Dant3 Μάϊος 4, 2011 #4461 Μάϊος 4, 2011 αυτες που κανονικα θα επρεπε να πλεσιωνουν ενα ροκο ρ σε φοτο που κανονικα θα επρεπε να ειχε να ανεβασει ενα χρηστης του λαμπη που το απεκτησε προσφατα................ Αλλα ολα αυτα θα συμβουν σε ενα φανταστικο κοσμο
spresv Μάϊος 4, 2011 #4462 Μάϊος 4, 2011 Αυτη την κομπλα που χουν οι μηχανακηδες να ειναι πιο γρηγοροι παντου και παντα, ποτε δεν την καταλαβα. Αφου ειναι, γιατι τρωγονται με τα ρουχα τους? (αν και η συγκριση θυμιζει λιγο βουρτσα με επιταχυντη ηλεκτορνιων, αλλα τεσπα) "εχε χαρη που στρωνω αλλιως θα σου δειχνα τωρα" Άλλαξε πλευρό και συνέχισε :slap::slap::slap::slap::slap::slap: Πάντως, τουλάχιστον σε προσωπικό επίπεδο, συνήθως το αντίθετο μου συμβαίνει. Αυτοί με τα "γΛήγορα" αμάξια μου λένε ότι δε μπορεί να είναι πιό γρήγορο το μηχανάκι μου... Φυσικά, από άγνοια έτσι; Πρόσφατα είχαμε αυτή τη συζήτηση στο HW-Box και επέμεναν για διάφορα, μέχρι που ανταλλάξαμε χρόνους από πίστες (Σέρρες/Μέγαρα) και τότε για κάποιο περίεργο λόγο έμεινε το thread χωρίς απάντηση για μέρες... :hang3: Ποιος νοημων ανθρωπος με περισσοτερα απο 2 κιλα στον ιππο υποστηριζει οτι μπορει να ειναι εστω και συγκρισιμος με supersport, ειδικα σε Σερρες/Μεγαρα? (οχι οτι τα 2 ειναι καποιου ειδους οριο, φανταζομαι καταλαβαινεις το πνευμα μου)
Tsakonas Μάϊος 4, 2011 #4463 Μάϊος 4, 2011 αυτες που κανονικα θα επρεπε να πλεσιωνουν ενα ροκο ρ σε φοτο που κανονικα θα επρεπε να ειχε να ανεβασει ενα χρηστης του λαμπη που το απεκτησε προσφατα................ ImageShack® - Online Photo and Video HostingImageShack® - Online Photo and Video Hosting
GEORGIOS Μάϊος 4, 2011 #4464 Μάϊος 4, 2011 ImageShack® - Online Photo and Video HostingImageShack® - Online Photo and Video HostingΛοίπουν οι "μπιτσιζ"
Shadow Keeper Μάϊος 5, 2011 #4467 Μάϊος 5, 2011 Το ξανανεβάζω εδώ γιατί πρόσφατα πρόσεξα ότι μου το είχαν μπλοκάρει ελλάδα με τα μουφοcopyrights τους:fist: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qJl09LuRXdI]YouTube - Mazda MX5 Drifting!!!! @ Greece[/ame] Κάποια στιγμή στο (μακρύ) μέλλον οταν συσσωρεύσω υλικό, θα ποστάρω με το turbακι πάνω:shout:
PetrosD Μάϊος 5, 2011 #4468 Μάϊος 5, 2011 Μίλησα με το μάστορα, έβαλε την πλεξούδα και όλα πήγαν καλά. Το αμάξι "δουλεύει όπως πρέπει" μου είπε.
