Wizard! Μάϊος 5, 2011 #4481 Μάϊος 5, 2011 Δες πως αλλάζει το σκηνικό με το GTR. Εγώ ξέρεις τι είδα; 2 μηχανές να πάνε βόλτα και να τραβάνε video το GTR... Όταν ο τύπος κοιτάει γύρω γύρω, για να πιάσει η κάμερα στο κράνος του το GTR, τότε δε φαίνεται να έχει συγκεντρωθεί στο να τρέξει... Χώρια που στην 1η "κόντρα" του έφυγε για πλάκα... Επίσης, ο τίτλος είναι λάθος, αφού δεν υπάρχει GSX-R1100 στο video και έχω την εντύπωση ότι κι ο άλλος που ακολουθεί με το μαύρο, είναι σε Honda CBR και όχι Suzuki... αυτο που λεει ο γουιζαρδ ειναι,οι μηχανες "χανουν" σε στροφες και φρενα ΑΛΛΑ επιταχυνουν τοσο νωρις και τοσο πολυ πριν και μετα την στροφη που σβηνουν το πλεονεκτημα των αυτοκινητων. Δεν λέω αυτό. Χάνουν ΜΟΝΟ στην είσοδο της στροφής. Και ειδικά στα φρένα, θα γελάσεις αν δεις διαφορές στα φρεναρίσματα 200-0, 150-0, 100-0... Για τα άλλα που λες, δώσε μας χρόνους από γνωστές πίστες για να κάνουμε σύγκριση Edit: Δες κι εδώ πόσο μικρή διαφορά έχουν (χώρια που το Αtom δεν είναι αμάξι, είναι formula) : [ame]http://www.youtube.com/watch?v=y_8m8i6JqOg[/ame]
sotiris Μάϊος 5, 2011 #4482 Μάϊος 5, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=y_8m8i6JqOg]YouTube - Top Gear - 16x01 - Ariel Atom V8 vs BMW S1000RR[/ame] [ame] [/ame]Γι' αυτό η σύγκριση είναι λάθος. Και αυτοκίνητα υπάρχουν γρήγορα. Απλά δεν χωράνε 4 και βαλίτσες. Ούτε οι street μηχανές είναι υπόδειγμα πρακτικότητας, ακόμη και για την κατηγορία της μηχανής.
nickstamat Μάϊος 5, 2011 #4483 Μάϊος 5, 2011 Ντάξει ρε παιδιά έχει νόημα τώρα? Κάποιοι γουστάρουμε το ένα και κάποιοι γουστάρουμε το άλλο. Για διάφορους λόγους. Δεν έχει νόημα η σύγκριση είπαμε
PetrosD Μάϊος 5, 2011 #4485 Μάϊος 5, 2011 Σας πατάω όλους με το αμάξι μου (που μόλις το πήρα από το συνεργείο)Πλάκα κάνω, ε!Όλα καλά, δουλεύει ρολόι, :dance3: σύσταση του μηχανικού να το βγάλω εθνική να το ξεκαπνίσω! Το Σάββατο το πρωί λοιπόν! Θα μετρήσω και σφάλμα οδομέτρου και κοντέρ με το GPS, να ξέρουμε τι κάνουμε.
konsttanttinos Μάϊος 5, 2011 #4486 Μάϊος 5, 2011 Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω Γενικεύεις μια κατάσταση που ο ίδιος παρακάτω, λες ότι εξαρτάται από την πρόσφυση. Αν μιλάς για σκονισμένο δρόμο και άσφαλτο γυαλί, ναι. Αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Βρες όποιον οδηγό ΕVO, Impreza, Exige κλπ θέλεις, και πες του να πάει κόντρα με το Σμπρίνη στη διαδρομή του Άη Γιάννη (Εύβοια). Θα τον χάσει στις πρώτες 5 στροφές...Σωστά, αλλά η μόνη σχέση που έχει η Formula με το αμάξι είναι ότι πατάνε σε 4 τροχούς. Αντίθετα μια μηχανή MotoGP μπορεί με φώτα και καθρέπτες να κυκλοφορήσει στην πόλη. Όσον αφορά στα "κανονικά" αμάξια των 150.000+, έχουν γίνει κατά καιρούς δοκιμές από περιοδικά και εκπομπές και σπάνια καταφέρνουν να περάσουν μπροστά. Αν δε, βάλουμε στη σύγκριση και τον γνωστό Ghost Rider, που καβαλάει "νόμιμο" μηχανάκι, τα πράγματα αλλάζουν άρδην. 