Periklis_pap Μάϊος 1, 2011 #4421 Μάϊος 1, 2011 μπιτσιζ χου λαβ ιτ αρ μοστ προμπαμπλι πλαστικ μπιτσιζ..γιου ντιζερβ σαμθινγκ μορ.. Το σαμθινγκ μορ όμως δεν θα ενδιαφέρεται για το αμάξι αρα εισαι οφτοπικ
pastelidis.n.s. Μάϊος 1, 2011 #4422 Μάϊος 1, 2011 Καλοριζικο Τσακονιδιε....Για μενα τραγικο λαθος το DSG σε τετοιο αυτοκινητο με τοσα αλογα...
fotme Μάϊος 1, 2011 #4423 Μάϊος 1, 2011 γιατι ρε παστελ, πολυ καλο το dsg με playstation αλλαγες, μηπως το λες υπο το πρισμα της περαιτερω βελτιωσης κ max ροπης του dsg? αν ναι οκ, αλλα δεν αφορα τα μαμα
pastelidis.n.s. Μάϊος 1, 2011 #4424 Μάϊος 1, 2011 ναι... ακριβως, δεν νομιζω οτι ο Τσακονιδης θα μεινει εκει στα μαμα, κανεις σχεδον δεν εχει μεινει με TFSI στα μαμα...Δευτερον οι αλλαγες ειναι playstation αλλα αλλη αισθηση το manual κιβωτιο.... Επισης ειναι και τα εξοδα μετα απο 2-3 χρονια, μπορει και λιγοτερο αναλογα τη χρηση.
nickstamat Μάϊος 1, 2011 #4426 Μάϊος 1, 2011 Ένα κιβώτιο με τόσο μικρή υστέρηση σαν το DSG, πού είναι χειρότερο από το χειροκίνητο;Εγώ πλέον έχοντας οδηγήσει και αυτόματο (και μάλιστα σε BMW του 2005, που δεν είναι καν διπλού συμπλέκτη), αποφάσισα ότι απλά δεν πρόκειται να ξαναπάρω αμάξι με χειροκίνητο.
Tsakonas Μάϊος 1, 2011 #4427 Μάϊος 1, 2011 ε καλα στο σημειο πουχουν φτασει πια τα σειριακα ειναι κριμα να τα κακολογει κανεις..ροκκος R DSG υποσχεται απολυτως επαναληψιμο 0-100 σε 5.8-5.7 .Το 6 του χειροκινητου το βρισκω λιγο απιθανο με ΑΥΤΟ το αρκουδεικο κιβωτιο.Σαν ταξη μεγεθους τωρα, το 5.8 ειναι χρονος που πετυχαινε η M3 E36 3.2λτ των 25 εκατομμυριων ελληνικων δραχμων και στα δινει τωρα ενα αμαξακι που παιζει στα ιδια λεφτα με την τωρινη 316 και αμα λαχει καιει και λιγοτερο απο την τοτε Μ3Για φαναρακηδες δηλαδη ειναι οτι πρεπει το DSG .Για να μην πω ποσο πιο ασφαλες ειναι σε σχεση με τις αλλαγες που θα κανει ο καθε αρκουδεας στο χειροκινητο.Εκει που χανει (και παλι με πολλα ερωτηματικα αυτο)ειναι σε αναβαση οπου θες καλα κατεβασματα κλπ.Στα φαναρια απλα δεν παιζεται το dsg.
jiohkor3 Μάϊος 1, 2011 #4428 Μάϊος 1, 2011 Έβρεχε έβρεχε στα νοτια προάστια, το είχε κάνει τζάμι από έξω ταμάξι, ο ελληνάρας λεω αυτά ειναι, ούτε πλύσιμο χρειάστηκα ούτε τίποτα, ήρθε χθες αυτο το είδος "βροχής", κ@τοΥ-ρήματος, + χωματος και όλα όσα ήσαντο παρκαρισμένα απέξω τα κανε... Άντε να ξαναβρέξει τώρα...:laughing::laughing::laughing:
fotme Μάϊος 1, 2011 #4429 Μάϊος 1, 2011 ε καλα στο σημειο πουχουν φτασει πια τα σειριακα ειναι κριμα να τα κακολογει κανεις..ροκκος R DSG υποσχεται απολυτως επαναληψιμο 0-100 σε 5.8-5.7 .Το 6 του χειροκινητου το βρισκω λιγο απιθανο με ΑΥΤΟ το αρκουδεικο κιβωτιο.Σαν ταξη μεγεθους τωρα, το 5.8 ειναι χρονος που πετυχαινε η M3 E36 3.2λτ των 25 εκατομμυριων ελληνικων δραχμων και στα δινει τωρα ενα αμαξακι που παιζει στα ιδια λεφτα με την τωρινη 316 και αμα λαχει καιει και λιγοτερο απο την τοτε Μ3 Για φαναρακηδες δηλαδη ειναι οτι πρεπει το DSG .Για να μην πω ποσο πιο ασφαλες ειναι σε σχεση με τις αλλαγες που θα κανει ο καθε αρκουδεας στο χειροκινητο. Εκει που χανει (και παλι με πολλα ερωτηματικα αυτο)ειναι σε αναβαση οπου θες καλα κατεβασματα κλπ.Στα φαναρια απλα δεν παιζεται το dsg. παιδια τι να πω, προσωπικα αυστρια ειχα ενα 530d GT 8ταχυτο κ οτι του πεταγα, το εβαζε. Τσακο ειμαι πολυ περιεργος να δω πως το βαζεις το εργαλειο μα καλα και αναβασεις?
