kaynd Μάϊος 5, 2011 #4501 Μάϊος 5, 2011 Δεν αμφιβάλλω ότι καθώς το μοτερ ανοίγει θα το βλέπεις να παίρνει επάνω του... αλλά αυτό που αναφέρεις είναι μεγάλη διάφορα και δε δικαιολογείται από το στρώσιμο ειδικά τόσο σύντομα. Εκτός και αν αυτή η μεταβολή δεν οφείλεται στο στρώσιμο αλλά σε κόλπα του εγκεφάλου καθώς αυτός “μαθαίνει” στις συνθήκες χρήσης.Ειδικά σε ισχυρουτσικα τούρμπο μοτέρ πάντως, το καύσιμο παίζει τρελό ρόλο... όχι επειδή τόσο επηρεάζεται η φυσική απόδοση του μοτερ... αλλά επειδή ο εγκέφαλος με την παραμικρή υποψία πειρακιου (συνήθως από μουφοκαυσιμο) κόβει αισθητά το μοτέρ για να το προστατευσει.
Dant3 Μάϊος 5, 2011 #4502 Μάϊος 5, 2011 και ειναι και ιδιαιτερα ποιοτικα τα ελληνικα καυσιμα οποτε απο τους 265 που πηρες,εχεις 190 και 75 γιδια
fotme Μάϊος 5, 2011 #4503 Μάϊος 5, 2011 μπορει να μου φαινεται αλλα με 750 ΚΜ μαλλον αρχισε να ψιλοανοιγει το moteur ..Σε συγκεκριμενη σχεση/στροφες ειδα +10-15ΚΜ πανω.Και τις δυο φορες το αυτ/το ειχε πανω 2 ατομα (την 1η φορα το 2ο ηταν πολυ ελαφρυτερο ) φουλ ρεζερβουαρ ισιος δρομος και την πρωτη φορα ειχε και κρυο.Δεν πιστευω νακανε τετοια διαφορα η μαρκα της βενζινης ...εδιτ: πατατα,τα γραναζια εχουν σταθερο μεγεθος.Τσακωνα, οταν εχει κρυο ειναι η χαρα της τουρμπινας διοτι υπαρχει μεγαλυτερη πυκνοτητα οξυγονου, οταν θα βαραει 40αρες και εισαι στη νταλα μιας λεωφορου θα καταλαβεις την διαφορα.. Αυτος ειναι ο λογος που μπαινουν κ τα ιντερκοολερ ωστε να ψυχεται ο εισερχομενος αερας και να ρουφαει περισσοτερο οξυγονο για καυση.
ΝTG Μάϊος 5, 2011 #4504 Μάϊος 5, 2011 Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω.... ooυπς...παει η y2k...ξεφτυλιστικε
NoDsl Μάϊος 6, 2011 #4505 Μάϊος 6, 2011 ....Δεν πιστευω νακανε τετοια διαφορα η μαρκα της βενζινης ...Ασχέτως μάρκας, ασχ'ετως αν το ταμπελάκι λέει 95/97/100/200 octanes, η καλή βενζίνη κάνει ΑΛΛΟ αμάξι. Ειδικά σε σαλιγκαράτα. Στο λέω εκ πείρας. Πρόσεχε που βάζεις και μην κολλάς στο 100. Πολλές κατοστάρες είναι χειρότερες απο 95άρες. Αλλά η καλή 100άρα θα μεταμορφώσει το αμάξι σου.
Dolly Μάϊος 6, 2011 #4506 Μάϊος 6, 2011 Η διαφορά βέβαια γίνεται ΠΟΛΥ πιο αισθητή σε ατμοσφαιρικά. Στα τουρμπάτα, η διαφορά που θα δεις με -5'C δεν την βλεπεις και 300άρα βενζίνη να βάλεις.Μην τρελέναισε με τις 100άρες παντος, ο κατασκευαστής λέει 95αρα για κάποιο λογο.
JaguarOne Μάϊος 6, 2011 #4507 Μάϊος 6, 2011 Πινακιδες μπορει να βγαζει αλλα δεν εχει εξοπλισμο πορτες ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα κλπ κλπ ολα θυσιασμενα στον βωμο των επιδοσεων . Ασε που παιζει να τρως και πιο πολυ αερα απο οτι με ενα σκουτερακι μπεβερλυ : p Δεν διαφωνώ αλλά από την άλλη -σχεδον- το ίδιο ισχύει και με τα caterham Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω.... κοίτα, το εχω δει στα διόδια ασπροπύργου με ελληνικότατες πινακίδες. Νομίζω ότι όταν γίνεται σύγκριση μηχανοκίνητων οχημάτων ας μπαίνει τουλάχιστον το όριο το τι μπορεί να κυκλοφορίσει κανονικά στο δρόμο, να είναι όχημα παραγωγής, (όχι συλλεκτικής που βγαίνουν 5 κομμάτια ξερω γω) και κατα προτίμηση badged.
2cpu Μάϊος 6, 2011 #4508 Μάϊος 6, 2011 YouTube - Course poursuite impressionnante en Belgique avec une Audi RS4 ! ! !