Wizard! Μάϊος 5, 2011 #4469 Μάϊος 5, 2011 Ποιος νοημων ανθρωπος με περισσοτερα απο 2 κιλα στον ιππο υποστηριζει οτι μπορει να ειναι εστω και συγκρισιμος με supersport, ειδικα σε Σερρες/Μεγαρα? (οχι οτι τα 2 ειναι καποιου ειδους οριο, φανταζομαι καταλαβαινεις το πνευμα μου) Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα νοημοσύνης. Μάλλον άγνοιας. Εξαιρούνται φυσικά οι ανεγκέφαλοι κάγκουρες που μαμάνε και δέρνουν ακόμα και τσι Φεράρι... Αυτό που μπερδεύει τους περισσότερους είναι οι στροφές. Νομίζουν ότι οι μοτοσυκλέτες δεν κρατάνε τόσο καλά όσο ένα αμάξι και ειδικά σε κλειστό στροφιλίκι, όπως υποθέτει και παραπάνω ο Shadow Keeper, έχουν μειονέκτημα. Η μοτοσυκλέτα, επειδή γέρνει και στιγμιαία χάνει πρόσφυση, μπαίνει με λιγότερα σε μια στροφή. Αυτό που δε γνωρίζουν επίσης οι περισσότεροι είναι ότι ανοίγει το γκάζι πολύ πιό νωρίς από ένα αμάξι, με αποτέλεσμα στην έξοδο να έχει ήδη μεγαλύτερη ταχύτητα. Στο σύνολο του χρόνου της στροφής όπως καταλαβαίνεις, στη χειρότερη περίπτωση να είναι στα ίσα. Επειδή όμως στις ευθείες δεν υπάρχει σύγκριση, το σύνολο του χρόνου δημιουργεί πελώριες διαφορές. Πρόσφατα σε σύγκριση χρόνων, έλεγα ότι οι μηχανές γυρνάνε στο 1:20-1:25, με ρεκόρ το 1:19. Και μου απαντάνε οι "άλλοι" ότι τα αμάξια γυρίζουν στο 1:10... Λέω αδύνατον, κλέβουν, δεν υπάρχει τέτοιος χρόνος... Μετά από λίγο καταλάβαμε ότι εγώ έδινα 1:20 για Σέρρες, ενώ οι άλλοι 1:10 για Μέγαρα... Οι μηχανές στα Μέγαρα γυρνάνε κάτω από 1:00.... 10" στο γύρο σε μια πολύ κοντή και κλειστή πίστα... Όσον αφορά στο δρόμο, κι εγώ "κουλός" είμαι. Είναι τόσο επικίνδυνη η πόλη για τις μηχανές, που προσωπικά σπάνια θα βάλω 4η. Δεν το θεωρώ κριτήριο. Σε άδειο επαρχιακό δρόμο όμως, και φυσικά μέσα στην πίστα, τα πράγματα αλλάζουν Επίσης, δε σημαίνει ότι κάποιος που έχει μηχανή, ξέρει και να την οδηγεί, έτσι...; Καθημερινά βλέπω "ινδιάνους" με λιωμένο το λάστιχο στο κέντρο και απάτητο στα πλάγια. Αυτοί το παίζουν γρήγοροι κάνοντας πατηλίκια και σούζες, αλλά όταν έρθει η στροφή, κάνουν το σταυρό τους
sotiris Μάϊος 5, 2011 #4470 Μάϊος 5, 2011 Άλλο ένα θέμα είναι και το πόσο εύκολα γυρνάει κάτι.Π.χ. για μένα που δεν ξέρω να οδηγάω μηχανή ούτε παπί ούτε ποδήλατο καλά καλά, μου φαίνεται αδύνατον να κάνω κάτι τέτοιο.Αντίθετα με το αυτοκίνητο εύκολα μπορώ να το ισορροπήσω στο όριο, και πιστεύω ότι πιο εύκολα οδηγείς στα όριά του ένα αυτοκίνητο παρά μηχανή ανεξαρτήτως αν ξέρεις να οδηγάς ή όχι. Ακόμη και θείτσα να είσαι, πλέον με το esp αν το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, γράφεις χρόνους που ούτε τους φαντάζεσαι.Δεν αναφέρομαι τόσο σε συνθήκες πίστας όπου υποθέτω οι οδηγοί είναι όλοι γνώστες, αλλά σε συνθήκες δρόμου, που με το αυτοκίνητο κινείσαι πολύ πιο εύκολα με ταχύτητα.Για μένα δεν είναι καν συγκρίσιμο το αυτοκίνητο με τη μηχανή, είναι σαν να συγκρίνω τρένο με αεροπλάνο σε ταχύτητα. Στο τρένο έχεις τη σταθερότητα και τη σιγουριά και την ευκολία, ενώ στο άλλο όλα κρέμονται από μία κλωστή.
PetrosD Μάϊος 5, 2011 #4471 Μάϊος 5, 2011 Πιστεύω ότι το λες αυτό για το αυτοκίνητο, επειδή έχεις περισσότερη εμπειρία με αυτό. Και εγώ έχω μάθει με το αυτοκίνητο, πιστεύω αν μάθαινα με μηχανή να μπορούσα (και ο καθένας) να την πάει πιο γρήγορα από το αυτοκίνητο. Όπως μάθει κανείς
dimitris_s Μάϊος 5, 2011 #4472 Μάϊος 5, 2011 Για μένα δεν είναι καν συγκρίσιμο το αυτοκίνητο με τη μηχανή, είναι σαν να συγκρίνω τρένο με αεροπλάνο σε ταχύτητα. Στο τρένο έχεις τη σταθερότητα και τη σιγουριά και την ευκολία, ενώ στο άλλο όλα κρέμονται από μία κλωστή. Δεν μπορείς να το συγκρίνεις εφόσον δεν έχεις οδηγήσει ποτέ σου μηχανή, και όπως λες ούτε καλά καλά ποδήλατο. Είναι εντελώς διαφορετικό απ' όπως ίσως το φαντάζεσαι.