fotme Μάϊος 1, 2011 #4430 Μάϊος 1, 2011 δεν γνωριζω αν εχει ειπωθει αλλου, σαν σημερα εφυγε ο Ayrton Senna.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aNmqn3heGgE]YouTube - Ayrton Senna Top Gear Tribute[/ame]
AMDnord Μάϊος 1, 2011 #4431 Μάϊος 1, 2011 Πάστελ που το είδες το DSG;(εκτός και αν μιλάς γενικά) γερμανια @ cebit οτι κυκλοφορουσε ειχε dsg ακομα και τα ποδηλατα πρεπει να είχανε με γεια κιολας το εργαλείο Τσάκωνα
spresv Μάϊος 1, 2011 #4432 Μάϊος 1, 2011 Ο καραφλας ξεχασε να σημειωσει οτι πριν οδηγουσε μονο παλαιοτερων γεννιων bmw, που ο επιλογεας ειναι ακριβως επανω στο κιβωτιο. Λογικο η μεταβαση στο προσθοκινητο με 1 μετρο ντιζα στον επιλογεα να του φαινεται πιο ασαφες. Τελοσπαντων, αφηστε τον να λεει, μια χαρα ειναι
Dolly Μάϊος 2, 2011 #4433 Μάϊος 2, 2011 Παίδες το DSG σε S3 που το εχω δοκιμάσει και πίστα είναι άπαιχτο.Αν δεν είχα πάει στο Μίτο και είχα προχωρήσει στο Golφ που ήταν το αρχικό σχέδιο θα το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά ακόμα και αν ήταν ένα εξτρά 3κ σχεδόν σε αμάξι των 20...
2cpu Μάϊος 2, 2011 #4434 Μάϊος 2, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bJJrwmCVnio&feature=player_embedded]YouTube - Season 2011 | Wheelies | Meddes[/ame] αφιερωμενο στοn Wizzard
unstoppable Μάϊος 2, 2011 #4435 Μάϊος 2, 2011 Σε ανάβαση πάντως σε φουρκέτες στην έξοδο σε sport mode σε βγάζει με μία ταχύτητα πάνω στο dsg7, αλλά και πάλι παίζει με manual και είσαι μια χαρά. Τώρα αν κάποιος γουστάρει χειροκίνητες αλλαγές πάσο. Το DSG6 έχει αρκετά περιθώρια πάντως σε ροπή. Εγώ χειροκίνητο δεν ξαναπαίρνω πάντως.
trendy Μάϊος 2, 2011 #4436 Μάϊος 2, 2011 Παίδες το DSG σε S3 που το εχω δοκιμάσει και πίστα είναι άπαιχτο.Αν δεν είχα πάει στο Μίτο και είχα προχωρήσει στο Golφ που ήταν το αρχικό σχέδιο θα το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά ακόμα και αν ήταν ένα εξτρά 3κ σχεδόν σε αμάξι των 20...Μήπως ήταν 2λιτρο Α3; Γιατί στο S3 δε βάζουν DSG.
racer Μάϊος 2, 2011 #4437 Μάϊος 2, 2011 Δε βαζουν; Προχθες πηγα βολτα με ενα . Στα Audi λεγεται S-Tronic. Sent from my iPad using Tapatalk
Dolly Μάϊος 3, 2011 #4438 Μάϊος 3, 2011 Χεχε, αυτό που λέει ο racer, S-tronic λεγεται και είναι rename του DSG
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.