδιορίζονται στον ακόλουθο Πίνακα:

ΝΟΜΟΣ Ανώτατη Τιμή Χονδρικής Ανώτατη Τιμή Καταναλωτή

?/1.000 λίτρα

(συμπεριλαμβανομένων

Φόρων και Δασμών)

ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ 1654 1724

ΝΟΜΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ 1718 1788

ΝΟΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΗΣ 1704 1774

ΝΟΜΟΣ ΣΑΜΟΥ 1664 1734

ΝΟΜΟΣ ΧΙΟΥ 1669 1739

ΝΟΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ 1736

ΝΟΜΟΣ ΕΒΡΟΥ 1744

ΝΟΜΟΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 1745

ΝΟΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 1765

ΝΟΜΟΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 1769

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ 1724

ΝΟΜΟΣ ΛΕΣΒΟΥ 1722

ΝΟΜΟΣ ΦΩΚΙΔΟΣ 1735

2. Οι οικείες Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις και λοιπές αρμόδιες Υπηρεσίες

μεριμνούν για την τήρηση των προσδιοριζόμενων τιμών και επιβάλλουν σε

περίπτωση θετικής απόκλισης των τιμών τις προβλεπόμενες από το άρθρο 17 του

ν. 3054/2002, όπως ισχύει, κυρώσεις.

3. Για την ισχύ και την τροποποίηση της παρούσας εφαρμόζονται τα δυο

τελευταία εδάφια της παραγράφου 2 και το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 4

του άρθρου 20 του ν. 3054/2002, όπως ισχύει.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ισχύει από

4-5-2011 και ώρα 00.01.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

η καλυτερη τιμη που βρηκα ηταν (μην βαρεσετε) 20 ευρα το λιτρο,δηλ 160 .Αν δεν το πολυψαξεις υπαρχει κοσμος που τα χρεωνει 25 το λιτρο (200).Ειχα βρει και απο αμερικα με 10 το λιτρο αλλα δεν ξερω με τις διαφορες των προδιαγραφων και των ρυπων κλπ μην παθω κανα problem Tsakonas.

Αποτι αναφερει ο κατασκευαστης,το catch των λαδιων αυτων ειναι,οτι θελουν αλλαγη πολυ γρηγορα (5-6Κ κμ) λογω πρωιμης αλλοιωσης των δυνατοτητων τους.Αντιθετα τα 5 30 Longlife προοριζονται για 15Κ κμ κλπ.Οποτε αυτη η straight forward εξηγηση αντισταθμισε αυτο το αρκουδεικο βιδεο στα ματια μου τουλαχιστον....Παντως μενα γκουγκλαρισμα ειδα οτι ο εν λογω κατασκευαστης χαιρει τεραστιας εκτιμησης ακκρος δε ιντεργουεμπζ

Ρε σοβαρεψου! Αν μου πεις οτι εδωσες 160€ και πηρες 10-50 λαδι, μα τον αγιο Ντολη θα σε τουφεκισω...

To catch που λεει ο κατασκευαστης θα ισχυει για ΟΛΑ τα λαδια της αγορας. Σε πιεσμενη οδηγηση και με λιγη ζεστη, οτι και να βαλεις στα 6-7k (με πολυ μικρη αποκλιση) θα χει μαυρισει καργα και θα χει ψιλοσπασει κιολας. Τα longlife ειναι μια παπαρα και μιση, και ο μοναδικος τους σκοπος ειναι να εξυπηρετησουν τους marketeers.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.lapetrolifera.com/schtecn/mobil_10w40.pdf

Nippon Oil | ENEOS 0W-50

τα τεκ σπεκς των 2 επιμαχων λαδιων.Δεν καταλαβαινω τι λενε, το ενεος παντως κανει μπαμ οτι ειναι πιο ψαγμενο και δινει +10 αλογα,εχει απο πισω και τους υδρογονανθρακες

Link to comment
Share on other sites

Τσακωνα, μπραβο.., καλα εκανες, γιατι θα μαθεις να μην το ξανακανεις.

το λαδι δεν δινει αλογα, το λαδι μειωνει τις τριβες μπας κ πετυχει το μεγιστο δυνατο. Μην συγκρινες απλς του οραντζς, αλλα μοτερ αλλες ιδιαιτεροτητες.

Προσωπικα εχω καταληξει στο motul 8100 5w40, το βρισκεις ευκολα με 10Ε/kg αλλα κ πιο κατω. Λαδι για vtec και πιστοποιημενο για longlife bmw,vw,porsche,etc.

Παντως ενα αυτοκινητο θελει το χρονο του να το μαθεις, προσωπικα αν το προηγουμενο car το σπαω, το επομενο μου παιρνει ενα διαστημα να μαθω τα πατηματα του..