konsttanttinos Μάϊος 5, 2011 #4473 Μάϊος 5, 2011 Ειχα τη τυχη να οδηγησω σε πιστα (σερρες) και μ'ενα μετριο αυτοκινητο (TT Quattro) και με καλα μηχανακια (Κ7 1000, R6, daytona, tuono R), και για να σας προλαβω δηλωνω μηχανοβιος.Η πιστα ειναι σμιριδοπανο, οταν το λαστιχο ζεσταθει τοτε εκμεταλευεσαι ολο το φαρδος του και το μηχανακι χαραζει σαν διαβητης την τροχια του, περιοριζοντας ενα πχ γλιστρημα του μπροστινου, που εχει πολλες πιθανοτητες να γινει σε δημοσιο δρομο.Επισης, διαφορα υπαρχει και στην φιλοσοφια της μηχανης, δλδ στον αριθμο και την διαταξη των κυλινδρων, σε ποιες στροφες δουλευει, ποσο ακαμπτο ειναι το πλαισιο, τι σεταρισμα εχουν οι αναρτησεις, κλπ.Στο αυτοκινητο τα πραγματα ειναι λιγο πιο απλα.Ενας παραγοντας παιζει σημαντικο ρολο και δεν ειναι αλλος απο το βαρος.Οσο πιο ελαφρυ, τοσο το καλυτερο.Στον δημοσιο δρομο το αυτοκινητο παταει στην μεγαλη επιφανεια τεσσαρων ελαστικων, ενω το μηχανακι στην ελαχιστη επιφανεια της κορωνας δυο ελαστικων. Ετσι, αν λαβετε υπ'οψη αυτα, και σκεφτειτε φρεναρισμα και στριψιμο σε γλιστερους δρομους, τοτε ο παραγοντας τριβη ειναι κατασταλτικος,Σε σχεση με ολα οσα εχω δει και εχω κανει, κανενα μηχανακι δεν ειναι πιο γρηγορο σε επαρχιακο στροφιλικι απο ενα στημενο τετρακινητο (ΕVO).Ολα εχουν να κανουν τελικα με την προσφυση, και σ'αυτο εμεις οι αναβατες υστερουμε.Στην πιστα τα πραγματα αλλαζουν, αλλα μην ξεχνατε, μιλαμε μονο για πιστα.
sotiris Μάϊος 5, 2011 #4474 Μάϊος 5, 2011 Άλλο ένα θέμα που θέλει σκέψη είναι οι συγκρίσεις.Δηλαδή αν συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ με μια μηχανή των 10.000 ευρώ, προφανώς η μηχανή θα είναι πιο γρήγορη.Αν συγκρίνεις μια top μηχανή με ένα top αυτοκίνητο πίστας (κάτι σε formula δηλαδή), τότε μπορείς να κάνεις συγκρίσεις. Άλλο αν το ένα κάνει 30.000 και το άλλο 300.000.
Wizard! Μάϊος 5, 2011 #4475 Μάϊος 5, 2011 κανενα μηχανακι δεν ειναι πιο γρηγορο σε επαρχιακο στροφιλικι απο ενα στημενο τετρακινητο (ΕVO) Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω Γενικεύεις μια κατάσταση που ο ίδιος παρακάτω, λες ότι εξαρτάται από την πρόσφυση. Αν μιλάς για σκονισμένο δρόμο και άσφαλτο γυαλί, ναι. Αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Βρες όποιον οδηγό ΕVO, Impreza, Exige κλπ θέλεις, και πες του να πάει κόντρα με το Σμπρίνη στη διαδρομή του Άη Γιάννη (Εύβοια). Θα τον χάσει στις πρώτες 5 στροφές... Αν συγκρίνεις μια top μηχανή με ένα top αυτοκίνητο πίστας (κάτι σε formula δηλαδή), τότε μπορείς να κάνεις συγκρίσεις. Άλλο αν το ένα κάνει 30.000 και το άλλο 300.000. Σωστά, αλλά η μόνη σχέση που έχει η Formula με το αμάξι είναι ότι πατάνε σε 4 τροχούς. Αντίθετα μια μηχανή MotoGP μπορεί με φώτα και καθρέπτες να κυκλοφορήσει στην πόλη. Όσον αφορά στα "κανονικά" αμάξια των 150.000+, έχουν γίνει κατά καιρούς δοκιμές από περιοδικά και εκπομπές και σπάνια καταφέρνουν να περάσουν μπροστά. Αν δε, βάλουμε στη σύγκριση και τον γνωστό Ghost Rider, που καβαλάει "νόμιμο" μηχανάκι, τα πράγματα αλλάζουν άρδην. 499ΒΗΡ σε 200 κιλά μηχανή.... :...: Την απόλυτη υπεροχή σε χρόνους βέβαια έχει η F1. Αλλά δεν είναι αμάξι. Edit: Για να μην παρεξηγούμαι, είμαι fan της ταχύτητας και της γρήγορης οδήγησης είτε με αυτοκίνητο, είτε με μηχανή, είτε με σκάφος, ποδήλατο, αεροπλάνο, πατίνι, κλπ. και φυσικά δεν υποστηρίζω "το αμάξι είναι καλύτερο ή η μηχανή", είναι διαφορετικά και το καθένα είναι καλύτερο σε κάποιους τομείς.
