Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Παραπάνω διάβασα κάπου ότι η θερμοκρασία εισαγωγής παίζει μικρό ρόλο ή έστω μικρότερο από τα οκτάνια του καυσίμου...nooot

Η θερμοκρασία εισαγωγής στον κινητήρα παίζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο στην απόδοση του κινητήρα, αρκετά μεγαλύτερο από +- 5 οκτάνια. Αυτό συμβαίνει γιατι αλλάζει η πυκνότητα του αέρα συναρτήσει της θερμοκρασίας. (Ακόμα και η υγρασία παίζει ρόλο:p)

απο +5 σε +35 πχ τρώς ακόμα και ένα -10%. Και μην ξεχνάτε η θερμοκρασία εισαγωγής είναι πάντα μεγαλύτερη από την εξωτερική θερμοκρασία γιατί ο κινητήρας ζεσταίνει τα πάντα γύρω του.

Όποιος θέλει να πειραματιστεί, εδώ ένα ωραίο site.

Engine Tuning Calculator - using relative humidity

PS Ορίστε και ένα διάγραμμα από το mx5 με ιντερκούλερ βεβαίως...εξωτερική θερμοκρασία ~20C (κάτω είναι λεπτά)

unledpq.th.jpg

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
Διαγραμματάκι
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Golf R > Scirocco R

Αλλά είναι και αρκετά ακριβότερο.

ΟΟΟΧΙ επειδη το ψωνισα αλλα κανεις λαθος.

χρονοι golf r σε διαφορες πιστες VW Golf R lap times and specs - FastestLaps.com

χρονοι ροκκου σε διαφορες πιστες VW Scirocco R lap times and specs - FastestLaps.com

μονο nordschleife ριχνει 7 sec η γκολφω στον ροκκο.Σε αρκετες αλλες πιστες ειναι η το ιδιο η οριακα καλυτερα ο ροκκος.πλαισιο κλπ πιο ψαγμενα απο γκολφω/χαμηλοτερο/πισω μετατροχιο μεγαλυτερο απο το εμπρος... ..haldex εχει η γκολφω εξαλλου...

τωρα στα φαναρια ΟΚ ,μεχρι τα 160-180 θαχει καποιο προβαδισμα η γκολφω...

Link to comment
Share on other sites

Ο Τάκαρος πάντως στη μετάδοση της Τουρκίας είπε ότι δε θα είναι προδιαγραφών F1 αλλά θα προορίζεται για κατώτερες κατηγορίες. Και φυσικά άλλο να φτιάξεις πίστα προδιαγραφών F1 και άλλο να έρθει το τσίρκο της F1 για πραγματικό τριήμερο.

Link to comment
Share on other sites

Ο Τάκαρος πάντως στη μετάδοση της Τουρκίας είπε ότι δε θα είναι προδιαγραφών F1 αλλά θα προορίζεται για κατώτερες κατηγορίες. Και φυσικά άλλο να φτιάξεις πίστα προδιαγραφών F1 και άλλο να έρθει το τσίρκο της F1 για πραγματικό τριήμερο.

Τον "Τάκαρο" γενικά δεν τον έχω σε εκτίμηση... Από εκεί και πέρα, ας γίνει μια πίστα στα 200-250χλμ από την Αθήνα, να μπορούμε να πηγαίνουμε να τρέχουμε ασφαλείς, μετά ας καλύπτει διεθνείς αγώνες, μετά τα MotoGP και τέλος και την F1. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

εχω γινει εντελως FPS doug με αυτο το πραγμα.

Χθες ειδα στο γιουτουμπε αυτο ... --> [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Z3p-WXDTwyo]YouTube - BMW 335 Power TV - ENEOS Oil Test[/ame]

σημερα πηρα 2 4λιτρα eneos.

Ποσο πιο χαμηλα θα πεσω???

Link to comment
Share on other sites

8....

:hehe: :hehe:

Τσάκω, δεν κερδίζονται έτσι εύκολα τα άλογα εκτός αν το αρχικό λάδι είχε ιξώδες... μελιού.

Και όταν διαλέγεις λάδια, σκέφτεσαι ποιο θα προστατέψει καλύτερα το τουμπανομοτέρ σου όταν θα στροφάρει άγρια στο κατακαλόκαιρο. Όχι αν θα κερδίσεις άλογα. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπηκα καν στη διαδικασια να δω την δευτερη μετρηση, ηταν ΤΟΣΟ γελοιο. Αν το ζητημα ειναι τα extra 5 αλογα (τα οποια προφανως και μια τελικη κανονικοποιημενη τιμη που εδειξε δεν αποδεικνυει οτι τα περνει κιολας...), ειδικα σ'αυτο το μοτερ φτερνιζεται πανω του και τα περνει. Εγω του πα και απο κοντα, μην κανει μλκιες με διαφορετικα ιξωδη, και ουτε κατα διαννοια μην ακολουθησει τις βλακωδεις περιοδους αλλαγης λαδιων που προτεινει η μαμα με 30k km long life λαδια. Καλο λαδακι, στο σωστο ιξωδες και συχνη αλλαχη. Και καθε μερα να τα αλλαζε που λεει ο λογος, μονο καλο θα κανε.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5 ειναι αν τα ισοσταθμισεις με την μεση τιμη τους. Τσακωνα ποσο σου πηγαν τα τετροκιλα?

η καλυτερη τιμη που βρηκα ηταν (μην βαρεσετε) 20 ευρα το λιτρο,δηλ 160 .Αν δεν το πολυψαξεις υπαρχει κοσμος που τα χρεωνει 25 το λιτρο (200).Ειχα βρει και απο αμερικα με 10 το λιτρο αλλα δεν ξερω με τις διαφορες των προδιαγραφων και των ρυπων κλπ μην παθω κανα problem Tsakonas.

Αποτι αναφερει ο κατασκευαστης,το catch των λαδιων αυτων ειναι,οτι θελουν αλλαγη πολυ γρηγορα (5-6Κ κμ) λογω πρωιμης αλλοιωσης των δυνατοτητων τους.Αντιθετα τα 5 30 Longlife προοριζονται για 15Κ κμ κλπ.Οποτε αυτη η straight forward εξηγηση αντισταθμισε αυτο το αρκουδεικο βιδεο στα ματια μου τουλαχιστον....Παντως μενα γκουγκλαρισμα ειδα οτι ο εν λογω κατασκευαστης χαιρει τεραστιας εκτιμησης ακκρος δε ιντεργουεμπζ

Έγινε επεξεργασία από Tsakonas
Link to comment
Share on other sites

Μλκ, στρώσε το παιδί πρώτα, συνήθησε το λίγο και μετά κοιτάς για ταρζανιές, αλλαγές, και σκαλίσματα!

Αν ήθελες να πεθάνεις με τα 32κ του Ροκου έπρεπε να πάρεις ένα kit car Super light R500 να τα βάζεις με R1...

Απόλαυσε το λιγο μαμά, και άσε τα πράγαμτα που δεν θα σου δώσουν ούτε 5% και αν 1 στις 100 κάτι παει στραβά θα σου ράψουν κουστούμι στο σερβις που δεν στο ραβει ουτε η Genesis ;)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.