NoDsl Μάϊος 6, 2011 #4510 Μάϊος 6, 2011 Η διαφορά βέβαια γίνεται ΠΟΛΥ πιο αισθητή σε ατμοσφαιρικά. Στα τουρμπάτα, η διαφορά που θα δεις με -5'C δεν την βλεπεις και 300άρα βενζίνη να βάλεις.Δε συμφωνούμε. Ο κινητήρας είτε -5 έχει εξωτερική είτε +40 την ίδια θερμοκρασία λειτουργίας θα έχει περίπου. Την αντικροτικότητα των υψηλών οκτανίων δεν την αντικαθιστά καμία εξωτερική θερμοκρασία.
kaynd Μάϊος 7, 2011 #4511 Μάϊος 7, 2011 Όλα παίζουν το ρολό τους. Η θερμοκρασία αέρα εισαγωγής παίζει επίσης πολύ σημαντικό ρολό... όχι άμεσα στη θερμοκρασία λειτουργιάς του μοτέρ, αλλά καθαρά στη θερμοκρασία του μείγματος πριν την ανάφλεξη του. Το υπέρ του δέοντος θερμό μείγμα έχει τη τάση να αναφλέγεται ευκολότερα - ταχύτερα και πολλές φορές πρόωρα από κάποιο άλλο hot spot στο θάλαμο καύσης περά από τη σπίθα του μπουζί, προκαλώντας είτε προανάφλεξη είτε κρουστική καύση.Εγώ από την άλλη διαφωνώ στο ότι επηρεάζονται περισσότερο τα ατμοσφαιρικά. Ο γενικός κανόνας λέει ότι όσο πιο στουπωμένος είναι ο θάλαμος καύσης με καύσιμο μείγμα, τόσο πιο επιρρεπής είναι στην προανάφλεξη...turbo = περισσότερο στούπωμα μείγματος οπότε και πιο ευαίσθητο για "πειράκια"
Athens2004 Μάϊος 7, 2011 #4512 Μάϊος 7, 2011 Με το nos τι παιζει παιδια ? Εχει κανει κανεις απο εδω ποτε εγκατάσταση μονος του ? Βλεπω κατι κιτακια zex αρκετα δελεαστικα (50-75 shot )
Tsakonas Μάϊος 7, 2011 #4513 Μάϊος 7, 2011 Με το nos τι παιζει παιδια ? Εχει κανει κανεις απο εδω ποτε εγκατάσταση μονος του ? Βλεπω κατι κιτακια zex αρκετα δελεαστικα (50-75 shot )αν σκεφτει κανεις οτι η πλειοψηφια των κινητηρων παραγωγης σχεδιαζονται να περασουν μολις ενα 10% της ζωης τους στο μεγιστο της αποδοσης,δηλαδη για καθε 10χιλιομετρα που κανεις μονο στο 1 ζητας μαξιμουμ αποδοση,αυτο το ΝΟΣ ακουγεται αρκετα συμφερουσα ιδεα χωρις βαριες επεμβασεις στον κινητηρα (προγραμμα/εκκεντροφοροι κλπ)
2cpu Μάϊος 7, 2011 #4514 Μάϊος 7, 2011 Απλα αν κανεις πατατα στην εγκατασταση παιρνεις το le moter στο χερι.
JaguarOne Μάϊος 7, 2011 #4515 Μάϊος 7, 2011 και το ίδιο παθαίνεις αν αποφασίσεις να αδειάσεις την μπουκάλα σε μια βραδυά....
Lakisss Μάϊος 7, 2011 #4516 Μάϊος 7, 2011 Συνεργασία ΕΚΑΒ με ομάδα ''ΔΙΑΣ''. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=U0V608rZwMw&feature=related]YouTube - EΚΑΒ2(Μ2)E.M.S.+ΟΜΑΔΑ "ΔΙΑΣ" by chrisoklahoma166[/ame]
2cpu Μάϊος 7, 2011 #4517 Μάϊος 7, 2011 1:07 περασαν μπροστα απο την δουλεια μου.(τους ειχα δει πηγαινανε οντως ...fast..)
LevelOne Μάϊος 7, 2011 Author #4518 Μάϊος 7, 2011 αν σκεφτει κανεις οτι η πλειοψηφια των κινητηρων παραγωγης σχεδιαζονται να περασουν μολις ενα 10% της ζωης τους στο μεγιστο της αποδοσης,δηλαδη για καθε 10χιλιομετρα που κανεις μονο στο 1 ζητας μαξιμουμ αποδοση,αυτο το ΝΟΣ ακουγεται αρκετα συμφερουσα ιδεα χωρις βαριες επεμβασεις στον κινητηρα (προγραμμα/εκκεντροφοροι κλπ) Και το πραγματικό όφελος έρχεται (παλι) στα υπερτροφοδοτούμενα, οπου εκτός της προφανής αύξησης της ιπποδύναμης, μηδενίζει την προανάφλεξη + το turbo lag... Είχα ενα 50 shot στο πρώτο Datsunι, πραγματικά σωτήριο οταν η τουρμπίνα σου φουσκώνει απο τις 4000+
aeroengine Μάϊος 7, 2011 #4520 Μάϊος 7, 2011 Εγω παντως δεν ειχα δει ποτε να μπαινουν στο αντιθετο ρευμα και μαλιστα για αρκετη ωρα.Πραγματικα ανθρωποι που αξιζουν παρασημο για την προσφορα τους.Και σιγουρα εναν πολυ υψηλοτερο μισθο...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.