Shadow Keeper Μάϊος 5, 2011 #4476 Μάϊος 5, 2011 Αν και πείθομαι από τον wizard σε γενικές γραμμές...το evo, impreza κλπ που αναφέρεις είναι αργά αυτοκίνητα. Τι θέλω να πώ? Αν συγκρίνεις superbikes normal παραγωγής (όχι 1000 κομμάτια) με κάτι, πρέπει να έιναι του ιδίου επιπέδου, supercar δλδ...πχ ένα nissan gt-r ή κάτι που να πλησιάζει 3kg/hp αλλιώς λογικό είναι να χάνει από την μηχανή εκτός οταν συνομοτεί το σύμπαν ενάντια της μηχανής. Αν γίνει σύγκριση με τέτοιους όρους πιστεύω το αυτοκίνητο θα νικάει σε κάποιες περιπτώσεις. (μου θύμισες τώρα το dream project μου, να βάλω ένα κινητήρα από το s2000 στο μχ5 και τούρμπισμα να νιώσω 2kg/hp FFFFFFFUUUUUU:p)
Wizard! Μάϊος 5, 2011 #4477 Μάϊος 5, 2011 πχ ένα nissan gt-r Ούτε καν με 1000άρι...: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=5xtTMWd1HE0]YouTube - R33 Skyline GTR vs GSXR 750[/ame] Και δες εδώ άλλη μία: [ame] [/ame]Βέβαια όπως γράφει κι από κάτω ένας, τα επίπεδα των οδηγών παίζουν ρόλο και μια ιδανική σύγκριση θα είχε οδηγούς που έχουν κερδίσει παγκόσμια πρωταθλήματα.
LevelOne Μάϊος 5, 2011 Author #4478 Μάϊος 5, 2011 Το R33 πού έβαλες είναι 280 άλογα μαμα με τον RB26DETT (παιζει αν είναι και US-Spec να είναι και με τον RB25DET, στα 256 άλογα)Δες πως αλλάζει το σκηνικό με το GTR.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=xXnSCaky_PU]YouTube - GSX-R1100 vs GTR GT-R vs. GSXR 1000[/ame](Πιο "εντιμη" μάχη οταν συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, να ανοίγεις ρεπρίζ)
Tsakonas Μάϊος 5, 2011 #4479 Μάϊος 5, 2011 αυτο που λεει ο γουιζαρδ ειναι,οι μηχανες "χανουν" σε στροφες και φρενα ΑΛΛΑ επιταχυνουν τοσο νωρις και τοσο πολυ πριν και μετα την στροφη που σβηνουν το πλεονεκτημα των αυτοκινητων.Προσωπικα ωστοσο νομιζω οτι ειναι απολυτως αδικο να συγκρινει κανεις με μηχανη οποιοδηποτε αυτοκινητο μεχρι 300.000 ευρω ΕΚΤΟΣ λεω ΕΚΤΟΣ αν προκειται για αυτο το αυτοκινητο που πιστευω οποιαδηποτε καθημερινη μηχανη θα δυσκολευτει πολυ (και μην ακουσω για κοστος,παιζει κατω απο 40χιλιαρικα)>Radical SR3 Turbo lap times and specs - FastestLaps.comη με λιγα παραπανω αυτοariel atom v8 - Αναζήτηση Googleμην ακουσω φλωριες οτι δεν κανει για καθημερινο και τετοια.Χωραει μια μπιατς ,τα βυζια της τα στρινγκακια της και μια δικογραφια.Ο τσακωνας δεν χρειαζεται τιποτα αλλο.
PetrosD Μάϊος 5, 2011 #4480 Μάϊος 5, 2011 Το R33 πού έβαλες είναι 280 άλογα μαμα με τον RB26DETT (παιζει αν είναι και US-Spec να είναι και με τον RB25DET, στα 256 άλογα)Μόνο εγώ είδα στο 0:30 ότι το συγκεκριμένο ήταν 853 άλογα στο στρόφαλο;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.