499ΒΗΡ σε 200 κιλά μηχανή.... :...: Την απόλυτη υπεροχή σε χρόνους βέβαια έχει η F1. Αλλά δεν είναι αμάξι. Edit: Για να μην παρεξηγούμαι, είμαι fan της ταχύτητας και της γρήγορης οδήγησης είτε με αυτοκίνητο, είτε με μηχανή, είτε με σκάφος, ποδήλατο, αεροπλάνο, πατίνι, κλπ. και φυσικά δεν υποστηρίζω "το αμάξι είναι καλύτερο ή η μηχανή", είναι διαφορετικά και το καθένα είναι καλύτερο σε κάποιους τομείς. Βεβαιως και σου επιτρεπω να εχεις την δικη σου γνωμη. Δεν ξερω τον Σμπρινη, με τι μηχανακι τρεχει? Στον Αη Γιαννη δεν εχω παει, αλλα εδω εχουμε το πηλιο...μπολικες διαδρομες και πολυ καλα εργαλεια διαθεσιμα. Εγω μ'ενα tuono και φιλος μου με crf 450 motard να προσπαθουμε να πιασουμε ενα EVO MR... δυσκολο εως ακατορθωτο, σε καθε εισοδο μας ετρωγε στα φρενα. Απ'ότι προσεξες δεν μιλαω για ευθεια, αλλα μονο για στροφιλικι, για ευνοητους λογους. Επισης πιστευω οτι η αξια του αυτοκινητου δεν εχει καμμια σχεση με τις επιδοσεις του.. Ενα στημενο time attack των 100κ μπορει να διαλυσει οποιοδηποτε dreamcar.Απο τη αλλη, με 20κ παιρνεις την rsv4 factory aprc και εχεις το πιο γρηγορο μηχανακι παραγωγης στην πιστα...για να μην μιλησω για τις δυνατητες του daytona R, η το στησιμο μιας 1198 R ή μιας desmosedicci... Πιστευω οτι και τα δυο εχουν την ομορφια τους, απλα η μηχανη λογω της μηδενικης παθητικης ασφαλειας απαιτει καποιες ειδικες ικανοτητες...κοινως δεν ειναι για ολους.
JaguarOne Μάϊος 5, 2011 #4487 Μάϊος 5, 2011 (χώρια που το Αtom δεν είναι αμάξι, είναι formula)η formula δεν βγάζει πινακίδες αλλα το Atom βγάζει
nickstamat Μάϊος 5, 2011 #4488 Μάϊος 5, 2011 Όλα καλά, δουλεύει ρολόι, :dance3: σύσταση του μηχανικού να το βγάλω εθνική να το ξεκαπνίσω! Το Σάββατο το πρωί λοιπόν! Θέλω να ακουστεί ως εδώ ο εξακύλινδρος (or didn't happen )
LevelOne Μάϊος 5, 2011 Author #4489 Μάϊος 5, 2011 Πέτρο καλοτάξιδο... Ξέρω πολύ καλά το συναίσθημα. Μια συμβουλή μονο αν δεν το έχεις ήδη κάνει: Καινούρια μπουζάκια γιατι απο το υπερπλούσιο τα αλλα θα έχουν φάει ταλαιπωρία...
Athens2004 Μάϊος 5, 2011 #4490 Μάϊος 5, 2011 Πινακιδες μπορει να βγαζει αλλα δεν εχει εξοπλισμο πορτες ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα κλπ κλπ ολα θυσιασμενα στον βωμο των επιδοσεων . Ασε που παιζει να τρως και πιο πολυ αερα απο οτι με ενα σκουτερακι μπεβερλυ : p . τεσπα . δευτερα , [ame=http://www.youtube.com/watch?v=v922aYoFcyY]YouTube - JZA70 - Power FC Pro - Launch Control Abuse - Part 1[/ame] στην αφσαλτο : P
Periklis_pap Μάϊος 5, 2011 #4491 Μάϊος 5, 2011 Επειδή όλοι βάζουμε από κάτι[ame=http://www.youtube.com/watch?v=7NZ9X9A2efA]YouTube - BBC: Bugatti Veyron vs Euro Fighter Typhoon Drag Race - Top Gear[/ame](εγώ ήμουν με το αεροπλάνο)
HotPeanut Μάϊος 5, 2011 #4492 Μάϊος 5, 2011 Την ομπρέλα στη δίνουν δώρο ή είναι στον έξτρα εξοπλισμό; (για το atom μιλάω)