Αρχισε να ανοιγεις το αμαξακι σου ροικα, πηγαινε σε συνεχομενες διαδρομες κ οχι απλα σε στροφες γρηγορα. Οχι οριακα, γρηγορα, αλλα σταθερα γρηγορα.

Οταν θα μπαινεις πατωμα (να φευγει το τασι αν ειχε) με το ενα χερι στο τιμονι κ το αλλο στα μπουτακια της μπιατς, τοτε ειναι η στιγμη που θα βαλεις αλογα. οχι με λαδακια κ 5 ψευτικα αλογα, αλλα με ουσια. Το βιντεο ειναι ψεμα, βγαζουν το λαδι που εχει κανει μονο 2 πατηματα κ ειναι μαυρο... ffs

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω θεωρω καγκουρε το βιντεο της ενεος.

Αλλα.

ειδα το εξης κομματι απο την συνεντευξη του τυπου εδω ,μεταφρασμενη απο το BMW-Motorsport.gr --->

ΛΑΔΙ, ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ

Βρήκα αυτό το κείμενο στα αγγλικά, το οποίο αποτελεί μια συνέντευξη του John Rowland με τη μορφή ερωτήσεων-απαντήσεων Ο Rowland είναι ο επικεφαλής χημικός του τμήματος έρευνας & εξέλιξης της Fuchs/Silkolene εδώ και πολλά χρόνια αναπτύσσοντας μάλιστα μια σειρά πρωτοποριακών για την εποχή τους εστερικων λιπαντικών. Πολλοί πιστεύουν ότι αν υπάρχει κάτι για το λάδι που δεν το γνωρίζει, δεν αξίζει να το ξέρουμε κι εμείς!

13) Πώς κάποια υψηλής απόδοσης λάδια επιτρέπουν στον κινητήρα να παράγει περισσότερη ισχύ;

Ένας κινητήρας σπαταλά ενέργεια (και καύσιμα) με πολλούς τρόπους. Και οι περισσότεροι από αυτούς οφείλονται στους νόμους της θερμοδυναμικής. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά… αλλά περίπου ένα 6% της ισχύος χάνεται λόγω των τριβών του λαδιού, ξεκινώντας από τις απώλειες της αντλίας, έως την τριβή των κινούμενων επιφανειών. Εδώ επίσης να συμπεριλάβουμε και τη μετάδοση.

Αν η τριβή και η φθορά που αυτή προκαλεί, παραμείνουν σε χαμηλά επίπεδα, υπάρχουν πραγματικά οφέλη που μπορούμε να αποκομίσουμε με τη χρήση ενός «σκληρού», αλλά χαμηλού ιξώδους λιπαντικού. Παραδόξως, οι υπόλοιπες τριβές είναι χαμηλές, κάτω από 3% ή λιγότερο, ακόμη και με συμβατικά λιπαντικά, οπότε μην περιμένετε τεράστια οφέλη εδώ.

Έχω δει πραγματικά αυτή την επιπλέον ισχύ στο δυναμόμετρο! Ένα πολύ έμπειρος οδηγός στο Peterborough που κάνει πολλές δοκιμές για τον Λόρδο Emap, χρησιμοποίησε τη δική του ενός έτους Honda 1100ΧΧ, στην πρώτη δοκιμή με το αγαπημένο του εστεροειδές συνθετικό 15W/50. 128BHP ήταν το αποτέλεσμα.

Τότε άλλαξε σε λεπτότερο 5W40, επίσης συνθετικού εστέρα. (Έτσι δεν ήταν άδικη η σύγκριση με το 15W/50!) Αυτή τη φορά είδαμε 131.6BHP, με αντίστοιχη αύξηση της ροπής.

Τέλος δοκιμάσαμε ένα νέο (τότε) 0W/20 ειδικό συνθετικό και είδαμε 134.4BHP! Ακόμη και το αφεντικό του εντυπωσιάστηκε! Αργότερα διάφορες δοκιμές και αγώνες έδειξαν ότι αυτό το επίπεδο βελτίωσης δεν ήταν τυχαίο αλλά πραγματικότητα. Και, με τη σωστή «χημεία» για τη φροντίδα του κινητήρα και της μετάδοσης, εσωτερικά, δεν υπάρχει μειονέκτημα αυξημένης φθοράς.

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

το web δεν ειναι αυτο που ζουμε, ειναι ενα ακομα παραθυρο πληροφορησης, οχι το μονο.