PetrosD Μάϊος 5, 2011 #4493 Μάϊος 5, 2011 Θέλω να ακουστεί ως εδώ ο εξακύλινδρος (or didn't happen ) Θα βγάλω βιντεάκι με την κόμπακτ Σόνυ του πατέρα, μάλλον αύριο το απόγευμα. Πέτρο καλοτάξιδο... Ξέρω πολύ καλά το συναίσθημα. Μια συμβουλή μονο αν δεν το έχεις ήδη κάνει:Καινούρια μπουζάκια γιατι απο το υπερπλούσιο τα αλλα θα έχουν φάει ταλαιπωρία... Ευχαριστώ πολύ! Μπουζί άλλαξα πριν 1600 χιλιόμετρα. Μπορεί από βδομάδα να τα βγάλω να τα καθαρίσω. Τα προηγούμενα που είχε πάνω τα θυμάστε, είχα βάλει φωτό πριν κάνα μήνα εδώ. Το μοτέρ δουλεύει βελούδινα τώρα πια, μια αγριάδα-βραχνάδα που είχε έχει φύγει πια. Παρατήρησα και το οικονομόμετρο να δείχνει λιγότερο μετά την επισκευή. Το οικονομόμετρο BMW παίρνει 2 σήματα. Ένα από το διαφορικό για να καταλαβαίνει με πόσες στροφές γυρίζουν τα ημιαξόνια και ένα από τον εγκέφαλο για το πλάτος του παλμού των μπεκ. Έχει ενσωματωμένο ένα τσιπάκι (εναλλάξιμο!) που περιέχει πληροφορίες για τον τύπο του αυτοκινήτου (αυσιαστικά για την περίμετρο των πίσω τροχών και για το ποια μπεκ φοράει και πόσους κυλίνδρους έχει). Με τη βοήθεια αυτών των πληροφοριών υπολογίζει τα λίτρα/100 χιλιόμετρα. Στην δικιά μου περίπτωση ξέρω ότι αυτό το νούμερο είναι πλασματικό επειδή δεν υπάρχει τσιπάκι που να περιέχει πληροφορίες για τα μπεκ του M50TUB25 (Δε φοριόταν στα E30). Επίσης δε γνωρίζω ποιο τσιπ φοράει το κοντέρ μου και αν είναι για 6 ή 4 κύλινδρο, για 1800κ.εκ. ή 2500κ.εκ. Τουλάχιστον θα είναι ένα ενδεικτικό νούμερο. Στο μέλλον που θα βγάλω τον πίνακα οργάνων για καθαρισμό και αναγνώριση, θα μάθω και ίσως να το αλλάξω με ένα από 2500cc/6cyl.
Wizard! Μάϊος 5, 2011 #4494 Μάϊος 5, 2011 η formula δεν βγάζει πινακίδες αλλα το Atom βγάζει Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω....
Periklis_pap Μάϊος 5, 2011 #4495 Μάϊος 5, 2011 Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω.... Πωλείται αυτό το τέρας?
Tsakonas Μάϊος 5, 2011 #4496 Μάϊος 5, 2011 μπορει να μου φαινεται αλλα με 750 ΚΜ μαλλον αρχισε να ψιλοανοιγει το moteur ..Σε συγκεκριμενη σχεση/στροφες ειδα +10-15ΚΜ πανω.Και τις δυο φορες το αυτ/το ειχε πανω 2 ατομα (την 1η φορα το 2ο ηταν πολυ ελαφρυτερο ) φουλ ρεζερβουαρ ισιος δρομος και την πρωτη φορα ειχε και κρυο.Δεν πιστευω νακανε τετοια διαφορα η μαρκα της βενζινης ...εδιτ: πατατα,τα γραναζια εχουν σταθερο μεγεθος.
PetrosD Μάϊος 5, 2011 #4497 Μάϊος 5, 2011 Αυτή δεν είναι που ο πρώτος (δοκιμαστής νομίζω) που την έβγαλε στο δρόμο, κατέληξε στο νοσοκομείο!
kaynd Μάϊος 5, 2011 #4498 Μάϊος 5, 2011 Ίσως, σε κάποιες χώρες του κόσμου... Όπως και να έχει, δε μιλάμε για αμάξι. Αν είναι να βάλουμε κι αυτά στο παιχνίδι, να μετρήσουμε και την Tomahawk με θεωρητική ταχύτητα στα 660χαω.... sorry κι ολας... αλλά μου βάζεις στην ιδία κλίμακα το atom με αυτό το έκτρωμα? "Μηχανή" με 4εις ρόδες?
spresv Μάϊος 5, 2011 #4499 Μάϊος 5, 2011 Η πίστα της Πάτρας στην τελική ευθεία!Mech, ξερεις τιποτα παραπανω?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.