Μην προσπαθεις να με πεισεις για κατι, εγω σου λεω απλως οτι 160 ευρω για λαδι οταν την δουλεια σου τν κανεις με 50 ειναι φυτουλια του κερατα. Δη οταν καθε 5000 θελει αλλαγη, να πεις οτι κραταγε full αντε να βαλω υπεραξια 20. αυτοι εδω ψαχνουν για interneτακιδες οχι οδηγους.

Το λαδι ειναι λαδι, τελεια. χρησιμοποιητε για να κινουνται αρμονικα τα μεταλλα μεταξυ τους χωρις να χανουν ενεργεια αρα ισχυ. Δεν προσθετουν αλογα.

Αν βαλεις του αριθμους σε ενα excel σε 25῏30κ χιλιομετρα θα εχεις βγαλει με αυτη την διαφορα ενα προγραμμα.. εσυ θα μου λες για τα λαδια σε google translator και εγω θα σου λεω +50 αλογα.

anyway, η ουσια ειναι αλλου, δεν ειναι το λαδι, η ουσια ειναι οτι πηρες καινουριο αυτοκινητο κ οφειλεις στον εαyτο σου να χαιρεσαι αυτο instead.

Link to comment
Share on other sites

Ο Πούτιν παρουσία δημοσιογράφων πήγε να δεί το νέο Lada Grant αλλά δέν αυτό έπαιρνε μπροστά...:hehe:

Μάλλον οι μηχανικοί θα σπάνε πέτρες στη Σιβηρία τώρα!:)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HXhLiYuVti0&feature=player_embedded]YouTube -[/ame]

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβα καλα ,το selling point του λαδιου αυτου ,ειναι οτι οταν ειναι κρυο (δηλ οταν ολα τα λαδια .λογω ελλειψης θερμοκρασιας λειτουργιας ,δυσκολευονται να κανουν σωστα την δουλεια τους) συμπεριφερεται σαν 0W (πρωτο νουμερακι) ,δηλαδη,σαν πολυ λεπτο και φτανει παντου ενω οταν φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας ,συμπεριφερεται σαν 50 ,σαν πολυ χοντρο λαδι, και δεν διαρρηγνυεται το στρωμα που δημιουργει.

Και ο κατασκευαστης λεει αυτο για τα 5Κ επειδη τα χημικα που το εξασφαλιζουν αυτην την "διπλη" συμπεριφορα ειναι καπως ασταθη και στα 5κ εχουν αρχισει και χανουν τις ιδιοτητες τους.

Καλα καταλαβα η μπερδευθην?Που εισαι σωτηρη οταν σε χρειαζομαι?

Link to comment
Share on other sites

καλα τα λες, ολα τα λαδια εχουν αυτες τις ιδιοτητες, λεπτο῏χοντρο.

Το 0 ειναι υπερβολη, αν κ δεκτο, διοτι απευθηνεται σε χωρες με πολυ χαμηλες θερμοκρασιες, αντιστοιχα λειτουργει κ ο αλλος δεικτης.

Θεωρησε αυτο το δεικτη σαν ελαστικοτητα του λαδιου. Τα στοιχεια που το αποτελουν διατηρουν αυτες τις ιδιοτητες, αν χασουν απο την αποτεεσματικοτητα τους χανουν και καποιες ιδιοτητες που μπορει να αφορουν αυτο το ευρος λειτουργιας η καποιες επιπροσθετες ιδιοτητες πχ. εχει καποιο αντιτριβικο state of art.

Μα ομως το χρυσο, το διαμαντι δεν κρατα λιγο, οφειλει να κρατα πολυ, γιαυτο αλλωστε ειναι κ ακριβο. Στην δικη μας περιπτωση αυτο δεν ισχυει, παραυτα εγω,εσυ το πληρωνουμε διαμαντι. Χαζομαρα δεν ειναι? ο δε λογος που το κανεις ειναι η αυξηση της ιπποδυναμης, κ εκει σου λεω οτι σε 6 κυκλους εχεις την δυνατοτητα να καταφερεις πολυ πιο πολλα, τι πιστευεις οτι συμφερει κ αποδιδει καλυτερα?

edit: kαλημερα Τσακωνα! :)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα προσπαθησα να φτιαξω ενα πλακακι (μακετα απο mdf) για να ταιριαξω το V6 με το type 9 κιβωτιο. Μιλαμε για τοσο μεγαλο fail που γελαγα μονος μου :p

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις ετοιμες διαστασεις? Υπαρχουν κανα δυο αλλοι που εχουν βαλει αυτο το κιβωτιο σε αυτο το μοτερ, αλλα ολοι με διαφορετικους τροπους. Αυτο που θελω δεν υπαρχει καπου ουτε σαν εικονα, πολλω δε μαλλον να υπαρχουν και οδηγιες/μετρησεις (απ' οσο εχω δει τουλαχιστον).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.